quote:gelukkig zijn er hier ook nog realisten...
Op zondag 21 september 2003 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat neemt niet weg dat je als supporter van een relatief kleine club erg blij mag zijn met een overwinning op een lub uit de top 3, ik begrijp de vreugde wel hoor
quote:gaat er meer om dat er wordt gehuilt over het feit van de begroting, als ze met 6-0 worden verslagen noemen ze allemaal begroting is 10 x kleiner dit blaba. En joden van het veld afgeveegd ? Geef eerder krediet aan ajax dat ze 1 op 1 durfde te spelen.
Op zondag 21 september 2003 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat neemt niet weg dat je als supporter van een relatief kleine club erg blij mag zijn met een overwinning op een lub uit de top 3, ik begrijp de vreugde wel hoor
quote:HAHAHA
Op zondag 21 september 2003 17:20 schreef koeskoes het volgende:[..]
gaat er meer om dat er wordt gehuilt over het feit van de begroting, als ze met 6-0 worden verslagen noemen ze allemaal begroting is 10 x kleiner dit blaba. En joden van het veld afgeveegd ? Geef eerder krediet aan ajax dat ze 1 op 1 durfde te spelen.
HAHAHA, het blijft pijnlijk he...
quote:Nee, Ajax dient zo'n wedstrijd te winnen, dat zijn ze nou eenmaal aan hun stand verplicht. NAC heeft een goede prestatie afgelevert en Ajax een slechte, zo zijn de feiten en niet anders
Op zondag 21 september 2003 17:20 schreef koeskoes het volgende:gaat er meer om dat er wordt gehuilt over het feit van de begroting, als ze met 6-0 worden verslagen noemen ze allemaal begroting is 10 x kleiner dit blaba. En joden van het veld afgeveegd ? Geef eerder krediet aan ajax dat ze 1 op 1 durfde te spelen.
Ik kan me ook nog een thuisduel herinneren waarin NAC na 20 minuten al op 0-2 stond. Die ploeg heeft gewoon iets wat Ajax moeilijk kan bespelen blijkbaar.
En dan gewoon zelf gruwelijk het schip ingaan....tegen NAC....wie had dat nou gedacht... ![]()
Let's call this the equalizer want de hoon was eigenlijk gewoon terrecht maar deze nederlaag in Breda ook mijn inziens..
ze kunnen het niet hebben dat ajax verloren heeft en dan komen ze met een slap argument aanzetten dat NAC vol huurlingen staat
quote:Zonder Seedorf en Boukhari had NAC niet gewonnen
Op zondag 21 september 2003 17:30 schreef Famas het volgende:
dat er hier mensen zijn die de overwinning van NAC afschilderen als een gehuurde overwinnen vind ik slap....als ze 'hun' ajax zo goed vinden dan zouden ze toch ook van een club moeten winnen die veel huurlingen heeft....het ligt dus NIET aan NAC maar aan ajax zelfze kunnen het niet hebben dat ajax verloren heeft en dan komen ze met een slap argument aanzetten dat NAC vol huurlingen staat
quote:Het spel maken ? 2de helft moest NAC het hebben van de lange bal en dan een verdediger voorbij. Toen de 3-1 viel kwam NAC nog ff goed onder druk te staan en ging het over op vrouwen en kinderen eerst.
Op zondag 21 september 2003 17:23 schreef Engelaartje het volgende:[..]
Maar Nac maakte gewoon het spel en dan wordt het 3-0
HAHAHA, het blijft pijnlijk he...
[Dit bericht is gewijzigd door koeskoes op 21-09-2003 17:50]
quote:Wat is dat nou weer voor trieste opmerking, mag je hier alleen posten als je perse voor Ajax bent ofzo? Deze reacties moet je maar tegen kunnen hoor, die horen er gewoon bij
Op zondag 21 september 2003 17:45 schreef danerit het volgende:
Kan je niet beter een NAC topic gaan beginnen, of als die er is daar lekker veel posten en hopen dat er nog 3 andere nac supporters zijn die met je meedoen?
quote:ja
Op zondag 21 september 2003 18:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
mag je hier alleen posten als je perse voor Ajax bent ofzo?
quote:Neen dus. Ik post ook regelmatig in het PSV of Feyenoord topic als ze op hun bek zijn gegaan (Chelloboy zal vandaag wel weer online komen), dus dan mogen ze ons ook best hier komen uitlachen. En terecht, want dit was eigenlijk zo triest dat wij Ajacieden er ook alleen maar over kunnen lachen....tussen het
Op zondag 21 september 2003 18:05 schreef koeskoes het volgende:[..]
ja
quote:Ben ik het mee eens, maar dan moet het wel met een beetje humor gebeuren, iets dat bij deze NAC'er in kwestie in de verste verte niet te vinden is.
Op zondag 21 september 2003 18:17 schreef twi het volgende:[..]
Neen dus. Ik post ook regelmatig in het PSV of Feyenoord topic als ze op hun bek zijn gegaan (Chelloboy zal vandaag wel weer online komen), dus dan mogen ze ons ook best hier komen uitlachen. En terecht, want dit was eigenlijk zo triest dat wij Ajacieden er ook alleen maar over kunnen lachen....tussen het
grienen
door
Een opmerking als "Jullie geluk dat Bobson en Mensah niet meer bij ons spelen" had ik persoonlijk toch wel humor gevonden
Ik ben het nooit met mezelf eens
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik ben het nooit met mezelf eens
Nee, het was geen cookie-probleem
quote:Kut-cookies!
Op zondag 21 september 2003 18:21 schreef twi het volgende:[..]
Nee, het was geen cookie-probleem
-edit- oh niet dus,
!
Een vette nederlaag is meestal een eye-opener, en ik hoop dat hun dat ook doorhebben, want t kan zo niet verder. En gehuurde goals, een goal is een goal. Die blunder van Sinouh gister van RKC was dan ook een nep-goal (hij zat wel niet..maar goed) maar hij telt wel op t scorebord en daar gaat t om.
T enige wat je kan zeggen is dat t pijnlijk moet voelen voor Ajax en super moet voelen voor de vergruisde Boukhari om te scoren.
NAC gefeliciteerd, Ajax...wordt wakker voor jullie eigen bestwil!
quote:Best triest als je ook maar een halve minuut besteed aan het maken van zoiets
Op zondag 21 september 2003 18:32 schreef Stefkuh het volgende:
[afbeelding]
Maar het getuigt van enige humor. Niet veel, maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel
quote:Is wel grappig en treffend
Op zondag 21 september 2003 19:12 schreef twi het volgende:[..]
Best triest als je ook maar een halve minuut besteed aan het maken van zoiets
Maar het getuigt van enige humor. Niet veel, maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel
quote:Wil niet lachen, maar doet het stiekem toch
Op zondag 21 september 2003 18:32 schreef Stefkuh het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |