quote:
Op maandag 29 september 2003 14:42 schreef ShaoliN het volgende:M.e. grijpt niet zomaar in
quote:Voorspelbaar.
Ik heb al 0,0 respect voor demonstranten, maar deze mensen hebben we weer duidelijk gemaakt dat ze alleen maar op rellen uit zijn.
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:51 schreef Coone het volgende:Wat doet die ME daar toch - opzouten en uit de buurt blijven.
]
quote:Ja inderdaad laat die klaplopers de boel maar slopen. Ze hebben immers het recht om te demonstreren niet?
Op maandag 29 september 2003 14:51 schreefhet volgende:
[..]
![]()
[..]Voorspelbaar.
Wat doet die ME daar toch - opzouten en uit de buurt blijven.
]
quote:Goh havenarbeiders zijn ineens ook rellers. Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
Op maandag 29 september 2003 15:01 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
. Precies, net zoals bij voetbalwedstrijden is het altijd de schuld van de ME en niet van de rellers zelf he?
.
quote:M.E. kwam pas toen ze de gewone politie te lijf gingen.
Op maandag 29 september 2003 15:05 schreef Coone het volgende:[..]
Goh havenarbeiders zijn ineens ook rellers. Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
Terroristen!!!
quote:We must free Rotterdam of this terrorist threat.
Op maandag 29 september 2003 15:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er is maar een term voor dat soort mensenTerroristen!!!
quote:Ja. Ik heb wel vaker meegemaakt dat de ME in de buurt stond, maar geen moment kwam het in mij op om te gaan rellen.
Op maandag 29 september 2003 15:05 schreef Coone het volgende:
Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
quote:Och zelfs de FNV verklaart net op de radio dat ze zeer boos zijn op de stakers die de boel aan het verzieken zijn nu.
Op maandag 29 september 2003 15:05 schreef Coone het volgende:[..]
Goh havenarbeiders zijn ineens ook rellers. Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
En ja, als je de ME gaat bekogelen dan ben je een reller ja.
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:33 schreef Lithion het volgende:[..]
Ja. Ik heb wel vaker meegemaakt dat de ME in de buurt stond, maar geen moment kwam het in mij op om te gaan rellen.
quote:Ja dan heb je echt hard voor de zaak.
Op maandag 29 september 2003 15:22 schreef R2racing het volgende:
Ik ben zelf werkzaam in Rotterdamse haven. Kon helaas niet naar staking(had vrije dag en nog genoeg te doen)
Ze kwamen daar al bier drinkend aan, dus ik heb het idee dat die rellers gewoon een leuk dagje uit wilde en lekker rellen
quote:Maar als je op het nieuws dan ook het commentaar van een belgische demonstrant hoorde dat de ME zomaar opeens aankwam chargeren, dan plaats ik ook bij de rel verhalen mijn vraagtekens. In belgie is de politie niet zo watjesachtig als in nederland, en als ik dan zo'n verhaal uit een belgische mond hoor, heb ik toch ook mijn vraagtekens weer bij onze opgefokte ME.
Op maandag 29 september 2003 17:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op het nieuws zeiden ze dat de Belgen en vooral de Fransen de grootste herrieschoppers waren. Opzich geen verrassend nieuws, gezien de manier waarop de Fransen hun acties thuis voerenZe kwamen daar al bier drinkend aan, dus ik heb het idee dat die rellers gewoon een leuk dagje uit wilde en lekker rellen
Zeker als ik dan hier op fok nog dit lees: Geflipte motor agent
quote:De rellers gingen de ME te lijf met stenen, stalen pijpen en bierflessen.
Op maandag 29 september 2003 17:51 schreef Basp1 het volgende:[..]
Maar als je op het nieuws dan ook het commentaar van een belgische demonstrant hoorde dat de ME zomaar opeens aankwam chargeren, dan plaats ik ook bij de rel verhalen mijn vraagtekens.
Goh....
quote:En ijzeren staven?
Op maandag 29 september 2003 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is eigenlijk de functie van rookbommen tijdens zo'n demonstratie?
quote:Nou ja, daar kun je tenminste nog iemand mee doodslaan dat lijkt me duidelijk. Maar zo'n rookbom? Dat kan toch veel professioneler.
Op maandag 29 september 2003 19:39 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
En ijzeren staven?
quote:Simpel. Leg een rookbom tussen jou en de ME in. Je ziet de ME dan niet meer, en je wordt dus niet meer agressief van ze. Het werkt dus heel preventief en zo.
Op maandag 29 september 2003 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is eigenlijk de functie van rookbommen tijdens zo'n demonstratie?
Maar ja, die eikels van de ME vatten dat weer he-le-maal verkeerd op natuurlijk.
quote:echt waar?
Op maandag 29 september 2003 20:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Simpel. Leg een rookbom tussen jou en de ME in. Je ziet de ME dan niet meer, en je wordt dus niet meer agressief van ze. Het werkt dus heel preventief en zo.
Maar ja, die eikels van de ME vatten dat weer he-le-maal verkeerd op natuurlijk.
Kom alsjeblieft niet met de bewering dat de hele situatie door de Mobiele Eenheid werd uitgelokt. De Mobiele Eenheid hoort bij het straatbeeld bij zulke grootschalige evenementen. Als de brandweer door de straat rijdt steek je immers ook niet meteen je huis in de fik; je krijgt niet bij het zien van iedere cardioloog een hartstilstand. Een regelrecht zwaktebod dus van iedereen die meent zijn gedrag te vergoelijken met zo een arren moedig argument. Politiemensen en havenarbeiders hebben meer met elkaar gemeen dan menigeen denkt. Havenarbeiders werken hard; dat dwingt respect af. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Mobiele Eenheid uit eigen initiatief gaat optreden tegen mensen die een demonstratie houden omdat zij voor hun middelen van bestaan opkomen.
De Antwerpse relschoppers hebben hun collega's en het imago van de havenarbeider dus geen dienst bewezen.
en dan te bedenken dat ik besloten had om eigenlijk niet te reageren op zo een topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |