quote:Nop nergens last van hoor. Ik heb het gewoon druk
Op maandag 22 september 2003 19:22 schreef Ballebek het volgende:
Ook_Gek is ook opvallend afwezig; misschien is ie wagenziek na het ritje met mij door Duitsland
quote:Ik begrijp je wel, mensen die niet willen opvallen doen hiermee de miskoop van hun leven. Maar ik vind ook wel logisch dat begravenisauto's zeldzamer zijn dan Ferarri's, etc. Ik snap je wel dat je ook eentje wil, ik heb soort gedachten ook beetje vroeger gehad.
Op maandag 22 september 2003 21:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Gewoon omdat er veel te weining is om een goede keuze te kunnen maken en omdat ze helemaal nouwelijks op gas of diesel te krijgen zijn (het inbouwen van gas is ook niet goedkoop).
Logisch toch, dat je ook zo'n auto gaat nemen.
quote:Dat valt vaak vies tegen, vergeet niet dat zo'n auto verlengt en verhoogt wordt, en opnieuw ingericht.
Op maandag 22 september 2003 22:20 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik begrijp je wel, mensen die niet willen opvallen doen hiermee de miskoop van hun leven. Maar ik vind ook wel logisch dat begravenisauto's zeldzamer zijn dan Ferarri's, etc. Ik snap je wel dat je ook eentje wil, ik heb soort gedachten ook beetje vroeger gehad.
Het verbaast me niet als zulke auto's zo populair zijn, een paar redenen goeie redenen hiervoor:
1. Zulke auto's vallen nog meer op dan zulke ferarri's. Dat vinden bepaalde personen wel leuk om hiermee te opvallen.
2. Het overgrote deel van de bevolking wil ze niet, vaak zijn dat wat oudere mensen, net als autoverkopers, dus de prijzen zitten dan ook echt laag met dit soort auto's.
3. Héél véél ruimte, en heeft weinig gereden (maar 5 km ofzo).Logisch toch, dat je ook zo'n auto gaat nemen.
De auto wordt voor een ombouw HELEMAAL leeg gehaald (zelfs het dashboard), dan verlengen ze hem, vervolgens verhoogd (niet altijd). Daarna maken ze het dashboard er weer in, de bak achter (waar de kist op ligt), en daarna de stoelen en werken ze em af.
En de auto's rijden ook nog eens nix (50.000 km na 25 jaar )
Ik ben bang dat de meeste afgereden worden, en dan een enkeltje krijgen.
quote:Ik verwardde de productieproces van begraveniswagens met ambulances, daar worden ze in Duitsland wel van de lopende band afgerold, maar toch dom van me, ik had moeten weten dat zulke auto's tuurlijk handgemaakt zijn.
Op maandag 22 september 2003 22:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat valt vaak vies tegen, vergeet niet dat zo'n auto verlengt en verhoogt wordt, en opnieuw ingericht.
De auto wordt voor een ombouw HELEMAAL leeg gehaald (zelfs het dashboard), dan verlengen ze hem, vervolgens verhoogd (niet altijd). Daarna maken ze het dashboard er weer in, de bak achter (waar de kist op ligt), en daarna de stoelen en werken ze em af.
quote:Watte.
Op maandag 22 september 2003 22:31 schreef Bastiaan1986 het volgende:
Ziet er strak uit!
quote:Het kost giga veel tijd (=werk (=geld))
Op maandag 22 september 2003 22:40 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik verwardde de productieproces van begraveniswagens met ambulances, daar worden ze in Duitsland wel van de lopende band afgerold, maar toch dom van me, ik had moeten weten dat zulke auto's tuurlijk handgemaakt zijn.
Ik wens je toch nog veel succes met zoeken ernaar.
En je kunt ze super luxe krijgen (heel veel accesoires en automatisch, bijv een elek uitschuifbare la waar de kist op ligt), en ook heel kaal (niet verhoogd, geen extra zij/binnen verlichting, ed)
quote:Waar zit jij dan met je dachten
Op maandag 22 september 2003 22:31 schreef Bastiaan1986 het volgende:
Ziet er strak uit!
quote:Ja, dat wist ik al.
Op maandag 22 september 2003 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Het kost giga veel tijd (=werk (=geld))En je kunt ze super luxe krijgen (heel veel accesoires en automatisch, bijv een elek uitschuifbare la waar de kist op ligt), en ook heel kaal (niet verhoogd, geen extra zij/binnen verlichting, ed)
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 23:02]
quote:Nog erger, een 6-serie
Op maandag 22 september 2003 17:02 schreef Extremini het volgende:
[afbeelding]Dit schijnt ooit een 5-serie geweest te zijn....
Die foto van die SLR en die Maybach zijn zo geil man
de rest eigelijk ook
quote:Ik ga zo ff photoshoppen; komt eraan dus...
Op dinsdag 23 september 2003 01:15 schreef ook_gek het volgende:
ballebek waar blijven de foto,sDie foto van die SLR en die Maybach zijn zo geil man
de rest eigelijk ook
quote:Ah dat is lief
Op dinsdag 23 september 2003 07:28 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik ga zo ff photoshoppen; komt eraan dus...
Leuk nu gaan ze dus naar 7 hoog nieuwe coax kabel moeten trekken, dat gaat weer opschieten...
het zou maar eens meezitten..
quote:Hey man, ben je ook nog naar de IAA geweest in "De Tank" ?
Op dinsdag 23 september 2003 10:59 schreef Thermo het volgende:
fijn, upc komt chello installen @ nieuwe kot, vent snokt aan de coax kabel want wil hem wat langer ( slim uhh ) en breekt de kabel af in de buis natuurlijk.. "oeps"Leuk nu gaan ze dus naar 7 hoog nieuwe coax kabel moeten trekken, dat gaat weer opschieten...
het zou maar eens meezitten..
Vanavond foto's online op me eigen server; krijg het niet geupload namelijk...
quote:Maar wij gingen ook te snel voor die 850
Op dinsdag 23 september 2003 11:38 schreef Ballebek het volgende:[..]
Hey man, ben je ook nog naar de IAA geweest in "De Tank" ?
Heb nog gekeken of ik een Vulva 850 met Nederlandsch kenteken zou zien maar ja, zoals je misschien wel gezien hebt was het stervens druk!Vanavond foto's online op me eigen server; krijg het niet geupload namelijk...
Het is een fijne tijd bij thermo
quote:Vertel dan
Op dinsdag 23 september 2003 12:32 schreef Thermo het volgende:
IAA is nog een mooier verhaal....Het is een fijne tijd bij thermo
quote:Hoi!
Op dinsdag 23 september 2003 12:32 schreef Thermo het volgende:
IAA is nog een mooier verhaal....Het is een fijne tijd bij thermo
Kbnen wel nieuwschierig :-)
quote:Weet de site niet maar de kosten wel:
Op dinsdag 23 september 2003 12:53 schreef -Eddow- het volgende:
Heey
Wie weet die site nog waar op stond hoeveel een flitspaal kost??
Kosten flitspaal in de bebouwde kom: ƒ 12.000,=
Bijkomende aansluiting en bekabeling: ƒ 4.000,=
Toevoeging van een matrixpaneel met de vermelding U rijdt te snel ƒ 17.000,=
Plaatsing van alleen een matrixpaneel kost circa ƒ 15.000,=
Een radarcameraset (roulerend over maximaal vijf palen) kost ƒ 70.000,=. Deze radarcamera werkt tweezijdig.
Onderhoudskosten en keuring / ijking kost jaarlijks circa ƒ 1.000,=
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
quote:Thnx !!
Op dinsdag 23 september 2003 13:39 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Weet de site niet maar de kosten wel:
Kosten flitspaal in de bebouwde kom: ƒ 12.000,=
Bijkomende aansluiting en bekabeling: ƒ 4.000,=
Toevoeging van een matrixpaneel met de vermelding U rijdt te snel ƒ 17.000,=
Plaatsing van alleen een matrixpaneel kost circa ƒ 15.000,=
Een radarcameraset (roulerend over maximaal vijf palen) kost ƒ 70.000,=. Deze radarcamera werkt tweezijdig.
Onderhoudskosten en keuring / ijking kost jaarlijks circa ƒ 1.000,=
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
Ik hoop dat het guldens zijn
quote:Ja, ik wil het ook wel horen/lezen...
Op dinsdag 23 september 2003 12:41 schreef Ballebek het volgende:[..]
Vertel dan
Heb lekker vrij vandaag, komt wel goed uit met de kermis in het dorp...
quote:is inderdaad in guldens....
Op dinsdag 23 september 2003 13:50 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Thnx !!
![]()
Ik hoop dat het guldens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |