quote:Een team stelt pas wat voor als ze CL kunnen spelen
Op woensdag 24 september 2003 22:25 schreef chelloboy het volgende:
Een spits kan alleen scoren als die goede spelers om zich heen heeft.
quote:Inderdaad, dus geef die Kezman eens wat ballen in de Champions League!
Op woensdag 24 september 2003 22:25 schreef chelloboy het volgende:
Een spits kan alleen scoren als die goede spelers om zich heen heeft.
quote:Koeman moet Sonck ook gewoon echt in de spits op stellen en 4-4-2 spelen...
Op woensdag 24 september 2003 21:43 schreef The_Coach het volgende:[..]
Waarom moest Machlas nou weg? Ok, die scoorde ook niet als Kezman, maar werkte zich elke wedstrijd uit de naad. Dat heb ik Sonck nog niet zien doen, Zlatan iets meer, maar ook niet altijd....
2 zwakste punten van Ajax, de Medische staf en het aankoopbeleid...
quote:Nee, want Mido werd gehaald voor de linkervleugel, terwijl ik het me niet voor kan stellen dat Sonck voor de rechtervleugel is gehaald. Kortom: Mido was arrogant toen 'ie zeurde, waar Sonck gewoon gelijk heeft. Koeman moet niet zo stom zijn en 'm in de spits gebruiken.
Op donderdag 25 september 2003 09:26 schreef G1Ace het volgende:
is die sonck weer een soort mido? (als ik dat bericht van koeman lees)
quote:Sonck mag wel gewoon gaan presteren, of wordt hij gewoon gruwelijk overschat doordat ie topscorer in Belgie is geworden?
Op donderdag 25 september 2003 09:54 schreef twi het volgende:[..]
Nee, want Mido werd gehaald voor de linkervleugel, terwijl ik het me niet voor kan stellen dat Sonck voor de rechtervleugel is gehaald. Kortom: Mido was arrogant toen 'ie zeurde, waar Sonck gewoon gelijk heeft. Koeman moet niet zo stom zijn en 'm in de spits gebruiken.
quote:Ik wil die conclusie NOG niet trekken, maar hij komt wel een beetje erg gefrustreerd over op het moment.
Op donderdag 25 september 2003 10:24 schreef mitt het volgende:[..]
Sonck mag wel gewoon gaan presteren, of wordt hij gewoon gruwelijk overschat doordat ie topscorer in Belgie is geworden?
Feit is dat Ajax niet genoeg scoort op het moment, en HIJ is de doelpuntenmachine.....
quote:Dan mag HIJ ook wel eens op een fatsoenlijke plaats staan.
Op donderdag 25 september 2003 10:28 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik wil die conclusie NOG niet trekken, maar hij komt wel een beetje erg gefrustreerd over op het moment.
Feit is dat Ajax niet genoeg scoort op het moment, en HIJ is de doelpuntenmachine.....
En gun die jongen daarbij eens wat tijd, de juiste mentaliteit heeft hij.
quote:Tja als ie eenmaal recht voor de goal staat zou zijn positie in het veld er niet meer toe mogen doen, maar dan scoort ie ook niet....
Op donderdag 25 september 2003 10:51 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan mag HIJ ook wel eens op een fatsoenlijke plaats staan.
En gun die jongen daarbij eens wat tijd, de juiste mentaliteit heeft hij.
quote:Geduld.
Op donderdag 25 september 2003 10:54 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja als ie eenmaal recht voor de goal staat zou zijn positie in het veld er niet meer toe mogen doen, maar dan scoort ie ook niet....
quote:Dat KAN niet, we krijgen aan alle kanten ros omdat we niet scoren!! Zoals Koeman al zegt hij (en de rest ook hoor) moet gaan presteren!!
Op donderdag 25 september 2003 10:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Geduld.
quote:Onzin.
Op donderdag 25 september 2003 10:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat KAN niet, we krijgen aan alle kanten ros omdat we niet scoren!! Zoals Koeman al zegt hij (en de rest ook hoor) moet gaan presteren!!
Als je zo'n jongen voor 5 jaar contracteert voor een smak geld moet je hem niet op een paar wedstrijden afrekenen. Dit betekent niet dat hij altijd in de basis moet staan.
quote:Idd, laat hem maar lekker een tijd lang aanklooien
Op donderdag 25 september 2003 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Geduld.
quote:Ja reken hem af op 1 wedstrijd.
Op donderdag 25 september 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
Sonck mocht tegen Milan bij aanvallen gewoon in de spits staan. Alleen bij het meeverdedigen moest hij de opkomende Maldini opvangen. Ik weet niet, maar als dat het excuus is waarom hij niet scoort, dan zou ik toch een andere spits zoeken.
Dat zou Feyenoord Lazovic direct moeten verkopen.
quote:Hij hoeft niet meteen ala Kezman er per wedstijd 2 in te leggen, maar van de topscorer van Belgie mag je toch wel verwachten dat ie meer dan 1 fucking goal maakt!!!
Op donderdag 25 september 2003 11:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Onzin.
Als je zo'n jongen voor 5 jaar contracteert voor een smak geld moet je hem niet op een paar wedstrijden afrekenen. Dit betekent niet dat hij altijd in de basis moet staan.
quote:Ik reken hem niet af op een wedstrijd. Ik zeg alleen dat die Belg niet zo moet zeuren. Maar moet gaan voetballen. "Jammeren" is voor Nederlanders. Niet voor Belgen!
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef zjroentje het volgende:
Ja reken hem af op 1 wedstrijd.
quote:Ja daar zeg je het direct, de topscorer van Belgie.
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef HeatWave het volgende:[..]
Hij hoeft niet meteen ala Kezman er per wedstijd 2 in te leggen, maar van de topscorer van Belgie mag je toch wel verwachten dat ie meer dan 1 fucking goal maakt!!!
Gun die jongen gewoon wat tijd, die komt er wel. Het is gewoon altijd hetzelfde gezeik met de spitsen bij Ajax, we willen direct doelpunten zien, terwijl 99% gewoon nog moet wennen aan het systeem.
En met Zlatan is het ook goed gekomen.
quote:Ja dat is waar! die scoort aan de lopende band nu
Op donderdag 25 september 2003 11:06 schreef zjroentje het volgende:
quote:Ja die scoort inderdaad aan de lopende band op het moment
Op donderdag 25 september 2003 11:06 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:GMTA oid...
Op donderdag 25 september 2003 11:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja dat is waar! die scoort aan de lopende band nu
Daarbij is hij nog steeds niet helemaal fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |