abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13572553
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:48 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Det gör ingenting, i allmänhet i gångbar läcker

jongens we zitten in nederland
ik versta lees er geen f*ck van
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:55:51 #152
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_13582804
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:12 schreef kingmob het volgende:
Even zeiken trouwens. Bij homo wordt er onderscheid gemaakt tussen mannen (homo) en vrouwen (lesbisch). Voor de kloppende statistieken zou het geslacht dus ook bij hetero en bi meegenomen moeten worden.
En lekker met z'n allen ruzie maken wie er nou echt bi is he
uhh... daar zit wat in..
had ik ff niet aan gedacht..
There is only one way to save our city, KIP.
pi_13585458
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:32 schreef _.-Chicken-._ het volgende:

Maar hier dan toch de vraag: Wat is jouw geaardheid?

Staat niet in het lijstje.
De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
pi_13587539
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:13 schreef Tasher het volgende:

[..]

Staat niet in het lijstje.

hoezo, voel je je aangetrokken tot dieren/voorwerpen/aliens/bomen ?
pi_13587731
hetero
pi_13587836
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:39 schreef Sessy het volgende:

[..]

hoezo, voel je je aangetrokken tot dieren/voorwerpen/aliens/bomen ?

Nou, ietsje controversiëler dan dat.
De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
pi_13587955
Sessy, ik heb een vraagje voor jou, als je het niet erg vindt.
Je zegt in dit topic:
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:09 schreef Sessy het volgende:
ik heb een vriend en over 't algemeen voel ik me tot mannen aangetrokken maar ik heb wel een paar keer wel hele mooie meisjes gezien
Ik veronderstel dat ik daaruit kan afleiden dat je een beetje homofiele gevoelens hebt. Maar in het topic Pedofielen + ander gespuis: doodstraf of vogelvrij schrijf je dit:
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:58 schreef Sessy het volgende:
ook ik vind homofilie ook een ziekte.
Vind je jezelf dan gedeeltelijk ziek? Of hoe moet ik deze twee uitspraken naast elkaar zien?
pi_13588042
ik weet bij mezelf waar het vandaan komt (of ik vermoed het tenminste) en ja dat is psychish en ja dat kun je ook als een ziekte zijn.

ik bedoelde in die topic dat "ziek" zijn niet negatief, voordat mensen zonder de topic te lezen meteen gaan reageren.

daar vertelde ik o.a. dat bijvoorbeeld een albino ook "ziek" is maar dat daar niet iets aan gedaan hoeft te worden.

ziek zijn zie ik niet meteen als iets negatiefts. Dus ziek zijn op zich, dat je eerst gezond was en toen ziek werd, is natuurlijk heel negatief, maar als je een of andere ziekte hebt die je niet kunt overdragen en waar je zelf geen last van hebt, zie ik niet waarom dat "ziek" zijn negatief zou moeten zijn.

ik leg het misschien een beetje krom uit maar ik hoop dat je dat snapt.

(met andere woorden ik zie homosexualiteit wel als een (van oorsprong psychishe) ziekte, maar eentje die niet behandeld hoeft te worden... uhm... nee dat klinkt ook zo krom... nouja zoiets je snapt 't wel)

Kijk als iemand hoogtevrees heeft, dan is dat ook een "ziekte"
Maar het grootste deel van mensen met hoogtevrees zal er nooit aan denken om ervoor behandeld te gaan worden. Hoewel het ook eigenlijk onhandig is in de maatschappij.

okay ook zo'n rare vergelijking... ik geloof ik kan niet zo goed uitleggen.

pi_13588935
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:52 schreef Sessy het volgende:

daar vertelde ik o.a. dat bijvoorbeeld een albino ook "ziek" is maar dat daar niet iets aan gedaan hoeft te worden.

In plaats van "ziekte" zou ik het woord "afwijking" ofwel "anders dan normaal" gebruiken.
Een albino heeft een genetische afwijking, zijn DNA-codering voor pigment ontbreekt in tegenstelling tot het merendeel van zijn soortgenoten.
Een genetische afwijking beīnvloedt de overlevingskansen, meestal in negatieve zin en dan is de term "aangeboren ziekte" of "defect" op zijn plaats. Een genetische afwijking kan ook leiden tot een grote overlevingskans van het betreffende individu alsmede van zijn nakomelingen. De oorspronkelijke afwijking wordt gaandeweg de nieuwe norm.
Aannemende dat homosexualiteit een genetische afwijking is en aannemende dat homosexualiteit een negatieve invloed heeft op de overlevingskansen van de soort, kun je homosexualiteit kwalificeren als een aangeboren ziekte.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:08:00 #160
56401 jakovasaur
Fourty-Seven!
pi_13616182
I'm a raving heterosexual.

[Dit bericht is gewijzigd door jakovasaur op 03-10-2003 10:09]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:09:17 #161
56401 jakovasaur
Fourty-Seven!
pi_13616214
=edit= Flikker op Nietzman, ga onder je eigen account posten.. ben je al irritant genoeg
pi_13616342
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:09 schreef jakovasaur het volgende:
=edit= Flikker op Nietzman, ga onder je eigen account posten.. ben je al irritant genoeg
hou je bek ssssukel!
pi_13616504
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:32 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Omdat je geen Poll's meer mag maken.. waarom kan het dan wel?
is dit topic opslot gedaan.

Maar hier dan toch de vraag: Wat is jouw geaardheid?
1. Hetero
2. Bi
3. Homo
4. lesbisch

Ik: Hetero.

5. mens
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_13617558
Ik hou het toch bij optie 1. Hetero dus
pi_13621429
Ik ben een homosexuele transsexuele lesbiënne.
Altijd sprankelend.
pi_13621781
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:52 schreef Bloemke het volgende:
Ik ben een homosexuele transsexuele lesbiënne.
Da's pas origineel.
Daar kan onze stofzuigerdoos nog iets van leren.
pi_13821561
homo....blijkbaar
okay
ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')