wilcobruksvoort | vrijdag 19 september 2003 @ 13:44 |
Plaats hier de specs van JOU auto voor dat ie getuned is en de spec nadat hij getuned is!! En vermeld als je het weet wat er precies aan gedaan is om de vermogenswinst te behalen. Ikzelf heb een Golf II GTI 16v standaard 139Pk nu ruim 170Pk | |
Blanche_Fantasy | vrijdag 19 september 2003 @ 13:45 |
gaap... showoff.... ts begint... onee dat kan ie niet, want hij heeft hem zo gekocht | |
stringpolitie | vrijdag 19 september 2003 @ 13:45 |
verwachte wel wat meer specs... zo lijkt het echt alsof je er verstand van hebt... ![]() | |
vosss | vrijdag 19 september 2003 @ 13:46 |
Ik wil best eens met je battlen TS, ook 170 pk maar dan een V6 24 klepper 2.5 ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 september 2003 @ 13:47 |
Getunede koekblikken... ![]() | |
wilcobruksvoort | vrijdag 19 september 2003 @ 13:48 |
Nou het zit zo ik heb hem zo gekocht en weet verder weinig wat er aan deze auto gebeurd is. Er zit wel een spaghetti spruitstuk onder met een Gilette uitlaat. Het merk uitlaat ken ik verder niet, maar de uitlaat heeft in 1994 1500DM gekost. In 1994 is hij gereviseerd en geheel opnieuw gespoten. | |
Kindred_Spirits | vrijdag 19 september 2003 @ 13:49 |
mijne heeft 500 pk.. maar ik moet m nog kopen.. | |
eMAeRCe | vrijdag 19 september 2003 @ 13:50 |
quote: ![]() | |
mhr-zip | vrijdag 19 september 2003 @ 13:50 |
quote:ja dan komen de verborgen pk's los ![]() | |
wilcobruksvoort | vrijdag 19 september 2003 @ 13:50 |
Kom maar een keer, we hebben dan evenveel vermogen alleen weegt die van mij maar 935Kg | |
Rietvaerder | vrijdag 19 september 2003 @ 13:52 |
quote:Psst..wrom jij nooit meer op MSN zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-09-2003 13:53] | |
Kindred_Spirits | vrijdag 19 september 2003 @ 13:52 |
quote:wat heb je aan 170 pk met lekke banden.. ![]() | |
eMAeRCe | vrijdag 19 september 2003 @ 13:53 |
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 19-09-2003 13:55] | |
Rietvaerder | vrijdag 19 september 2003 @ 13:54 |
quote:Oh.. mijne 210kg. quote:Ragonite@GMX.net | |
Kindred_Spirits | vrijdag 19 september 2003 @ 13:55 |
quote:nou weet heel fok! je msn adres.. kzou t maar weghalen | |
Rietvaerder | vrijdag 19 september 2003 @ 13:58 |
So what? ![]() | |
twiFight | vrijdag 19 september 2003 @ 13:59 |
quote:staat ook gewoon in zijn profiel hoor.. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 september 2003 @ 14:00 |
![]() | |
teimurazu | vrijdag 19 september 2003 @ 14:03 |
quote:gazella, 2 x 17 inch licht metalen velgen,21 versnellingen, 1/16 PK., ultra ligt frame, en rijdt 20 km op 1 sandwich! IK HEB NIET EENS EEN AUTO!!!!!! | |
Tjabbo | vrijdag 19 september 2003 @ 14:08 |
Toyota T20. Beter bekend hier als "vleugel met celica" Na het plaatsen van de spoilers had ik zo'n 15 pk extra. | |
meester | vrijdag 19 september 2003 @ 14:12 |
quote:yeah right. geloofwaardig hoor. | |
NiGeLaToR | vrijdag 19 september 2003 @ 14:15 |
quote:Dus je motor wordt beter van de spoilers ![]() * NiGeLaToR gaat voor de chevrolet corvette.. wellicht niet snelste ofzo, maar wel veeeel pk's | |
StefanP | vrijdag 19 september 2003 @ 14:20 |
Hmm tenzij je met dynosheets komt aanzetten, geloof ik er weinig van eerlijk gezegd. Ik ken een boel mensen die denken dat ze hun auto voor 50pk meer getuned hebben.... en dan vraag je wat ze gedaan hebben.... "mwoah, een K&N openluchtfilter, andere einddemper, chiptuning..." Met een beetje mazzel 25pk dus... | |
vosss | vrijdag 19 september 2003 @ 14:20 |
tuurlijk, toen ik mn 17-ers eronder kieperde had ik ook ineens 20 pk meer ![]() ![]() ![]()
| |
StefanP | vrijdag 19 september 2003 @ 14:21 |
quote:Volgens mij bedoelt hij dat de aerodynamica van de auto dusdanig beter is geworden, dat de auto beter presteert. Beter als in gelijkwaardig aan zonder spoilers, maar met 15pk. Ook kan het natuurlijk zo zijn dat de spoilers downforce genereren die resulteren in een hogere top. | |
SoCoReBu | vrijdag 19 september 2003 @ 14:22 |
standaard : 200pk open air intake nu : ??? pk . 0-100 in 6,2 sec verder: | |
Viper_74 | vrijdag 19 september 2003 @ 14:23 |
quote:Ja, zonder jouw erin ja, met jouw loopt ie waarschijnlijk aan op het asfalt en sta je met 4 wielen los van de grond als je een drempel neemt ![]() | |
vosss | vrijdag 19 september 2003 @ 14:29 |
quote:Dat kan dus NIET, meer downforce wordt je auto harder op de weg gedrukt en dus altijd een LAGERE topsnelheid ![]() | |
beschuit | vrijdag 19 september 2003 @ 14:31 |
idd, waarom denkt iedereen dattie zo hard aan t tunen is als ze weereens een K&N57i installeren? we praten hooguit over een paar pk's en wat betere reactie van je motor, maar verder? compleet afgestemde in- en uitlaatlijn is al een wat andere zaak. | |
Tjabbo | vrijdag 19 september 2003 @ 14:38 |
quote:Hey stefan, idd dat zou kunnen. Maar dit was cynisch bedoeld. Een garpje zo te zeggen. | |
Kolkie | vrijdag 19 september 2003 @ 14:46 |
quote: volgens mij bedoeld ie het gewoon sarcastisch
| |
Viper_74 | vrijdag 19 september 2003 @ 14:50 |
quote:Broem broem........[b]K A D E N G[/b[ plok plok.... hmm wat zijn dat dan, lijken wel kleppen Ja altijd fijn zo opgevoerde bak. | |
Tjabbo | vrijdag 19 september 2003 @ 14:51 |
quote: ![]() quote:Dat is sowieso wel zo. | |
noidea | vrijdag 19 september 2003 @ 15:04 |
1. tis een golf 2. 170pk op de voorwielen, lekker is dat, weleens hard door de bocht gegaan? | |
BadBoy | vrijdag 19 september 2003 @ 15:16 |
Na het plaatsen van een Remussticker op mijn bumper heb ik toch zeker 10 pk winst ![]() | |
Rover | vrijdag 19 september 2003 @ 15:48 |
quote:Hoe kan dat nou? ![]() | |
ExOdus | vrijdag 19 september 2003 @ 15:51 |
gaat hier toch over auto's? geen Golf sjonniebakken? ![]() | |
knillis | vrijdag 19 september 2003 @ 15:58 |
quote:Nog nooit gehoord van snelle stickers? ![]() | |
Ultimora | vrijdag 19 september 2003 @ 15:58 |
beetje ontopic, (papa´s auto) Voor het chiptunen 150pk, na het chippen 193. | |
Extremini | vrijdag 19 september 2003 @ 15:59 |
quote:Een Golf is bijna altijd een sjonniebak, daarom. ![]() | |
mhr-zip | vrijdag 19 september 2003 @ 16:00 |
quote:nee man, das juist beter, want opvoeren is stoer ![]() | |
jacco | vrijdag 19 september 2003 @ 18:00 |
Dit soort topics kunnen blijkbaar niet in PTA slotje |