Ik gezellig in de stad in waalwijk, veel te doen en veel feest.
Staat er een groepje FC Den Bosch supporters naar me te schreeuwen dat ik te dicht bij hun auto sta. (2 meter vind ik toch best ruim) Komt er een gast naar me toe, begint te schreeuwen! Ja dit en dat, je staat GVD te dicht bij mijn auto (zo zat als wat...dus mag niet eens meer rijden) maar ja ik denk....laat maar zitten...loop weg en zeg tegen een vriend...Sukkel! (en daarmee bedoelde ik die gast)
Maar ja een half uur verder... komt die gast ons groepje weer tegemoet gelopen... pakt die LULLO in een keer een gast die achter aan loopt bij zijn strot. Dus ik er naar toe.... dit keer was hij alleen.... scheld hem een beetje uit en maak hem daarmee duidelijk dat hij terug moet gaan naar Den Bosch en daar maar lekker ruzie moet gaan zoeken.
Na 3 kwartier sta ik bij de kerk op een trapje.... komt die gast naar me toe met 4 vrienden.... ik alleen met mijn vriendin en een paar andere meiden en nog een gast.
Begint die lul weer overnieuw ruzie te zoeken (meneer was 1 meter breed en twee kopppen groter) Dus hij duwt me zo van die trap af, ik sta op en geef hem een klap (terecht) en hij duwt me weer op de grond (ik ben namelijk 1m80 en 70 kilo) dus dat lukt allemaal wel.
Word ik de volgende dag wakker met een super zere pols en hand... blijkt dat ik door het opvangen van mijn val, mijn hand heb gebroken!
Nu zit ik dus met moeite te typen (vanwege het gips) en die klootzak, waarschijnlijk niets mee aan de hand.
Dus als je nog eens ruzie zoekt om niks...ga lekker je moeder pesten.
* JOPPI3 haat zinloos geweld.... ook als je niet tegen drank kan... blijf dan thuis of ga aan de cola!
quote:en jij behoort zeker tot de harde kern??
Op zaterdag 20 september 2003 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaf FC Den BoschToto Divisie Kampioen dit jaar denk ik toch wel
quote:Vast wel weer! Altijd weer die Marokkanen!
Op zaterdag 20 september 2003 01:25 schreef gelly het volgende:
Het was zeker een marokkaan ?
quote:nee, een Brabo
Op zaterdag 20 september 2003 01:25 schreef gelly het volgende:
Het was zeker een marokkaan ?
quote:rot voor je zeg, ik zou niet naar hem toegaan , maar alleen op wraak, tja, dat is weer vervelend
Op vrijdag 19 september 2003 23:43 schreef JOPPI3 het volgende:
Zaterdag avond 13 sept:Ik gezellig in de stad in waalwijk, veel te doen en veel feest.
.......blablabla enz........
[Dit bericht is gewijzigd door bugeye op 20-09-2003 01:33]
quote:allemaal terugsturen naar hun eigen land. Willen ze niet integreren, dan
Op zaterdag 20 september 2003 01:29 schreef gelly het volgende:[..]
Alweer
al die kleine patsertjes met hun dons-snorretjes en hun zachte g
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:31 schreef HeyFreak het volgende:[..]
allemaal terugsturen naar hun eigen land. Willen ze niet integreren, dan
al die kleine patsertjes met hun dons-snorretjes en hun zachte g
Wij Brabo's zijn het meest vriendelijke volk in Nederland !
quote:totdat jullie drank op hebben
Op zaterdag 20 september 2003 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Hey
quote:Ja, als je inelkaar gemept wordt dan gebeurt dat gemoedelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Hey
Leer mij die brabo's kennen..
Erg jammer dit hoor. In Brabant heb ik nooit ergens last van, geen criminaliteit oid. In het westen maar al te vaak... Vandaag in Rotterdam nog, vechtpartij op straat
En ze hadden geen alcohol op. Woei. Das pas gemoedelijk!
quote:waren vast weer van die achterlijke brabo's. Daarom zeg ik, als ze zich niet kunnen aanpassen dan flikkeren ze maar op!
Op zaterdag 20 september 2003 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:Erg jammer dit hoor. In Brabant heb ik nooit ergens last van, geen criminaliteit oid. In het westen maar al te vaak... Vandaag in Rotterdam nog, vechtpartij op straat
En ze hadden geen alcohol op. Woei. Das pas gemoedelijk!
quote:Geen zachte g, en ze gebruikten het woord "Kankah". Duidelijk dat domme Rotterdamse accent dus. Geen Brabo's
Op zaterdag 20 september 2003 01:35 schreef HeyFreak het volgende:[..]
waren vast weer van die achterlijke brabo's. Daarom zeg ik, als ze zich niet kunnen aanpassen dan flikkeren ze maar op!
quote:misschien waren het geïntegreerde brabos, maarja, dat geweldadige zit diep geworteld bij dat volk.
Op zaterdag 20 september 2003 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Geen zachte g, en ze gebruikten het woord "Kankah". Duidelijk dat domme Rotterdamse accent dus. Geen Brabo's
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:40 schreef HeyFreak het volgende:[..]
misschien waren het geïntegreerde brabos, maarja, dat geweldadige zit diep geworteld bij dat volk.
Zie je wel weer in de verzamel en reparatie topics
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:41 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
Zie je wel weer in de verzamel en reparatie topics
mag ik nog wel komen dan?
verbieden die nerds
quote:er is niks mis met "kankah" zeggen
Op zaterdag 20 september 2003 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen zachte g, en ze gebruikten het woord "Kankah". Duidelijk dat domme Rotterdamse accent dus. Geen Brabo's
BRABANT!
(wij zijn idd gezellig)
quote:Kankah is Haags!
Op zaterdag 20 september 2003 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Geen zachte g, en ze gebruikten het woord "Kankah". Duidelijk dat domme Rotterdamse accent dus. Geen Brabo's
Kanker is Rotterdams!
Het was een nederlander (bosschenaar)... dus geen buitenlander!
Toch wel een klootzak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |