quote:Ze moeten eerst nog binnenkomen
Geplaatst door F-Snake op zondag 12 oktober 2003 15:47
<zeur mode>
Duurt inderdaad wel lang voordat de andere verhalen worden geplaatst.
* F-Snake is nieuwsgierig...
</zeur mode>
Voor de mensen die nog niets hebben opgestuurd/geschreven, jullie hebben nog een kleine 4 uur.
quote:in 4 uur schrijf ik het niet...
Op zondag 12 oktober 2003 20:11 schreef search64 het volgende:
Zo te lezen, zitten we al wel aan de 10 verhalen of zo.Voor de mensen die nog niets hebben opgestuurd/geschreven, jullie hebben nog een kleine 4 uur.
Hopelijk is de combinatie van 2 thema's geen minimum, want ik geloof dat ik er 3 of 4 heb gebruikt
Wel lastig om binnen die woordengrens te blijven trouwens als je lekker bezig bent...
quote:Ik heb echt maar 800 woorden ofzo, misschien niet eens...
Op zondag 12 oktober 2003 20:55 schreef DaMart het volgende:Wel lastig om binnen die woordengrens te blijven trouwens als je lekker bezig bent...
quote:Helaasch, ook dat mag niet baten.
Op maandag 13 oktober 2003 11:23 schreef Koekepan het volgende:
Probeer ze eens eerst naar het kladblok te kopiëren en vanuit daar naar het forum. Gaat bij mij vaak goed.
quote:Bij mij verschilt het nog weleens of ik een klein scherm in kladblok heb gemaakt of volledig scherm kwa invoer op Fok.
Op maandag 13 oktober 2003 11:26 schreef Atrimar het volgende:[..]
Helaasch, ook dat mag niet baten.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:58 schreef Werik het volgende:[..]
Bij mij verschilt het nog weleens of ik een klein scherm in kladblok heb gemaakt of volledig scherm kwa invoer op Fok.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 13-10-2003 12:06]
quote:Je krijgt bij een te klein scherm van
Op maandag 13 oktober 2003 12:04 schreef Koekepan het volgende:[..]
.
dit soort teksten te zien met enters
op plaatsen waar het niet hoort.
Duidelijk? De layout past zichzelf gewoon niet goed aan.
quote:Neem me niet kwalijk, ik dacht dat het een grap was.
Op maandag 13 oktober 2003 12:15 schreef Werik het volgende:
Duidelijk? De layout past zichzelf gewoon niet goed aan.
quote:Maakt niet uit hoor! Ik denk verder niet dat het veel invloed heeft op het probleem met die aanhalingstekens, maar je weet nooit. Ik denk ik zet het gewoon even neer voor de zekerheid
Op maandag 13 oktober 2003 12:21 schreef Koekepan het volgende:[..]
Neem me niet kwalijk, ik dacht dat het een grap was.
.
Anders maak je een kloon aan, met publiek wachtwoord, waarmee de inzenders één voor één zelf hun verhalen kunnen plaatsen.
quote:Atrimar, je weet toch bij wie het fout is, dus mail die mensen idd een kloon waarmee ze dit kunnen aanpassen. Das denk ik wel het makkelijkste.....
Op maandag 13 oktober 2003 12:50 schreef Koekepan het volgende:
Anders maak je een kloon aan, met publiek wachtwoord, waarmee de inzenders één voor één zelf hun verhalen kunnen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |