abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13264280
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:04 schreef Extremini het volgende:

[..]
En iedereen die klaagt over overheidsbeleid op flitspalen, laat het dan duidelijk zijn dat jullie voor een kabinet hebben gekozen die van ons land een verzorgingsstaat maakt. Anders heb je de optie voor een 'ieder voor zich'-overheid te kiezen.

Ik stem al eeuwen rechts, ik heb nl. een hekel aan een opdringerige overheid die bepaalt wat ik wel en niet mag. Partijen als de SP/PVDA/GL die de invloed van de overheid alleen maar willen vergroten, die kunnen mijn stem dan ook absoluut vergeten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13264297
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:11 schreef ook_gek het volgende:
Regels zijn regels.
Hoeveel illigale muziek heb je op je computer? en hoevel illigale progammes draaien er op je pc? Juist ja, regels zijn regels? hou toch op.
Satan Stole My Teddybear
pi_13264383
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:18 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Hoeveel illigale muziek heb je op je computer? en hoevel illigale progammes draaien er op je pc? Juist ja, regels zijn regels? hou toch op.

Dat je iets doet wat illegaal is wil nog niet zeggen dat daarmee alle illegale dingen op eens toegestaan zijn. Bovendien gaat het er hier om dat als je te hard rijdt je ook gewoon de (mogelijke) consequenties (lees: boete) moet dragen.
.::.
pi_13264412
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:12 schreef FAQ het volgende:

[..]

Je ontkomt er niet aan? Er zijn genoeg mensen die vaak op de weg zitten en jarenlang geen boete krijgen. Hoe? Door zich aan de toegestane snelheid te houden. Simpel toch?

Ik zie regelmatig op van die kaarsrechte 80-100km wegen bordjes staan dat ze aan het maaien zijn terwijl er helemaal niemand is, de snelheid is dan terug gebracht tot 50 of zelfs 30 km. Hou jij je er dan aan? Eerlijk zeggen.(30km/h rijden op een 6 kilometer lange weg waar niets te zien is ipv dat bordje)
Satan Stole My Teddybear
pi_13264566
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:11 schreef ook_gek het volgende:
oh en dan meteen voor de mensen die zeggen jha maar voor dat kleine beetje te hard rijden is het schandalig. Nou nee dat is het dus niet.

Regels zijn regels.
Stel jij loopt naar een huis ergens en breekt die deur open maar doet niks. Mag je dan vrij uit gaan? Je hebt de regel huisvredebreuk maar een BEETJE overtreden. En een beetje moet toch kunnen? Want iets te hard rijden mag ook

Kijk tegen hard rijders heb ik niks hoor. Ik rij zelf ook niet netjes. Maar ga dan niet janken dat je een boete krijgt. Je weet wat er kan gebeuren als je het doet. En ga geen dingen vernielen omdat je het er niet mee eens bent. Ik tieft je auto toch ook niet in de sloot of in de fik als ik vind dat jij daar niet mag parkeren

Prima dat je actie wel ondernemen tegen flitspalen. Als je dat wil moet je dat lekker doen. Trek er gewoon een zak over heen. Maar vernielen schiet niet op. Ze komen toch terug en de burgers betalen dat. En dat zijn kei harde fieten

Te hard rijden is boete betalen oke. Maar elke rit moet je zenuwachtig op de teller letten, kun je bijna niemand meer inhalen (ook geen tractors, want pas op je zit zo over de max). moet je constant opletten of er een andere max snelheidsregeling is (de ene keer 50, dan weer 70, dan weer 80).
Te hard is te hard maar is niet gelijk onveilig!
Die controles zijn gewoon veels te ver doorgeslagen!! De overheid is puur anti motorisch verkeer terwijl dat de grootste melkkoe is. controles -> oke, maar dan actief! Laat de politie lekker zelf rondrijden en mensen aanspreken op rijgedrag, en dan veel meer dan nu het geval is. Flitspalen zijn enkel en alleen geldmachines.
Ben regelmatig geflitst en dan krijg je 3 maand later een bekeuring in huis, ik kan me meestal niet eens herinneren wanneer dat dan geweest moet zijn.

Dus allemaal: bezwaren indienen voor die +5 km boeten en flitspalen verbranden! Er moet een statement gemaakt worden

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  donderdag 18 september 2003 @ 15:26:32 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13264590
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:18 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Klopt heb ik ook. En ja ik hou me niet aan de regels maar ik weet wat er kan gebeuren. Dus mij hoor je niet zeuren. Of moet ik maar stichting brein in de fik steken omdat ik het maar onzin vind?

Als je de regels overtreed weet je wat de gevolgen kan zijn. En dan moet je niet de middelen gaan slopen die er voor zorgen dat iemand je op het overtreden van de regels kan snappen.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 18 september 2003 @ 15:27:24 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13264619
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:25 schreef slashme het volgende:

[..]

Te hard rijden is boete betalen oke. Maar elke rit moet je zenuwachtig op de teller letten, kun je bijna niemand meer inhalen (ook geen tractors, want pas op je zit zo over de max). moet je constant opletten of er een andere max snelheidsregeling is (de ene keer 50, dan weer 70, dan weer 80).
Te hard is te hard maar is niet gelijk onveilig!
Die controles zijn gewoon veels te ver doorgeslagen!! De overheid is puur anti motorisch verkeer terwijl dat de grootste melkkoe is. controles -> oke, maar dan actief! Laat de politie lekker zelf rondrijden en mensen aanspreken op rijgedrag, en dan veel meer dan nu het geval is. Flitspalen zijn enkel en alleen geldmachines.
Ben regelmatig geflitst en dan krijg je 3 maand later een bekeuring in huis, ik kan me meestal niet eens herinneren wanneer dat dan geweest moet zijn.

Dus allemaal: bezwaren indienen voor die +5 km boeten en flitspalen verbranden! Er moet een statement gemaakt worden

En daarom is het beter als er traject cotrole word uit gevoerd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13264652
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:20 schreef FAQ het volgende:

[..]

Dat je iets doet wat illegaal is wil nog niet zeggen dat daarmee alle illegale dingen op eens toegestaan zijn. Bovendien gaat het er hier om dat als je te hard rijdt je ook gewoon de (mogelijke) consequenties (lees: boete) moet dragen.

Dan moet je ook voor elke mp3, etc. wat je ooi op je pc illegaal hebt gehad een boete krijgen. Die consequenties moet je dan maar aanvaarden.
pi_13264666
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:21 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig op van die kaarsrechte 80-100km wegen bordjes staan dat ze aan het maaien zijn terwijl er helemaal niemand is, de snelheid is dan terug gebracht tot 50 of zelfs 30 km. Hou jij je er dan aan? Eerlijk zeggen.(30km/h rijden op een 6 kilometer lange weg waar niets te zien is ipv dat bordje)

ik zeg niet dat ik me altijd keurig aan de snelheid houd. Maar als ik te hard heb gereden dan is een boete terecht.

Een geval zoals je hierboven beschrijft wekt zeer zeker irritatie op, klaar met wegwerkzaamheden: meteen de bordjes weghalen.

Ik denk wel dat er zelden geflitst wordt als er een snelheidsverlaging geldt maar de werkzaamheden al zijn afgelopen.

pi_13264730
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:28 schreef slashme het volgende:

[..]

Dan moet je ook voor elke mp3, etc. wat je ooi op je pc illegaal hebt gehad een boete krijgen. Die consequenties moet je dan maar aanvaarden.

Als ik die krijg dan zou dat inderdaad volkomen terecht zijn. Maar dat vind ik geen reden om het kantoor van Brein in de fik te steken.
pi_13264732
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt heb ik ook. En ja ik hou me niet aan de regels maar ik weet wat er kan gebeuren. Dus mij hoor je niet zeuren. Of moet ik maar stichting brein in de fik steken omdat ik het maar onzin vind?

Je hebt nog nooit een boete gehad van brein en weet dat die kans minmaal is.
pi_13264788
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:30 schreef FAQ het volgende:

[..]

Als ik die krijg dan zou dat inderdaad volkomen terecht zijn. Maar dat vind ik geen reden om het kantoor van Brein in de fik te steken.

je hoeft alleen maar de controleur dan binnen te laten en heb allemaal oplepelen wat je op je pc hebt staan! en o wee als je wat verzwijgt.
pi_13264912
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:28 schreef FAQ het volgende:

Ik denk wel dat er zelden geflitst wordt als er een snelheidsverlaging geldt maar de werkzaamheden al zijn afgelopen.

Dat heb ik al eens meegemaakt op een zaterdagochten, 50 op een 80 km weg, mijn detector ging af ik remde tot een kilometer of 65-70 (just to be safe) af en FLITS! Ik bij de rontonde gedraait en daar stond een bordje 50. (de andere aan het beging had ik over het hoofd gezien) Later bezwaar gemaakt, "zaterdagochten, niemand aan het werk, bordje over het hoofd gezien" Niks mee te maken, 16 km te hard bij werkzaamheden, 104 Euro betalen. Nee van mij mogen ze al die radarzooi affikken.
Satan Stole My Teddybear
  donderdag 18 september 2003 @ 15:40:27 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13265055
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:36 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Dat heb ik al eens meegemaakt op een zaterdagochten, 50 op een 80 km weg, mijn detector ging af ik remde tot een kilometer of 65-70 (just to be safe) af en FLITS! Ik bij de rontonde gedraait en daar stond een bordje 50. (de andere aan het beging had ik over het hoofd gezien) Later bezwaar gemaakt, "zaterdagochten, niemand aan het werk, bordje over het hoofd gezien" Niks mee te maken, 16 km te hard bij werkzaamheden, 104 Euro betalen. Nee van mij mogen ze al die radarzooi affikken.

Moet je ook goed opletten wat er staat op de weg. Eigen schuld.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:30 schreef slashme het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een boete gehad van brein en weet dat die kans minmaal is.

Die kans is even klain als ik me aan de snelheid houd tijdens het auto rijden En even niet inhalen is geen probleem. Of wil je zeggen dat die flitspaal je achtervolgt in de hoop je te pakken
pi_13265062
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:36 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Dat heb ik al eens meegemaakt op een zaterdagochten, 50 op een 80 km weg, mijn detector ging af ik remde tot een kilometer of 65-70 (just to be safe) af en FLITS! Ik bij de rontonde gedraait en daar stond een bordje 50. (de andere aan het beging had ik over het hoofd gezien) Later bezwaar gemaakt, "zaterdagochten, niemand aan het werk, bordje over het hoofd gezien" Niks mee te maken, 16 km te hard bij werkzaamheden, 104 Euro betalen. Nee van mij mogen ze l die radarzooi affikken.

dat bedoel ik,
Een normale snor had daar nooit een bekeuring voor gegeven als ie dat zag.
pi_13265170
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Moet je ook goed opletten wat er staat op de weg. Eigen schuld.

ik zal voortaan bij elke paal/prullenbak/aanhanger vol op de rem trappen, mocht ik een bord gemist hebben. Lekker veilig maar ik krijg geen boete.
quote:
[..]

Die kans is even klain als ik me aan de snelheid houd tijdens het auto rijden En even niet inhalen is geen probleem. Of wil je zeggen dat die flitspaal je achtervolgt in de hoop je te pakken

Je rijdt nooit of wel? Ik ken veel mensen met een rijbewijs en veel met illigale zooi op de computer. 95% van de rijbewijshouders heeft weleens een bekeuring voor te snel rijden gehad. 0% van de computereigenaren een bekeuring van brein.
  donderdag 18 september 2003 @ 15:48:27 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13265290
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:44 schreef slashme het volgende:

Je rijdt nooit of wel? Ik ken veel mensen met een rijbewijs en veel met illigale zooi op de computer. 95% van de rijbewijshouders heeft weleens een bekeuring voor te snel rijden gehad. 0% van de computereigenaren een bekeuring van brein.

Die mensen rijden dus te hard. Want ik rij zelf al 4 jaar niet elke dag maar toch meer dan een halve week. En gek genoeg heb ik nog nooit een bekeuring gehad. Ben ik blij om ook want ik rij zelf ook niet netjes zoals het moet. Maar ik let gewoon goed op.
pi_13265363
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]
En gek genoeg heb ik nog nooit een bekeuring gehad.

Inderdaad gek genoeg... dat vind je dus zelf ook.
Feitje: iedereen rijdt wel eens te hard, de ene heeft wat meer geluk dan de andere.
pi_13265811
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:56 schreef StefanP het volgende:
Verkeersveiligheid mijn reet. De meeste doden vallen door bomen langs de weg, slecht wegdek, of de overgang van asfalt naar berm die veel te hoog is en NIET door snelheid.
Leg mij die redenatie eens uit....
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_13265870
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:04 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Leg mij die redenatie eens uit....

pi_13265939
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:05 schreef slashme het volgende:

[..]

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  donderdag 18 september 2003 @ 16:14:03 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13266146
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:51 schreef slashme het volgende:

[..]

Inderdaad gek genoeg... dat vind je dus zelf ook.
Feitje: iedereen rijdt wel eens te hard, de ene heeft wat meer geluk dan de andere.

Klopt helemaal.
Maar feit is dat je niet moet gaan slopen als je het ergens niet mee eens bent. Want dat gaat nergens over. En huilen om een bekeuring is ook zo triest. Je overtreed de regels je weet wat er dan kan gebeuren.
pi_13266161
Ik snap het ff niet... Zijn er nou echt mensen die vinden dat flitspalen een goede zaak zijn

De meeste mensen rijden geen + 50 km/h te hard. Als je 80 of 90 rijdt op een lange rechte 70 weg, heeft dat echt geen invloed op de verkeers veiligheid!

Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
pi_13266366
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Maar feit is dat je niet moet gaan slopen als je het ergens niet mee eens bent. Want dat gaat nergens over. En huilen om een bekeuring is ook zo triest. Je overtreed de regels je weet wat er dan kan gebeuren.

Nee klopt, je moet gewoon klakkeloos accepteren wat je uit Den Haag opgedragen wordt.
En ik huil ook niet om de bekeuring maar om het feit dat ik niet eens weet waarom ik hem nou gehad heb, ja ok, op het briefje staat keurig dat ik 3 mnd geleden 5 km te hard heb gereden op een bepaalde weg, nou dat kan ik me dus niet herinnneren terwijl als ik aangehouden was ik het nog prima weet te herinneren.
Als er op een andere manier blijkbaar geen statement gemaakt kan worden dan maar op deze manier. Scheelt weer een paar onzinboetes.
  donderdag 18 september 2003 @ 16:25:25 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13266495
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:21 schreef slashme het volgende:

[..]

Nee klopt, je moet gewoon klakkeloos accepteren wat je uit Den Haag opgedragen wordt.
En ik huil ook niet om de bekeuring maar om het feit dat ik niet eens weet waarom ik hem nou gehad heb, ja ok, op het briefje staat keurig dat ik 3 mnd geleden 5 km te hard heb gereden op een bepaalde weg, nou dat kan ik me dus niet herinnneren terwijl als ik aangehouden was ik het nog prima weet te herinneren.
Als er op een andere manier blijkbaar geen statement gemaakt kan worden dan maar op deze manier. Scheelt weer een paar onzinboetes.

waarom slopen dan. Het helpt gewoon niet dat hebben we nu toch wel door? Hoe lang worden die dingen al gesloopt!! En ze staan er elke keer weer. Zet er een pion voor of trek er een zwarte zak overheen. En we zijn klaar. Het zelfde bereikt.

En belangrijker is Rij voor de gein een 50 of de snelheid die er geld. Heb je ook geen boete.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')