Maar ok, als we dan echt moeilijk moeten doen, moeten we het maar zo doen: http://bbs.offspring.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000142
Op Internet denk ik dat we over een weekje of 3 wel weer blij zijn.
En in de winkels...ja...je zei zefl 13 oktober, dus dan kijken we daar maar naar dan.
quote:Ja om de halve week een nummer lijkt me wel cool.
Op zondag 21 september 2003 12:14 schreef crN het volgende:
Hoe bedoel je? Op internet of in de winkels?Op Internet denk ik dat we over een weekje of 3 wel weer blij zijn.
En in de winkels...ja...je zei zefl 13 oktober, dus dan kijken we daar maar naar dan.
Nee het is wel een leuk nummer, en ik hoop wel dat ze deze stijl een beetje vasthouden op het nieuwe album.
Op Co1 stonden ook vette nummers als Come out swinging maar ook wel wat mindere dingen, het zou jammer zijn als ze dat nu weer doen.
Het moet gewoon weer rauwe punkrock worden, net als ten tijde van Ignition en Smash.
Ik had ze allemaal gedownload... alleen maar een beginnetje van Want You bad :/ Zou The Offspring (of sony) daar verantwoordelijk zijn? Ik kan me herinneren dat de platenmaatschappij van eminem ook zoiets had gedaan (of vergis ik me nu?).
Defy You zal naar mijn weten wél op Splinter gaan staan. Heb ik ooit ergens gelezen geloof ik, rond de tijd dat Defy You uitkwam, dus alweer een dik jaar geleden geloof ik?
Of het een single gaat worden? Ik heb de videoclip al eens op TV gezien heheh, dussuh... zou wel vaag zijn als ze het uitbrengen als single. (Istie al niet uitgebracht als single???)
als ze dit nummer en een nummer in de trant van self esteem er op zetten vin ik het album al af. met zo'n hoge krijs stem begint het een heel kleim beetje van anti-flag we te krijgen.
quote:Echt niet. Die tab is goed. Je speelt hem gewoon fout. En ja, ik kan ook gitaar spelen.
Op zondag 21 september 2003 19:01 schreef smash789 het volgende:
crN, je tab is ver weg van wat er gespeeld word dude...
quote:Ik weet niet welk nummer jij in gedachte hebt, maar die tab is iig correct.
Op zondag 21 september 2003 19:01 schreef smash789 het volgende:
crN, je tab is ver weg van wat er gespeeld word dude...
So far heb ik:
code:Artist: The Offspring
Title: Da Hui
Tabbed By: R. Rozing (z5_robert@yahoo.com)[Bass intro]
[Guitar Main Riff]
e|------------------------|
B|------------------------|
G|-----------9*-4-4-6-4---|
D|---6*-4-6*-9*-4-4-6-4---|
A|---6*-4-6*-7*-2-2-4-2---|
E|---4*-2-4*--------------| (3x)
e|------------------------|
B|------------------------|
G|------------------------|
D|---6*-4-6*-4-6*-4-6-----|
A|---6*-4-6*-4-6*-4-6-----|
E|---4*-2-4*-2-4*-2-4-----|[Guitar Verse]
e|-----------------|
B|-----------------|
G|---9*------------|
D|---9*-4*-6*-6*---|
A|---7*-4*-6*-6*---| (4x)
E|------2*-4*-4*---| (Listen to song for different strummings and breaks)
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 21-09-2003 19:20]
quote:Dude... No offence maar er zit toch echt een vette fout in de Verse van die tab. Jij keurt het goed terwijl het duidelijk fout is. En dan nog zeggen dat IK het fout speel... Hoe lang speel je al?
Op zondag 21 september 2003 19:04 schreef NRK het volgende:[..]
Echt niet. Die tab is goed. Je speelt hem gewoon fout. En ja, ik kan ook gitaar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |