abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2003 @ 18:08:48 #51
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13294655
ik heb een deal met een meisje: als ze een scheet moet laten zou ze me opbellen , om te bewijzen dat meisjes wel degelijk scheten laten en ook die klinken. Nog altijd niks gehoord, is al twee weken zo...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_13294666
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, gewoon, scheet laten en helemaal in een stuip van het lachen schieten, simpel.

Je zei 'scheet'. . . .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_13294869
Voor de dames die nu alleen zijn :

http://www.createfarts.com .

pi_13294909
zo, net even weer een flinke gelaten, heerlijk hoor!

pi_13294933
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:36 schreef MUUS het volgende:
Yup, voluit en daarna heel hard lachen.

Big deal.

pi_13295023
Wat een onzin trouwens van dat teennagels knippen. .

Je vingernagels knippen is normaal, je haar knippen is normaal, maar dat niet? Moet je dan alles verborgen houden? Onder het mom 'er blijft wat mysterie'?
Sta je dan a la Vanessa ook een uur eerder op om je op te maken zodat hij je niet zonder make-up ziet?
Als je zwaar ziek in het ziekenhuis ligt en je partner komt op bezoek, stuur je hem dan ook de kamer uit als je moet kotsen? Of als je hem ziet kotsen, ben je dan ook meteen afgeknapt?

Het is je (levens)partner, hoor, come on. Je WEET toch dat hij/zij die dingen ook doet? Of geloven we allemaal nog in sprookjes? .

quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:16 schreef Modus het volgende:
Voor de dames die nu alleen zijn :

http://www.createfarts.com .

Whehehehe. .
Oi!
pi_13295234
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:23 schreef MUUS het volgende:
Whehehehe. .
Eerst was er www.createafart.com, die was leuker maar ik zag net dat ie offline is , toen kwam ik deze tegen.

Prrrrr

pi_13296396
Las laatst een onderzoek
Een gezond mens laat 14 scheten op een dag
Heb alleen niet verder gelezen of dat ook voor vrouwen gold
pi_13296534
Geen id lijkt me wel, ik ken iig een meisje die boeren kan laten waar een bouwvakker U tegen zegt.
pi_13296589
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, gewoon, scheet laten en helemaal in een stuip van het lachen schieten, simpel.

Ow, en dat is dan grappig??
pi_13296816
quote:
Sta je dan a la Vanessa ook een uur eerder op om je op te maken zodat hij je niet zonder make-up ziet?
Precies! Dat dacht ik ook.
Als je met je allerbeste maatje bent (partner imo) dan is het toch prettig als je he-le-maal jezelf kunt zijn. En ja, dan laat je dus af en toe een scheet.
Onvrouwelijk? Boeien.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:17 schreef sushi-nori het volgende:
Las laatst een onderzoek
Neuh, ik denk het niet, want sinds wanneer zijn vrouwen mensen

Overigens, ontopic:
Als ik met mijn beste vriendin ben en zij of ik laat een scheet, dan wapperen we altijd ff.
"Moet je ruiken!"

In mijn klas laat ook wel eens een kind een scheet. Andere kinderen reageren dan vaak zo (aangeleerd) spastisch van: "Ieeeeuw! Juf! Hij stinkt!"
Ik heb daar zó'n hekel aan. Kind voelt zich toch al zo opgelaten. Leer kinderen vooral dat per ongeluk een scheet laten vreselijk is.
Ik relativeer het dan meestal door even te komen snuffelen en te zeggen: "Goh, die van mij ruiken lekkerder." oid.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:36:07 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13296845
quote:
Wat een onzin trouwens van dat teennagels knippen. .
Dat is jouw mening
quote:
Je vingernagels knippen is normaal, je haar knippen is normaal, maar dat niet? Moet je dan alles verborgen houden? Onder het mom 'er blijft wat mysterie'?
Nee.
quote:
Als je zwaar ziek in het ziekenhuis ligt en je partner komt op bezoek, stuur je hem dan ook de kamer uit als je moet kotsen? Of als je hem ziet kotsen, ben je dan ook meteen afgeknapt?
Belachelijke vergelijking, natuurlijk niet.
quote:
Het is je (levens)partner, hoor, come on. Je WEET toch dat hij/zij die dingen ook doet? Of geloven we allemaal nog in sprookjes? .
Dat iedereen die dingen doet wil niet zeggen dat je het voor de neus van een ander moet doen. Doe jij het lekker wel, ik doe het niet en dat moeten we allemaal lekker zelf weten toch.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13297736
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:36 schreef Vivi het volgende:
Belachelijke vergelijking, natuurlijk niet.
Nou, vind ik eigenlijk niet. . Je vindt teennagels knippen en scheten laten ranzig, maar kotsen niet? Als je wat omhoog voelt komen, kan je dan toch ook zeggen dat je partner de kamer uit moet lopen zodat hij het kotsen niet ziet en hoort? En als je gaat bevallen en je moet persen? Vaak komt er dan ook een bergje ontlasting mee tijdens het persen. Zal jouw partner dan even gedesillusioneerd zijn. .
quote:
Dat iedereen die dingen doet wil niet zeggen dat je het voor de neus van een ander moet doen. Doe jij het lekker wel, ik doe het niet en dat moeten we allemaal lekker zelf weten toch.
Kijk, mijn vriendinnen en ik ruften ook niet de hele dag door, maar als er 1 van ons eentje moet laten, laat ze 'm gewoon. Meestal een metertje verderop of op de gang. Of soms schiet er gewoon eentje uit bij een lachbui. Het zou pas stom zijn als je het in gaat zitten houden, want dan val je op een gegeven moment om van de krampen. Het is ook ontzettend slecht om boeren en scheten binnen te houden.

Ik ga ook niet tegen mijn partner tijdens een film zeggen "Zet ff die film stil, want ik moet aan de andere kant van het huis een scheet laten". .Nee, gewoon "doe ff je neus dicht". Mannen doen dit bijna allemaal en omdat ik wel eens een scheet moet laten, ben ik onvrouwelijk?

Oi!
pi_13297795
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:17 schreef sushi-nori het volgende:
Las laatst een onderzoek
Vrouwen schijnen er veel minder te laten dan mannen. (IK vroeg me meteen af waarom dat dan zo is, maar goed) Ik heb zo'n onderzoek ook wel eens gelezen en toen zat ik meteen te denken dat ik er lang zo veel niet laat op een dag. Ik ruft eigenlijk zo veel niet. .
Oi!
  Admin vrijdag 19 september 2003 @ 20:09:48 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13297836
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:25 schreef Dorine het volgende:

[..]

Ow, en dat is dan grappig??

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
hilarisch!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 19 september 2003 @ 20:14:04 #66
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_13297963
Ik ken er genoeg die boeren en ruften bij de vleet, of kies ik nu de verkeerde vrienden?
  vrijdag 19 september 2003 @ 20:16:40 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13298020
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goeie reden waarom er uberhaupt damestoiletten bestaan.

Ze poederen toch alleen hun neus daar?
Dat er daadwerkelijk toiletten staan is om de boel op te leuken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 19 september 2003 @ 20:19:18 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13298080
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 20:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vaak komt er dan ook een bergje ontlasting mee tijdens het persen.

Dank je wel.

*ooit kinderen nemen van het lijstje schrapt*

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13299215
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 20:07 schreef MUUS het volgende:
Nou, vind ik eigenlijk niet. . Je vindt teennagels knippen en scheten laten ranzig, maar kotsen niet? Als je wat omhoog voelt komen, kan je dan toch ook zeggen dat je partner de kamer uit moet lopen zodat hij het kotsen niet ziet en hoort? En als je gaat bevallen en je moet persen? Vaak komt er dan ook een bergje ontlasting mee tijdens het persen. Zal jouw partner dan even gedesillusioneerd zijn. .

Kijk, mijn vriendinnen en ik ruften ook niet de hele dag door, maar als er 1 van ons eentje moet laten, laat ze 'm gewoon. Meestal een metertje verderop of op de gang. Of soms schiet er gewoon eentje uit bij een lachbui. Het zou pas stom zijn als je het in gaat zitten houden, want dan val je op een gegeven moment om van de krampen. Het is ook ontzettend slecht om boeren en scheten binnen te houden.

Ik ga ook niet tegen mijn partner tijdens een film zeggen "Zet ff die film stil, want ik moet aan de andere kant van het huis een scheet laten". .Nee, gewoon "doe ff je neus dicht". Mannen doen dit bijna allemaal en omdat ik wel eens een scheet moet laten, ben ik onvrouwelijk?

TJAAAKAAAAA !!!!
pi_13299271
Wat komt dat komt... al is het niet altijd leuk
  vrijdag 19 september 2003 @ 21:11:42 #71
28560 toska
Let's All Chant
pi_13299301
Tuurlijk laat ik geen windjes
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_13299431
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:11 schreef toska het volgende: