quote:Jij begrijpt mij
Op zondag 21 september 2003 17:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, Vivi ik ben het wel met je eens.
Ik ben echt geen stijve tuttebel, ik ben nog niet zo erg dat ik met makeup op ga slapen zodat mijn vriendje me niet onopgemaakt ziet. Een boer laten doe ik ook rustig -maar niet op een date!-
Maar in het bijzijn van anderen vind ik ruften laten erg genant.
Bij mijn vriendje zal ik mijn best doen om het op te houden, tenzij ik echt enorme buikpijn krijg o.i.d....
Ik vind het ook niks als hij meteen achter me na de 'grote boodschap' naar de plee gaat.
Of dat ie gebruikte tampons/verbandjes ziet...nee!
Er moet toch een soort van mysterie blijven vind ik.
Zijn we dan een uitstervend ras?
quote:Ik dacht dat je wilde stoppen met de 'discussie'.
Op zondag 21 september 2003 17:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Jij begrijpt mij
Zijn we dan een uitstervend ras?
![]()
quote:Ik discussier niet, ik beaam wat er wordt geschreven.
Op zondag 21 september 2003 17:17 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik dacht dat je wilde stoppen met de 'discussie'.
quote:Nee, echt?!Niet te gleuven!
Op vrijdag 19 september 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:[..]
en pijpte dr man met een broodzakje om zn pik
quote:Oh. Nou, succes met het strelen van je ego dan.
Op zondag 21 september 2003 17:19 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik discussier niet, ik beaam wat er wordt geschreven.
quote:Je komt nogal gefrustreerd over, lijkt wel of je er een soort prestigestrijd van wil maken ofzo. Hallo, het gaat niet over wereldproblematiek ofzo hoor.
Op zondag 21 september 2003 17:22 schreef Tijn het volgende:[..]
Oh. Nou, succes met het strelen van je ego dan.
quote:Andersom is geen probleem?
Op zondag 21 september 2003 17:36 schreef Aventura het volgende:
Een scheet laten in het bijzijn van je man, alla, kan misschien eens per ongeluk gebeuren .
quote:Nee, kan een keer gebeuren. Maar als een man constant naast mij zit te rotten dan vat ik dat op als zijnde respectloos, lomp, boers en slecht opgevoed. En natuurlijk gewoon smerig!
Op zondag 21 september 2003 17:39 schreef Modus het volgende:[..]
Andersom is geen probleem?
quote:Ik vond eerder dat jij nogal gefrustreerd bevesting zocht door anderen die het met je eens zijn te quoten.
Op zondag 21 september 2003 17:38 schreef Vivi het volgende:[..]
Je komt nogal gefrustreerd over, lijkt wel of je er een soort prestigestrijd van wil maken ofzo. Hallo, het gaat niet over wereldproblematiek ofzo hoor.
En zoals jij mij niet begrijpt, begrijp ik jou ook volkomen niet. Vooral niet met dingen als "ik doe niet zo, ik ben zo". Hier geloof ik ook echt geen donder van eerlijk gezegd, het is typisch aangepast gedrag en dus iets wat je hebt geleerd, zo kun je nooit uit jezelf zijn. Het lijkt mij verschrikkelijk om me de hele dag aan te passen zodat ik me niet geneer voor anderen, ipv gewoon te doen waar je zin in hebt. Daarom word ik ook bang van mensen die dat doen.
Maar goed, je wou het er niet meer over hebben, dus dan niet.
quote:Ik ben wel echt zo. dat heet nml. "aangeboren beschaving"..en voor zover jij het als aangepast gedrag bestempeld: Jij loopt dan zeker nog de hele dag in een berevel je vrouw met een knots op haar kop te slaan?
Op zondag 21 september 2003 17:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik vond eerder dat jij nogal gefrustreerd bevesting zocht door anderen die het met je eens zijn te quoten.
En zoals jij mij niet begrijpt, begrijp ik jou ook volkomen niet. Vooral niet met dingen als "ik doe niet zo, ik ben zo". Hier geloof ik ook echt geen donder van eerlijk gezegd, het is typisch aangepast gedrag en dus iets wat je hebt geleerd, zo kun je nooit uit jezelf zijn. Het lijkt mij verschrikkelijk om me de hele dag aan te passen zodat ik me niet geneer voor anderen, ipv gewoon te doen waar je zin in hebt. Daarom word ik ook bang van mensen die dat doen.
Maar goed, je wou het er niet meer over hebben, dus dan niet.
Iedereen past zich aan, wel eens van het es, ich en het uber-ich gehoord?
Maar ga vooral je gang hoor, ik zou het alleen geen moment uithouden met een vent die het niet kan opbrengen om mij het respect te betonen zich een beetje in te houden mbt de lagere lichaamsfuncties.
quote:Jij hield als baby al je scheten binnen?
Op zondag 21 september 2003 18:16 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik ben wel echt zo. dat heet nml. "aangeboren beschaving"
Het is wel degelijk aangeleerd gedrag. Jij hebt ws in je opvoeding meegekregen dat het not-done is. Niets mis mee.
Maar het lijkt me zo vermoeiend om continu bezig te zijn met de vraag of je wel vrouwelijk en geciviliseerd overkomt.
Je zult nu ws aanvoeren dat het jou geen enkele moeite kost om je zo te gedragen. Ook prima.
Maar joh, je zou eens moeten weten wat een gevoel van vrijheid het geeft, om je gewoon eens te laten gaan, volledig jezelf te zijn en niet na te denken of iemand nog wel van je houdt/je aantrekkelijk vindt als er eens iets menselijks voorvalt.
quote:Maar *zucht* ik BEN volledig mezelf, dit is nml. hoe IK ben, ik zou me juist ongemakkelijk gaan voelen als ik al die dingen WEL in het bijzijn van mijn vent zou moeten doen. En dat heeft niets met onzekerheid te maken of mijn vriend me dan nog wel aantrekkelijk vind oid...hoewel ik het wel minder erotisch zou vinden als hij al die dingen in mijn bijzijn zou doen, dus ik vind het niet raar als dat andersom ook zou gelden. Ik ben al "menselijk" genoeg op andere vlakken, en ik blijf erbij dat het je sexleven alleen maar ten goede komt om wat mysterie te bewaren .
Op zondag 21 september 2003 19:47 schreef Moonah het volgende:[..]
Jij hield als baby al je scheten binnen?
Het is wel degelijk aangeleerd gedrag. Jij hebt ws in je opvoeding meegekregen dat het not-done is. Niets mis mee.
Maar het lijkt me zo vermoeiend om continu bezig te zijn met de vraag of je wel vrouwelijk en geciviliseerd overkomt.
Je zult nu ws aanvoeren dat het jou geen enkele moeite kost om je zo te gedragen. Ook prima.Maar joh, je zou eens moeten weten wat een gevoel van vrijheid het geeft, om je gewoon eens te laten gaan, volledig jezelf te zijn en niet na te denken of iemand nog wel van je houdt/je aantrekkelijk vindt als er eens iets menselijks voorvalt.
quote:Scheten laten is deel van je seksleven?
Op zondag 21 september 2003 19:54 schreef Vivi het volgende:[..]
ik blijf erbij dat het je sexleven alleen maar ten goede komt om wat mysterie te bewaren .
Tuurlijk is het minder erotisch, maar daarom kan het nog wel grappig zijn. Het lijkt me sowieso nogal raar om de hele dag door erotisch te zijn. En kun je er niet om lachen, dan is dat geen reden om het maar binnen te houden vind ik of het stiekem te doen ofzo.
Boeren doe ik alleen nadat ik een groot glas cola naar binnen hebt gewerkt en dan vraag ik ff toestemming
ik vind het niet kunnen, ik vind het gewoon niet prettig als het me gebeurt, en ja het gebeurt heus wel eens Ik hou alles het liefst gewoon in, (liefst ga ik ff tussendoor naar het toilet), ja zelfs als ik er buikpijn van krijg maar soms " glipt" er wel eens iets tussendoor.
Teennagels knippen doe ik prive, kotsen liefst ook behalve als je zo ziek als een hond in bed ligt, naar de wc gaan voor een grote boodschap doet iedereen maar ik vind het niet fijn als mijn lieffie meteen daarna gaat. Vuilnisemmertje van de wc gooi ik elke dag leeg als ik ongesteld ben.
Ik hoef ook niet zo nodig alle gewoontes e.d. van mijn lieffie mee te maken of te zien, niet om een mysterie in stand te houden, maar gewoon omdat sommige dingen prive zijn en voor mij ook moeten blijven.
ik ga geen kinderen krijgen maar ik kan me niets voorstellen bij het feit dat je man mee staat te gluren als net de druk op je darmen te groot wordt..... sorry maar het idee alleen al
Oh en met mijn vriendinnen? Nope, nooit.
quote:Wat een domme opmerking...ik neem aan dat je die expres maakt en dat je heus wel weet wat ik bedoel.
Op zondag 21 september 2003 20:00 schreef Tijn het volgende:[..]
Scheten laten is deel van je seksleven?
quote:Nou ja, ik denk dat wij dan een ander gevoel voor humor hebben...ik houd niet zo van "Onderbroekenlol". En nee, ik doe niet de hele dag erotisch (hoe moet je dat doen terwijl je staat te koken bijv?) maar ik wil wel graag dat mijn vriend mij ziet als een sensuele vrouw en niet een manwijf dat alles maar laat vliegen wat in de weg zit.
Tuurlijk is het minder erotisch, maar daarom kan het nog wel grappig zijn. Het lijkt me sowieso nogal raar om de hele dag door erotisch te zijn. En kun je er niet om lachen, dan is dat geen reden om het maar binnen te houden vind ik of het stiekem te doen ofzo.
quote:Ik zou het dus echt super vinden als mijn vriendin zich in mijn bijzijn zodanig op haar gemak zou voelen dat ze gewoon haar tampon kan wisselen waar ik bij ben
Op zondag 21 september 2003 17:36 schreef Aventura het volgende:
...tampons in-of uitdoen (ja echt, sommigen doen dat in de badkamer terwijl manlief aan het doesen is)...
Niet dat ik nou bijzonder kick op bloederige tampons ofzo, maar ik kick wèl op het vertrouwen, en de attitude die daar uit blijkt.
Een beetje mysterie my ass, dat is gespeelde erotiek. Fake. Echte liefde en echte sex is elkaar nemen zoals je bent, warts and all.
quote:Dus als ik mijn besmeurde tampons liever voor mezelf houd is een teken dat ik mijn vriend niet vertrouw...ik zie het verband niet zo eigenlijk
Op zondag 21 september 2003 20:45 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Ik zou het dus echt super vinden als mijn vriendin zich in mijn bijzijn zodanig op haar gemak zou voelen dat ze gewoon haar tampon kan wisselen waar ik bij ben
.
Niet dat ik nou bijzonder kick op bloederige tampons ofzo, maar ik kick wèl op het vertrouwen, en de attitude die daar uit blijkt.
Een beetje mysterie my ass, dat is gespeelde erotiek. Fake. Echte liefde en echte sex is elkaar nemen zoals je bent, warts and all.
quote:Zoiets zei mijn allerliefste ook.
Op zondag 21 september 2003 20:45 schreef HomoUniversalis het volgende:
quote:Mwaoh. Feit dat je mens bent en je daar niet voor schaamt, maakt je nog niet tot een manwijf.
Op zondag 21 september 2003 20:32 schreef Vivi het volgende:
maar ik wil wel graag dat mijn vriend mij ziet als een sensuele vrouw en niet een manwijf dat alles maar laat vliegen wat in de weg zit.
Prrrrt...
quote:reverse logic, dat is niet precies wat ik bedoel.
Op zondag 21 september 2003 20:54 schreef Vivi het volgende:[..]
Dus als ik mijn besmeurde tampons liever voor mezelf houd is een teken dat ik mijn vriend niet vertrouw...ik zie het verband niet zo eigenlijk
Ik heb het over het tonen van iets heel intiems van jezelf aan een ander, en dat daar vertrouwen voor nodig is. Net als bijvoorbeeld het tonen van je naakte lichaam. Dat wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat je iemand niet zou vertrouwen als je je kleren aanhoudt.
Maar als je je bijvoorbeeld alleen durft uit te kleden met het licht uit, spreekt daar toch minder vertrouwen uit dan wanneer je het ook met het licht aan durft, en je partner dus ook die puist op je kont kan zien.
ALs je het nog niet begrijpt, vervang dan het woord "vertrouwen" door "op je gemak zijn bij de ander" oid. Zo duidelijker?
quote:Ja, maar ik vind het nog steeds een redenatie van niks, NOFI
Op zondag 21 september 2003 21:11 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
reverse logic, dat is niet precies wat ik bedoel.
Ik heb het over het tonen van iets heel intiems van jezelf aan een ander, en dat daar vertrouwen voor nodig is. Net als bijvoorbeeld het tonen van je naakte lichaam. Dat wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat je iemand niet zou vertrouwen als je je kleren aanhoudt.
Maar als je je bijvoorbeeld alleen durft uit te kleden met het licht uit, spreekt daar toch minder vertrouwen uit dan wanneer je het ook met het licht aan durft, en je partner dus ook die puist op je kont kan zien.
ALs je het nog niet begrijpt, vervang dan het woord "vertrouwen" door "op je gemak zijn bij de ander" oid. Zo duidelijker?
Ik schaam me niet als er wel eens wat ontsnapt waar mijn vriend bij is, en dan kunnen we er om lachen ook, maar het zal nooit iets zijn wat ik expres in zijn bijzijn doe! Of in het bijzijn van wie dan ook for that matter. Ben er ook niet van gediend als mensen even fijn al hun lichaamsgassen laten ontsnappen als ik erbij ben, of dat nou menselijk is of niet.
En met mijn vriendinnen onderling scheten laten? Nee dank je! Dan ga je maar even naar de WC. En als het nou per ongeluk gaat dan gniffelen we er even om en gaan dan zo snel mogelijk over op een ander onderwerp.
Ik hoef zelf niet geconfronteerd te worden met andersmans scheten, boeren, tampons of teennagels, dus val ik er iemand anders ook niet mee lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |