Ik was trouwens een keer in Duitsland en dacht daar een onopvallende wind te kunnen laten (zonder geluid wel te verstaan). Hoor ik opeens 2 Duitsers achter me zeggen "scheisse, riechst du das?". We konden echt niet meer en elke keer als ik het weer opnoem, moet ik zo ontzettend lachen.
quote:wat jij wil joh ..
Op vrijdag 19 september 2003 21:21 schreef toska het volgende:
Neen, ik vertoon geen enkel vulgair gedrag
quote:*Dubbel lig*
Op vrijdag 19 september 2003 21:29 schreef Minnie_ het volgende:
Ik laat redelijk vaak scheten en boeren, maar dan wel als ik alleen thuis ben. Of buiten, als ik zeker weet dat niemand het hoortIk was trouwens een keer in Duitsland en dacht daar een onopvallende wind te kunnen laten (zonder geluid wel te verstaan). Hoor ik opeens 2 Duitsers achter me zeggen "scheisse, riechst du das?". We konden echt niet meer
en elke keer als ik het weer opnoem, moet ik zo ontzettend lachen.
quote:Meesterlijk!
Op vrijdag 19 september 2003 21:29 schreef Minnie_ het volgende:
Ik was trouwens een keer in Duitsland en dacht daar een onopvallende wind te kunnen laten (zonder geluid wel te verstaan). Hoor ik opeens 2 Duitsers achter me zeggen "scheisse, riechst du das?". We konden echt niet meeren elke keer als ik het weer opnoem, moet ik zo ontzettend lachen.
quote:Fantastisch
Op vrijdag 19 september 2003 21:38 schreef Logician het volgende:
Ik leen hem ff'ifyahdunmind' vind het nml een geweldige opmerking.
Wie niet betaalt, moet eruit....
quote:en het is een... een neger?
Op vrijdag 19 september 2003 20:07 schreef MUUS het volgende:[..]
En als je gaat bevallen en je moet persen? Vaak komt er dan ook een bergje ontlasting mee tijdens het persen. [..]
quote:Kotsen is natuurlijk ook ranzig, maar als je ziek bent ben je ziek...neemt niet weg dat ik liever in alle privacy kots als het even kan.
Op vrijdag 19 september 2003 20:07 schreef MUUS het volgende:[..]
Nou, vind ik eigenlijk niet.
. Je vindt teennagels knippen en scheten laten ranzig, maar kotsen niet? Als je wat omhoog voelt komen, kan je dan toch ook zeggen dat je partner de kamer uit moet lopen zodat hij het kotsen niet ziet en hoort? En als je gaat bevallen en je moet persen? Vaak komt er dan ook een bergje ontlasting mee tijdens het persen. Zal jouw partner dan even gedesillusioneerd zijn.
.
[..]Kijk, mijn vriendinnen en ik ruften ook niet de hele dag door, maar als er 1 van ons eentje moet laten, laat ze 'm gewoon. Meestal een metertje verderop of op de gang. Of soms schiet er gewoon eentje uit bij een lachbui. Het zou pas stom zijn als je het in gaat zitten houden, want dan val je op een gegeven moment om van de krampen. Het is ook ontzettend slecht om boeren en scheten binnen te houden.
Ik ga ook niet tegen mijn partner tijdens een film zeggen "Zet ff die film stil, want ik moet aan de andere kant van het huis een scheet laten".
.Nee, gewoon "doe ff je neus dicht". Mannen doen dit bijna allemaal en omdat ik wel eens een scheet moet laten, ben ik onvrouwelijk?
En ja, als ik ooit en kind ga baren van mijn vriend wil ik niet dat ie recht in mijn flamoes gaat staan koekeloeren, hij komt maar gewoon naast me staan aan het hoofdeinde en dan wil ik er een gordijn tussen.
Vraag maar eens eerlijk van een man wat het, sexueel gezien, met hem doet om zo'n bevalling mee te maken, en nu krijg ik wrs de hele politiek-correcte Dolle Mina-brigade achter me aan die roept : "Mijn man vond het de mooiste gebeurtenis van zijn leven!" Ja, vast...maar het zal het erotische gevoel echt niet bevorderen, al durft zo'n man dat niet toe te geven.
Jullie kunnen wel doen alsof het een soort wapenfeit is om je zo smerig mogelijk te kunnen gedragen bij je partner, en alsof ik een soort neuroot met smetvrees ben enzo, maar dat slaat gewoon helemaal nergens op.
Ik ruim met liefde de kots op van mijn vriend als ie ziek is, en ik ben ook niet vies van hem, en hij niet van mij, maar ik zie niet in wat er mis mee is om je gewoon beleefd te gedragen naar de ander als het zo weinig moeite kost.
Maar gaan jullie vooral rustig door met scheten laten en weet ik wat allemaal, het zal mij echt een zorg zijn, ieder zijn meug maar IK vind het gewoon niet vrouwelijk. Kunnen jullie nog zo hard roepen dat het ongezond is etc, maar als je net verliefd bent ga je je nieuwe verovering ook niet zitten vergassen, dus ik zie niet in waarom dat later wel zou moeten.
quote:Maar als je 3 maanden een relatie met die aantrekkelijke buurman zou hebben maakt het niet meer uit
Op vrijdag 19 september 2003 21:38 schreef Moonah het volgende:Tot mij werd verteld, dat op het betreffende moment, de zeer aantrekkelijke buurman achter mij langs liep.
Best suf.[/sub]
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:45 schreef Susie het volgende:
Dan maar onvrouwlijk.Wie niet betaalt, moet eruit....
quote:OMG!
Op zaterdag 20 september 2003 21:53 schreef Vivi het volgende:
En ja, als ik ooit en kind ga baren van mijn vriend wil ik niet dat ie recht in mijn flamoes gaat staan koekeloeren, hij komt maar gewoon naast me staan aan het hoofdeinde en dan wil ik er een gordijn tussen.
quote:Nou, ik kan je vertellen dat de vader van mijn kind zo eerlijk is alst maar kan over alles en hij vond me na de bevalling alleen nog maar aantrekkelijker. En ja, ik heb hem toen letterlijk gevraagd of hij de hele bevalling geen afknapper vond.
Vraag maar eens eerlijk van een man wat het, sexueel gezien, met hem doet om zo'n bevalling mee te maken, en nu krijg ik wrs de hele politiek-correcte Dolle Mina-brigade achter me aan die roept : "Mijn man vond het de mooiste gebeurtenis van zijn leven!" Ja, vast...maar het zal het erotische gevoel echt niet bevorderen, al durft zo'n man dat niet toe te geven.
quote:"Zo smerig mogelijk"??
Jullie kunnen wel doen alsof het een soort wapenfeit is om je zo smerig mogelijk te kunnen gedragen bij je partner, en alsof ik een soort neuroot met smetvrees ben enzo, maar dat slaat gewoon helemaal nergens op.
quote:Onbeleefd? Omdat ik mijn teennagels knip? Omdat ik wel eens een boertje moet laten als ik een glas cola op heb?
Ik ruim met liefde de kots op van mijn vriend als ie ziek is, en ik ben ook niet vies van hem, en hij niet van mij, maar ik zie niet in wat er mis mee is om je gewoon beleefd te gedragen naar de ander als het zo weinig moeite kost.
quote:OOK bij een nieuwe liefde zeg ik "Sorry hoor, maar ik even een boertje laten" of iets in die geest. Ben er nog niet 1 tegengekomen die daar mee zat.
Maar gaan jullie vooral rustig door met scheten laten en weet ik wat allemaal, het zal mij echt een zorg zijn, ieder zijn meug maar IK vind het gewoon niet vrouwelijk. Kunnen jullie nog zo hard roepen dat het ongezond is etc, maar als je net verliefd bent ga je je nieuwe verovering ook niet zitten vergassen, dus ik zie niet in waarom dat later wel zou moeten.
quote:Jij bevestigt mijn laatste puntje.
Op zaterdag 20 september 2003 22:43 schreef Tijn het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van vrouwen die continu "vrouwelijk" moeten doen.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:24 schreef HomoUniversalis het volgende:
so what? "vrouwelijk doen", urgh.
quote:
Ik word altijd een beetje bang van vrouwen die continu "vrouwelijk" moeten doen.
quote:Same here, dus
Op zaterdag 20 september 2003 22:45 schreef MUUS het volgende:
Jij bevestigt mijn laatste puntje..
quote:Ten eerste "doe"ik niet zo, ik ben gewoon zo, en het is bepaald geen opoffering.
Ten tweede; als jij daar bang voor wordt vind ik dat heel erg raar, waar ben je dan bang voor in godsnaam Maar ms val ik gewoon op een ander type man, en is dat het hele eieren eten. De mannen waar ik op val houden juist van hoe ik ben. Er is me heel vaak meegedeeld dat dat juist heel erg in mij gewaardeerd wordt.
En nu kap ik met deze discussie, we agree to disagree, zeg maar.
quote:Whoei
Op vrijdag 19 september 2003 21:29 schreef Minnie_ het volgende:Ik was trouwens een keer in Duitsland en dacht daar een onopvallende wind te kunnen laten (zonder geluid wel te verstaan). Hoor ik opeens 2 Duitsers achter me zeggen "scheisse, riechst du das?". We konden echt niet meer
en elke keer als ik het weer opnoem, moet ik zo ontzettend lachen.
Ook in Duitsalnd,
ten tijde van die joegoslavie oorlog.
Johan moest vreselijk poepen, buikkramp, doffe ellende, toilet in een hotel,
met veel geknal en geplof ontlastte hij zich,
de duitser naast hem riep toen,
Whoei, pas mal auf, die Serben kommen.
Ik heb blauw gelegen van het lachen en iedere keer als ik het weer hoor, weer,
en dan zeggen dat de duitsers geen humor hebben
En ja, sue me, dat ik vreselijk moet lachen om scheten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |