quote:
Op maandag 22 september 2003 13:56 schreef Doopy-X- het volgende:u riep
quote:hi
Op maandag 22 september 2003 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
![]()
Erg slecht geslapen vannacht (4 uurtjes), weet niet of dat met de wedstrijd van gister te maken heeft ![]()
Altijd leuk natuurlijk, heb vandaag al 8x aan moeten horen wat een drama het gister was en dat NAC-uit altijd lastig is
Ik onderga het gelaten en weet dat mijn tijd nog komt.
Hup AJAX!
quote:Die snap ik totaal niet, hoe kan je die wedstrijd nu met deze vergelijken?
Op maandag 22 september 2003 10:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat vond ik van de week van AC Milan. Maar die wonnen met 1-0
Een duo Ibrahimovic - Sonck lijkt me namelijk helemaal niet verkeerd.
quote:Ik hoor mezelf nog zeggen: "ik kan me geen enkele gekochte Ajax spits herinneren die in het eerste seizoen voldoet."
Op maandag 22 september 2003 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoor het de ajacieden nog zeggen: "Sonck is beter dan Kezman... "
Die jubel en juich reacties van mede Ajax-fan begreep ik dan ook noiet direct.
quote:Hoe lang zullen we het nou nog moeten zeggen?
Op maandag 22 september 2003 19:14 schreef methodmich het volgende:
Sonck gaat nog wel renderen, als Koeman tenminste 4-4-2 gaat spelen... Binnen 4-3-3 zet ie hem op rechts, waar hij duidelijk niet de speler voor is. En in dat systeem moet een Ajax-spits vooral kaatsen op een nummer 10, die ook al niet meer bestaat in de oude vorm. Dus het systeem is niet geschikt voor Sonck. Dan moet hij of de bank op of je moet 4-4-2 gaan spelen.Een duo Ibrahimovic - Sonck lijkt me namelijk helemaal niet verkeerd.
hoewel ik vond dat toen Koemand 4-4-2 speelde tegen Milan, Sonck niet echt goed speelde (weinig beweging)
Overigens was Arveladze's eerste seizoen als gekochte spits direct zijn productiefste!
quote:Hoeveel scoorde hij toen?
Op maandag 22 september 2003 20:06 schreef methodmich het volgende:Overigens was Arveladze's eerste seizoen als gekochte spits direct zijn productiefste!
quote:Ik ben nooit echt fan van Showtime geweest, maar nu verzucht ik toch: hadden we nu maar zo'n spits...
Op maandag 22 september 2003 20:10 schreef methodmich het volgende:
25 stuks! Was in het jaar van de dubbel '97 / '98, eerste seizoen onder Olsen.
quote:Jah en een geniale buitenspeler als Brian Laudrup *zucht*
Op dinsdag 23 september 2003 09:11 schreef Doc het volgende:[..]
Ik ben nooit echt fan van Showtime geweest, maar nu verzucht ik toch: hadden we nu maar zo'n spits...
quote:Laudrup
Op dinsdag 23 september 2003 13:20 schreef StarGazer het volgende:[..]
Jah en een geniale buitenspeler als Brian Laudrup *zucht*
5 jaar. ![]()
quote:Mwah komt tijd komt Sonck
Op dinsdag 23 september 2003 17:47 schreef tong80 het volgende:
Belgian 'goal machine' Wesley Sonck joins Ajax for five seasons.
Gewoon even geduld
quote:Een echte Ajacied scoort in z'n eerste thuiswedstrijd.
Op dinsdag 23 september 2003 17:49 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Mwah komt tijd komt Sonck
Gewoon even geduld
Deze strijd is al verloren.
quote:Arveladze haalde sowieso geen slecht gemiddelde, al miste hij soms de mooiste kansen.
Op dinsdag 23 september 2003 09:11 schreef Doc het volgende:[..]
Ik ben nooit echt fan van Showtime geweest, maar nu verzucht ik toch: hadden we nu maar zo'n spits...
Maar in dat eerste jaar kreeg ie de ballen panklaar van Michael Laudrup, ondanks dat die met een wandelstok over de velden liep.
quote:de broertjes Laudrup
Op dinsdag 23 september 2003 13:20 schreef StarGazer het volgende:[..]
Jah en een geniale buitenspeler als Brian Laudrup *zucht*
quote:We hebben geweldig gepresteerd door hen.
Op dinsdag 23 september 2003 22:36 schreef G1Ace het volgende:[..]
de broertjes Laudrup
De enige andere kandidaat die nu nog wordt genoemd in de media voor de positie van Technisch Directeur bij Ajax is oud-trainer Louis van Gaal. Met hem is inmiddels gesproken door Van Eijden. Hij zou nog geen beslissing hebben genomen of hij wel van het veld af wil, maar heeft in eerste instantie niet afwijzend gereageerd op de functie.
quote:Haal anders Peter Boeve terug...
Op woensdag 24 september 2003 13:50 schreef superjoden het volgende:
Frank Arnesen, door insiders gezien als een van de twee overgebleven kandidaten voor de positie van technisch directeur, was via PSV.nl opnieuw heel duidelijk over zijn toekomst. De Manager Scouting en Transfers van PSV vindt dat hij na zoveel jaar PSV niet naar een van de concurrenten kan overstappen. Arnesen wil ondanks de veranderingen in de organisatie, met Hiddink als directievoorzitter, graag aanblijven bij PSV.De enige andere kandidaat die nu nog wordt genoemd in de media voor de positie van Technisch Directeur bij Ajax is oud-trainer Louis van Gaal. Met hem is inmiddels gesproken door Van Eijden. Hij zou nog geen beslissing hebben genomen of hij wel van het veld af wil, maar heeft in eerste instantie niet afwijzend gereageerd op de functie.
quote:Michael was succesvol met de dubbel, Brian was te duur...
Op dinsdag 23 september 2003 22:39 schreef tong80 het volgende:[..]
We hebben geweldig gepresteerd door hen.
quote:brian was te vaak geblesseerd
Op woensdag 24 september 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Michael was succesvol met de dubbel, Brian was te duur...
quote:
Koeman levert kritiek op Sonck - 23 september 2003De zware 4-2 nederlaag in Breda tegen NAC blijft nasudderen bij Ajax. Trainer Ronald Koeman, die na afloop van het duel al kritisch was over zijn defensie, had maandag bij de nabespreking geen goed woord over voor aankoop Wesley Sonck.
Sonck heeft bij Ajax al heel veel vertrouwen gekregen, maar op een bepaald moment moet hij dan toch gaan acclimatiseren en prestaties leveren, aldus Koeman. De van RC Genk overgenomen Belgisch international kon tot nu toe slechts één officiële goal noteren voor Ajax. Tegen NAC speelde hij te egoïstisch. Alleen oog voor zijn eigen prestaties en niet voor het team. Ook de communicatie met zijn ploeggenoten is niet zoals die zou moeten zijn, legt de oefenmeester uit.
Koeman zou graag zien dat Sonck als nieuwe aankoop eerst presteert voordat hij zijn ploeggenoten de huid vol scheldt. Zo kreeg Rafael van der Vaart tijdens het Amsterdam Tournament het een en ander naar zijn hoofd geslingerd van Sonck en richtte de centrumspits in het competitieduel met RKC Waalwijk na een gemiste kans zijn woede op Nicolae Mitea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |