Wie weet een goeie plek om te gaan staan? Of gaan er misschien nog meer fok!kers zondag naar schiphol (om te spotten dus)?
quote:Langs de N201 Aalsmeer-Hoofddorp bedoel je? Dat is toch in het verlengde van zo'n baan?
Op vrijdag 19 september 2003 20:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aan de zuidkant van Schiphol is een veldje naast een van de startbanen.
quote:Ja dat heb ik dus altijd willen vragen aan een bewoner aldaar...
Op vrijdag 19 september 2003 21:09 schreef dutchmage het volgende:
kom bij mij in de achtertuin zitten.. zit onder de aanvliegroute van schiphol
Waarom ga je dan in godsnaam daar wonen?? Stille hoop dat de luchtvaart een flop zou worden ofzo?
quote:nee.. woning aanbod in de haarlemmermeer is nogal krapjes.. en ach ik woon hier al 8 jaar.. ik hoor die dingen geeneens...
Op vrijdag 19 september 2003 21:12 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat heb ik dus altijd willen vragen aan een bewoner aldaar...
Waarom ga je dan in godsnaam daar wonen?? Stille hoop dat de luchtvaart een flop zou worden ofzo?
quote:Okee dat ziet er helemaal über-cool uit. Geen gezeik met vervoer, de trein stopt eronder, en koffie met appeltaart onder handbereik
Op vrijdag 19 september 2003 21:17 schreef Vision het volgende:
je kan ook op 't dakterras gaan staan
quote:Dat is de MacDonalds op de Loevesteijnse Dwarsweg/Cateringweg, parallel naast de Buitenveldertbaan.
Op vrijdag 19 september 2003 21:24 schreef Youssef het volgende:
Je hebt ook een macdonalds met uitzicht op de landingsbaan
Werkt zelf op het Fokker Business Park met een eerste klas spot op het platform, maar heeft na 2 jaar al meer dan genoeg vliegtuigen zien stijgen en landen
quote:yep... ik ook...
Op vrijdag 19 september 2003 21:28 schreef Scorpionsworld het volgende:Werkt zelf op het Fokker Business Park met een eerste klas spot op het platform, maar heeft na 2 jaar al meer dan genoeg vliegtuigen zien stijgen en landen
quote:heb op schiphol gewerkt (platform) en sta elke keer weer te kijken als er een kist de lucht in gaat..
Op vrijdag 19 september 2003 21:34 schreef modestus het volgende:[..]
yep... ik ook...
ja maar ik kan toch van tevoren wel ergens navragen van welke startbaan ze vertrekken als ik het vluchtnummer heb, of is dat niet mogelijk? en weet je ook hoe ik bij die banen kan komen met de auto??quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef Drasss het volgende:
Je weet dat schiphol meer dan 1 baan heeft... en vaak met 2 startbanen actief is op een dag? Succes!
Tof man, kan je ze elke dag spotten.quote:Op vrijdag 19 september 2003 21:09 schreef dutchmage het volgende:
kom bij mij in de achtertuin zitten.. zit onder de aanvliegroute van schiphol
Ligt aan de tijd.. in een outbound peak gebruiken ze inderdaad 2 banen ja.. maar buiten de peak times om nóóit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef Drasss het volgende:
Je weet dat schiphol meer dan 1 baan heeft... en vaak met 2 startbanen actief is op een dag? Succes!
waarom willen ze dan nog een baan extra? Vliegveld eindhoven heeft ook maar 1 baan, en de weersomstandigheden zorgen er toch zelden voor dat je daar nietr kunt landen? (Ik begrijp dat het dus niks met capaciteit te maken heeft)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd.. in een outbound peak gebruiken ze inderdaad 2 banen ja.. maar buiten de peak times om nóóit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |