Foto's volgen
quote:foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's,
Op zondag 21 september 2003 21:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey luitjes ik heb de Saab nu thuis staanDam wat rijdt dat goed zeg
Heeeerlijk turbogeluid, lekker sturen, lekker schakelen, radiootje aan, schuifdakje open
Ben er erg blij mee!
Foto's volgen
Saab Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
quote:Had hem allang opgemerkt, en dacht al dat het van een Benz was, maar had nog niet de moeite genomen om offtopic genoeg te gaan en het te vragen
Op zondag 21 september 2003 11:56 schreef Extremini het volgende:
Nee, het is in een E55 AMG oude model, van een vriend. Vannacht bij Blaasbalgweg vlakbij Waalwijk of in buurt geloof ik. Hij is gebluedprint. Trouwens, fijn dat je opmerkte, toen ik hem nam, en hem in mijn avatar zette, merkte niemand dat eens op.
Bovendien zijn dit soort fotootjes 95% van de tijd gejat van een ander dus dacht dat dat bij deze ook wel zou zijn
quote:Cruising all day long
Op zondag 21 september 2003 21:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey luitjes ik heb de Saab nu thuis staanDam wat rijdt dat goed zeg
Heeeerlijk turbogeluid, lekker sturen, lekker schakelen, radiootje aan, schuifdakje open
Ben er erg blij mee!
Foto's volgen
Verder kan ik jullie vertellen mensen, zon bak is echt super! De vorm, de stoelen, super!
De stoelen verdienen nog een compliment, dus bij deze
quote:
Op zondag 21 september 2003 16:19 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Is me wel opgevallen, maar dacht dat je die gewoon ergens vanaf geript had. (net zoals die van mij, moet ook maar eens voor een andere gaan zorgen)
quote:Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Op zondag 21 september 2003 22:36 schreef Oosthoek het volgende:
Bovendien zijn dit soort fotootjes 95% van de tijd gejat van een ander dus dacht dat dat bij deze ook wel zou zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 21-09-2003 23:06]
quote:Benz fotooooos!
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:[..]
[..]Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:360.000 km moet toch geen probleem zijn voor een Mercedes of wel? Maar ik blijf erbij dat Mercedes lelijke auto's maakt...
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:[..]
[..]Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:Moet ie gemakkelijk aankunnen mits je hem goed blijft onderhouden. De Benz van m'n moeder heeft zo'n 270.000 op de klok en valt zowat uit elkaar, de benz van m'n pa heeft een ruime 3 ton op de klok en loopt nog als 'n naaimachine!
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:
Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:Mijn vader had er 1 met 150KM op de klok en hij was al zo gaar als het maar kon
Op maandag 22 september 2003 01:11 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Moet ie gemakkelijk aankunnen mits je hem goed blijft onderhouden. De Benz van m'n moeder heeft zo'n 270.000 op de klok en valt zowat uit elkaar, de benz van m'n pa heeft een ruime 3 ton op de klok en loopt nog als 'n naaimachine!
En dan ligt niet aan het leeftijdsverschil van 2 jaar.
Goede morgen
Zeg, als jullie nog eens door Arnhem gaan op weg naar de IAA, dan spring ik wel ff achterop, of op het dak ofzo
quote:Zeg heb jij zelf geen auto
Op maandag 22 september 2003 09:14 schreef Viper_74 het volgende:
Morgen sjappieZeg, als jullie nog eens door Arnhem gaan op weg naar de IAA, dan spring ik wel ff achterop, of op het dak ofzo
quote:in de auto van deze avatar heeft Luc een keer meegereden van Apeldoorn naar Zwolle... en dat ging ALLEJEZUS HARD! tis een Audi RS4 met BB tuning Stage II 450pk en 560Nm koppel zo ff uit me hoofd dat ding trok bij 260 nog net zo hard als bij de 100.. echt ongelovelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 23:51 schreef Xtreem het volgende:[..]
dunno..... bij mij komt het van http://www.xtreemcars.cjb.net .... mijn oude site......
en die avatar: dat wil ik gewoon nog een x
Weer een nieuwe week begonnen...
* Metalfreak is een beetje gaar...
quote:Heey
Op maandag 22 september 2003 10:03 schreef Metalfreak het volgende:
GoeiemorgenWeer een nieuwe week begonnen...
* Metalfreak is een beetje gaar...
CRX is zeker nietjes gedaan
Zo en nu weer snel door werken
quote:Werken???
Op maandag 22 september 2003 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek kan je de IAA foto,s naar me mailenCRX is zeker nietjes gedaan
Zo en nu weer snel door werken
Dank je, ik vind het zelf ook erg netjes geworden.
En rijden doet 'ie weer lekker
Kan dadelijk alweer naar huis
quote:Jep ik ga vanavond al naar iemand toe. Effe z,n PC maken
Op maandag 22 september 2003 13:03 schreef Ballebek het volgende:
Hey Ook_Gek;
Ga je nog wat doen vanavond?
Is laatste dag mooi weer waarschijnlijk...
PS
Foto,s waar blijven ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |