abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13278587
Hmm der is nog nie eens een topic voor Deicide, mjah morgen maar eff iets fatsoenlijks in mekaar zetten over ze hiero

maar eerst,

Weet er iemand hoe ik het deicide geluid uit mn versterker kan toveren?
Kheb een Ibanez Toneblaster 25W + Boss MT2 + Zoom 505 + ESP LTD EX 250

Die distortion van ze vind ik echt geweldig!!
Lekker vol, hard, noisy!!

Ik heb al vanalles geprobeerd met mn Metalzone maar daar kun je hele mooie effecten mee krijgen maar ook hele klote effecten, en tlukt me maar nie om een fatsoenlijke Deicide dist. te krijgen

Hulp?

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13278673
Tsja.........
Deicide.
De eerste cd's waren echt goed. De laatsten al een stuk minder.
Heb ze ook 2x live gezien.
Tering, dat vond ik echt prut. Beetje als zoutzakken op het podium staan.
Maar een oude vriendin van me vond het weer geweldig.
Ik hou het wel bij de oude cd's. En dan uiteraard zo hard mogelijk de versterker uit rammen

[edit]
Oops. Beetje offtopic.
Heeft niet veel te maken met je vraag.
Sjorry. Got caried away.

pi_13278764
zal morgen wel eff een discography en bio e.d. erop pleuren ben nu te moe! khad eigenlijk verwacht dat er wel al een topic over zou zijn... helaas.

Kheb nie echt een favo cd, want kluister de nummers altijd kris kras doormekaar, maar blame it on god was volges mij het eerste wat me is blijven hangen van deicide.
En daarna volgde de rest, ze hebben maar een aantal nummer wat ik saai vind, kan ik van cannibal corpse niet zeggen, das maar 1 en al gerag, maar Deicide heeft jah nu komtie: melodie! wat het toch al vele malen aantrekkelijker maakt om te luisteren

Khoop ze ooit es live te zien!
en dan hoop ik dat het nie zon teleurstelling word als Nile, had ik ook veel van verwacht maar was geen noot te onderscheiden ( Fields Of Rock )

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13279272
Ik heb ze wel es live gezien, en heb alle albums. Erg gaaf. Ook erg korte nummers steeds, tijdens een concert is dat eigenlijk best relaxed. Als een nummer je wat minder aanstaat duurt het maar 2/3 minuten, en dan komt er weer een kick nummer. Ik heb trouwens 3 jaar terug ofzo nog op MSN gezeten met Glen Benton .
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 19 september 2003 @ 01:21:43 #5
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13279954
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:37 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb trouwens 3 jaar terug ofzo nog op MSN gezeten met Glen Benton .
Interessant... Waar heb je het met hem over gehad?
pi_13280236
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 01:21 schreef Summoner het volgende:

[..]

Interessant... Waar heb je het met hem over gehad?

Er was toen net sprake dat Deicide naar Waldrock zou komen (2000). Maar dat ging niet door, ik vroeg hem waarom niet enzo.verder nog wat gebabbeld over die radio presentator, Bob Larsen. Daar heeft ie een niet al te beste verstandhouding mee . en over de muziek enzo. Kwam wel over als een vrij ''angry'' persoon. Oh ja bas spelen heb ik t ook nog over gehad. Toch best een geinig idee
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 19 september 2003 @ 03:05:28 #7
18413 Summoner
pi_13280498
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 01:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Kwam wel over als een vrij ''angry'' persoon.
Dat is een understatement. Hij heeft eens een journalist bij hem thuis ontvangen voor een interview, en halverwege een vraag liep hij ineens naar een kast, pakte er een dubbelloops shotgun uit en liep de tuin in, om vervolgens een eekhoorn aan flarden te knallen. Hij zei dat het beestje hem irriteerde.
pi_13280863
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 03:05 schreef Summoner het volgende:

[..]

Dat is een understatement. Hij heeft eens een journalist bij hem thuis ontvangen voor een interview, en halverwege een vraag liep hij ineens naar een kast, pakte er een dubbelloops shotgun uit en liep de tuin in, om vervolgens een eekhoorn aan flarden te knallen. Hij zei dat het beestje hem irriteerde.

Die klote eekhoorns ook altijd. Gelijk heeft ie

Maar ach... Die Glenn Benton is nogal een gestoord personage volgens mij. Hij brande op zijn twintigste een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd en kondigde aan dat ie op zijn 25e verjaardag zelfmoord zou plegen. Heeft ie niet gedaan. Een man van zijn woord is het dus niet. Hij heeft zijn zoontje Damien genoemd naar de 'the omen' films.

Muzikaal is het wel superstrak (live ook). Vooral de laatste 3 platen kunnen mij wel bekoren. Voor de rest vind ik het een stel hersenloze koeien. (oeps... wat zeg ik nou... het zijn van die sportschool jongens )

<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_13285734
quote:

[..]

njah khad ook nie echt verwacht dat het voorbeelden voor de samenleving zouden zijn

vrijdag 19 september 2003 @ 12:53:06 #10
16494 Riert
rrrataputata
pi_13286374
quote:

[..]

*proest*

Ik vind Deicide toch wel zo'n beetje de puurste death metal band die er is. Echt geweldig. Zo is het bedoeld.
Het begin van When Satan Rules His World blijft echt legendarisch!

En het was even wennen, maar ook de latere albums vind ik nog steeds ijzersterk.

(op de topikvraag heb ik in de verste verte geen antwoord)

hophop
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:29:11 #11
18413 Summoner
pi_13287129
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:53 schreef Riert het volgende:
En het was even wennen, maar ook de latere albums vind ik nog steeds ijzersterk.
"In Torment In Hell" vond ik best een matige Deicide plaat. De reden hiervoor is natuurlijk dat ze zo snel mogelijk van hun contract bij Roadrunner af wilden.
pi_13309317
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:53 schreef Riert het volgende:

[..]

*proest*

Ik vind Deicide toch wel zo'n beetje de puurste death metal band die er is. Echt geweldig. Zo is het bedoeld.
Het begin van When Satan Rules His World blijft echt legendarisch!

(op de topikvraag heb ik in de verste verte geen antwoord)

Jah man
Deicide kan ik ook uren luisteren, kan ik van andere death metal niet zeggen, dat gaat echt vervelen,
Deicide is vet PUNT

owjah ik zou wat zooi van ze in de openingspost zetten maar ik kan die dus niet meer editten, maybe wil een modje dat ooit voor me doen

pi_37680388
Deicide brengen hun nieuw album uit op 666
maw 6/6/2006
Na de release plannen ze een Europese tour, de data daarvoor worden later bekendgemaakt
quote:
Satan's favourite band Deicide have declared 6.6.06 the release date for their upcoming album on Earache records. The album, titled ‘The Stench Of Redemption’, is tentatively set for release on the date that coincides with the mark of the beast.
Minder goed nieuws: ze zijn van de affiche van Hellfest geschrapt omdat in Nantees enkele graven beschadigd waren door jongeren.
WTF is dat voor een bullshit? Gewoon omdat op een van de graven "When Satan Rules His World"
geschilderd was en het een titel van één van huin songs is.
Waarom noemen ze het dan Hellfest???

Voor degenen die N Furtado niet op Pink Pop willen zien: "I'm Like a Bird" is er een bekend nummer van. Waarmee ik niets bedoel verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')