abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13273794
Wie kan uitleggen hoe ik de originele antenne van een Motorola V70 kan vervangen door een mini antenne? Losdraaien gaat niet lijkt het. Ik kan het toestel niet openmaken want het zijn geen gewone schroefjes maar heel erg kleine inbus schroeven.

In V70 Users opgelet! Antenne los? staat een soortgelijke vraag, maar dat wordt opgelost door de antenne in een winkel te laten monteren. Ik wil het juist zelf doen, dus als je weet hoe het moet vertel het mij alsjeblieft. Dankjewel!

pi_13281994
Ik stel moeilijke vragen, ik weet het. Echt niemand?
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:08:32 #3
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_13288084
ik heb ook zo;n geval gehad volgens mij moest je gewoon hard aan de antenne trekken. en de mini er in klikken.
Dit is serieus ook al klinkt het maybe niet.

(ps.) ergggggg Hard trekken

Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_13288736
Hmm, ja ik heb dus al flink staan sjorren aan die antenne. Harder trekken vond ik eerlijk gezegd niet verantwoord, ik wil mijn nieuwe toestelletje niet direct uiteen rukken.

Bij de V3690 kan je met een elastiekje om het zwarte ringetje de antenne losdraaien. Hier werkt dat helaas niet.

Als ik kijk hoe de mini antenne er uit ziet, dan zie ik dat er schroefdraad op zit. Lijkt me daarom geen goed plan om niet te schroeven en brute trekkracht er op los te laten. Misschien werkt het wel, maar ik hoop op een veiligere methode.

Maar niettemin bedankt voor de reply, ik checkte al steeds voor niks het topic.

pi_13364753
Kick! Wat is de V70 toch zeldzaam...
pi_13366049
kick.. waarom ga je niet gewoon eventjes naar de winkel en vraag je het daar?
pi_13391957
Hoei, dan zou ik mijn computer alleen moeten laten en dat kan natuurlijk niet! Nee, zonder gekheid, heb ik ook aan gedacht, alleen kom ik niet zo vaak in het centrum en als ik er ben en ik kijk zo'n zaak in dan staan er zoveel mensen te wachten dat ik geen zin krijg in die rij aan te sluiten. Vandaar dat ik het zo probeer, maar ik vond op Google al niks en hier schiet het ook niet bijzonder op. Ben bang dat het idd toch een keer een winkel moet worden.

Ik ben overigens al eens binnen geweest bij een shop, maar daar wisten ze het niet. Kwamen ook niet erg snugger over daar, ik was ook niet interessant natuurlijk want ik kwam geen abo afsluiten of een toestel kopen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')