quote:Die zijn eigenlijk helemaal niet meer te krijgen. Misschien moet je eens op rommelmarkten etc kijken of natuurlijk op i-net
Op zondag 21 september 2003 22:50 schreef Joostve het volgende:
wie weet waar de onbewerkte b&a video's te koop zijn?
quote:Misschien heel stom en erg OT maar ik zat zo eens even te kijken naar die spelfout van opnamens en hoe langer ik er over na dacht, des te beter het begon te klinken. Mag het eigenlijk ook op bovenstaande manier??
Op woensdag 17 september 2003 19:10 schreef dismo het volgende:
Op een antwoord van Aad Klaris hoef je denk ik niet te rekenen. En als je al een antwoord krijgt, is dat alleen over de muziek die hij gemaakt heeft. Hij is eigenlijk nooit bij de montage geweest en zelden bij de opnamens, dus hij zal ook niet precies weten welke muziek er gebruikt is.
Ik heb helaas de video's nog steeds niet binnen, eind deze week/begin volgende week krijg ik iig de hele serie Europa onbewerkt
Nieuw op de pagina:
Ik hoop dat jullie net zoveel plezier aan het kijken en luisteren hebben als ik aan het bouwen ![]()
Mijn bedoeling is dan ook om hem helemaal gevuld te krijgen!
quote:Het onbekende nummer ''Het geheim van de schatkaart' - Het clubhuis afgebrand" is door Aad Klaris gemaakt en heet volgens Adriaan, 'Adriaan - thema droevig'. Dus het is helaas nergens te krijgen.
Op maandag 22 september 2003 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
De pagina is aangepast!Nieuw op de pagina:
Fragmenten van het origineel door op de titel van het nummer te klikken Fragmenten uit de serie door op de naam van de serie te klikken Ruimte voor fragmenten van onbekende nummers (helemaal onderop, is al 1 nummer toegevoegd) Ik hoop dat jullie net zoveel plezier aan het kijken en luisteren hebben als ik aan het bouwen
quote:Prachtig, heb je soms het origineel van 'Het Geheim v/d Schatkaart'. Ikzelf vind die fragmentjes van dat 'thema wanhoop, nadat het clubhuis is afgebrand' ook wel mooi, maar denk dat het Aad Klaris muziek is (hoeft echter niet is gebleken). Kun je niet ook nog dat nummer erop zetten dat gebruikt wordt in 'Het Geheim v/d Schatkaart' als B&A die bergwand beklimmen ('weet je wat je dan moet doen? Niet naar beneden kijken!') en hetzelfde nummer vind je terug als de Baron B&A laat vastbinden aan de kist totdat ze de grot uit ontsnappen, alvast thanx.
Op maandag 22 september 2003 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
De pagina is aangepast!Nieuw op de pagina:
Fragmenten van het origineel door op de titel van het nummer te klikken Fragmenten uit de serie door op de naam van de serie te klikken Ruimte voor fragmenten van onbekende nummers (helemaal onderop, is al 1 nummer toegevoegd) Ik hoop dat jullie net zoveel plezier aan het kijken en luisteren hebben als ik aan het bouwen
quote:Ha, zie je, dat dacht ik dus al, is namelijk een erg eentonig en minimalistic thema. Het heeft echter wel iets... Jammer dat het van Klaris is.
Op maandag 22 september 2003 20:24 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Het onbekende nummer ''Het geheim van de schatkaart' - Het clubhuis afgebrand" is door Aad Klaris gemaakt en heet volgens Adriaan, 'Adriaan - thema droevig'. Dus het is helaas nergens te krijgen.
quote:Ja inderdaad, ik vind het ook wel een mooi nummer. Daarom had ik toen alleens naar Adriaan gemailt en hij mailde dus terug dat het 'Adriaan - Thema droevig' is.
Op maandag 22 september 2003 20:31 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ha, zie je, dat dacht ik dus al, is namelijk een erg eentonig en minimalistic thema. Het heeft echter wel iets... Jammer dat het van Klaris is.
Maar hoe is de opzet nu?
zowel de originele muziek als fragmenten uit de series?
quote:Ik ben erg trots op je, dit is weer wat overzichtelijker!
Op maandag 22 september 2003 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
Naja niks aan te doen...Maar hoe is de opzet nu?
zowel de originele muziek als fragmenten uit de series?
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:48 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ik ben erg trots op je, dit is weer wat overzichtelijker!
Alle tips zijn altijd welkom he!
Ook fragmenten, cd covers etc. alles wat eraan kan bijdragen is welkom! Graag zelfs!
quote:Zou je dan ook mijn verzoek willen inwilligen? (Zie iets naar boven op deze pagina.
Op maandag 22 september 2003 20:53 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Alle tips zijn altijd welkom he!
Ook fragmenten, cd covers etc. alles wat eraan kan bijdragen is welkom! Graag zelfs!
quote:ja dat kan, alleen deze aflevering is nog niet geweest op Nickelodeon, dus als die geweest is zet ik m online!
Op maandag 22 september 2003 20:58 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Zou je dan ook mijn verzoek willen inwilligen? (Zie iets naar boven op deze pagina.
)
quote:Sounds good!
Op maandag 22 september 2003 21:02 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ja dat kan, alleen deze aflevering is nog niet geweest op Nickelodeon, dus als die geweest is zet ik m online!
quote:Dan heb ik ook nog een verzoekje:
Op maandag 22 september 2003 21:02 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ja dat kan, alleen deze aflevering is nog niet geweest op Nickelodeon, dus als die geweest is zet ik m online!
quote:Hoe weet je of dat een bestaand nummer is, zo klink het enigzins wel ja, maar zeker weet ik dat in ieder geval niet...
Op maandag 22 september 2003 21:09 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Dan heb ik ook nog een verzoekje:
Zou je misschien dat achtergrondnummer/het geluid van die scene kunnen opnemen als Adriaan omhoog klimt bij dat pakhuis en dat Bassie die krant moet posten? Dat moet trouwens een bestaand nummer zijn, maar helaas weten we de titel weerus niet
quote:Ja het lijkt me in iedergeval niet iets wat Aad Klaris heeft gemaakt, het is niet echt zijn stijl volgens mij. Maja wie weet vinden we het ooit nog eens
Op maandag 22 september 2003 21:17 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Hoe weet je of dat een bestaand nummer is, zo klink het enigzins wel ja, maar zeker weet ik dat in ieder geval niet...
Maar daar zou ik ook wel graag de titel van willen weten ja.
Van dat nummer waar ik het eerder over had klonk het wel Jean Michel Jarre-achtig, maar ik heb geen nummer van hem gevonden dat dit nummer is, dus kweet niet. Ik vind het eigenlijk best wel klinken als een echt nummer, maar dat kunnen jullie later zelf wel beoordelen.
quote:B&A en/of Martijn Passchier konden het beste een lijst maken met alle muziek die ze gebruikt hebben en die hier of op hun site zetten, zijn ze in een keer van het gedoe af en wij ook.
Op maandag 22 september 2003 21:27 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ja het lijkt me in iedergeval niet iets wat Aad Klaris heeft gemaakt, het is niet echt zijn stijl volgens mij. Maja wie weet vinden we het ooit nog eens
quote:Ja inderdaad!
Op maandag 22 september 2003 21:34 schreef De_Maestro het volgende:[..]
B&A en/of Martijn Passchier konden het beste een lijst maken met alle muziek die ze gebruikt hebben en die hier of op hun site zetten, zijn ze in een keer van het gedoe af en wij ook.
Niet dat ik dat zoeken niet leuk vind, maar het gaat allemaal zo traag als je geen artiestennamen hebt. Bij Vangelis alleen vind je al veel nummers en bij 'Atlantic Realm' van Clannad staan dus op 1 cd al veel nummers, kijk, zo schiet je op!
Het zoeken is echt leuk,
ik heb een paar series heeeel lang niet gezien...
en dan ontdek ik ook steeds weer muziek van ''oooh ja!''
ooh ik zal morgen nog even zorgen voor het truckerslied uit de serie Amerika!
quote:Nee djkoelkast dit jaar geen avonturen, dit jaar wil ik eens genieten van ons welverdiende vakantie
Op maandag 22 september 2003 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik hou wel van een avontuurtjeHet zoeken is echt leuk,
ik heb een paar series heeeel lang niet gezien...
en dan ontdek ik ook steeds weer muziek van ''oooh ja!''ooh ik zal morgen nog even zorgen voor het truckerslied uit de serie Amerika!
quote:aaah Heidbuurtjeeeeeee toe nouuuu!!!
Op maandag 22 september 2003 22:45 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Nee djkoelkast dit jaar geen avonturen, dit jaar wil ik eens genieten van ons welverdiende vakantie
![]()
quote:Drommels, drommels en nog eens drommels, waar gaan die twee nou weer naartoe?!
Op dinsdag 23 september 2003 07:52 schreef djkoelkast het volgende:[..]
aaah Heidbuurtjeeeeeee toe nouuuu!!!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door De_Maestro op 23-09-2003 09:08]
Bassie en Adriaan begin en eindtunes, persoonlijk vind ik dit een erg leuke categorie omdat je nu goed het verschil hoort tussen de jaren, er staan er nu 4 op, er volgen heel snel meer!
Verder vanavond weer fragmentupdates!
quote:Maar dat zijn niet allemaal originele begintunes, die laatste (Amerika) is van Bert Smorenburg, dus een nieuw (bewerkt) intromuziekje.
Op dinsdag 23 september 2003 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Er is een nieuwe catagorie toegevoegd op www.djkoelkast.nl/bamuziekBassie en Adriaan begin en eindtunes, persoonlijk vind ik dit een erg leuke categorie omdat je nu goed het verschil hoort tussen de jaren, er staan er nu 4 op, er volgen heel snel meer!
Verder vanavond weer fragmentupdates!
Trouwens wel vet dat je dat 'jazzystukje' zo lang hebt bij de eindtune van 'Het Gehem v/d Sleutel'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |