Ik zit nu nog steeds bij missie 8. Die is echt heel moeilijk.
quote:ik snap niet dat je sommige nog op hard kunt uitspelen.. dat is gewoon onmogelijk
Op donderdag 6 november 2003 00:19 schreef PUR-C het volgende:
Nee nee je bent zeker niet de enigste. Maar denk dat ze druk aan het f-zero-en zijn.
Ik zit nu nog steeds bij missie 8. Die is echt heel moeilijk.
quote:Dus alles heeft met turbo te maken volgens jou.. ik dacht het niet hoor het gaat toch ook hoe je de bochten pakt (binnen- buitenbocht etc..)
Op donderdag 6 november 2003 07:26 schreef Rahl het volgende:
Heb t zelf nog niet geprobeerd, maar is het niet gewoon een kwestie van op de goede momenten turbo indrukken?
quote:Het gaat er vooral om hoe je de bochten pakt. Boosts moet je allen maar op de rechte stukken gebruiken. En bij sommige tracks gebruik ik helemaal geen boosts want anders donder ik weer van die baan af (half pipe course).
Op donderdag 6 november 2003 23:58 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Dus alles heeft met turbo te maken volgens jou.. ik dacht het niet hoor het gaat toch ook hoe je de bochten pakt (binnen- buitenbocht etc..)
quote:In die half pipe baan gebruik ik regelmatig boosts je moet gewoon ff lekker de bochten pakken en af en toe gas los.
Op vrijdag 7 november 2003 00:01 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Het gaat er vooral om hoe je de bochten pakt. Boosts moet je allen maar op de rechte stukken gebruiken. En bij sommige tracks gebruik ik helemaal geen boosts want anders donder ik weer van die baan af (half pipe course).
quote:Ik gebruik alleen de turbo in de laatste laps (meestal). Als ik alles al ga verspillen in de rest van de baan heeft het toch geen zin. Die gasten hebben blijkbaar oneindige turbo en halen me dus toch wel in. Vaak lig ik 5de vlak voor de finish en gooi dan al me turbo erin.
Op donderdag 6 november 2003 07:26 schreef Rahl het volgende:
Heb t zelf nog niet geprobeerd, maar is het niet gewoon een kwestie van op de goede momenten turbo indrukken?
Vaak word het dan 1ste plaats
quote:Hebben geen oneindige turbo hoor
Op vrijdag 7 november 2003 01:34 schreef PUR-C het volgende:[..]
Ik gebruik alleen de turbo in de laatste laps (meestal). Als ik alles al ga verspillen in de rest van de baan heeft het toch geen zin. Die gasten hebben blijkbaar oneindige turbo en halen me dus toch wel in. Vaak lig ik 5de vlak voor de finish en gooi dan al me turbo erin.
Vaak word het dan 1ste plaats
quote:chapter 3 lukt me maar niet.
Op zaterdag 8 november 2003 14:48 schreef ShadoW17 het volgende:
Chapter 4 daarnet gehaald!
Wel vet cool die mannetjes beuken. Nu doe ik dat gewoon in de Grand Prix ook.
quote:ik ook niet
Op zondag 9 november 2003 12:21 schreef Perfect het volgende:
Ik kan ook maar niet door missie drie komen
quote:Welke is dat ook alweer?
Op zondag 9 november 2003 18:56 schreef Hellrazor het volgende:[..]
ik ook niet
quote:Als je erin valt komt dat omdat je naar voren druk ofzoiets. Had zelf ook zo'n tik maar als je naar voren drukt ga je echt niet sneller
Op zondag 9 november 2003 20:48 schreef Perfect het volgende:
Soms probeer ik dat ook, met die jumps, maar op een of andere manier, verlies ik heel veel snelheid, en moet ik helemaal weer achteraan beginnen, of ik val in de afgrond.
Ik heb het spel al 2 dagen niet gespeeld om dat ik daar niet door kom
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 09-11-2003 21:21]
quote:Flink turbo geven als je vlak voor die jump strip bent. Moet lukken.
Op zondag 9 november 2003 20:48 schreef Perfect het volgende:
Soms probeer ik dat ook, met die jumps, maar op een of andere manier, verlies ik heel veel snelheid, en moet ik helemaal weer achteraan beginnen, of ik val in de afgrond.
Ik heb het spel al 2 dagen niet gespeeld om dat ik daar niet door kom
quote:Met dat logo ontwerpen.... kun je een logo ontwerpen! (en die vervolgens op je custom car stempelen). Elk logo kost je wel 3 blocks van je memorycard.
Op zondag 9 november 2003 23:53 schreef El-Rico het volgende:
Wat kan je trouwens met dat logo ontwerpen, heb ff geprutst,maar lukt niet.
Hebben jullie de moeilijkheidsgraad 'Master' al unlocked? (zelf moet ik alleen de derde cup nog even op expert redden)
quote:joh, maar ik krijg t wel op de car, maar zie t vervolgens niet in t spel terug.
Op maandag 10 november 2003 12:48 schreef Kiff het volgende:[..]
Met dat logo ontwerpen.... kun je een logo ontwerpen! (en die vervolgens op je custom car stempelen). Elk logo kost je wel 3 blocks van je memorycard.
Hebben jullie de moeilijkheidsgraad 'Master' al unlocked? (zelf moet ik alleen de derde cup nog even op expert redden)
quote:Vind expert al moeilijk...master
Op maandag 10 november 2003 12:48 schreef Kiff het volgende:[..]
Met dat logo ontwerpen.... kun je een logo ontwerpen! (en die vervolgens op je custom car stempelen). Elk logo kost je wel 3 blocks van je memorycard.
Misschien kunnen we tips voor goede custom karretjes uitwisselen? Ik zal later vandaag eens kijken hoe de mijne ook alweer opgebouwd is.
Ik heb te weinig tijd om dit spel te spelen, iedereen is al aardig ver aan 't raken, en ik heb pas 1 GP gewonnen op novice, en 1 story chapter uitgespeeld.
En dat terwijl ik de game sinds release heb
Maar goed, ik ga proberen vanavond wat F-Zero GX uurtjes te maken
edit : Ik HAAT Mute City : Serial Gaps zeg, net geoefend (40 rondjes ofzo) en ik heb welgeteld 3 keer een ronde uitgereden zonder van de baan te vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 11-11-2003 19:12]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |