abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13261178
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:21 schreef FAQ het volgende:

[..]

Saboteer je dan ook je energiemeter omdat je dat geld kost

Maar in het geval van een flitspaal heb ik er helemaal geen moeite mee want die staan er toch maar voor een ding en dat is geld binnen krijgen voor de regering!
Begrotingstekort enzo
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_13261208
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Maar in het geval van een flitspaal heb ik er helemaal geen moeite mee want die staan er toch maar voor een ding en dat is geld binnen krijgen voor de regering!
Begrotingstekort enzo

Ja en belasting betaal je ook alleen maar zodat de regering geld binnen krijgt.

Al eens ooit bedacht wie die weg heeft betaald waar jij zo graag (tè hard) over heen wilt rijden

.::.
pi_13261222
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh dus ook niet deelnemen aan het verkeer omdat JIJ je niet aan de regels wenst te houden?

Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen. Als ze daar aan het verkeer deelnemen is het zeer waarschijnlijk dat ze op de achterbank van de auto van hun pappie zitten.
Het argument van spelende kinderen is echt zo ontzettend uitgekauwd. Verzin eens wat nieuws.
*verwijderd door Admin*
pi_13261258
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:25 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen.

En daar horen dus ook geen auto's harder dan 70 te rijden.
  donderdag 18 september 2003 @ 13:27:17 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13261274
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:25 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Hier staat dat dit een weg is waar je 70 mag. Daar horen geen kinderen te spelen. Als ze daar aan het verkeer deelnemen is het zeer waarschijnlijk dat ze op de achterbank van de auto van hun pappie zitten.
Het argument van spelende kinderen is echt zo ontzettend uitgekauwd. Verzin eens wat nieuws.

Ik heb niets over spelende kinderen gepost, mer dat argument kom jij aanzetten
Ik heb het over kinderen die op de fiets naar school gaan.
Verder zie ik in je onzinnige rechtvaardiging niets over waarom het okay zou zijn te hard te rijden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13261283
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:26 schreef FAQ het volgende:

[..]

En daar horen dus ook geen auto's harder dan 70 te rijden.

Dan nog is het argument van spelende kinderen onzin. Als je met 70 een spelend kind aanrijdt is het ook hartstikke dood.
*verwijderd door Admin*
pi_13261319
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Dan nog is het argument van spelende kinderen onzin. Als je met 70 een spelend kind aanrijdt is het ook hartstikke dood.

Dat argument heeft ook nog helemaal niemand gebruikt in dit topic (alleen jij).
  donderdag 18 september 2003 @ 13:30:24 #33
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_13261348
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?

boeieuhhh
pi_13261360
quote:
Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb niets over spelende kinderen gepost, mer dat argument kom jij aanzetten
Weet je eigenlijk zelf wel wat je post?
*verwijderd door Admin*
pi_13261396
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:24 schreef FAQ het volgende:

[..]

Ja en belasting betaal je ook alleen maar zodat de regering geld binnen krijgt.
belasting moet je toch betalen dus een flitspaal meer of minder veranderd niets aan de belasting.......
Maar er blijft wel minder belasting over voor de regering dus dat is wel beter

Al eens ooit bedacht wie die weg heeft betaald waar jij zo graag (tè hard) over heen wilt rijden
iedereen dus eigenlijk zouden wij de regels mogen bepalen aangezien wij de wegen ook hebben betaald

pi_13261397
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:29 schreef FAQ het volgende:

[..]

Dat argument heeft ook nog helemaal niemand gebruikt in dit topic (alleen jij).

Als Pietverdriet het niet gebruikt heeft, dan heb ik het ook niet gebruikt
*verwijderd door Admin*
pi_13261400
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:30 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

boeieuhhh

donderdag 18 september 2003 @ 13:33:20 #38
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_13261429
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:32 schreef FAQ het volgende:

[..]

Iets verkeerd gegeten deze middag? Altijd dat gehuil over die kinderen, kinderen horen niet op de rijbaan te spelen dus die argumenten slaan nergens op
  donderdag 18 september 2003 @ 13:33:27 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13261430
vernielen is niet goed. Die pion vind ik veel leuker
Enig idee wat zo een kastje kost? Enig idee wie er uit eindelijk voor betaald? En iedereen weet zeker dat die flitspaal weer terug komt. Zonde van het geld. Trek gewoon een zak over dat ding of zet er iets voor. Maar verniel het niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13261435
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:31 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Als Pietverdriet het niet gebruikt heeft, dan heb ik het ook niet gebruikt

Pitervedriet schrijft allee:
quote:
Jij hebt het vervolgens over spelende kinderen. Ook niet spelende kinderen komen wel eens ergens (met de fiets meestal, en dan moet je ook via de weg..)
pi_13261469
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik heb het over kinderen die op de fiets naar school gaan.
Verder zie ik in je onzinnige rechtvaardiging niets over waarom het okay zou zijn te hard te rijden.

Dus kinderen op de fiets die hoeven niet zelf uit te kijken?

Ik heb echt niets tegen het op de bon zetten van mensen die asociaal weggedrag vertonen. Wél tegen een boete omdat je toevallig even ietsje harder reed.

Waarom gebruiken de tegenstanders altijd kinderen in hun argumentatie en geen volwassen kerels?

*verwijderd door Admin*
pi_13261480
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:33 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

Iets verkeerd gegeten deze middag? Altijd dat gehuil over die kinderen, kinderen horen niet op de rijbaan te spelen dus die argumenten slaan nergens op

Niets verkeerds gegeten nee, maar zo'n onozele reactie als die van jou heb ik al lange tijd niet gelezen.

Als jij nu eens even had gelezen voor te posten dan had je geweten dat dat argument helemaal niet gebruikt was...

donderdag 18 september 2003 @ 13:35:36 #43
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_13261497
Om ervoor te zorgen dat kinderen niet meer worden aangereden gaan we vanaf 1 januari overal 30 km/u rijden! Dus ook op de snelweg, stel je voor dat een kind daar wil spelen, dat moet toch kunnen!! Ja, ook daar dien je rekening mee te houden!!

Ach ja.........

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 18 september 2003 @ 13:35:44 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13261501
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Waarom gebruiken de tegenstanders altijd kinderen in hun argumentatie en geen volwassen kerels?

Kinderen en dieren zijn zieliger dan volwassen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13261520
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Dus kinderen op de fiets die hoeven niet zelf uit te kijken?

Ik heb echt niets tegen het op de bon zetten van mensen die asociaal weggedrag vertonen. Wél tegen een boete omdat je toevallig even ietsje harder reed.

Tuurlijk moeten kinderen op de fiets ook uitkijken, net als volwassen kerels èn automobilisten. Als iedereen zich een beetje aan de regels houdt gaat dat denk ik het beste.

Fietsers netjes met licht en op het fietspad. Auto's netjes op de weg met de toegestane snelheid.

donderdag 18 september 2003 @ 13:37:09 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13261530
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:35 schreef Herkauwer het volgende:
Om ervoor te zorgen dat kinderen niet meer worden aangereden gaan we vanaf 1 januari overal 30 km/u rijden! Dus ook op de snelweg, stel je voor dat een kind daar wil spelen, dat moet toch kunnen!! Ja, ook daar dien je rekening mee te houden!!

Ach ja.........

Nee dat is niet leuk. Tikkertje spelen op de snelweg is stoer en spannend bij 120. Anders moeten we naar onze oosterburen toe. En daar is het nog spannender Want daar rijden ze zo hard als dat ze kunnen
pi_13261654
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:36 schreef FAQ het volgende:

[..]
Fietsers netjes met licht en op het fietspad. Auto's netjes op de weg met de toegestane snelheid.

en om vervolgens een flits te krijgen omdat je het gaspedaal een centimeter bewoog zeker.....
Nou neej dank je de fik erin bij al die flitspalen, vooral op de buiten/snel wegen

-edit-
typo
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 18-09-2003 13:44]

pi_13261687
quote:

[..]

GVD het is inderdaad een schande!! Straks word mijn kind daar doodgereden omdat die toevallig verdwaald is en ik als slechte ouder niet goed oplette etc. En dan komt er zo een snelheids maniak en die krijgt niet eens een boete

Maar het zou allemaal wel zijn als die een boete zou krijgen van 270euro. Dat kan je namelijk de dood van je kind rechtvaardigen.

.
  donderdag 18 september 2003 @ 13:43:19 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13261692
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:42 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

en om vervolgens een flits te krijgen omdat je het gaspedaal een centimeter bewoog zeker.....
Nou neej denk je de fik derin bij al die flitspalen, vooral op de buiten/snel wegen

Zo snel flitsen ze niet hoor
De fik er in is leuk maar we blijven het met ze alle betalen. Is leuker als je het zelfde kan bereiken zonder dat je iets sloopt.
pi_13261861
Weer een hele mooie Repo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')