quote:nee absoluut niet
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Goofup het volgende:
maar om de vraag nog eens opnieuw te stellen:
Laten de vrouwen die in het openbaar en in het bijzijn van hun vriend geen scheten laten, wèl scheten in het bijzijn van vriendinnen?
quote:saai zeg
Op woensdag 24 september 2003 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee, hier ook niet, ik heb nog nooit een vriendin van me een ruft horen/ruiken laten en ikzelf doe dat ook niet eigenlijk.
quote:Zeker niet! En mijn vriendinnen doen het ook niet.
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Goofup het volgende:
maar om de vraag nog eens opnieuw te stellen:
Laten de vrouwen die in het openbaar en in het bijzijn van hun vriend geen scheten laten, wèl scheten in het bijzijn van vriendinnen?
en vivi komop he!! laat is een scheet in het bijzijn van je vriend , je kan het!!
je gaat toch ook niet in je neus peuteren waar iemand bij is?
of je tanden leeg zitten poeren?
sommige mensen ......
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 24-09-2003 13:34]
quote:Maar in je neus peuteren is ook niet grappig, een scheet wel
Op woensdag 24 september 2003 13:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap werkelijk nog steeds niet waarom scheten laten en boeren in gezelschap als normaal wordt gezien
Zelfs al is het je partner.je gaat toch ook niet in je neus peuteren waar iemand bij is?
sommige mensen ......
quote:Och...
Op woensdag 24 september 2003 13:31 schreef DarkElf het volgende:
je gaat toch ook niet in je neus peuteren waar iemand bij is?
Overigens was ik net bij een vriendin (niet mijn beste), en zij liet twee superzachte scheetjes tijdens een serieus gesprek. Die hebben we toen allebei beleefd genegeerd!
Overigens moest ik echt meteen aan dit topic denken.
quote:Moonah!
Op woensdag 24 september 2003 14:24 schreef Moonah het volgende:[..]
Och...
Voor het geval mensen me nu als een neanderthaler gaan zien (het woord manwijf is immers al gevallen): Ik heb natuurlijk gewoon fatsoen, en ik weet ook heus wel waar en bij wie ik dit soort dingen moet laten.
quote:Bij dames ruiken windjes toch altijd naar bloemetjes? Dat is mij verteld door vriendinnen.
Op woensdag 24 september 2003 14:33 schreef Moonah het volgende:
Verhaal dat ze vaak loopt te ruften
Anyway, nee, ze ruiken niet naar bloemetjes, maar ik vind ze (van mezelf) ook niet stinken.
quote:Wat is vaak. Vaak is relatief. Zweeft je dekbed 's nachts een meter boven je bed? Dan zou ik het namelijk vaak willen noemen. Zo niet, dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug
Op woensdag 24 september 2003 14:46 schreef Moonah het volgende:
Nou Peregrijn, da's ook wel weer het andere uiterste.
Vaak lopen ruften....Anyway, nee, ze ruiken niet naar bloemetjes, maar ik vind ze (van mezelf) ook niet stinken.
Ik ben een vrouw, en ik laat zeker wel scheten. Ook waar mijn vriend en/of vrienden bij zijn. Waarom zou ik me inhouden? Mannen mogen het toch ook? En ze vinden het meestal nog grappig ook.
Niet dat ik nu midden in de supermarkt ofzo ga zitten ruften, dat niet.
Maar gewoon voor de lol. Is toch ook lachen?
Ik zou zoiets nooit doen
Vroeger met een vriendin wel nu alleen bij m'n ouders of thuis. Wedstrijdje met m'n man
En nee daar heb ik geen schaamtegevoelens voor, bij anderen daartegen zou ik het nooit doen.
quote:ik daag je uit!
Op woensdag 24 september 2003 16:26 schreef beertje_ het volgende:
Fantastisch topic dit![]()
Ik zou zoiets nooit doen
Vroeger met een vriendin wel nu alleen bij m'n ouders of thuis. Wedstrijdje met m'n man
En nee daar heb ik geen schaamtegevoelens voor, bij anderen daartegen zou ik het nooit doen.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:26 schreef beertje_ het volgende:
Fantastisch topic dit![]()
quote:Hehe, je zei pijpen en pik!!!
Op vrijdag 19 september 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:[..]
Onvrouwelijk,
nee met krampen in je darmen lopen da's vrouwelijk.
Mijn god, je lijkt op een collega van me, was al jaren getrouwd en liet thuis nooit een scheet en pijpte dr man met een broodzakje om zn pik
1. je wacht op een foute opmerking van een gast en tijdens het harde gelach laat jij de boosdoener schieten hopende dat het geluid van het gelach het jouwe overstemt.
2. je probeert jezelf in alle bochten te wringen, waardoor de bel met een sisser afloopt (letterlijk)
3. je wacht op een stil moment en wijst, door eens flink te persen, de gastheer/vrouw op het feit dat hun huis erg gehorig is en dat er wat aan gedaan moet worden.
4. je laat de scheet, loopt naar binnen en wijst naar een willekeurig iemand en geeft hem (natuurlijk een man) de schuld.
[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 24-09-2003 18:14]
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan
Haha leuke vraag, erg origineel
Ik ben een vrouw, en ik laat zeker wel scheten. Ook waar mijn vriend en/of vrienden bij zijn. Waarom zou ik me inhouden? Mannen mogen het toch ook? En ze vinden het meestal nog grappig ook.
Niet dat ik nu midden in de supermarkt ofzo ga zitten ruften, dat niet.
Maar gewoon voor de lol. Is toch ook lachen?
*scheet laat*
quote:Vivi?
Op woensdag 24 september 2003 18:12 schreef Goofup het volgende:
en al diegenen die nee antwoordden. Hoe doen die dit nou als ze op visite zijn ergens en ze moeten plots nodig hun behoefte doen... een grote boodschap. En het kleine kamertje is wel erg dichtbij die woonkamer. Als je eenmaal zit voel je plotseling een gasbel opkomen. wat doe je....1. je wacht op een foute opmerking van een gast en tijdens het harde gelach laat jij de boosdoener schieten hopende dat het geluid van het gelach het jouwe overstemt.
2. je probeert jezelf in alle bochten te wringen, waardoor de bel met een sisser afloopt (letterlijk)
3. je wacht op een stil moment en wijst, door eens flink te persen, de gastheer/vrouw op het feit dat hun huis erg gehorig is en dat er wat aan gedaan moet worden.
4. je laat de scheet, loopt naar binnen en wijst naar een willekeurig iemand en geeft hem (natuurlijk een man) de schuld.
quote:Ik hou het gewoon op. Sommige dingen zijn zo simpel..
Op woensdag 24 september 2003 18:12 schreef Goofup het volgende:
en al diegenen die nee antwoordden. Hoe doen die dit nou als ze op visite zijn ergens en ze moeten plots nodig hun behoefte doen... een grote boodschap. En het kleine kamertje is wel erg dichtbij die woonkamer. Als je eenmaal zit voel je plotseling een gasbel opkomen. wat doe je....1. je wacht op een foute opmerking van een gast en tijdens het harde gelach laat jij de boosdoener schieten hopende dat het geluid van het gelach het jouwe overstemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |