abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13407994
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Goofup het volgende:
maar om de vraag nog eens opnieuw te stellen:
Laten de vrouwen die in het openbaar en in het bijzijn van hun vriend geen scheten laten, wèl scheten in het bijzijn van vriendinnen?
nee absoluut niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 24 september 2003 @ 13:13:30 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13408071
Nee, hier ook niet, ik heb nog nooit een vriendin van me een ruft horen/ruiken laten en ikzelf doe dat ook niet eigenlijk.
  woensdag 24 september 2003 @ 13:14:03 #153
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13408084
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee, hier ook niet, ik heb nog nooit een vriendin van me een ruft horen/ruiken laten en ikzelf doe dat ook niet eigenlijk.
saai zeg
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 24 september 2003 @ 13:15:09 #154
58030 Roeido
Het is een compleet systeem!
pi_13408117
Nou mijn vriendin en ik knetteren fijn tegen elkaar op hoor Er is niets beter dan dat. Ik bedoel.. als je voelt dat je een scheet moet laten, probeer hem dan maar eens in te houden.. lukt je echt niet! Gewoon knetteren luidt mijn devies!
Roeido: Voor al uw poeptopics.
pi_13408166
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Goofup het volgende:
maar om de vraag nog eens opnieuw te stellen:
Laten de vrouwen die in het openbaar en in het bijzijn van hun vriend geen scheten laten, wèl scheten in het bijzijn van vriendinnen?
Zeker niet! En mijn vriendinnen doen het ook niet.
We laten ook niet expres harde boeren ofzo. Soms kan het wel zijn dat je een hickupje krijgt na 't eten ofzo, maar anders niet.
pi_13408493
Geweldig Topic dit

en vivi komop he!! laat is een scheet in het bijzijn van je vriend , je kan het!!

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_13408565
Ik snap werkelijk nog steeds niet waarom scheten laten en boeren in gezelschap als normaal wordt gezien
Zelfs al is het je partner.

je gaat toch ook niet in je neus peuteren waar iemand bij is?
of je tanden leeg zitten poeren?

sommige mensen ......

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 24-09-2003 13:34]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13408640
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap werkelijk nog steeds niet waarom scheten laten en boeren in gezelschap als normaal wordt gezien
Zelfs al is het je partner.

sommige mensen ......

Maar in je neus peuteren is ook niet grappig, een scheet wel .
Ze gaf me een of andere kus.
pi_13410155
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:31 schreef DarkElf het volgende:
Och...

Overigens was ik net bij een vriendin (niet mijn beste), en zij liet twee superzachte scheetjes tijdens een serieus gesprek. Die hebben we toen allebei beleefd genegeerd!
Overigens moest ik echt meteen aan dit topic denken.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13410172
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Och...

Moonah!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13410402
Ja weet je, ik geloof dat ik niet zo veel last heb van valse schaamte.
Als iets me niet lekker zit, dan moet het eruit.
Of dat nou mentaal is of fysiek!

Voor het geval mensen me nu als een neanderthaler gaan zien (het woord manwijf is immers al gevallen): Ik heb natuurlijk gewoon fatsoen, en ik weet ook heus wel waar en bij wie ik dit soort dingen moet laten.

pi_13410516
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:33 schreef Moonah het volgende:
Verhaal dat ze vaak loopt te ruften
Bij dames ruiken windjes toch altijd naar bloemetjes? Dat is mij verteld door vriendinnen.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_13410758
Nou Peregrijn, da's ook wel weer het andere uiterste.
Vaak lopen ruften....

Anyway, nee, ze ruiken niet naar bloemetjes, maar ik vind ze (van mezelf) ook niet stinken.

pi_13410967
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:46 schreef Moonah het volgende:
Nou Peregrijn, da's ook wel weer het andere uiterste.
Vaak lopen ruften....

Anyway, nee, ze ruiken niet naar bloemetjes, maar ik vind ze (van mezelf) ook niet stinken.

Wat is vaak. Vaak is relatief. Zweeft je dekbed 's nachts een meter boven je bed? Dan zou ik het namelijk vaak willen noemen. Zo niet, dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_13413293
Haha leuke vraag, erg origineel

Ik ben een vrouw, en ik laat zeker wel scheten. Ook waar mijn vriend en/of vrienden bij zijn. Waarom zou ik me inhouden? Mannen mogen het toch ook? En ze vinden het meestal nog grappig ook.
Niet dat ik nu midden in de supermarkt ofzo ga zitten ruften, dat niet.
Maar gewoon voor de lol. Is toch ook lachen?

pi_13413553
Fantastisch topic dit

Ik zou zoiets nooit doen
Vroeger met een vriendin wel nu alleen bij m'n ouders of thuis. Wedstrijdje met m'n man
En nee daar heb ik geen schaamtegevoelens voor, bij anderen daartegen zou ik het nooit doen.

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 24 september 2003 @ 17:51:57 #167
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13416148
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:26 schreef beertje_ het volgende:
Fantastisch topic dit

Ik zou zoiets nooit doen
Vroeger met een vriendin wel nu alleen bij m'n ouders of thuis. Wedstrijdje met m'n man
En nee daar heb ik geen schaamtegevoelens voor, bij anderen daartegen zou ik het nooit doen.

ik daag je uit!
  Admin woensdag 24 september 2003 @ 17:53:25 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13416176
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:26 schreef beertje_ het volgende:
Fantastisch topic dit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13416204
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Onvrouwelijk,
nee met krampen in je darmen lopen da's vrouwelijk.
Mijn god, je lijkt op een collega van me, was al jaren getrouwd en liet thuis nooit een scheet en pijpte dr man met een broodzakje om zn pik

Hehe, je zei pijpen en pik!!!
...
  woensdag 24 september 2003 @ 18:12:12 #170
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13416624
en al diegenen die nee antwoordden. Hoe doen die dit nou als ze op visite zijn ergens en ze moeten plots nodig hun behoefte doen... een grote boodschap. En het kleine kamertje is wel erg dichtbij die woonkamer. Als je eenmaal zit voel je plotseling een gasbel opkomen. wat doe je....

1. je wacht op een foute opmerking van een gast en tijdens het harde gelach laat jij de boosdoener schieten hopende dat het geluid van het gelach het jouwe overstemt.
2. je probeert jezelf in alle bochten te wringen, waardoor de bel met een sisser afloopt (letterlijk)
3. je wacht op een stil moment en wijst, door eens flink te persen, de gastheer/vrouw op het feit dat hun huis erg gehorig is en dat er wat aan gedaan moet worden.
4. je laat de scheet, loopt naar binnen en wijst naar een willekeurig iemand en geeft hem (natuurlijk een man) de schuld.

[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 24-09-2003 18:14]

woensdag 24 september 2003 @ 18:13:34 #171
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_13416651
quote:
Haha leuke vraag, erg origineel
Ik ben een vrouw, en ik laat zeker wel scheten. Ook waar mijn vriend en/of vrienden bij zijn. Waarom zou ik me inhouden? Mannen mogen het toch ook? En ze vinden het meestal nog grappig ook.
Niet dat ik nu midden in de supermarkt ofzo ga zitten ruften, dat niet.
Maar gewoon voor de lol. Is toch ook lachen?
Hier sluit ik me volledig bij aan

*scheet laat*

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 24 september 2003 @ 18:20:16 #172
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13416788
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:12 schreef Goofup het volgende:
en al diegenen die nee antwoordden. Hoe doen die dit nou als ze op visite zijn ergens en ze moeten plots nodig hun behoefte doen... een grote boodschap. En het kleine kamertje is wel erg dichtbij die woonkamer. Als je eenmaal zit voel je plotseling een gasbel opkomen. wat doe je....

1. je wacht op een foute opmerking van een gast en tijdens het harde gelach laat jij de boosdoener schieten hopende dat het geluid van het gelach het jouwe overstemt.
2. je probeert jezelf in alle bochten te wringen, waardoor de bel met een sisser afloopt (letterlijk)
3. je wacht op een stil moment en wijst, door eens flink te persen, de gastheer/vrouw op het feit dat hun huis erg gehorig is en dat er wat aan gedaan moet worden.
4. je laat de scheet, loopt naar binnen en wijst naar een willekeurig iemand en geeft hem (natuurlijk een man) de schuld.

Vivi?
Dark Elf?
Aventura?
pi_13417575
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:12 schreef Goofup het volgende:

Ik hou het gewoon op. Sommige dingen zijn zo simpel..
  woensdag 24 september 2003 @ 19:20:09 #174
12221 Tijn