quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:21 schreef FAQ het volgende:[..]
Saboteer je dan ook je energiemeter omdat je dat geld kost
quote:Ja en belasting betaal je ook alleen maar zodat de regering geld binnen krijgt.
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Maar in het geval van een flitspaal heb ik er helemaal geen moeite mee want die staan er toch maar voor een ding en dat is geld binnen krijgen voor de regering!
Begrotingstekort enzo
Al eens ooit bedacht wie die weg heeft betaald waar jij zo graag (tè hard) over heen wilt rijden
quote:Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen. Als ze daar aan het verkeer deelnemen is het zeer waarschijnlijk dat ze op de achterbank van de auto van hun pappie zitten.
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Oh dus ook niet deelnemen aan het verkeer omdat JIJ je niet aan de regels wenst te houden?
quote:En daar horen dus ook geen auto's harder dan 70 te rijden.
Op donderdag 18 september 2003 13:25 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen.
quote:Ik heb niets over spelende kinderen gepost, mer dat argument kom jij aanzetten
Op donderdag 18 september 2003 13:25 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen. Als ze daar aan het verkeer deelnemen is het zeer waarschijnlijk dat ze op de achterbank van de auto van hun pappie zitten.
Het argument van spelende kinderen is echt zo ontzettend uitgekauwd. Verzin eens wat nieuws.
quote:Dan nog is het argument van spelende kinderen onzin. Als je met 70 een spelend kind aanrijdt is het ook hartstikke dood.
Op donderdag 18 september 2003 13:26 schreef FAQ het volgende:[..]
En daar horen dus ook geen auto's harder dan 70 te rijden.
quote:Dat argument heeft ook nog helemaal niemand gebruikt in dit topic (alleen jij).
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Dan nog is het argument van spelende kinderen onzin. Als je met 70 een spelend kind aanrijdt is het ook hartstikke dood.
quote:boeieuhhh
Op donderdag 18 september 2003 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?
quote:Weet je eigenlijk zelf wel wat je post?
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb niets over spelende kinderen gepost, mer dat argument kom jij aanzetten
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:24 schreef FAQ het volgende:[..]
Ja en belasting betaal je ook alleen maar zodat de regering geld binnen krijgt.
belasting moet je toch betalen dus een flitspaal meer of minder veranderd niets aan de belasting.......
Maar er blijft wel minder belasting over voor de regering dus dat is wel beter
Al eens ooit bedacht wie die weg heeft betaald waar jij zo graag (tè hard) over heen wilt rijden
iedereen dus eigenlijk zouden wij de regels mogen bepalen aangezien wij de wegen ook hebben betaald
quote:Als Pietverdriet het niet gebruikt heeft, dan heb ik het ook niet gebruikt
Op donderdag 18 september 2003 13:29 schreef FAQ het volgende:[..]
Dat argument heeft ook nog helemaal niemand gebruikt in dit topic (alleen jij).
quote:Iets verkeerd gegeten deze middag?
Op donderdag 18 september 2003 13:32 schreef FAQ het volgende:[..]
quote:Pitervedriet schrijft allee:
Op donderdag 18 september 2003 13:31 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Als Pietverdriet het niet gebruikt heeft, dan heb ik het ook niet gebruikt
quote:Jij hebt het vervolgens over spelende kinderen. Ook niet spelende kinderen komen wel eens ergens (met de fiets meestal, en dan moet je ook via de weg..)
quote:Dus kinderen op de fiets die hoeven niet zelf uit te kijken?
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:Ik heb het over kinderen die op de fiets naar school gaan.
Verder zie ik in je onzinnige rechtvaardiging niets over waarom het okay zou zijn te hard te rijden.
Ik heb echt niets tegen het op de bon zetten van mensen die asociaal weggedrag vertonen. Wél tegen een boete omdat je toevallig even ietsje harder reed.
Waarom gebruiken de tegenstanders altijd kinderen in hun argumentatie en geen volwassen kerels?
quote:Niets verkeerds gegeten nee, maar zo'n onozele reactie als die van jou heb ik al lange tijd niet gelezen.
Op donderdag 18 september 2003 13:33 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
Iets verkeerd gegeten deze middag?
Altijd dat gehuil over die kinderen, kinderen horen niet op de rijbaan te spelen dus die argumenten slaan nergens op
Als jij nu eens even had gelezen voor te posten dan had je geweten dat dat argument helemaal niet gebruikt was...
Ach ja.........
quote:Kinderen en dieren zijn zieliger dan volwassen
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Waarom gebruiken de tegenstanders altijd kinderen in hun argumentatie en geen volwassen kerels?
quote:Tuurlijk moeten kinderen op de fiets ook uitkijken, net als volwassen kerels èn automobilisten. Als iedereen zich een beetje aan de regels houdt gaat dat denk ik het beste.
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Dus kinderen op de fiets die hoeven niet zelf uit te kijken?
Ik heb echt niets tegen het op de bon zetten van mensen die asociaal weggedrag vertonen. Wél tegen een boete omdat je toevallig even ietsje harder reed.
Fietsers netjes met licht en op het fietspad. Auto's netjes op de weg met de toegestane snelheid.
quote:Nee dat is niet leuk. Tikkertje spelen op de snelweg is stoer en spannend bij 120. Anders moeten we naar onze oosterburen toe. En daar is het nog spannender
Op donderdag 18 september 2003 13:35 schreef Herkauwer het volgende:
Om ervoor te zorgen dat kinderen niet meer worden aangereden gaan we vanaf 1 januari overal 30 km/u rijden! Dus ook op de snelweg, stel je voor dat een kind daar wil spelen, dat moet toch kunnen!! Ja, ook daar dien je rekening mee te houden!!
Ach ja.........
quote:en om vervolgens een flits te krijgen omdat je het gaspedaal een centimeter bewoog zeker.....
Op donderdag 18 september 2003 13:36 schreef FAQ het volgende:[..]
Fietsers netjes met licht en op het fietspad. Auto's netjes op de weg met de toegestane snelheid.
-edit-
typo
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 18-09-2003 13:44]
quote:GVD het is inderdaad een schande!! Straks word mijn kind daar doodgereden omdat die toevallig verdwaald is en ik als slechte ouder niet goed oplette etc. En dan komt er zo een snelheids maniak en die krijgt niet eens een boete
Op donderdag 18 september 2003 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Maar het zou allemaal wel zijn als die een boete zou krijgen van 270euro. Dat kan je namelijk de dood van je kind rechtvaardigen.
quote:Zo snel flitsen ze niet hoor
Op donderdag 18 september 2003 13:42 schreef ThaFreak het volgende:[..]
en om vervolgens een flits te krijgen omdat je het gaspedaal een centimeter bewoog zeker.....
Nou neej denk je de fik derin bij al die flitspalen, vooral op de buiten/snel wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |