quote:Haai!
Op donderdag 18 september 2003 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Eindelijk ThuisHoi allemaal
En wat een dramatische topictitel zeg
quote:Blame the topic opener
Op donderdag 18 september 2003 23:50 schreef Markie-Mark het volgende:
T'is weer rustig hier zekerEn wat een dramatische topictitel zeg
En het is zeker rustig ja
quote:Slaap lekker!
Op donderdag 18 september 2003 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Kga zo slapen....
Bassie en Adriaan En ik zie nu net dat deze serie in Chersonissos is opgenomen. Ik herkende de baai
quote:Wat is het adres?
Op vrijdag 19 september 2003 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou dat is van All along the watchtower van Jimi Hendrix!Is toch cool, een beetje ruig doen op de late avond! Trouwens heb mijn verhaal over dat god-gedoe dus ff centraal gepost
nu maar hopen dat het wat kan opwekken
En is msn stuk?
quote:klik maar op mijn nickje
Op vrijdag 19 september 2003 00:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat is het adres?
En is msn stuk?
kom eraan!
quote:Ik vind het teveel tekst om er op te gaan reageren. Maar ik geloof dat wij wel op 1 lijn liggen qua opvattingen over het geloof, God enz...
Op vrijdag 19 september 2003 00:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
klik maar op mijn nickje
kom eraan!
quote:ik sluit me daar volkomen bij aan
Op vrijdag 19 september 2003 00:15 schreef Cazman het volgende:
I love you all
quote:ik dacht van tevoren, ohw vast meer van hetzelfde... maar deze was zoooooo over the top! ze belanden zelfs in een gay bar
Op vrijdag 19 september 2003 00:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Even iets doen en dan naar Stroe, waarschijnlijk ben ik 10 minuten bezig, maar je bent wel gelijk 3,5 uur later op je werk dan normaal. Stomme bus 107 die maar 1 keer per uur rijdt
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mogûh.Strx vrijwillig naar school toe.
Even een poging doen om vooruit te werken...
.
quote:Lees: poging tot.
Op vrijdag 19 september 2003 09:35 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
Veel meer dan wat Fok!en MSN'en en koffie drinken zal het wel niet worden.
Maar ja, je moet toch wat.
quote:ohw dat heet bij mij dus werken
Op vrijdag 19 september 2003 09:39 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Lees: poging tot.
Veel meer dan wat Fok!en MSN'en en koffie drinken zal het wel niet worden.
Maar ja, je moet toch wat.
quote:'s avonds een vent
Op vrijdag 19 september 2003 09:44 schreef DennisMoore het volgende:
M'n ogen willen uit m'n hoofd en m'n maag zit in de knoop.En toch is bier best lekker.
.
quote:Tssssk, sommige mensen.
Op vrijdag 19 september 2003 09:40 schreef onetouch het volgende:[..]
ohw dat heet bij mij dus werken
ik mag betaald fok!ken
quote:Heeeel lekker.
Op vrijdag 19 september 2003 09:44 schreef DennisMoore het volgende:
M'n ogen willen uit m'n hoofd en m'n maag zit in de knoop.En toch is bier best lekker.
.
Een goede morgen trouwens. .
altijd leuk dat er mensen zijn die afspraken gewoon niet nakomen, zonder even een tegenbericht
maar verder is me wel
quote:ik accepteer géén kutsmoes van mijn manager
Op vrijdag 19 september 2003 10:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ach dat soort mensen kent iedereen wel, heel irritant ja en achteraf dan met een of andere kutsmoes komen he.
Ik werd net wakker gebeld. Maar ik heb niet opgenomen Want ik weet gewoon nu al dat het de post was (belden met onderdrukt nummer) en ik heb dus gewoon GEEN zin om morgen te werken. hehehe screw them!
quote:managers zijn geen vrienden
Op vrijdag 19 september 2003 10:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Aha je manager dat is andere koek, ik dacht dat je het gewoon over een vriend ofzo had.
quote:uhm.... opnemen en "nee" zeggen
Op vrijdag 19 september 2003 10:38 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Ik werd net wakker gebeld. Maar ik heb niet opgenomen
Want ik weet gewoon nu al dat het de post was (belden met onderdrukt nummer) en ik heb dus gewoon GEEN zin om morgen te werken. hehehe screw them!
quote:Opnemen is bij de post al "ja" zeggen
Op vrijdag 19 september 2003 10:43 schreef onetouch het volgende:[..]
uhm.... opnemen en "nee" zeggen
?
quote:"ja met Vlarp"
Op vrijdag 19 september 2003 10:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
Opnemen is bij de post al "ja" zeggen
Ik heb net gezegd dat ik definitief wil stoppen, en ze waren blij dat ik het had aangegeven en het kan zo zijn dat ik maandag helemaal niet meer hoef te werken of ik heb een opzegtermijn, maarja, als ik er gewoon niks van bak, commerciele afspraken, dan kost ik toch alleen maar geld?
Naja, afwachten en blijven hopen dus.
Goeiemorgen Marque en Vlarrep en Wantutsj! Allemaal een uitgeslapen bolletje??
quote:ik zou dus vandaag dat gesprek hebben, dat ik ging aangeven dat ik een nieuwe uitdaging zoek en hoop dat zij me die kunnen bieden of anders dat ik op zoek ga naar iets buiten het bedrijf. maaaaarrrrrrr.... die fijne manager van mij is er dus niet vandaag, werkt op een andere vestiging
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef Waxxer het volgende:
Nou, september lijkt wel de Maand van Jonge Homo's En Hun WerkIk heb net gezegd dat ik definitief wil stoppen, en ze waren blij dat ik het had aangegeven en het kan zo zijn dat ik maandag helemaal niet meer hoef te werken
of ik heb een opzegtermijn, maarja, als ik er gewoon niks van bak, commerciele afspraken, dan kost ik toch alleen maar geld?
Goeiemorgen Marque en Vlarrep en Wantutsj!
Allemaal een uitgeslapen bolletje??
en uitgeslapen ben ik wel
quote:Nou nee ik stond al om 9 uur in de sportschool
Goeiemorgen Marque en Vlarrep en Wantutsj!Allemaal een uitgeslapen bolletje??
En nu ga ik lekker de rest van de dag niet veel doen, college sla ik over, en vanmiddag ff de stad in cadeautjes kopen voor een vriendin. En vanavond werken.
quote:Ow dat is erg irritant, helemaal als je dat had afgesproken. Dan zou ik me dus, persoonlijk, genaaid voelen door mijn manager omdat hij/zij (ik heb er twee) ook wel tijdens het maken van die afspraak wist, waar die dag de werkplek zou zijn. In ieder geval zou ik me niet serieus genomen voelen.
Op vrijdag 19 september 2003 10:53 schreef onetouch het volgende:[..]
ik zou dus vandaag dat gesprek hebben, dat ik ging aangeven dat ik een nieuwe uitdaging zoek en hoop dat zij me die kunnen bieden of anders dat ik op zoek ga naar iets buiten het bedrijf. maaaaarrrrrrr.... die fijne manager van mij is er dus niet vandaag, werkt op een andere vestiging
nou, dan wordt het maandag!
en uitgeslapen ben ik wel
Maar wat goed dat je uitgeslapen bent!! En dat na zo'n korte nacht!
quote:jamaar ik wil ook een cadeautje....
Op vrijdag 19 september 2003 10:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nou nee ik stond al om 9 uur in de sportschool
En nu ga ik lekker de rest van de dag niet veel doen, college sla ik over, en vanmiddag ff de stad in cadeautjes kopen voor een vriendin. En vanavond werken.
quote:Jamaar jij bent vast niet jarig
Op vrijdag 19 september 2003 10:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
jamaar ik wil ook een cadeautje....
quote:7 juni
Op vrijdag 19 september 2003 10:57 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Jamaar jij bent vast niet jarig
Maar wel heel lief en aardig en zorgzaam en behulpzaam en zielig omdat het werk bij de rabo niet leuk is en ik ben waxxer
Nee hoor, ik ga geen arme studenten uitbuiten
quote:ik voel me niet genaaid!
Op vrijdag 19 september 2003 10:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ow dat is erg irritant, helemaal als je dat had afgesproken. Dan zou ik me dus, persoonlijk, genaaid voelen door mijn manager omdat hij/zij (ik heb er twee) ook wel tijdens het maken van die afspraak wist, waar die dag de werkplek zou zijn. In ieder geval zou ik me niet serieus genomen voelen.
Maar wat goed dat je uitgeslapen bent!! En dat na zo'n korte nacht!
korte nacht? mwoah van 1:00 tot 6:00 uur is toch 5 uur slapen, lang genoeg hoor
quote:Mooi zo!
Nou, september lijkt wel de Maand van Jonge Homo's En Hun WerkIk heb net gezegd dat ik definitief wil stoppen, en ze waren blij dat ik het had aangegeven en het kan zo zijn dat ik maandag helemaal niet meer hoef te werken
of ik heb een opzegtermijn, maarja, als ik er gewoon niks van bak, commerciele afspraken, dan kost ik toch alleen maar geld?
quote:Uitgeslapen? Mwoa.. niet echt, werd wakker gebeld heh
Goeiemorgen Marque en Vlarrep en Wantutsj!Allemaal een uitgeslapen bolletje??
quote:om 9:00 uur in de sportschool, dat plan je lekker
Op vrijdag 19 september 2003 10:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nou nee ik stond al om 9 uur in de sportschool
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:59 schreef onetouch het volgende:
korte nacht? mwoah van 1:00 tot 6:00 uur is toch 5 uur slapen, lang genoeg hoor
Zo is 't maar net!
Ik zit nog te twijfelen tussen de Sony Ericcson T610 (65 euro als ik via T-mobile verleng) of de Nokia 7250i (126 euro, kan ik niet via T-mobile verlengen moet ik via een winkel doen)...
quote:Sony Ericsson T610
Op vrijdag 19 september 2003 11:04 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp gaat een nieuw mobieltje aanvragenIk zit nog te twijfelen tussen de Sony Ericcson T610 (65 euro als ik via T-mobile verleng) of de Nokia 7250i (126 euro, kan ik niet via T-mobile verlengen moet ik via een winkel doen)...
is wel icm een eenjarige verlenging toch? voor twee jaar is ie voor dat bedrag te duur
quote:Voor 2 jaar zijn ze allebei gratis. Is bij verlenging van een T-mobile 300 abbo. Ik wil geen 2 jaar aan het abbo vast zitten. Kan ik tenminste volgend jaar weer een nieuwe telefoon nemen. Hmm.. ik ben best wel een telefoonfreak
Op vrijdag 19 september 2003 11:05 schreef onetouch het volgende:[..]
Sony Ericsson T610
is wel icm een eenjarige verlenging toch? voor twee jaar is ie voor dat bedrag te duur
quote:Doei wax! Have fun!
Op vrijdag 19 september 2003 11:06 schreef Waxxer het volgende:
ik wil nog een boel beantwoorden maar ik haast me nu naar het station voor de trein naar almeloooo!!! Tot vanavond denk ik!![]()
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Voor 2 jaar zijn ze allebei gratis. Is bij verlenging van een T-mobile 300 abbo. Ik wil geen 2 jaar aan het abbo vast zitten. Kan ik tenminste volgend jaar weer een nieuwe telefoon nemen. Hmm.. ik ben best wel een telefoonfreak
quote:Ik ben benieuwd
Op vrijdag 19 september 2003 11:14 schreef onetouch het volgende:[..]
ik zeg niks over mijn telefoonomloopsnelheid
Je koopt toch niet ook losse telefoons heh? Dus binnen 1 jaar al van telefoon wisselen? Da's duur! enzo..
quote:gemiddeld doe ik een maand met een telefoon en ik gebruik er ook nog eens twee tegelijk, dus
Op vrijdag 19 september 2003 11:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben benieuwd
Je koopt toch niet ook losse telefoons heh? Dus binnen 1 jaar al van telefoon wisselen?
Da's duur! enzo..
ik ben verpest door mijn vorige werkgever.... niks bright future... expensive future
quote:MY GOD! Je kunt je geld beter aan stappen uitgeven dan
Op vrijdag 19 september 2003 11:20 schreef onetouch het volgende:[..]
gemiddeld doe ik een maand met een telefoon en ik gebruik er ook nog eens twee tegelijk, dus
ik ben verpest door mijn vorige werkgever.... niks bright future... expensive future
Raar kind!
quote:aan stappen gaat de rest op
Op vrijdag 19 september 2003 11:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
MY GOD! Je kunt je geld beter aan stappen uitgeven dan
Elke maand een nieuwe telefoon!??
Raar kind!
nee maar (excuusmode on) ik kan er via via heel goedkoop aankomen vaak, dan speel ik er een maandje mee en als er weer iets nieuws op de markt komt verkoop ik het oude model en koop de nieuwe weer. dit komt dus puur door het feit dat ik bij Dutchtone altijd als eerste de nieuwste toestellen in bruikleen kreeg....
maar nu heb ik al een tijdje als "huistelefoon" een Nokia 6310i en volgende week krijg ik een Alcatel OneTouch 735
kind
quote:Ik heb er over zitten te denken om bij een telecomwinkel te gaan solliciteren. Ga ik mensen telefoons en abbo's aansmeren...
Op vrijdag 19 september 2003 11:25 schreef onetouch het volgende:[..]
aan stappen gaat de rest op
nee maar (excuusmode on) ik kan er via via heel goedkoop aankomen vaak, dan speel ik er een maandje mee en als er weer iets nieuws op de markt komt verkoop ik het oude model en koop de nieuwe weer. dit komt dus puur door het feit dat ik bij Dutchtone altijd als eerste de nieuwste toestellen in bruikleen kreeg....
maar nu heb ik al een tijdje als "huistelefoon" een Nokia 6310i en volgende week krijg ik een Alcatel OneTouch 735
kind
quote:geloof me! dat wil je niet
Op vrijdag 19 september 2003 12:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb er over zitten te denken om bij een telecomwinkel te gaan solliciteren. Ga ik mensen telefoons en abbo's aansmeren...
samen met mij dat café opzetten is een beter plan
quote:Want?
Op vrijdag 19 september 2003 12:14 schreef onetouch het volgende:geloof me! dat wil je niet
![]()
quote:Wat gaat 't bier kosten?
(Aspirine is Goed.)
quote:Omdat?
Op vrijdag 19 september 2003 12:14 schreef onetouch het volgende:
geloof me! dat wil je niet![]()
quote:Mja, maar ik ga niet naar de achterhoek
quote:omdat je altijd de provider moet verkopen die die maand de meeste aansluitvergoeding geeft. dus eerlijke advisering?
Op vrijdag 19 september 2003 12:18 schreef DennisMoore het volgende:Want?
quote:
Wat gaat 't bier kosten?
quote:na deze ingreep minstens ¤ 1,50
BREDA - De bierglazen van brouwerij Interbrew worden groter. Tot irritatie van de kroegbazen die de prijs van een biertje niet durven verhogen. Interbrew Nederland heeft deze en volgende week circa 125 mensen vrijgemaakt om met vijftig busjes zo'n vijfduizend horecagelegenheden te bezoeken.
quote:de achterhoek?
Op vrijdag 19 september 2003 12:21 schreef Vlarp het volgende:Mja, maar ik ga niet naar de achterhoek
nee arnhem is prima
quote:Nee, maar is verkoop sowieso eerlijk? Neuh.. en de mensen moeten gewoon maar van te voren al weten wat ze willen, anders praat je ze gewoon aan wat jij wilt.
Op vrijdag 19 september 2003 12:21 schreef onetouch het volgende:
omdat je altijd de provider moet verkopen die die maand de meeste aansluitvergoeding geeft. dus eerlijke advisering?
quote:Mja, ik vind het belachelijk. MAAR! Ik wil dus echt geen Oranjeboom op de tap
[..]na deze ingreep minstens ¤ 1,50
quote:Dat zeg ik.. de achterhoek
Op vrijdag 19 september 2003 12:24 schreef onetouch het volgende:[..]
de achterhoek?
nee arnhem is prima
quote:Sinds wanneer is een verkoper eerlijk?
Op vrijdag 19 september 2003 12:21 schreef onetouch het volgende:omdat je altijd de provider moet verkopen die die maand de meeste aansluitvergoeding geeft. dus eerlijke advisering?
quote:Horecabazen zijn allemaal criminele afzetters!
na deze ingreep minstens ¤ 1,50
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zeg ik.. de achterhoek
achjah, je hebt in ieder geval niet over "de provincie"
quote:Dat zeg ik net ja
Op vrijdag 19 september 2003 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
Sinds wanneer is een verkoper eerlijk?.
quote:Ze zijn niet allemaal zoals het Bölke
Horecabazen zijn allemaal criminele afzetters!.
quote:Ohw.. da's ook een goeie
Op vrijdag 19 september 2003 12:26 schreef onetouch het volgende:![]()
achjah, je hebt in ieder geval niet over "de provincie"
Hmm.. alhoewel.. misschien is Arnhem wel een optie..
quote:Oeh! kijk!
Op vrijdag 19 september 2003 12:27 schreef onetouch het volgende:
op de tap komt Warsteiner uiteraard
Maar dan wel voor 1,80 per glas
quote:Begin je eigen kroeg!
Op vrijdag 19 september 2003 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
Bier kan best voor 1 euro..
Dat is 2 gulden 20.
quote:Arnhem is keigezellig....
Op vrijdag 19 september 2003 12:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw.. da's ook een goeie
Hmm.. alhoewel.. misschien is Arnhem wel een optie..
quote:Nee, ik zeg jou wat je bierprijs moet zijn.
Op vrijdag 19 september 2003 12:29 schreef Vlarp het volgende:Begin je eigen kroeg!
quote:welk merk? nog meer wensen?
Op vrijdag 19 september 2003 12:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, ik zeg jou wat je bierprijs moet zijn.
quote:Uhm.. je bedoelt letterlijk de kant van de EN op? Die woonwijk? Of de nichtenkant op? Ik wil eigenlijk ook helemaal geen homokroeg ofzo hoor.. gewoon leuk cafe, met een eigen stijl, eigen sfeer, eigen muziek.
Op vrijdag 19 september 2003 12:30 schreef onetouch het volgende:[..]
Arnhem is keigezellig....
![]()
maar ik wil wel wat onderscheidends op de korenmarkt en zeker niet de EN kant op
quote:Grolsch.
Op vrijdag 19 september 2003 12:31 schreef onetouch het volgende:welk merk? nog meer wensen?
En probeer er een bi-café van te maken. .
quote:de nichtenkant.... ten eerste
Op vrijdag 19 september 2003 12:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. je bedoelt letterlijk de kant van de EN op? Die woonwijk? Of de nichtenkant op? Ik wil eigenlijk ook helemaal geen homokroeg ofzo hoor.. gewoon leuk cafe, met een eigen stijl, eigen sfeer, eigen muziek.
volgende maand doet ikke examens HOV
quote:Dat zeker een optie
Op vrijdag 19 september 2003 12:32 schreef DennisMoore het volgende:
Grolsch.
quote:Net zoals homo's je gezellig terugtrekken in je eigen veilige wereldje
En probeer er een bi-café van te maken..
quote:Dat moet ik allemaal nog gaan doen
Op vrijdag 19 september 2003 12:33 schreef onetouch het volgende:[..]
de nichtenkant.... ten eerste
en ook niet op die locatie.... dus da's tweevolgende maand doet ikke examens HOV
Maar 'k zou het wel graag willen halen. Maar wil eerst ook wat ervaring in de horeca opdoen. Maar geen enkel restaurant/cafe in de buurt heeft me nodig of het zijn geen leuke tenten.
quote:Warsteiner??? en uiteraard veel speciale zwaardere bieren
Op vrijdag 19 september 2003 12:32 schreef DennisMoore het volgende:Grolsch.
quote:
En probeer er een bi-café van te maken..
quote:Let's say you don't quite get it.
Op vrijdag 19 september 2003 12:33 schreef Vlarp het volgende:Net zoals homo's je gezellig terugtrekken in je eigen veilige wereldje
quote:Blijkbaar
Op vrijdag 19 september 2003 12:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Let's say you don't quite get it.
.
Ik ga even eten en het Algemeen Dagblad doorlezen..
quote:puinhoop? het is busstation is recentelijk vernieuwd en geopend.... had je een half jaar geleden je bus moeten zie te vinden hier
Op vrijdag 19 september 2003 12:48 schreef Andyvie het volgende:
Wat een enorme puinhoop op het busstation van station Arnhem! Daardoor was ik te laat bij de GGD omdat voor ik uitgevonden had waar mijn aansluitende bus zat, deze wegreed en ik toen niet meer wist welke ik dan moest hebben
Maar goed, gelukkig doen ze daar aan herkansingen, dus ben ik niet voor niks gekomen.
quote:croissantje oude kaas met echte boter of witte bolletjes met hagelslag en ook echte boter?
Op vrijdag 19 september 2003 12:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb honger
quote:Oven-broodjes met krabsalade!
Op vrijdag 19 september 2003 12:51 schreef onetouch het volgende:croissantje oude kaas met echte boter of witte bolletjes met hagelslag en ook echte boter?
quote:oude kaas graag..
Op vrijdag 19 september 2003 12:51 schreef onetouch het volgende:[..]
croissantje oude kaas met echte boter of witte bolletjes met hagelslag en ook echte boter?
quote:Ja, maar kunnen ze dan niet duidelijk aangeven waar welke bus vertrekt? Want dat is nu dus helemaal niet duidelijk
Op vrijdag 19 september 2003 12:50 schreef onetouch het volgende:[..]
puinhoop? het is busstation is recentelijk vernieuwd en geopend.... had je een half jaar geleden je bus moeten zie te vinden hier
I like indian summers! .
* DennisMoore playing: Joe Dassin - l'Ete Indien.mp3
On ira, où tu voudras, quand tu voudras
Et on s'aimera encore, lorsque l'amour sera mort
Toute la vie sera pareille à ce matin
Aux couleurs de l'été indien
quote:dat vrouwtje en dat meisje dat wel aardig kon zingen
Op vrijdag 19 september 2003 13:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wie?
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:41 schreef onetouch het volgende:dat vrouwtje en dat meisje dat wel aardig kon zingen
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:41 schreef onetouch het volgende:[..]
dat vrouwtje en dat meisje dat wel aardig kon zingen
Ze hadden wel een paar leuke/mooie nummers...
quote:Nee.. Italiaanse bol
Op vrijdag 19 september 2003 13:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Oude kaas?
quote:Waardoor mn maagje gelukkig is maar mn darmpjes niet mee werken..
Op vrijdag 19 september 2003 13:48 schreef Tally het volgende:[..]
Nee.. Italiaanse bol
quote:Fáncy!
Op vrijdag 19 september 2003 13:48 schreef Tally het volgende:Nee.. Italiaanse bol
quote:Shopping from the comfort of your own home!
Beste mevrouw / mijnheer
Uw bestelling is Geheel Verzonden op 19-9-03
Met vriendelijke groet,
NLStore Administratie
quote:wat heb je besteld, mijnheer/mevrouw?
Op vrijdag 19 september 2003 13:53 schreef DennisMoore het volgende:Shopping from the comfort of your own home!
.
quote:Ze hebben tegenwoordig enorm veel kanalen daar...
Op vrijdag 19 september 2003 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
*rondzap op di.fm*
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:00 schreef onetouch het volgende:wat heb je besteld, mijnheer/mevrouw?
quote:
Herman Finkers - Zijn minst beroerde liedjes
boekje + 2 cd'sU houdt in uw hand (zo stel ik me dat tenminste voor), een bundel met 2 cd's. Maar ik kan alles uitleggen. Op de oranje cd hoort u 30 van mijn minst beroerde liedjes. Deze liedjes zijn zo goed als allemaal opnieuw gearrangeerd en opgenomen. Voor zover ze al ooit op cd waren verschenen. Op de rode cd hoort u mij dezelfde 30 liedjes zingen, maar dan in het Twents. Ook dit kan ik uitleggen, maar ik wil u niet onnodig ophouden.
In de bundel kunt u de liedjes nog eens rustig nalezen. U moet het maar eens bekijken / beluisteren. Ik wil u niets aanpraten.
Herman Finkers
quote:Wat voor werk kun je krijgen?
Op vrijdag 19 september 2003 14:17 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik ga nog even niet naar Randstad vandaag. Ik kan via via misschien iets krijgen voor fulltime...
quote:Helpdesk, computer/netwerk prutser
Op vrijdag 19 september 2003 14:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Wat voor werk kun je krijgen?
quote:Da's klote Jer!
Op vrijdag 19 september 2003 15:05 schreef Jerruh het volgende:
zo... na gigantische kloteproblemen met me adapter en een kleine lening kan ik alsnog dit weekend achter mijn laptopje kruipen!.
die krengen zijn 94 euro, en alleen voor de laptops van onze generatie..
quote:best wel, ik kan momenteel helemaal niks meer kopen...
Op vrijdag 19 september 2003 15:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Da's klote Jer!
quote:Ik vind het al klote als ik helemaal geen geld meer heb, maar als je op jezelf zit is dat nog kutter
Op vrijdag 19 september 2003 15:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
best wel, ik kan momenteel helemaal niks meer kopen...
.
quote:mjwa, ik heb vandaag me laatste tien euro gepint... tis dat ik dit weekend weer ga werken, maar tis zow klote om geen geld t ehebben omdat je boeken, tekenmateriaal en andere spullen moet kopen voor school, dan weer je fiets wordt gemolesteerd, je rekening van de telefoon toevallig opdezelfde momenten binnenkomt, de kamerhuur weer betaald moet worden, je eten moet kopen, je toevallig een kapotte adapter hebt enzovoorts..
Op vrijdag 19 september 2003 15:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik vind het al klote als ik helemaal geen geld meer heb, maar als je op jezelf zit is dat nog kutter
quote:Mja, inderdaad. Nah, jij moet ook nog huur betalen, eten kopen enzo.. en da's helemaal extra klote dan...
Op vrijdag 19 september 2003 15:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, ik heb vandaag me laatste tien euro gepint... tis dat ik dit weekend weer ga werken, maar tis zow klote om geen geld t ehebben omdat je boeken, tekenmateriaal en andere spullen moet kopen voor school, dan weer je fiets wordt gemolesteerd, je rekening van de telefoon toevallig opdezelfde momenten binnenkomt, de kamerhuur weer betaald moet worden, je eten moet kopen, je toevallig een kapotte adapter hebt enzovoorts..
.
quote:ach ik let op de kleintjes en heel soms ff een financiele uitspatting anders ist maar saai, maar ja... ff doorpezen en als ik straks werk kan het wat rianter worden
Op vrijdag 19 september 2003 15:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, inderdaad. Nah, jij moet ook nog huur betalen, eten kopen enzo.. en da's helemaal extra klote dan...
quote:Heel goed
Op vrijdag 19 september 2003 15:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
ach ik let op de kleintjes en heel soms ff een financiele uitspatting anders ist maar saai, maar ja... ff doorpezen en als ik straks werk kan het wat rianter worden
.
Mensen, ik ben weer even weg. Ik ben weer een vol krat gerstenat halen. Het goudkleurige water was helaas ineens op deze week
Oeh, bijna weekend!
quote:wie is een liegnicht?
Op vrijdag 19 september 2003 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat liegnichtenOeh, bijna weekend!
maar anyways: tis bijna weekend
quote:hey touch!
Op vrijdag 19 september 2003 16:01 schreef onetouch het volgende:
wat ang3l zegt: bijna weekend
kop op @ jerruh!!!!!
nou serieus, ik zat vandaag echt met me handen in het haar, en als ik iets nie fijn vind ist geld lenen van ouders of vrienden! Ik haat het, maar het kon niet anders, want school lijdt eronder (ik kan anders niet laptoppen en daar zit me halve schoolwerk op..)
maar ebdankt .
.
Krijg je als je nichten met kadobonnen loslaat op ene mooie zomerse dag
Hmm.. ik heb net Aart gebeld, en ik zou vanavond wel eens in de Regenboog terecht kunnen komen
quote:Marc = nicht?
Op vrijdag 19 september 2003 16:26 schreef Ang3l het volgende:Thghehe: note from Marc_mga:
He's on a shopping-spree in Maastricht......Krijg je als je nichten met kadobonnen loslaat op ene mooie zomerse dag
quote:Boeiende info
Op vrijdag 19 september 2003 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Thghehe: note from Marc_mga:
He's on a shopping-spree in Maastricht......Krijg je als je nichten met kadobonnen loslaat op ene mooie zomerse dag
Ik heb een tegoedbon voor een Whopper. Afgelopen vrijdag mee gedaan een onderzoek naar Burger King
quote:Staartjes?
Op vrijdag 19 september 2003 16:26 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb net Aart gebeld
quote:Daar kan je een mini shopping-spree mee maken hoor
Op vrijdag 19 september 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een tegoedbon voor een Whopper. Afgelopen vrijdag mee gedaan een onderzoek naar Burger King
quote:Neuh.. Aart Staartjes is nog een stuk ouder dan mijn Aart
Op vrijdag 19 september 2003 16:27 schreef Ang3l het volgende:[..]
Staartjes?
quote:Maar wel lief!
Op vrijdag 19 september 2003 16:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Neuh.. Aart Staartjes is nog een stuk ouder dan mijn Aart
quote:Nou.. ik heb liever McDonalds. Veel lekkerder en vetter
Op vrijdag 19 september 2003 16:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Daar kan je een mini shopping-spree mee maken hoor
quote:Neuh.. niet zo lief als Aart!
Op vrijdag 19 september 2003 16:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Maar wel lief!
quote:like we want to know that
Op vrijdag 19 september 2003 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Thghehe: note from Marc_mga:
ey DM .
quote:Sterkte Tally!
Op vrijdag 19 september 2003 16:29 schreef Tally het volgende:
Laat alsjeblieft die laatste 30 minuten omvlieg voor ik strax iemand aan vlieg
quote:Chips!
Op vrijdag 19 september 2003 16:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
like we want to know that
.
ik ga chips pakken!.
ey DM
.
*ook pak*
en ik heb zin om vanavond de kroeg in te duiken
en ik heb besloten maar eens een keer naar de orangerie te gaan
en ik wens jullie natuurlijk ook goeiemiddag
quote:Ja nee dat was om ff in te wrijven dat hij met 29 grden loopt te shoppen in Maastricht en ik met 18 graden in m'n kantoor zit te werken
Op vrijdag 19 september 2003 16:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
like we want to know that
.
quote:Whoe! Naar een nichtenkit?
Op vrijdag 19 september 2003 16:32 schreef Driftwood het volgende:
ik heb ook al stiekem chipjes open ik heb zin om vanavond de kroeg in te duiken
en ik heb besloten maar eens een keer naar de orangerie te gaan
en ik wens jullie natuurlijk ook goeiemiddag
Het schijnt wel leuk te zijn. Alleen jammer dat het om 2 uur al kapt. Kun je beter naar NextDance gaan in Dordrecht. Is ook van de Orangerie, maar dat gaat door tot 5 uur.. en dan heb je kans dat ik er ook ben
quote:hehe, maar de orangerie is toch in den bosch? da's heel wat dichterbij
Op vrijdag 19 september 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
Whoe! Naar een nichtenkit?
Het schijnt wel leuk te zijn. Alleen jammer dat het om 2 uur al kapt. Kun je beter naar NextDance gaan in Dordrecht. Is ook van de Orangerie, maar dat gaat door tot 5 uur.. en dan heb je kans dat ik er ook ben
quote:och ik liep in 28 graden te niksen en heb daarstraks nog ff op terras gezeten met een lekker koud pilske!
Op vrijdag 19 september 2003 16:32 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja nee dat was om ff in te wrijven dat hij met 29 grden loopt te shoppen in Maastricht en ik met 18 graden in m'n kantoor zit te werken
gegroet drift, met wie gaat u? .
quote:het is goed, het is weekend
Op vrijdag 19 september 2003 16:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
och ik liep in 28 graden te niksen en heb daarstraks nog ff op terras gezeten met een lekker koud pilske!
gegroet drift, met wie gaat u?
.
quote:Vanaaf is dat weer?
Op vrijdag 19 september 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe, maar de orangerie is toch in den bosch? da's heel wat dichterbij
heb wat foto's gezien van de week, zag er wel leuk uit, en ik hoor er veel mensen over
quote:vlieg met me meeeeeeeee
Op vrijdag 19 september 2003 16:29 schreef Tally het volgende:
Laat alsjeblieft die laatste 30 minuten omvlieg voor ik strax iemand aan vlieg
ze kunnen mij ook niet snel genoeg gaan, ach wtf ik ga nu gewoon al opruimen.... rebel with a cause
quote:weet ik niet of dat vanavond is
Op vrijdag 19 september 2003 16:36 schreef Ang3l het volgende:[..]
Vanaaf is dat weer?
O, ga ik misschien ook wel dan
quote:Ik wil er nog steeds een keer heen..
Op vrijdag 19 september 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe, maar de orangerie is toch in den bosch? da's heel wat dichterbij
heb wat foto's gezien van de week, zag er wel leuk uit, en ik hoor er veel mensen over
oeh! In oktober moet ik naar NextDance voor m'n laatste inenting tegen hep. B
quote:Ik heb net Palm ingeslagen..
Op vrijdag 19 september 2003 16:35 schreef Driftwood het volgende:[..]
het is goed, het is weekend
ik heb dus best goeie zin, mooi weer,
en zin in een pilske
quote:dinsdag gaat alles beter worden
Op vrijdag 19 september 2003 16:35 schreef Driftwood het volgende:[..]
het is goed, het is weekend
ik heb dus best goeie zin, mooi weer,
en zin in een pilske
en nu benk schijten .
quote:naar de Regenboog, rainbow,
Op vrijdag 19 september 2003 16:36 schreef onetouch het volgende:[..]
vlieg met me meeeeeeeee
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
naar de Regenboog, rainbow,
ik denk alleen aan jou,
vlieg met me meeee
naar de Regenboog, rainbow,
ik hou alleen van jou
quote:Volgens mij alleen leuk als je er veel mensen kent.
Op vrijdag 19 september 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:hehe, maar de orangerie is toch in den bosch? da's heel wat dichterbij
quote:Dan is NextDance leuker denk ik. Wordt in een goeie discotheek (Amigo's) gehouden. Muziek beukt flink. Grote dansvloer en podium. En boven hebben ze altijd danceclassics
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Volgens mij alleen leuk als je er veel mensen kent.
't Is zo'n soort staande receptie. Je kan er niet echt lekker dansen.
Maargoed, erg lang geleden dat ik er geweest ben.
quote:dat laatste klinkt ook gezellig
Op vrijdag 19 september 2003 16:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik wil er nog steeds een keer heen..
oeh! In oktober moet ik naar NextDance voor m'n laatste inenting tegen hep. B
nou dan doen we daar een meet, dan hoef je niet steeds met hetzelfde groepje te blijven ofzo
quote:Nou, het groepje waar ik mee ga is ook saai
Op vrijdag 19 september 2003 16:43 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat laatste klinkt ook gezellig
nou dan doen we daar een meet, dan hoef je niet steeds met hetzelfde groepje te blijven ofzo
quote:Baaiz!
Op vrijdag 19 september 2003 16:45 schreef onetouch het volgende:
ik ga naar huis, dag mensen, doegie
quote:Dag Wantatsj, naar huis ze!
Op vrijdag 19 september 2003 16:45 schreef onetouch het volgende:
ik ga naar huis, dag mensen, doegie
quote:booooooring, als ik ga stappen, wil ik dansen
Op vrijdag 19 september 2003 16:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, het groepje waar ik mee ga is ook saai
Die hangen tegenwoordig in de 'foyer' van de discotheek en zitten de hele avond te kleppen. Als ik uitga dan wil ik dansen en uit m'n dak gaan
Biertje of smirnoff black ice erbij!
quote:Jah!
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef Driftwood het volgende:[..]
booooooring, als ik ga stappen, wil ik dansen
Oke, 31 oktober een topic meet op nextdance?
quote:in principe, count me in!
Op vrijdag 19 september 2003 16:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jah!
quote:hmzz, ik weet nie, misschien...
Op vrijdag 19 september 2003 16:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jah!
quote:dat is ook een "in principe ja!"
Op vrijdag 19 september 2003 16:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmzz, ik weet nie, misschien...
.
quote:Ik dans dus ik besta.
Op vrijdag 19 september 2003 16:54 schreef Driftwood het volgende:
durft tiz zoiets wel aan eigenlijk
quote:Gelukkig kun je ook heel makkelijk in je eentje de dansvloer opgaan!
Op vrijdag 19 september 2003 16:46 schreef Vlarp het volgende:Nou, het groepje waar ik mee ga is ook saai
Die hangen tegenwoordig in de 'foyer' van de discotheek en zitten de hele avond te kleppen. Als ik uitga dan wil ik dansen en uit m'n dak gaan
Biertje of smirnoff black ice erbij!
quote:hmmm, waarschijnlijk niet
Op vrijdag 19 september 2003 16:53 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat is ook een "in principe ja!"
quote:Dat is ook zoooooo gezellig
Op vrijdag 19 september 2003 16:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Gelukkig kun je ook heel makkelijk in je eentje de dansvloer opgaan!
.
quote:een vrije intrepetatie
Op vrijdag 19 september 2003 16:56 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik dans dus ik besta.
quote:Dan wens ik je veel sterkte bij de Orangerie!
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef Driftwood het volgende:booooooring, als ik ga stappen, wil ik dansen
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmmm, waarschijnlijk niet
.
quote:Bij de Dordse Kil..
Op vrijdag 19 september 2003 16:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
in principe, count me in!
maar waar de f*ck ligt dordrecht
quote:haha, ok, dan ga ik niet daarnaar toe ooit
Op vrijdag 19 september 2003 16:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dan wens ik je veel sterkte bij de Orangerie!
.
dan ga ik wel naar lucia martas
quote:kom jij me ophalen dan? dan denk ik er over
Op vrijdag 19 september 2003 16:59 schreef Driftwood het volgende:[..]
quote:ojaaaa, daar heb ik wat aan
Op vrijdag 19 september 2003 17:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Bij de Dordse Kil..
quote:De A15 afrijden richting Rotterdam en dan de A16 naar Dordt
Op vrijdag 19 september 2003 17:01 schreef Driftwood het volgende:[..]
ojaaaa, daar heb ik wat aan
quote:desnoods, en het staat ook nog niet vast he
Op vrijdag 19 september 2003 17:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
kom jij me ophalen dan? dan denk ik er over
.
quote:een topicmeet
Op vrijdag 19 september 2003 17:00 schreef Tizmo het volgende:
Maar ja, wat durf ik aan?
quote:Ik vind sowieso het woord 'meet' zoals altijd niet op z'n plek
Op vrijdag 19 september 2003 17:02 schreef Driftwood het volgende:[..]
desnoods, en het staat ook nog niet vast he
ik wil eerst weten hoeveel dagen ik moet rijden voor ik in dordt ben
O ja.. in 4 dagen moet je er lopend wel kunnen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 19-09-2003 17:03]
quote:da's keiver
Op vrijdag 19 september 2003 17:02 schreef Vlarp het volgende:[..]
De A15 afrijden richting Rotterdam en dan de A16 naar Dordt
quote:ok, het is geen meet!
een topicmeet
quote:Uhm.. o ja..
Op vrijdag 19 september 2003 17:03 schreef Driftwood het volgende:[..]
da's keiver
daar is sinterklaas ooit aangekomen (wel 5 kilo)
quote:Ja natuurlijk
een topicmeet
quote:wie sjall sie!
Op vrijdag 19 september 2003 17:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik vind sowieso het woord 'meet' zoals altijd niet op z'n plek
Als er mensen willen komen, leuk, gezellig
En anders niet
O ja.. in 4 dagen moet je er lopend wel kunnen zijn
en waarom denkt rtl4 dat er op vrijdagmiddag iemand geintresseerd is in voetvolley
quote:Oh, nou, dan durf ik niet hooorrr.
Op vrijdag 19 september 2003 17:04 schreef Driftwood het volgende:[..]
ok, het is geen meet!
quote:true!
Op vrijdag 19 september 2003 17:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. o ja..
ach, is een uurtje rijden. En 's nachts is het helemaal een eitje!
quote:Neem je je aanhang dan ook mee?
Op vrijdag 19 september 2003 17:05 schreef Driftwood het volgende:[..]
wie sjall sie!
en waarom denkt rtl4 dat er op vrijdagmiddag iemand geintresseerd is in voetvolley
Je zegt het al... RTL4
quote:ik krijg jou ook nooit te zien he
Op vrijdag 19 september 2003 17:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh, nou, dan durf ik niet hooorrr.
quote:Mietje!
Op vrijdag 19 september 2003 17:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh, nou, dan durf ik niet hooorrr.
quote:waarschijnlijk wel ja
Op vrijdag 19 september 2003 17:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Neem je je aanhang dan ook mee?
Je zegt het al... RTL4
heb nu abeltje opstaan *zap*
quote:Who knows
Op vrijdag 19 september 2003 17:06 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik krijg jou ook nooit te zien he
quote:I would be thinking the same
ik krijg jou ook nooit te zien he
quote:That's me
Op vrijdag 19 september 2003 17:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mietje!
quote:gezellig
waarschijnlijk wel ja
heb nu abeltje opstaan *zap*
quote:vrijdagmiddag, it's like hell
Op vrijdag 19 september 2003 17:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
gezellig
quote:jeeeej, lekker misterieus
Op vrijdag 19 september 2003 17:07 schreef Tizmo het volgende:[..]
Who knows
.....
quote:RTL4 it's like hell..
Op vrijdag 19 september 2003 17:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
vrijdagmiddag, it's like hell
Op Idols, De Zwakste Schakel, het nieuws, Editie NL en RTL Boulevard na dan
O ja, en Life & Cooking...
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 19-09-2003 17:11]
quote:ehm dordrect ligt 28 km van made af...
desnoods, en het staat ook nog niet vast he
ik wil eerst weten hoeveel dagen ik moet rijden voor ik in dordt ben
quote:Je ken best komen.. sleep je Tim ook mee.. is gezellig..
Op vrijdag 19 september 2003 17:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
ehm dordrect ligt 28 km van made af...
.
Maar ja, jij ontloopt mij weer zoals altijd
quote:voordelen van RTL4
Op vrijdag 19 september 2003 17:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
RTL4 it's like hell..
Op Idols, De Zwakste Schakel, het nieuws, Editie NL en RTL Boulevard na dan
quote:Ach, vast wel een keertje.
Op vrijdag 19 september 2003 17:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
jeeeej, lekker misterieus
quote:O ja.. Max & The city.. geweldig programma. Max Westerman is echt een gave gast/reporter. Hmm.. zal ik z'n boek(en) gaan kopen?
Op vrijdag 19 september 2003 17:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
voordelen van RTL4
Nieuws / Max Westerman
Editie NL (altijd lachen)
RTL Boulevard (ze hebben weer wat minder eigendunk)
en volgensmij heb je dan alle goede programma's al weer gehad
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:12 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ach, vast wel een keertje.
quote:dat gaat ook wel erg ver
Op vrijdag 19 september 2003 17:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
O ja.. Max & The city.. geweldig programma. Max Westerman is echt een gave gast/reporter. Hmm.. zal ik z'n boek(en) gaan kopen?
quote:Ohw.. mja, nou ja.. ik lees ze dan toch niet. Lezen is saai
Op vrijdag 19 september 2003 17:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat gaat ook wel erg ver
quote:maar op vakantie een goed middel om je ff af te sluiten
Op vrijdag 19 september 2003 17:17 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw.. mja, nou ja.. ik lees ze dan toch niet. Lezen is saai
quote:Lopen!
Op vrijdag 19 september 2003 17:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar op vakantie een goed middel om je ff af te sluiten
quote:uhuh.. een paar keer gedaan hoor.. is ff erg lekker. Beetje ontspannen...
Op vrijdag 19 september 2003 17:19 schreef Driftwood het volgende:[..]
vrijwillig?
quote:savonds is het wel te doen, maar midden in de dag?
Op vrijdag 19 september 2003 17:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
uhuh.. een paar keer gedaan hoor.. is ff erg lekker. Beetje ontspannen...
quote:Nee, inderdaad.. wel wat later op de dag. Al ben ik ook 1x een heel gaan lopen samen met Maarten door Chersonissos...
Op vrijdag 19 september 2003 17:23 schreef Driftwood het volgende:[..]
savonds is het wel te doen, maar midden in de dag?
quote:niet als het warm is
Op vrijdag 19 september 2003 17:23 schreef Driftwood het volgende:[..]
savonds is het wel te doen, maar midden in de dag?
maarem drift, jij haalt me op en ik ga mee, goed? .
quote:zitten de Mc en Burger King nog steeds precies langs elkaar
Op vrijdag 19 september 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee, inderdaad.. wel wat later op de dag. Al ben ik ook 1x een heel gaan lopen samen met Maarten door Chersonissos...
Zatern vijf kinderen om me heen, heel ranzig kauwgum te vreten en krijsen en heen en weer rennen...
Ik wring ze uit als een vaatdoek
maargoed, ik moet nu mijn spulletjes pakken en dan ga ik naar de achterhoek. Is best een leuke plek om een kroegje te beginnen!
quote:Zowel de Mc als de BK niet gezien daar. Wij zaten helemaal aan de andere kant van Chersonissos. Aan de andere kant zat star beach enzo..
Op vrijdag 19 september 2003 17:25 schreef Driftwood het volgende:[..]
zitten de Mc en Burger King nog steeds precies langs elkaar
en zit de "peach pit" er ook nog?
quote:ok, maar alles is dus nog onder voorbehoud he
Op vrijdag 19 september 2003 17:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
niet als het warm is
.
maarem drift, jij haalt me op en ik ga mee, goed?
.
wauw dat was de 3de keer dat ik dat woord gebruik in dit topic
quote:Veel plezier
Op vrijdag 19 september 2003 17:26 schreef Waxxer het volgende:
kinderen in de treinZatern vijf kinderen om me heen, heel ranzig kauwgum te vreten en krijsen en heen en weer rennen...
Ik wring ze uit als een vaatdoek
![]()
maargoed, ik moet nu mijn spulletjes pakken en dan ga ik naar de achterhoek. Is best een leuke plek om een kroegje te beginnen!
Kinderen zijn stom..
quote:Amy Studt
Op vrijdag 19 september 2003 17:26 schreef Tizmo het volgende:
So what I don't.
en nu ben ik er ff weg van, laterz
quote:But maybe that's ok!
Op vrijdag 19 september 2003 17:26 schreef Tizmo het volgende:
So what I don't.
quote:Zo gaat het haast nog gezellig worden
Op vrijdag 19 september 2003 17:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
ok, maar alles is dus nog onder voorbehoud he
maar we gaan in principe welwauw dat was de 3de keer dat ik dat woord gebruik in dit topic
Ik heb nog 7 muntjes van Amigo's liggen hier Vorige keer iets te veel gekocht, of misschien te weinig gedronken.
quote:Heerlijk
Op vrijdag 19 september 2003 17:27 schreef Driftwood het volgende:[..]
Amy Studt
en nu ben ik er ff weg van, laterz
quote:Don't wanna be in that game.
Op vrijdag 19 september 2003 17:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
But maybe that's ok!
ik moet nu opschieten, denk aan mij, ondersteun mij in jullie gedachtengang en jerruhhuuuu ik moest gisteren naar Made belle-hen...!!!
quote:Doei Wax! Doe ze de groeten
Op vrijdag 19 september 2003 17:30 schreef Waxxer het volgende:
elk kind dat zich nu binnen 10 meter van mij misdraagt, riskeert een molestatieik zeg het maar vast
ik moet nu opschieten, denk aan mij, ondersteun mij in jullie gedachtengang en jerruhhuuuu ik moest gisteren naar Made belle-hen...!!!
quote:you put your ars right out, you!
Op vrijdag 19 september 2003 17:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
Don't wanna be in that game.
quote:Arse
Op vrijdag 19 september 2003 17:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
you put your ars right out, you!
quote:wie nou weer?
Op vrijdag 19 september 2003 17:30 schreef Waxxer het volgende:
elk kind dat zich nu binnen 10 meter van mij misdraagt, riskeert een molestatieik zeg het maar vast
quote:ik doe het zonder e, klinkt... mannelijker
Op vrijdag 19 september 2003 17:33 schreef Tizmo het volgende:[..]
Arse
.
quote:Die ene!
Op vrijdag 19 september 2003 17:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
wie nou weer?
.
wie van de 15000?.
quote:ow ok, ik dacht dat is een miniminimini-plaatsje...
Op vrijdag 19 september 2003 17:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
wie nou weer?
.
wie van de 15000?.
Heb mijn reis een half uurtje geskipt, ga wel spullen pakken
en oh ja NU een heel cool nr op kink fm naar mijn mening
quote:Zomaar voor ons?
Op vrijdag 19 september 2003 17:38 schreef Waxxer het volgende:
Heb mijn reis een half uurtje geskipt, ga wel spullen pakken
quote:Ik vond het een beetje erg alto klinken.. maar ik ben ook in een trance bui nu
en oh ja NU een heel cool nr op kink fm naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |