abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2003 @ 13:37:00 #201
3542 Gia
User under construction
pi_13332636
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:23 schreef robh het volgende:

[..]

Jij vroeg om een stuk uit de bijbel, ik geef je dat.

Weinig onzin hoor.

Ik heb het niet over jouw bijbel-quote, dat is geen onzin.

Maar sommige reakties daarop weer wel.

En inderdaad, mensen die die quote interpreteren alsof er staat dat kindermisbruik geoorloofd is, missen iets in hun bovenkamer.

zondag 21 september 2003 @ 13:39:39 #202
3542 Gia
User under construction
pi_13332702
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

GIA (uit respect voor je onzekerheid gebruik ik enkel hoofdletters in je naam), in een discussie is het de bedoeling met tegenargumenten te komen, en niet de argumenten afwimpelen met onzin...

De opmerking "Gia is onzeker" kan ik met de beste wil van de wereld geen argument noemen. Jij weet absoluut niet hoe ik me voel. Aangezien mijn gevoelens niets met het topic te maken hebben, voel ik mij ook niet geroepen hier tegenargumenten tegenin te brengen.
  zondag 21 september 2003 @ 13:57:33 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13333165
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]

De opmerking "Gia is onzeker" kan ik met de beste wil van de wereld geen argument noemen. Jij weet absoluut niet hoe ik me voel. Aangezien mijn gevoelens niets met het topic te maken hebben, voel ik mij ook niet geroepen hier tegenargumenten tegenin te brengen.

Maar dat is het 'm nou juist !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 21 september 2003 @ 14:07:01 #204
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_13333403
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat ik net al zei, de loverboys (die zogenaamde marokkanen, maargoed we nemen aan dat het moslims zijn ) weten dat ze fout zijn en hun gemeenschap ook. Bij christenen is dit NIET zo.

OK!?

Wat een onzin, ik als niet gelovige weet donders goed dat ik dan ook fout bezig ben hoor, daar hoef je geen moslim voor te zijn.

Jij beweest dus dat Moslims beter zijn dan Christenen of atheisten?

En ik kan mij ook best wel voorstellen dat er ook foute moslims zijn, die ook doen wat allah verboden heeft, maar er zich ook niets van aantrekken.

Daar is een woord voor uitgevonden en dat heet hypocriet.

pi_13335148
niet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 21-09-2003 18:11]

pi_13335901
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gia voelt zich onzeker...

zeker weten dat ze bij je alleen je voorhuid hebben weggeknipt? Ik vermoed dat je nog wel wat meer mist dan een velletje, zoals bijvoorbeeld hersenen
  zondag 21 september 2003 @ 15:56:30 #207
13462 BansheeBoy
pi_13336188
quote:
Op zondag 21 september 2003 15:46 schreef En_Sabah_Nur het volgende:

[..]

zeker weten dat ze bij je alleen je voorhuid hebben weggeknipt? Ik vermoed dat je nog wel wat meer mist dan een velletje, zoals bijvoorbeeld hersenen

En jij bent een kloon van wie ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_13336287
quote:
Op zondag 21 september 2003 15:46 schreef En_Sabah_Nur het volgende:

[..]

Haha! Jij gaat natuurlijk uit van het Westerse denkbeeld dat mannen denken met de lul!

...

pi_13339087
quote:
Op zondag 21 september 2003 15:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Haha! Jij gaat natuurlijk uit van het Westerse denkbeeld dat mannen denken met de lul!

...

Nee hoor dat is een erg typische islamitische gedachtengang. Als we namelijk kijken hoe goed vrouwen moeten worden beschermd tegen die vuile, op seks-belustte, mannen, dan is het veilig om te stellen dat de gedachte dat mannen met hun lul denken, absoluut geen Westerse gedachte is.
Vrouwen verbergen zich namelijk om mannen niet te kunnen verleiden met hun schoonheid, het is voor hun eigen veiligheid om zich te verbergen achter ruime gewaden, zo ontmoedigen ze de mannen om zich over te geven aan hun vuige lusten.
  zondag 21 september 2003 @ 18:10:29 #210
13462 BansheeBoy
pi_13339425
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:54 schreef En_Sabah_Nur het volgende:

[..]

Nee hoor dat is een erg typische islamitische gedachtengang. Als we namelijk kijken hoe goed vrouwen moeten worden beschermd tegen die vuile, op seks-belustte, mannen, dan is het veilig om te stellen dat de gedachte dat mannen met hun lul denken, absoluut geen Westerse gedachte is.

Het is juist wel een westerse benadering, want het zijn juist de vrouwen in het westen die hier gehoor aan geven door zich te kleden naar de wensen en behoeften (lusten) van de betreffende mannen in Europa/Amerika/Texel...
quote:
Vrouwen verbergen zich namelijk om mannen niet te kunnen verleiden met hun schoonheid, het is voor hun eigen veiligheid om zich te verbergen achter ruime gewaden, zo ontmoedigen ze de mannen om zich over te geven aan hun vuige lusten.
De vrouwen hier in het westen bedekken zich juist niet, dat is juist het punt...

zondag 21 september 2003 @ 19:18:26 #211
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_13340829
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is juist wel een westerse benadering, want het zijn juist de vrouwen in het westen die hier gehoor aan geven door zich te kleden naar de wensen en behoeften (lusten) van de betreffende mannen in Europa/Amerika/Texel...
[..]

De vrouwen hier in het westen bedekken zich juist niet, dat is juist het punt...

Mooi toch, dan heeft het oog ook wat.

Maar, dat wil niet zeggen dat westerse vrouwen sloeries/hoeren blabalbla blaat zijn.

pi_13341678
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Dat noemen ze nu echte vrijheid. Vrouwen in het westen zijn vrij om over straat te lopen in de kleding die ze willen dragen. Kleding die niet is opgelegd door religieuze doctrines en dogma's, niet is opgelegd door een door mannen gedomineerde cultuur en maatschappij.

En waarom zouden vrouwen zich hier in het westen moeten bedekken? Ze zijn vrij om te dragen wat ze willen, ze hoeven zich echt geen zorgen te maken om een ander, want niemand heeft het recht om tegen een vrouw te zeggen dat ze bepaalde zaken moet dragen of bepaalde dingen niet mag dragen, omdat ze dan volgens een religieuze en culturele stroming als vrouwen die uitlokken worden bestempeld, beschreven en behandelt.

pi_13342527
Wat ik kan concluderen uit dit topic is dat de zogenaamde Westerse superieur denkende mensen graag geen kleding voorschriften zien, maar iedereen vrij willen laten in het laten dragen wat ze willen. Maar het komt er uiteindelijk op neer dat moslima's NIET mogen dragen wat ze willen en de Westerse man het liefst veel bloot ziet op straat zodat ie zich er thuis op kan afrukken of daarmee sex voor het huwelijk kan plegen.

En iedereen die daar buiten valt is dom en onderdrukt... "Het oog wil ook wat" Zeg me asjeblieft wat voor nut het heeft om 5 seconden naar een kont te kunnen kijken of naar de borsten van een vrouw? Zodat je net zo hopeloos kunt worden net als BHFH? Dat JIJ nooit die tieten aan zult mogen raken?

pi_13342697
' ..en de Westerse man het liefst veel bloot ziet op straat zodat ie zich er thuis op kan afrukken of daarmee sex voor het huwelijk kan plegen. '

nee, ik blaas mezelf liever in duizend stukjes dan dat ik naar een kont kijk...

zondag 21 september 2003 @ 20:49:45 #215
13462 BansheeBoy
pi_13343068
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:55 schreef En_Sabah_Nur het volgende:

[..]

Dat noemen ze nu echte vrijheid. Vrouwen in het westen zijn vrij om over straat te lopen in de kleding die ze willen dragen.

Hoe naïef De kledingsvoorschriften zijn nergens zo streng in de wereld als in het Westen. Alles wat vrouwen hier dragen wordt ze min of meer verplicht c.q. opgelegd door de hitsige mannen/priesters/bisschoppen. De mannen willen bloot zien, dus krijgen ze bloot te zien. Eigenlijk zielig dus voor die westerse vrouwen die onbewust onderdrukt worden in b.v., het dragen van kleding, die meestal is gekoppeld aan de lusten van de (luie) man...
quote:
Kleding die niet is opgelegd door religieuze doctrines en dogma's...
Nee, kleding wordt hier opgelegd door de mannen en zijn lusten. Eigenlijk zielig dat elke vrouw die haar navel of teennagel niet laat zien wordt afgestoten en behoort tot het rijk der lelijke eendjes...
quote:
En waarom zouden vrouwen zich hier in het westen moeten bedekken? Ze zijn vrij om te dragen wat ze willen, ze hoeven zich echt geen zorgen te maken om een ander, want niemand heeft het recht om tegen een vrouw te zeggen dat ze bepaalde zaken moet dragen of bepaalde dingen niet mag dragen, omdat ze dan volgens een religieuze en culturele stroming als vrouwen die uitlokken worden bestempeld, beschreven en behandelt.
Iedere vrouw hier in het westen VOELT de druk van de hitsige mannen, elke kledingskeus van een vrouw hier in het westen is hierop aangepast.

Gelukkig wordt mijn verhaal bevestigd door de meiden die je dagelijks op straat ziet met van die strakke truitjes en gladde oogwimpers...

pi_13343069
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:33 schreef Koos Voos het volgende:
' ..en de Westerse man het liefst veel bloot ziet op straat zodat ie zich er thuis op kan afrukken of daarmee sex voor het huwelijk kan plegen. '

nee, ik blaas mezelf liever in duizend stukjes dan dat ik naar een kont kijk...

Je bent weer meesterlijk in het omzeilen van de essentie:
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:26 schreef Youssef het volgende:
Wat ik kan concluderen uit dit topic is dat de zogenaamde Westerse superieur denkende mensen graag geen kleding voorschriften zien, maar iedereen vrij willen laten in het laten dragen wat ze willen. Maar het komt er uiteindelijk op neer dat moslima's NIET mogen dragen wat ze willen [..]
En dat duidt m.i. de hele hypocrisie hieromtrent heel treffend aan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 21 september 2003 @ 21:05:01 #217
15585 Cynica
Cynisch ja!
pi_13343421
quote:
. Maar het komt er uiteindelijk op neer dat moslima's NIET mogen dragen wat ze willen en de Westerse man het liefst veel bloot ziet op straat zodat ie zich er thuis op kan afrukken of daarmee sex voor het huwelijk kan plegen.

Dat bedoel je? .

Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
  zondag 21 september 2003 @ 21:43:55 #218
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13344530
quote:
Wat ik kan concluderen uit dit topic is dat de zogenaamde Westerse superieur denkende mensen graag geen kleding voorschriften zien, maar iedereen vrij willen laten in het laten dragen wat ze willen. Maar het komt er uiteindelijk op neer dat moslima's NIET mogen dragen wat ze willen en de Westerse man het liefst veel bloot ziet op straat zodat ie zich er thuis op kan afrukken of daarmee sex voor het huwelijk kan plegen.
Als je een paar dagen vrouwen zonder sluier hebt gezien went dat wel. Als alle vrouwen onder een baalzak moeten lopen en er loopt er één normaal gekleed dan werkt dat namelijk erotisch.
Die islam-kledingvoorschriften is in feite een grote peepshow. De lustobjecten zijn dan echter de vrouwen die wel normaal gekleed gaan. "Allah" wist dat natuurlijk niet. Haha.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 21 september 2003 @ 21:44:49 #219
13462 BansheeBoy
pi_13344551
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als je een paar dagen vrouwen zonder sluier hebt gezien went dat wel. Als alle vrouwen onder een baalzak moeten lopen en er loopt er één normaal gekleed dan werkt dat namelijk erotisch.
Die islam-kledingvoorschriften is in feite een grote peepshow. De lustobjecten zijn dan echter de vrouwen die wel normaal gekleed gaan. "Allah" wist dat natuurlijk niet. Haha.

Hoi X-ray Ben je er weer

zondag 21 september 2003 @ 21:46:43 #220
60090 Akkersloot
pi_13344600
Youssef "arabische conservatieven". Zijn er ook geen christelijke en atheistische arabieren ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 21 september 2003 @ 21:49:07 #221
13462 BansheeBoy
pi_13344667
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:46 schreef Akkersloot het volgende:
Youssef "arabische conservatieven". Zijn er ook geen christelijke en atheistische arabieren ?
Is het goed als ik ook ff reageer:

Natuurlijk zijn die er ook, maar minder opvattend en opheffend dan de gristelijke e.d. hier...

zondag 21 september 2003 @ 21:51:05 #222
36246 ixion
ir ixion that is
pi_13344714
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

GIA (uit respect voor je onzekerheid gebruik ik enkel hoofdletters in je naam), in een discussie is het de bedoeling met tegenargumenten te komen, en niet de argumenten afwimpelen met onzin...

beste BansheeBoy (was het ook moge betekenen),
ga nou niet andere betichten van afwimpelen met onzin, want ik zie jou niet anders doen. Je uitspraken zijn zelfs zó stompzinnig dat ik altijd weer de neiging heb erop in te gaan ondanks dat ik zou kunnen weten dat een zinnige discussie niet mogelijk is, dat heb je wel bewezen in dit en andere topics.
lekker met je youssef-vrindje radicale onzin uitkramen, proberen christenen of het christelijke geloof met non-argumenten in de zeik te nemen... bevestig de vooroordelen maar ja, doe je goed .
zucht
pi_13344716
Wat een gelul zeg. Ze dienen zich aan te passen aan ONS land en ONZE gewoontes. Westerse meiden krijgen ook problemen als ze in minirokjes en topjes BUITEN DE GROTE STAD in een moslimland rondlopen, want dat mag niet van allah. Dus weg met die dekens en die hoofddoeken en die slagersjassen en witte petten.
En kom weer niet met 'kortzichtig' en 'onderbouwen' en zo. Er lopen zat Marokkaanse en Turkse meisjes en vrouwen die westerse kleding dragen. Gelukkig steeds meer en die vooruitgang moet snel doorgaan, want de meerderheid van de Nederlandse bevolking is helemaal niet zo happy met de zogenaamde musticulturele samenleving en integreren is er van de kant van de meeste allochtonen nog steeds niet bij.
Ik onderbouw en bewijs niks; ik denk nuchter na. Kom jongens, citeer me maar weer en boor m'n mening maar weer de grond is. Dat is het enige waar jullie goed in zijn. De groeten.
  zondag 21 september 2003 @ 21:51:28 #224
60090 Akkersloot
pi_13344734
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het goed als ik ook ff reageer:

Natuurlijk zijn die er ook, maar minder opvattend en opheffend dan de gristelijke e.d. hier...

Misschien heeft dat ook te maken met de vrijheid die hier wel geboden wordt. En je vergeet de atheistische arabieren.
  zondag 21 september 2003 @ 21:55:24 #225
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13344845
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef luked45 het volgende:
Wat een gelul zeg. Ze dienen zich aan te passen aan ONS land en ONZE gewoontes. Westerse meiden krijgen ook problemen als ze in minirokjes en topjes BUITEN DE GROTE STAD in een moslimland rondlopen, want dat mag niet van allah. Dus weg met die dekens en die hoofddoeken en die slagersjassen en witte petten.
En kom weer niet met 'kortzichtig' en 'onderbouwen' en zo. Er lopen zat Marokkaanse en Turkse meisjes en vrouwen die westerse kleding dragen. Gelukkig steeds meer en die vooruitgang moet snel doorgaan, want de meerderheid van de Nederlandse bevolking is helemaal niet zo happy met de zogenaamde musticulturele samenleving en integreren is er van de kant van de meeste allochtonen nog steeds niet bij.
Ik onderbouw en bewijs niks; ik denk nuchter na. Kom jongens, citeer me maar weer en boor m'n mening maar weer de grond is. Dat is het enige waar jullie goed in zijn. De groeten.
Ik vind het maar een rare redenatie "In een moslimland mag je niet in korte rok lopen, dus hier niet met hoofddoek".

Daarmee niet jou de grond in borend, maar gewoon even nuchter nadenkend uiteraard.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')