quote:Viel me ook op.
Op maandag 22 september 2003 16:24 schreef -Eddow- het volgende:
Tis rustig vandaag...
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 16:27]
quote:Hoeveel cm is 'ie?
Op maandag 22 september 2003 16:29 schreef bier2k3 het volgende:
w00t w00t... net men nieuwe ferrari bestelt... over een tijdje weer lekker racen!!!
quote:Eindelijk wat versnapering hier.
Op maandag 22 september 2003 16:29 schreef bier2k3 het volgende:
w00t w00t... net men nieuwe ferrari bestelt... over een tijdje weer lekker racen!!!
Metalfreaks CRX
quote:Dat was duidelijk ooit / vroeger /lang geleden een Pontiac
Op maandag 22 september 2003 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Die laatste vind ik wel leuk eigelijk
Die eerst WTF is dat dan
quote:Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
Op maandag 22 september 2003 16:56 schreef Xtreem het volgende:[..]
Dat was duidelijk ooit / vroeger /lang geleden een Pontiac
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
dat zie ik er niet in, maar ik geloof je meteen
quote:Volgens mij niet. Er zijn kleine verschillen, ik denk dat dit wel een amerikaan is.
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
De celica:http://www.ultimate-tuning.com/images/Euhtuning/030202/FC997.jpeg
quote:Dus wel, let maar eens op het kleine lampje aan de zijkant...
Op maandag 22 september 2003 17:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Volgens mij niet. Er zijn kleine verschillen, ik denk dat dit wel een amerikaan is.
De celica:http://www.ultimate-tuning.com/images/Euhtuning/030202/FC997.jpeg
[afbeelding]
Een Celica dus
quote:ik zal morgen als ie der is eens een foto maken
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoeveel cm is 'ie?
die Ferrari dan he...![]()
quote:jazeker!
Op maandag 22 september 2003 16:36 schreef Extremini het volgende:[..]
Eindelijk wat versnapering hier.
Heb je wel een auto, als ik dat weten mag?
Zag net op de duitse TV dat alle snelwegen waar je nu onbeperkt door mag crossen per 1 januari 160km wegen worden
Voor zover ik het begrepen had; dit was op ZDF btw...
quote:Schandalig!!!! Daar gaat de trots van Duitsland, nu niet meer met 200 km/h cruisen, maar nog met een vaartje van 'maar' 160 km/h.
Op maandag 22 september 2003 19:22 schreef Ballebek het volgende:
Zag net op de duitse TV dat alle snelwegen waar je nu onbeperkt door mag crossen per 1 januari 160km wegen worden
Natuurlijk niet voordat ik weer verdacht wordt.
quote:.......misschien gaat dat wel net als het radardetector verbod in NL.... weer uitgesteld?
Op maandag 22 september 2003 19:22 schreef Ballebek het volgende:
quote:Ik heb te een chipje
Op maandag 22 september 2003 19:43 schreef VanDread het volgende:[..]
trouwes 210 met een v40 diesel? hoe oud is die dan want onze heb et er maar moeilijk mee, volges mij is het een wat oudere motor
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 21:39]
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:35 schreef Extremini het volgende:
Weet iemand wat PeuRac nou met een begravenisauto moet? Begravenisondernemer lijkt me niks voor hem, maar ik kan natuurlijk ook naast zitten.
Dat staat enkele posts verder
Gewoon om als prive auto te gebruiken. Om mee naar school te gaan e.d.
Lijkt me super vreed, wil em dan aanpassen om in te kunnen slapen. En verder orgineel laten.
quote:Oh, ja, ik had al gelezen en aangepast, nu zie ik je post eronder. Het is wel grappig, ben je echt van plan hiermee nog op de PTA mee te aankoment?
Op maandag 22 september 2003 21:39 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
![]()
Dat staat enkele posts verder
Gewoon om als prive auto te gebruiken. Om mee naar school te gaan e.d.
Lijkt me super vreed, wil em dan aanpassen om in te kunnen slapen. En verder orgineel laten.
quote:Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Extremini het volgende:[..]
Oh, ja, ik had al gelezen en aangepast, nu zie ik je post eronder. Het is wel grappig, ben je echt van plan hiermee nog op de PTA mee te aankoment?
Ik zie het al voor me. Een begavenisstoet op PTA meet.
Gewoon omdat er veel te weining is om een goede keuze te kunnen maken en omdat ze helemaal nouwelijks op gas of diesel te krijgen zijn (het inbouwen van gas is ook niet goedkoop).
Als je wat vind, meld het dan. Maar ik denk niet dat ik er een heb voor de meet (moet waarschijnlijk een 2e auto kopen ook, omdat mn vriendin al heeft gezegd dat ze weigerd in te stappen dan - wat ik kan begrijpen).
quote:vandaag nog even gezocht, maar kan nieks vinden
Op maandag 22 september 2003 21:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Gewoon omdat er veel te weining is om een goede keuze te kunnen maken en omdat ze helemaal nouwelijks op gas of diesel te krijgen zijn (het inbouwen van gas is ook niet goedkoop).
Als je wat vind, meld het dan. Maar ik denk niet dat ik er een heb voor de meet (moet waarschijnlijk een 2e auto kopen ook, omdat mn vriendin al heeft gezegd dat ze weigerd in te stappen dan - wat ik kan begrijpen).
quote:Thanx ik heb ook nog gezocht (er was toch geen flikker te doen op mn stage) maar kon (helaas) ook niks vinden.
Op maandag 22 september 2003 21:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
vandaag nog even gezocht, maar kan nieks vinden
Ik ga binnenkort maar een bij het bedrijf langs wat er schuldig ( ) aan is dat ik begrafenisauto's zo gaaf vind.
misschien hebben zei nog ideen (of zelfs een bijbaan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |