quote:Niet de basis voor een goede relatie
Op zondag 21 september 2003 16:34 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
gelijk der bek dichtslaan.
En als Ajax had gewonnen had zij dat ook nog heeeeel lang moeten horen. Jammergenoeg is die hele famillie voor NAC... voorlopig niet langsgaan denk ik maar
Haal Mario Melchiot
Olé Ajax
quote:optie 2.
Op zondag 21 september 2003 16:39 schreef mitt het volgende:
optie.Haal Mario Melchiot
haal Rivaldo
Troost: PSV moet ook nog naar Breda.
quote:HAHAHA
Op zaterdag 20 september 2003 14:32 schreef Engelaartje het volgende:
Jullie zullen morgen wat meemaken in Breda...Niemand wint in breda!! In Breda!! In Bredaaaahhaaa
niets te veel gezegd jonges...
Wat een heerlijk topic...Groeten uit Breda!!!!
quote:Groeten uit Milaan, Vigo en Brugge!
Op zondag 21 september 2003 16:48 schreef Engelaartje het volgende:[..]
HAHAHA
niets te veel gezegd jonges...
Wat een heerlijk topic...Groeten uit Breda!!!!
quote:Volgens mij waren het allemaal "gehuurde" doelputen. Feit is dat het nog lang niet goed zit bij Ajax en daar zou ik me toch echt zorgen om gaan maken als ik Ajax supporter zou zijn
Op zondag 21 september 2003 16:47 schreef methodmich het volgende:
Ik was er al bang voor, traditioneel zwaar. Neemt niet weg dat het zwaar klote is, zeker omdat de goals die het verschil maakten door Ajacieden zijn gemaakt en NAC eigenlijk op 1 na allemaal goals van huurlingen had, volgens mij. Maar ja...Troost: PSV moet ook nog naar Breda.
Overigens is het slechte defensieve werk van vandaag een uitzondering - in vrijwel alle voorgaande wedstrijden vond ik de verdediging een vrij solide indruk maken. Overigens zie ik wel een heel stuk liever Pasanen spelen dan Yakubu :/
quote:
Op zondag 21 september 2003 16:34 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
en jij bent?
Wie ik ben??? Ik ben maar een rare kerel die blij mag zijn als zijn cluppie europes voetbal haalt hahahaha.. Ik ben een feyenoorder (errug he?) Maar zoals eerder vermeld ben ik heel eerlijk en weet dat ajax waarschijnlijk toch wel de titel binnenhaalt. Al vind het altijd leuk wanneer ajakkes verlies!
quote:Onrealistisch pestventje
Op zondag 21 september 2003 16:54 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Groeten uit Milaan, Vigo en Brugge!
quote:wedstrijd tegen rkc verbloemde veel zo leek het.... maar vind dat je na 1 " toch lastige uitwedstrijd" niet gelijk kunt concluderen dat het niks is. Ik dacht wel na de wedstrijd tegen rkc en Milaan dat het weer de goede kant op ging.... we zullen nog even geduld moeten hebben....
Op zondag 21 september 2003 16:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij waren het allemaal "gehuurde" doelputen. Feit is dat het nog lang niet goed zit bij Ajax en daar zou ik me toch echt zorgen om gaan maken als ik Ajax supporter zou zijn
quote:Erm, we zijn al in Milaan geweest, en ook Vigo en Brugge staan gewoon op de kalender. Noem ik niet echt onrealistisch.
Op zondag 21 september 2003 16:59 schreef Engelaartje het volgende:
Onrealistisch pestventje
quote:Met zo'n kapitaal mag dat ook wel, voor Nac is dit gewoon ongelimiteerd goed, dat ze met een begroting die 10x minder is, gewoon de joden van het veld afvegen...
Op zondag 21 september 2003 17:01 schreef Leshy het volgende:[..]
Erm, we zijn al in Milaan geweest, en ook Vigo en Brugge staan gewoon op de kalender. Noem ik niet echt onrealistisch.
ben overigens blij dat hij zichzelf niet al te serieus neemt, hij post hier namelijk ook al topics in Onzin voor je leven hierover
edit: overigens al weer een gesloten topic ... stakker
[Dit bericht is gewijzigd door danerit op 21-09-2003 17:14]
quote:En dan verliezen jullie volgende week weer van rbc of groningen en zijn ventjes zoals jouw ook meteen weer opgerot
Op zondag 21 september 2003 17:02 schreef Engelaartje het volgende:[..]
Met zo'n kapitaal mag dat ook wel, voor Nac is dit gewoon ongelimiteerd goed, dat ze met een begroting die 10x minder is, gewoon de joden van het veld afvegen...
quote:Dat neemt niet weg dat je als supporter van een relatief kleine club erg blij mag zijn met een overwinning op een lub uit de top 3, ik begrijp de vreugde wel hoor
Op zondag 21 september 2003 17:13 schreef koeskoes het volgende:
En dan verliezen jullie volgende week weer van rbc of groningen en zijn ventjes zoals jouw ook meteen weer opgerot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |