quote:jongens we zitten in nederland
Op woensdag 1 oktober 2003 14:48 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Det gör ingenting, i allmänhet i gångbar läcker
quote:uhh... daar zit wat in..
Op dinsdag 30 september 2003 17:12 schreef kingmob het volgende:
Even zeiken trouwens. Bij homo wordt er onderscheid gemaakt tussen mannen (homo) en vrouwen (lesbisch). Voor de kloppende statistieken zou het geslacht dus ook bij hetero en bi meegenomen moeten worden.
En lekker met z'n allen ruzie maken wie er nou echt bi is he
quote:Staat niet in het lijstje.
Op donderdag 18 september 2003 23:32 schreef _.-Chicken-._ het volgende:Maar hier dan toch de vraag: Wat is jouw geaardheid?
quote:hoezo, voel je je aangetrokken tot dieren/voorwerpen/aliens/bomen ?
Op woensdag 1 oktober 2003 23:13 schreef Tasher het volgende:[..]
Staat niet in het lijstje.
quote:Nou, ietsje controversiëler dan dat.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:39 schreef Sessy het volgende:[..]
hoezo, voel je je aangetrokken tot dieren/voorwerpen/aliens/bomen ?
quote:Ik veronderstel dat ik daaruit kan afleiden dat je een beetje homofiele gevoelens hebt. Maar in het topic Pedofielen + ander gespuis: doodstraf of vogelvrij schrijf je dit:
Op dinsdag 30 september 2003 18:09 schreef Sessy het volgende:
ik heb een vriend en over 't algemeen voel ik me tot mannen aangetrokken maar ik heb wel een paar keer wel hele mooie meisjes gezien
quote:Vind je jezelf dan gedeeltelijk ziek? Of hoe moet ik deze twee uitspraken naast elkaar zien?
Op donderdag 25 september 2003 11:58 schreef Sessy het volgende:
ook ik vind homofilie ook een ziekte.
ik bedoelde in die topic dat "ziek" zijn niet negatief, voordat mensen zonder de topic te lezen meteen gaan reageren.
daar vertelde ik o.a. dat bijvoorbeeld een albino ook "ziek" is maar dat daar niet iets aan gedaan hoeft te worden.
ziek zijn zie ik niet meteen als iets negatiefts. Dus ziek zijn op zich, dat je eerst gezond was en toen ziek werd, is natuurlijk heel negatief, maar als je een of andere ziekte hebt die je niet kunt overdragen en waar je zelf geen last van hebt, zie ik niet waarom dat "ziek" zijn negatief zou moeten zijn.
ik leg het misschien een beetje krom uit maar ik hoop dat je dat snapt.
(met andere woorden ik zie homosexualiteit wel als een (van oorsprong psychishe) ziekte, maar eentje die niet behandeld hoeft te worden... uhm... nee dat klinkt ook zo krom... nouja zoiets je snapt 't wel)
Kijk als iemand hoogtevrees heeft, dan is dat ook een "ziekte"
Maar het grootste deel van mensen met hoogtevrees zal er nooit aan denken om ervoor behandeld te gaan worden. Hoewel het ook eigenlijk onhandig is in de maatschappij.
okay ook zo'n rare vergelijking... ik geloof ik kan niet zo goed uitleggen.
quote:In plaats van "ziekte" zou ik het woord "afwijking" ofwel "anders dan normaal" gebruiken.
Op donderdag 2 oktober 2003 01:52 schreef Sessy het volgende:daar vertelde ik o.a. dat bijvoorbeeld een albino ook "ziek" is maar dat daar niet iets aan gedaan hoeft te worden.
quote:hou je bek ssssukel!
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:09 schreef jakovasaur het volgende:
=edit= Flikker op Nietzman, ga onder je eigen account posten.. ben je al irritant genoeg
quote:5. mens
Op donderdag 18 september 2003 23:32 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Omdat je geen Poll's meer mag maken..waarom kan het dan wel?
is dit topic opslot gedaan.Maar hier dan toch de vraag: Wat is jouw geaardheid?
1. Hetero
2. Bi
3. Homo
4. lesbischIk: Hetero.
quote:Da's pas origineel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:52 schreef Bloemke het volgende:
Ik ben een homosexuele transsexuele lesbiënne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |