quote:Mja, ik ook hoor
Op zondag 21 september 2003 19:42 schreef JaWi het volgende:Wil niet lachen, maar doet het stiekem toch
Zie er de humor wel een beetje van in, al is het wel pijnlijk..
quote:Dank je
Op zondag 21 september 2003 19:12 schreef twi het volgende:[..]
Best triest als je ook maar een halve minuut besteed aan het maken van zoiets
Maar het getuigt van enige humor. Niet veel, maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel
in de gouden gids divisie valt misschien nog wel wat te winnen....
Het is een terechte overwinning voor N.A.C.
Is wel goed voor de competitie dat ze een keertje wakke rgeschud worden...
quote:Had idd al veel eerder moeten gebeuren, maar het was wachten op het puntverlies. En gelukkig is dat nu eindelijk geleden
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef WittE_ReuS het volgende:
hup ajax,in de gouden gids divisie valt misschien nog wel wat te winnen....
Het is een terechte overwinning voor N.A.C.
Is wel goed voor de competitie dat ze een keertje wakke rgeschud worden...
quote:Oh wat zijn ze stil, Oh wat zijn ze stil
Op zondag 21 september 2003 21:41 schreef Engelaartje het volgende:
wat is het toch stil in dit topic...
Sorry, ik kon het niet laten
quote:Het valt me wel op ja
Op zondag 21 september 2003 21:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Oh wat zijn ze stil, Oh wat zijn ze stil
Sorry, ik kon het niet laten
AJAX!!! AJAX!!! AJAX!!!
Dat kampioenschap staat toch al vast, de schaal komt weer trug naar Amsterdam!
Nu zit er wat mij betreft wel weer voldoende spanning in de competitie.
Wat een bagger week zeg, echt abnormaal. Opzich zou je met de 1-0 bij Milan wel kunnen leven, maar het spel van Ajax bij NAC was echt beschamend. Leuk zo'n SQD, maar wtf was ie allemaal aan het doen?
Maar goed, laten we nu hopen dat ze ECHT wakker zijn, ECHT hard gaan werken, anders is het kampioenschap voor de winterstop vergeven natuurlijk.
En oh ja, Sonck, wie is dat????
Gelukkig was het jaarlijks terugkerende cooling down na de wedstrijd weer een gedeeltelijk, klein succesje voor Ajax
En natuurlijk is NAC blij als ze van de grootste club in Nederland winnen. Gefeliciteerd, zolang ze het fnoord en psv ook maar moeilijk maken
quote:That's Football!
Op maandag 22 september 2003 10:03 schreef devv05 het volgende:
Moeilijk te begrijpen waarom AJAX in Milaan wel goed kan spelen maar tegen een clubje als NAC kansloos verliest..
quote:Uiteraard, maar het kan en mag eigenlijk niet natuurlijk. Je mag best een keer verliezen, maar 3-0 achter? Komop zeg, dat is pure VOLKOMEN onterechte arrogantie en onderschatting geweest...
Op maandag 22 september 2003 10:05 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
That's Football!
quote:Daar moet ik je dan ook wel weer gelijk in geven!
Op maandag 22 september 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:Uiteraard, maar het kan en mag eigenlijk niet natuurlijk. Je mag best een keer verliezen, maar 3-0 achter? Komop zeg, dat is pure VOLKOMEN onterechte arrogantie en onderschatting geweest...
Maar dit zijn we de charmes vna het voetbal imho. En voor clubs zoals Nac de 'legendarische' momenten!
quote:tuurlijk speelde hij gisteren slecht "NET ALS HET HELE ELFTAL".... die jongen speelt nog geen 10 wedstrijden in het eerste van Ajax.... geef hem even de tijd en dan komt het heus wel goed....
Op maandag 22 september 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Sonck speelt vooral tegen zichzelf. Wat speelt die vent slecht zo gauw als hij het Ajaks-shirt aan heeft zeg.
quote:Sonck is de zoveelste "superspits" die faalt bij Ajax, ik denk dat ze teveel eisen van een spits. Spitsen moeten goals maken, meer niet. Niets meeopbouwen, niets meeverdedigen. Gewoon op de juiste tijd op de juiste plek staan en die bal erin rammen...
Op maandag 22 september 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Sonck speelt vooral tegen zichzelf. Wat speelt die vent slecht zo gauw als hij het Ajaks-shirt aan heeft zeg.
Maar dat mag niet bij Ajax.....
quote:Of een complete off-day.....
Op maandag 22 september 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:[..]
Uiteraard, maar het kan en mag eigenlijk niet natuurlijk. Je mag best een keer verliezen, maar 3-0 achter? Komop zeg, dat is pure VOLKOMEN onterechte arrogantie en onderschatting geweest...
quote:Grappig dat jullie hem nu al "afschrijven", terwijl hij enkele maanden terug als DE verlosser werd binnengehaald.
Op maandag 22 september 2003 10:20 schreef HeatWave het volgende:Sonck is de zoveelste "superspits" die faalt bij Ajax, ik denk dat ze teveel eisen van een spits. Spitsen moeten goals maken, meer niet. Niets meeopbouwen, niets meeverdedigen. Gewoon op de juiste tijd op de juiste plek staan en die bal erin rammen...
Gun die jongen wat tijd!
quote:ken iemand die voetbalt in schotland genaamd shota... die lijkt me ook wel een goede..... Sonck moet even de tijd krijgen en denk dat hij dan een hoger rendement zal halen dan zlatan....
Op maandag 22 september 2003 10:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tja, waarom Machlas wegdoen die er toch altijd een aantal inlegt per seizoen als je Sonck kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |