abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13353539
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Grappig dat jullie hem nu al "afschrijven", terwijl hij enkele maanden terug als DE verlosser werd binnengehaald.

Gun die jongen wat tijd!

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13353554
quote:
Op maandag 22 september 2003 09:07 schreef HeatWave het volgende:
En oh ja, Sonck, wie is dat????
Juliie superaankoop van afgelopen zomer. Waarover vele neusjes zo lyrisch waren (zonder dat ze hem ooit zagen spelen). maar waarvan je je nu ook kan afvragen of het niet gewoon een miskoop is.
pi_13353570
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Of een complete off-day.....

een goed spelend nac vooral.
pi_13353590
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat natuurlijk ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13353598
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:28 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Juliie superaankoop van afgelopen zomer. Waarover vele neusjes zo lyrisch waren (zonder dat ze hem ooit zagen spelen). maar waarvan je je nu ook kan afvragen of het niet gewoon een miskoop is.

vind het nog steeds een goede aankoop.... het is voor hem ook een nieuwe omgeving en hij zal gewoon even de tijd moeten krijgen... zodra hij "gewent" is ben ik ervan overtuigd dat de vele doelpunten vanzelf gaan komen...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13353666
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vond NAC helemaal niet zo goed.. Verdedigend stelde het weinig voor want ook AJAX kreeg kans na kans en aanvallend lieten ze veel te veel liggen want het had wel 8-2 kunnen zijn. AJAX was gewoon nog slechter..
pi_13353706
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik vond NAC helemaal niet zo goed.. Verdedigend stelde het weinig voor want ook AJAX kreeg kans na kans en aanvallend lieten ze veel te veel liggen want het had wel 8-2 kunnen zijn. AJAX was gewoon nog slechter..

Dat vond ik van de week van AC Milan. Maar die wonnen met 1-0
  maandag 22 september 2003 @ 10:38:16 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13353708
quote:

[..]

Tja, ik ben altijd al wat wantrouwend geweest tov het aankoopbeleid. En ik snapte dus ook nooit waatom Machlas zonodig weg moest. Maar goed, men zegt dat ie tijd nodig heeft, maar die tijd HEBBEN we niet, als deze trend van niet scoren doorzet is het seizoen afgelopen voor het begonnen is.....

Het spel van Ajax is meestal wel redelijk (gisteren niet nee) maar ze scoren gewoon niet, terwijl Ajax soms wel 100 of meer goals in het seizoen maakte.....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13353729
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat vond ik van de week van AC Milan. Maar die wonnen met 1-0

Ja ga NAC even met Milan vergelijken...
pi_13353741
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja ga NAC even met Milan vergelijken...

doe een cursus begrijpend lezen
pi_13353831
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sonck is de zoveelste "superspits" die faalt bij Ajax, ik denk dat ze teveel eisen van een spits. Spitsen moeten goals maken, meer niet. Niets meeopbouwen, niets meeverdedigen. Gewoon op de juiste tijd op de juiste plek staan en die bal erin rammen...

Maar dat mag niet bij Ajax.....

Sonck is zo'n speler, alleen lukt het bij Ajax niet. Tegen Milan moest hij als een soort buitenspeler acteren terwijl het 'n pure spits is.

Het is gewoon geen speler voor Ajax. Ik vind Sonck meer 'n spits voor PSV of Feyenoord.

pi_13353853
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, ik ben altijd al wat wantrouwend geweest tov het aankoopbeleid. En ik snapte dus ook nooit waatom Machlas zonodig weg moest. Maar goed, men zegt dat ie tijd nodig heeft, maar die tijd HEBBEN we niet, als deze trend van niet scoren doorzet is het seizoen afgelopen voor het begonnen is.....

Het spel van Ajax is meestal wel redelijk (gisteren niet nee) maar ze scoren gewoon niet, terwijl Ajax soms wel 100 of meer goals in het seizoen maakte.....

Tegen Willem II moeten ze het maar gaan laten zien, ik neem aan dat Koeman een aantal straf trainingen in peto heeft
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 22 september 2003 @ 11:05:53 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13354234
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:45 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Tegen Willem II moeten ze het maar gaan laten zien, ik neem aan dat Koeman een aantal straf trainingen in peto heeft

Ik mag denken dat er iets moet gebeuren ja.... Laat bv vd Vaart maar eens merken dat ie nog niet de messias is hoor.
Get woke, go broke!
pi_13354644
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik mag denken dat er iets moet gebeuren ja.... Laat bv vd Vaart maar eens merken dat ie nog niet de messias is hoor.

Daarom vond ik het ook goed dat van der vaart gewisseld werd tegen FC Zwolle hij speelde gewoon slecht dus moet ie eruit. Er zijn maar weinig trainers die dat doen den bijvoorbeeld aan Dick Advocaat.
  maandag 22 september 2003 @ 11:30:15 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13354710
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:27 schreef jobosrulez het volgende:

[..]

Daarom vond ik het ook goed dat van der vaart gewisseld werd tegen FC Zwolle hij speelde gewoon slecht dus moet ie eruit. Er zijn maar weinig trainers die dat doen den bijvoorbeeld aan Dick Advocaat.

Precies, hij speelt gewoon niet goed, maar staat elke keer weer met dan aanvoeders bandje om op het veld. Nou is het natuurlijk wel een goeie voetballer, maar hij is het ff kwijt. Ik had gehoopt dat het na die 2 wedstrijden in Oranje dat het tij gekeerd was.....
Get woke, go broke!
pi_13356327
quote:

[..]

Mag ik je erop wijzen dat deze ajacied direct kritiek had op de aankoop van Sonck en helemaal op die van SoetAars?
Ik heb het niet op belgische voetballers of ze moeten Luc Nilis heten of keeper zijn.
Vandamme gun ik het voordeel van de twijfel maar die hoeft dan ook niet creatief te zijn. Een spits of middenvelder bij Ajax wordt geacht meer te kunnen brengen dan een balletje breed. Verder moet hij technisch een hoog niveau kunnen halen en tactische bagage te hebben. Er zijn maar erg weinig belgen die dat hebben.
Kortom ik pleit ervoor om deze superaankopen weer fijn door te sluizen naar onze vrienden uit Rotterdam en ons weer gaan richten op of de eigen jeugd of het speciale talent uit het buitenland (uitgesloten Belgie)
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_13356363
We zijn weer een paar wedstrijden onderweg en ze kunnen er weer niets van. Wanneer gaan we die vent eens het vertrouwen geven dat ie nodig heeft? Dat heeft bij Zlatan nu al jaren geduurt, gaat dat bij Sonck ook gebeuren...? Mag toch hopen van niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 september 2003 @ 12:48:51 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13356418
tja terecht dat Nac won.

maar t komt toch wel goed dit seizoen! een paar keer verliezen hoort erbij

maandag 22 september 2003 @ 12:48:57 #169
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13356423
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat heeft bij Zlatan nu al jaren geduurt, gaat dat bij Sonck ook gebeuren...?
Zlatan is nog steeds niet echt bij iedereen geliefd lijkt me zo, maar ja dat is zijn eigen verdienste!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13356442
Ik hoor het de ajacieden nog zeggen: "Sonck is beter dan Kezman... "
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13356489
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoor het de ajacieden nog zeggen: "Sonck is beter dan Kezman... "
Wat heb ik uitgezien naar deze woorden

Heerlijk dat leedvermaak

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 22 september 2003 @ 12:52:28 #172
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13356512
och of Sonck wat gaat worden weet ik niet. Persoonlijk had ik liever Kuyt gehad ofzo maarja wat heeft die nou eigenlijk al bewezen dit seizoen?

misschien wat meer inzet dan Sonkc (zo lijkt het) maar voor mij is het afwachten of beiden wel goed genoeg zijn.......

pi_13356546
Ik heb dat eigenlijk een Ajacied nog nooi horen zegge, zal ik dan wel overheen gelezen hebben of wat...

Ik vind dat gezeur omtrent Zlatan nog steeds erg triest, en zeggen dat het zijn eigen schuld is is natuurlijk ook bullshit. Als die jongen 89 minuten zich 37 slagen in de rondte werkt en 1tje niet wordt ie afgerekend op die 1e minuut. En dan heb ik het over werken en niet over kansen...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 september 2003 @ 13:26:28 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13357261
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zit Frenkie uittemaken voor kakkerlak, vandaar denk ik die opmerking...
dat weet ik wel zeker,een beetje Fok!ker weet Frenkie's club wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 22 september 2003 @ 13:56:16 #175
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13357944
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

neuzen!

u riep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo