maar eerst,
Weet er iemand hoe ik het deicide geluid uit mn versterker kan toveren?
Kheb een Ibanez Toneblaster 25W + Boss MT2 + Zoom 505 + ESP LTD EX 250
Die distortion van ze vind ik echt geweldig!!
Lekker vol, hard, noisy!!
Ik heb al vanalles geprobeerd met mn Metalzone maar daar kun je hele mooie effecten mee krijgen maar ook hele klote effecten, en tlukt me maar nie om een fatsoenlijke Deicide dist. te krijgen
Hulp?
[edit]
Oops. Beetje offtopic.
Heeft niet veel te maken met je vraag.
Sjorry. Got caried away.
Kheb nie echt een favo cd, want kluister de nummers altijd kris kras doormekaar, maar blame it on god was volges mij het eerste wat me is blijven hangen van deicide.
En daarna volgde de rest, ze hebben maar een aantal nummer wat ik saai vind, kan ik van cannibal corpse niet zeggen, das maar 1 en al gerag, maar Deicide heeft jah nu komtie: melodie! wat het toch al vele malen aantrekkelijker maakt om te luisteren
Khoop ze ooit es live te zien!
en dan hoop ik dat het nie zon teleurstelling word als Nile, had ik ook veel van verwacht maar was geen noot te onderscheiden ( Fields Of Rock )
quote:Interessant... Waar heb je het met hem over gehad?
Op vrijdag 19 september 2003 00:37 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb trouwens 3 jaar terug ofzo nog op MSN gezeten met Glen Benton.
quote:Er was toen net sprake dat Deicide naar Waldrock zou komen (2000). Maar dat ging niet door, ik vroeg hem waarom niet enzo.verder nog wat gebabbeld over die radio presentator, Bob Larsen. Daar heeft ie een niet al te beste verstandhouding mee
Op vrijdag 19 september 2003 01:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Interessant... Waar heb je het met hem over gehad?
quote:Dat is een understatement. Hij heeft eens een journalist bij hem thuis ontvangen voor een interview, en halverwege een vraag liep hij ineens naar een kast, pakte er een dubbelloops shotgun uit en liep de tuin in, om vervolgens een eekhoorn aan flarden te knallen. Hij zei dat het beestje hem irriteerde.
Op vrijdag 19 september 2003 01:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Kwam wel over als een vrij ''angry'' persoon.
quote:Die klote eekhoorns ook altijd. Gelijk heeft ie
Op vrijdag 19 september 2003 03:05 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is een understatement. Hij heeft eens een journalist bij hem thuis ontvangen voor een interview, en halverwege een vraag liep hij ineens naar een kast, pakte er een dubbelloops shotgun uit en liep de tuin in, om vervolgens een eekhoorn aan flarden te knallen. Hij zei dat het beestje hem irriteerde.
Maar ach... Die Glenn Benton is nogal een gestoord personage volgens mij. Hij brande op zijn twintigste een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd en kondigde aan dat ie op zijn 25e verjaardag zelfmoord zou plegen. Heeft ie niet gedaan. Een man van zijn woord is het dus niet. Hij heeft zijn zoontje Damien genoemd naar de 'the omen' films.
Muzikaal is het wel superstrak (live ook). Vooral de laatste 3 platen kunnen mij wel bekoren. Voor de rest vind ik het een stel hersenloze koeien. (oeps... wat zeg ik nou... het zijn van die sportschool jongens )
quote:
Dat is een understatement. Hij heeft eens een journalist bij hem thuis ontvangen voor een interview, en halverwege een vraag liep hij ineens naar een kast, pakte er een dubbelloops shotgun uit en liep de tuin in, om vervolgens een eekhoorn aan flarden te knallen. Hij zei dat het beestje hem irriteerde.
njah khad ook nie echt verwacht dat het voorbeelden voor de samenleving zouden zijn
quote:*proest*
Ik vind Deicide toch wel zo'n beetje de puurste death metal band die er is. Echt geweldig. Zo is het bedoeld.
Het begin van When Satan Rules His World blijft echt legendarisch!
En het was even wennen, maar ook de latere albums vind ik nog steeds ijzersterk.
(op de topikvraag heb ik in de verste verte geen antwoord)
quote:"In Torment In Hell" vond ik best een matige Deicide plaat. De reden hiervoor is natuurlijk dat ze zo snel mogelijk van hun contract bij Roadrunner af wilden.
Op vrijdag 19 september 2003 12:53 schreef Riert het volgende:
En het was even wennen, maar ook de latere albums vind ik nog steeds ijzersterk.
quote:Jah man
Op vrijdag 19 september 2003 12:53 schreef Riert het volgende:[..]
*proest*
![]()
Ik vind Deicide toch wel zo'n beetje de puurste death metal band die er is. Echt geweldig. Zo is het bedoeld.
Het begin van When Satan Rules His World blijft echt legendarisch!En het was even wennen, maar ook de latere albums vind ik nog steeds ijzersterk.
(op de topikvraag heb ik in de verste verte geen antwoord)
owjah ik zou wat zooi van ze in de openingspost zetten maar ik kan die dus niet meer editten, maybe wil een modje dat ooit voor me doen
Minder goed nieuws: ze zijn van de affiche van Hellfest geschrapt omdat in Nantees enkele graven beschadigd waren door jongeren.quote:Satan's favourite band Deicide have declared 6.6.06 the release date for their upcoming album on Earache records. The album, titled ‘The Stench Of Redemption’, is tentatively set for release on the date that coincides with the mark of the beast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |