quote:René is zelfs nog een slagje erger
Op maandag 29 september 2003 00:29 schreef phileine het volgende:
Eh Mous, volgens mij heb jij er ook al zo eentje in huis hoor!
"Wel met je mondje dicht eten"
"ik zei, met je mondje dicht eten!"
"MET JE MONDJE DICHT ETEN!!!!!"
Dat was tegen Sterre, het arme kind is nog maar drie en kreeg meteen René op dr dak
Hier nog 3 van mij dan maar, gisteren hadden we iedereen van de puppycursus op bezoek dus leek het ons uitterraard wel leuk om wat fotootjes van de kleintjes te maken ![]()

Noa die gaat dreigen als ze haar zin niet krijgt.....: 
En deze waarbij Noa denk ik maar op karate moet gaan:
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:36 schreef moussy het volgende:[..]
René is zelfs nog een slagje erger
![]()
"Wel met je mondje dicht eten"
"ik zei, met je mondje dicht eten!"
"MET JE MONDJE DICHT ETEN!!!!!"Dat was tegen Sterre, het arme kind is nog maar drie en kreeg meteen René op dr dak
quote:Ja grappig dat omvallen he
Op maandag 29 september 2003 10:39 schreef phileine het volgende:
Die groepsfoto is fantastisch basset! lief tegen elkaar aan omgevallen enzo, schitterend!
Die andere fotootjes van Noa zijn ook heel lief.
Je zag ze eerst met zn allen naar rechts zitten, Noa viel naar links en een paar seconde later lagen ze allemaal naar links
zeer komisch gezicht.
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 29-09-2003 11:29]
quote:Hoe heb je dat gedaan???
Op zaterdag 27 september 2003 11:35 schreef melonovy het volgende:
Wat een leuke foto's van Bram, ik vind het zo'n leuk kereltje om te zien!Ik ben gisteravond even aan het fotosoepen gegaan, even wat nieuws uitproberen, dit is het resultaat:
ik vind ze wel geinig geworden, zo'n eerste experiment...
Dat kan dus ook met Photoshop
quote:Kaasjes en loempiatjes bloed.(grapje)
Wat is Wesley ook een mooi mannetje zeg. Die "halfbloedjes" zijn vaak zoveel mooier dan die kaaskoppen van ons. Wij hebben Chinese buren en die kindertjes zijn ook fantastisch. Zo fijntjes en perfect. Wat heeft Wesley voor bloed in zich?
quote:Das wel weer een echte! Ze zat met papa in een schuimbad... Het is net een witte Afro he...
Op zondag 28 september 2003 22:45 schreef phileine het volgende:
Die van Chiara in het schuim is prachtig! Heb je die ook getruukt? Of is dat een "echte"?

en eentje van vandaag:

Jadey wordt donderdag "alweer" 9 weekjes en ze veranderd zo snel, kan steeds meer en wordt al een echte dame. Ze is nu het brabbelen aan het ontdekken en lacht er flink op los, hilarisch zeg. Geen tv meer nodig hier, Jadey vermaakt ons prima!
quote:0+ wat een lekker knijpwangetjes 0+
Op dinsdag 30 september 2003 22:27 schreef moussy het volgende:
hier nog zo'n lekker ding
* gebruikersnaam is ook aan het photoshoppen gegaan voor een pooh verslaafde vrouw.
Karin, Jadey keek nergens heen, na het nemen van de foto barste ze in tranen uit. Mama moest nou toch echt wel op gaan schieten met haar flesje en vooral uitscheien met foto's nemen
!
Die groepsfoto is errug leuk!
Cas ziet er goed uit hoor! Lekker wangen!!!
Ook Jadey is een mooi meissie! ![]()
Oja, een uit het archief
:

made by Stefkuh
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 30-09-2003 23:31]
Alle andere foto's zijn ook weer prachtig
quote:ja
Op dinsdag 30 september 2003 23:34 schreef danosa het volgende:
Ik heb photoshop 7.0 in een engelse versie en moet eerlijk bekennen dat ik er geen jotum van begrijpIs dit programma nou zo moeilijk?
quote:Dat is nou precies wat ik nodig heb
Op dinsdag 30 september 2003 23:34 schreef danosa het volgende:
Ik heb photoshop 7.0 in een engelse versie en moet eerlijk bekennen dat ik er geen jotum van begrijpIs dit programma nou zo moeilijk?
Maar eh tja danosa ik ken het nog niet dus ik kan je weinig erover vertellen. Is er niet ergens een nederlands boekje verkrijgbaar ofzo voor dit programma. Maar ja als je net zo bent als ik zou ik daar ook geen zin in hebben. Ben nogal ongeduldig en wil altijd gelijk alles kunnen.
Hij is nu btw autistisch verklaard en hij is hier 6 jaartjes
En hij kan af en toe ook heeeeeeeeel erg lief zijn hoor
ik wil altijd graag een doekje over mijn hoofd
en deze is van vanavond, in de wipstoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |