Maar dit soort onzin (zie onder) vind ik toch echt te gek voor woorden hoor, en daar draait dan ook nog eens een complete industrie omheen!
Broodmagere modellen die rechtstreeks uit Auschwitz komen met hoofden als sectoids, gekleed in de belachelijkste 'creaties', en dat wordt dan ook nog eens op TV en in de bladen gebracht als 'de nieuwste mode' en de hemel in geprezen...
Sjonge jonge, al die ontwerpers verdienen een schop voor hun kont, ga maar normale kleding maken die mensen ook nog eens dragen, of op een andere manier werken voor je geld. En de media die dit soort dingen in stand houden al helemaal!
BAH!
quote:Niemand draagt het, behalve bij zo'n show, dat is de grap.
Op donderdag 18 september 2003 18:38 schreef MaRySe het volgende:
Jij hoeft het toch niet te dragen.
Oh en heren onder ons: Vinden jullie zo'n supermodel (magertjes dus) nou echt helemaal geil, of gaan jullie óók voor de wat meer normaal gemodelleerde dametjes?
quote:Waarom laten ze al die rotzooi waar niemand toch wat mee doet er dan niet gelijk af?
Op donderdag 18 september 2003 19:04 schreef -eline- het volgende:
Die creaties zijn nou ook weer niet zo belachelijk ze zijn gewoon erg extreem maar als je goed kijkt naar de details zoals wijduitlopende mouwen, grote oorbellen, korte rokjes etc. Zul je die allemaal terug zien in de 'gewone collectie' in de winkels
quote:Je vind het geweldig of je vind het helemaal niets. De, zoals jij ze noemt "Auschwitz-modellen", hebben jarenlang gevochten om voor een grote ontwerper te mogen lopen, en worden echt niet uit het eerste-de-beste Oost-Europese land gehaald.
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef StefanP het volgende:
Kijk, mooie kleren: ok. Beetje de collectie af en toe showen: ok.Maar dit soort onzin (zie onder) vind ik toch echt te gek voor woorden hoor, en daar draait dan ook nog eens een complete industrie omheen!
Broodmagere modellen die rechtstreeks uit Auschwitz komen met hoofden als sectoids, gekleed in de belachelijkste 'creaties', en dat wordt dan ook nog eens op TV en in de bladen gebracht als 'de nieuwste mode' en de hemel in geprezen...
Sjonge jonge, al die ontwerpers verdienen een schop voor hun kont, ga maar normale kleding maken die mensen ook nog eens dragen, of op een andere manier werken voor je geld. En de media die dit soort dingen in stand houden al helemaal!
BAH!
Wat de "normale" mens in de winkels koopt is ook voor een heel groot deel afgeleid van de grote ontwerpers. Maar de mensen die voor de V&D ontwerpen, maken het draagbaar, commercieel, omdat nou eenmaal niet iedereen een leren jas van 4000 euro kan betalen, danwel mooi vinden.
Als je het niet belangrijk vind om in iets te lopen waar niet iedereen in loopt, kun je net zo goed een shirt van 19.95 kopen, in plaats van een shirt van 175.00.
Als je een extravagant, exclusief design dus niet kan waarderen, zijn er vele winkels die dan wel aan je eisen voldoen, denk eens aan een C&A.
quote:Omdat er mensen zijn met veel poen die een extravagante smaak hebben en die kleding dus kopen, daar kunnen ze dus wel lekker mee verdienen Plus het trekt natuurlijk ook belangstelling en dat lijkt me erg belangrijk
Op donderdag 18 september 2003 19:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Waarom laten ze al die rotzooi waar niemand toch wat mee doet er dan niet gelijk af?
quote:Ik kan me echt niet voorstellen dat je met een indianentooi van pauwenveren op je kop rond gaat lopen. Ook niet als je heel erg rijk bent. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Je hebt gelijk, zolang die gasten ervan kunnen leven, zal er wel een markt voor zijn en zolang er een markt voor is, kun je dingen natuurlijk produceren.
Op donderdag 18 september 2003 19:20 schreef -eline- het volgende:[..]
Omdat er mensen zijn met veel poen die een extravagante smaak hebben en die kleding dus kopen, daar kunnen ze dus wel lekker mee verdienen Plus het trekt natuurlijk ook belangstelling en dat lijkt me erg belangrijk
quote:De grote ontwerpers willen vooral opvallen en zich onderscheiden van de andere A-merken, hoe extremer iets kan qua kleur, stof of model, hoe beter. Het is inderdaad ook bedoelt om een zo groot mogelijke doelgroep te bereiken, die al vrij schaars is met de slechte economie, daarom is iedere klant mooi meegenomen. Als iemand een winkel binnenloopt is uiteraard het liefste wat men wil dat die persoon ook wat koopt, en als diegene even gauw door de winkel loopt en eigenlijk niks leuks ziet, omdat er te weinig variatie is, en die klant niets ziet wat leuk genoeg is, zal deze ook niet zo gauw terugkomen. Als men echter wel heel veel keus heeft en er eigenlijk voor ieder wat wils is, dus sexy en netjes, stoer en gewaagd, etc., dan is de kans veel groter dat die klant niet bij de buren gaat kijken.
Op donderdag 18 september 2003 19:14 schreef Baka_neko het volgende:
Zeg, Forever Eternal Freak:
Waarom zijn die ontwerpen dan zo 'extreem' (kuch) met hun decolletee tot op je schaamlippen en haar waar ze zelfs in Manga mee voor lul lopen? Is dat soms zodat iedereen d'r dan wat uit kan pikken, ofzo?
(Je schijnt er nogal wat verstand van te hebben.....)
En weet iemand dat dan nog van die dunne meisjes? als dat echt als standaard mooi wordt gevonden, moet ik ook een maandje of 4 aan het no-food-diet....
En denk ook eens na over de belachelijk hoge prijzen die je tegenwoordig betaald!!! Heb nu een polo aan van Gant... Prijs = ¤120!!
Nou 'k heb em lekker in de opruiming gekocht waarin ie nog ¤40 koste... das nog 88 gulden! en normaal zou ie dus 264 gulden hebben gekost... te gek voor woorden!!
quote:Graag gedaan
Op donderdag 18 september 2003 19:41 schreef Baka_neko het volgende:
Dus tochThnx!!
En weet iemand dat dan nog van die dunne meisjes? als dat echt als standaard mooi wordt gevonden, moet ik ook een maandje of 4 aan het no-food-diet....
Het is dus niet zo dat alle vrouwelijke modellen anorexia of wat dan ook hebben, zoals veel in de media beweerd wordt.
Hier kun je er overigens nog meer over lezen: http://www.modelsearch.be/modelinfo .
quote:Ah, ok
Op donderdag 18 september 2003 19:53 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
......
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 19:47]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |