quote:Tof van je De Maestro. Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een lijst waar notie gemaakt wordt van alle scènes waarin bepaalde achtergrondmuziek voorkomt. Is toch wel handig nu alle muziek op de huidige dvd's/video's en in de nu lopende tv-series vervangen is. Weten we later nog waar welke muziek gebruikt werd. En ik ga er ook de nu gebruikte thema's (dus die van Bert Smorenburg) naast vermelden. Natuurlijk gaat intussen de zoektocht naar nieuwe muziek ook verder.
Op zaterdag 27 september 2003 12:57 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Haha, ja, waarom denk je dat mijn sign is: "DJ KOELKAST {B&A Hofleverancier} ft. HEIDBUURT ft. DE MAESTRO - THREE MEN'S CONCERTO", wij waren in het begin echt een driepoot, daar kwam niemand tussen, maar nu mag ik hem wel fftjes aanpassen vind ik.
quote:Een soort lijst als die van DJ Koelkast bedoel je?
Op zaterdag 27 september 2003 13:21 schreef BVCrombr het volgende:[..]
Tof van je De Maestro. Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een lijst waar notie gemaakt wordt van alle scènes waarin bepaalde achtergrondmuziek voorkomt. Is toch wel handig nu alle muziek op de huidige dvd's/video's en in de nu lopende tv-series vervangen is. Weten we later nog waar welke muziek gebruikt werd. En ik ga er ook de nu gebruikte thema's (dus die van Bert Smorenburg) naast vermelden. Natuurlijk gaat intussen de zoektocht naar nieuwe muziek ook verder.
quote:Idd, diezelfde lijst maar dan wat uitgebreider. Want die lijst op de pagina van DJ Koelkast, had ik al eens gemaakt en gepost op de vorige B&A-muziek topic en die werd dan overgenomen op de pagina die DJ Koelkast maakte (immers, je moet geen tweemaal hetzelfde werk doen hé), op een moment dat ik daar ook juist een pagina voor had gemaakt op mijn persoonlijke website, maar DJ Koelkast was mij even voor (tjah, in het leven moede rap zijn)
Op zaterdag 27 september 2003 13:33 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Een soort lijst als die van DJ Koelkast bedoel je?
Maar dan meer vergelijken, wat werd eerst gebruikt en wat nu?
Geef me dan de link door, dan kan ik deze ook in m'n openingspost zetten.
quote:Ah zo, nou ja, de site van DJ Koelkast wordt uiteraard gepost!
Op zaterdag 27 september 2003 13:39 schreef BVCrombr het volgende:[..]
Idd, diezelfde lijst maar dan wat uitgebreider. Want die lijst op de pagina van DJ Koelkast, had ik al eens gepost op de vorige B&A-muziek topic en die werd dan overgenomen op de site die DJ Koelkast maakte (immers, je moet geen tweemaal hetzelfde werk doen hé), op een moment dat ik daar ook juist een pagina voor had gemaakt op mijn persoonlijke website, maar DJ Koelkast was mij even voor (tjah, in het leven moede rap zijn)
Maar dat is totaal niet erg. We hebben nu een pagina en das het belangrijkste (trouwens, ze staat ook op mijn site nog ze...).
quote:Inderdaad, in het begin van dit tweede topic omtrent B&A-muziek werd geheel mijn lijst met de reeds gevonden fragmenten en enkele voorbeelden van scènes waarin ze gebruikt werden, nog eens gepost, maar enkele dagen later heeft DJ Koelkast deze op zijn B&A-pagina geplaatst, zodat nu op de nieuwe openingspost een link naar deze page zeker volstaat.
Op zaterdag 27 september 2003 13:41 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ah zo, nou ja, de site van DJ Koelkast wordt uiteraard gepost!
Dan hoef ik niet meer zo'n schema extra op te stellen en blijft de openingspost overzichtelijk.
quote:Ik vind hem wel mooi (zeker omdat mijn naam ook genoemd wordt
Op zaterdag 27 september 2003 13:49 schreef BVCrombr het volgende:[..]
Inderdaad, in het begin van dit tweede topic omtrent B&A-muziek werd geheel mijn lijst met de reeds gevonden fragmenten en enkele voorbeelden van scènes waarin ze gebruikt werden, nog eens gepost, maar enkele dagen later heeft DJ Koelkast deze op zijn B&A-pagina geplaatst, zodat nu op de nieuwe openingspost een link naar deze page zeker volstaat.
Trouwens, die lijst die ik hierboven vernoemde en waar ik dus momenteel aan bezig ben, zal te vinden zijn op mijn website waar nu de huidige lijst (zoals ze ook op de site van DJ Koelkast staat, immers, had ze net op hetzelfde moment ook online geplaatst op mijn site) staat: rechtstreekse link:
http://users.skynet.be/fa001017/music/b&a_music.html.
quote:Ik zeg maar... ere wie ere toekomt. Toch normaal dan dat ik jullie namen vermeld.
Op zaterdag 27 september 2003 14:08 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ik vind hem wel mooi (zeker omdat mijn naam ook genoemd wordt
)!
Ik zal ook deze link gebruiken bij m'n openingspost!
mijn SB Audigy werkt weer
dus nu geen tikjes meer in de audiofragmenten
quote:Je zegt het zelf: 'ere wie ere toekomt', daarom zal ik ook jouw link vermelden.
Op zaterdag 27 september 2003 14:13 schreef BVCrombr het volgende:[..]
Ik zeg maar... ere wie ere toekomt. Toch normaal dan dat ik jullie namen vermeld.
quote:hmm kwil niet jaloers over komen
Op zaterdag 27 september 2003 14:08 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ik vind hem wel mooi (zeker omdat mijn naam ook genoemd wordt
)!
Ik zal ook deze link gebruiken bij m'n openingspost!
quote:Fantastisch nieuws.
Op zaterdag 27 september 2003 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
hoi hoi hoi hoi hieperdepiep staat op de stiep!mijn SB Audigy werkt weer
quote:Ah fijn! Zeker als je dadelijk die fragmentjes uit 'De Verzonken Stad' eraf gaat halen! (Als je hem hebt, heet dat dan.)
Op zaterdag 27 september 2003 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
hoi hoi hoi hoi hieperdepiep staat op de stiep!mijn SB Audigy werkt weer
quote:Ja, ik noem ze beiden.
Op zaterdag 27 september 2003 14:16 schreef djkoelkast het volgende:[..]
hmm kwil niet jaloers over komen
maar nu hebben we dus 2 verschillende pagina's die bijna gelijk zijn... vind ik niet erg overzichtelijk... en mijn url is makkelijker
[Dit bericht is gewijzigd door BVCrombr op 27-09-2003 14:46]
Zodra ik antwoord heb van de maestro kan ik de nieuwe update online gooien!
Er zit weer een onbekend fragment bij en 2 nieuwe entries in de muziek!!!
Maar volgens mij moet het zo zijn:
Webmaster noch eigenaar van deze site is op welke wijze dan ook niet aansprakelijk voor
hetgeen op deze website staat.
quote:als dat er staat betekent dat ik wel aansprakelijk ben
Op zaterdag 27 september 2003 15:18 schreef heidbuurt het volgende:
Djkoelkast, volgens mij staat er ook een foutje in je tekst op je pagina:
Er staat:
Webmaster noch eigenaar van deze site is op welke wijze dan ook aansprakelijk voor
hetgeen op deze website staat.Maar volgens mij moet het zo zijn:
Webmaster noch eigenaar van deze site is op welke wijze dan ook niet aansprakelijk voor
hetgeen op deze website staat.
er staat:
maakt niet uit wie of wat, ik neem geen aansprakelijkheid
en zo moet je dat typen...kan er ook niks aan doen
Er is een update!
3 tunes opnieuw opgenomen (staat erachter)
Peru toegevoegd + 2 scènes
Eqinoxe II toegevoegd + scène
Bert Smorenburg tunes toegevoegd
catagorie overigen toegevoegd
nieuw onbekend fragment
quote:Goeie update! Bedankt voor al je werk!
Op zaterdag 27 september 2003 15:40 schreef djkoelkast het volgende:[..]
als dat er staat betekent dat ik wel aansprakelijk ben
er staat:
maakt niet uit wie of wat, ik neem geen aansprakelijkheid
en zo moet je dat typen...kan er ook niks aan doenEr is een update!
3 tunes opnieuw opgenomen (staat erachter)
Peru toegevoegd + 2 scènes
Eqinoxe II toegevoegd + scène
Bert Smorenburg tunes toegevoegd
catagorie overigen toegevoegd
nieuw onbekend fragment
Er zit nu ook een na de nabewerking boevenmuziekje bij
quote:Bedankt!
Op vrijdag 26 september 2003 18:32 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ja, op de hompage van Bassie & Adriaan kun je een klein stukje beluisteren, hier is de link: Liedje.
Verder, Ilona-Scuderia, graag gedaan!
quote:Dat is goed mogelijk, ik weet niet welke muziek Aad Klaris heeft gecomponeerd, maar aangezien het nummer nogal onvindbaar is... Ach ja, dat dacht ik 'Child of the Sea' soms ook en kijk eens hoe fout ik het had (gelukkig)!
Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef BVCrombr het volgende:
Ik ben nu momenteel heel wat componisten aan het afzoeken om dat nummer bij de achtervolgingsscène in 'Het Geheim van de Schatkaart' te vinden (cf. sample op pagina van DJ Koelkast). Alleszins moet het een nummer zijn dat dateert van vóór 1985. Ik beluister momenteel massa's fragmenten van de synthesizergroep 'Tangerine Dream', maar het ziet er naar uit dat deze groep alvast het nummer niet heeft gecomponeerd. Jean Michel Jarre en Vangelis blijken - voorlopig en allicht blijvend - negatief (immers, praktisch geheel hun oeuvre uit de periode vóór 1985 heb ik al doorgespit). Kan het vooralsnog gaan om een zelfgemaakt nummer van Aad Klaris?
quote:Helaas is die mogelijkheid er nog steeds
Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef BVCrombr het volgende:
Kan het vooralsnog gaan om een zelfgemaakt nummer van Aad Klaris?
Maar het nummer dat ze de maan vinden (lol trouwens wat bassie zegt: ooh.. tekeningetje.. ) dat lijkt mij echt een vangelis / jarre achtig nummer... ik heb goede hoop want het klinkt onwijs lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |