De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.
Of is daar een Europese wet van toepassing?
quote:He, je moet je niet zo aangevallen voelen en niet overal wat achter zoeken. We hadden gewoon een lolletje en daar was jij het slachtoffer van. Ik heet je dan ook van harte welkom terug in #PTA.
Op dinsdag 23 september 2003 20:59 schreef Extremini het volgende:Nou, hier reageer ik maar even nu het nog kan. Ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet mag weten, alsof ik niet betrouwbaar ben ofzo. Maar 1 ding, ik hoor niet bij de PTA-harde kern, en dat wil ik ook niet, vind ik niet nodig. Maar dat ik niks mag weten.
![]()
Maar goed, kan iemand mij helpen met deze vraag?De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.Of is daar een Europese wet van toepassing?
Maar ik ga nu echt weg naar mijn auto om even wat puntjes op de i te zetten.
grtz
quote:Op je eerste stukje wou ik zeggen dat we maar aan het dollen waren op de chat en de kick was maar een geintje!!! Gewoon terugkomen joh, niets aan de hand!
Op dinsdag 23 september 2003 20:59 schreef Extremini het volgende:
Nou, hier reageer ik maar even nu het nog kan. Ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet mag weten, alsof ik niet betrouwbaar ben ofzo. Maar 1 ding, ik hoor niet bij de PTA-harde kern, en dat wil ik ook niet, vind ik niet nodig. Maar dat ik niks mag weten.![]()
Maar goed, kan iemand mij helpen met deze vraag?
De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.
Tweede stukje: Is heel simpel zonder rijbewijs mag je niet rijden op de openbare weg!
quote:Nieuw pispaaltje gevonden jongens?
Op dinsdag 23 september 2003 21:03 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Is heel simpel zonder rijbewijs mag je niet rijden op de openbare weg!
Ook niet in het buitenland; je hebt immers GEEN rijbewijs meer.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:39 schreef Xtreem het volgende:[..]
brute pics
quote:Geen dank
Op dinsdag 23 september 2003 21:28 schreef Ballebek het volgende:[..]
Nieuw pispaaltje gevonden jongens?
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we dat niet meer zouden doen, alleen tegen die riddertjes die wel is af en toe een stap proberen te wagen in de wereld die PTA Chat heet
[..]
Dank u
quote:Dat maak ik zelf wel uit ja
Op woensdag 24 september 2003 08:44 schreef Ballebek het volgende:
Moguh luie flikkers
Môgguh, billebak.
quote:kom jij maar gerust langs
Op woensdag 24 september 2003 01:09 schreef bier2k3 het volgende:
starts up irc....
Ikke wel; heb net een persoon gesproken die een Lambo uit '65 van Nicolas Cage heeft overgekocht
Binnenkort is een kijkje daar nemen met uiteraard een flink aantal foto's
quote:Zo dan. Dat klinkt leuk!!!!
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Ballebek het volgende:
Zijn we alweer uitgepraat?
Niemand die meer wat boeiends meemaakt volgens mij!Ikke wel; heb net een persoon gesproken die een Lambo uit '65 van Nicolas Cage heeft overgekocht
Binnenkort is een kijkje daar nemen met uiteraard een flink aantal foto's
quote:what´s up?
Op woensdag 24 september 2003 13:10 schreef GizartFRL het volgende:
Woei!*happy happy joy joy*
quote:1 oktober beurs van Berlage Amsterdam, officiële onthulling van de Nissan 350 Z
Op woensdag 24 september 2003 13:11 schreef Ultimora het volgende:[..]
what´s up?
Drank en drank en eten inbegrepen.
Geil ding man, ging alleen nie top het gas.
quote:mmmm raar
Op zondag 21 september 2003 11:56 schreef Extremini het volgende:[..]
Nee, het is in een E55 AMG oude model, van een vriend. Vannacht bij Blaasbalgweg vlakbij Waalwijk of in buurt geloof ik. Hij is gebluedprint. Trouwens, fijn dat je opmerkte, toen ik hem nam, en hem in mijn avatar zette, merkte niemand dat eens op.
quote:Hier bij de makro staat er ook al 1 lang te koop
Op woensdag 24 september 2003 13:18 schreef GizartFRL het volgende:
En ik heb vanmiddag in Drachten ook nog een Clio V6 gespot.Geil ding man, ging alleen nie top het gas.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
mmmm raar
[afbeelding]
hier was jij dus bij?
quote:Woon jij vlak bij de makro dan
Op woensdag 24 september 2003 13:26 schreef Boink het volgende:[..]
Hier bij de makro staat er ook al 1 lang te koop
Als i het geld had zou ik hem meteen kopen
quote:Mjah
Op woensdag 24 september 2003 14:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Woon jij vlak bij de makro dan