abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13520859
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:42 schreef ShaoliN het volgende:

M.e. grijpt niet zomaar in

quote:
Ik heb al 0,0 respect voor demonstranten, maar deze mensen hebben we weer duidelijk gemaakt dat ze alleen maar op rellen uit zijn.
Voorspelbaar.
Wat doet die ME daar toch - opzouten en uit de buurt blijven.
]
pi_13521078
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:51 schreef Coone het volgende:

]

. Precies, net zoals bij voetbalwedstrijden is het altijd de schuld van de ME en niet van de rellers zelf he? .
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  maandag 29 september 2003 @ 15:04:29 #103
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13521153
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:51 schreef het volgende:

[..]

[..]

Voorspelbaar.
]

Ja inderdaad laat die klaplopers de boel maar slopen. Ze hebben immers het recht om te demonstreren niet?
pi_13521169
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:01 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

. Precies, net zoals bij voetbalwedstrijden is het altijd de schuld van de ME en niet van de rellers zelf he? .

Goh havenarbeiders zijn ineens ook rellers. Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
  maandag 29 september 2003 @ 15:05:55 #105
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13521184
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:05 schreef Coone het volgende:

[..]

Goh havenarbeiders zijn ineens ook rellers. Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is

M.E. kwam pas toen ze de gewone politie te lijf gingen.
pi_13521250
Er is maar een term voor dat soort mensen

Terroristen!!!

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 29 september 2003 @ 15:10:48 #107
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13521297
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er is maar een term voor dat soort mensen

Terroristen!!!

We must free Rotterdam of this terrorist threat. .
pi_13521620
Ik ben zelf werkzaam in Rotterdamse haven. Kon helaas niet naar staking(had vrije dag en nog genoeg te doen) maar hoorde dat het aardig los was gegaan. Oja en over dat illegaal staken. Ze kunnen je ervoor ontslaan maar ik denk als dat gebeurd het bedrijf de eerste zoveel dagen niemand gaat werken totdat het teruggetrokken is. Want samen sta je sterk zeg maar.
  maandag 29 september 2003 @ 15:33:21 #109
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13521910
quote:
Gek he, dat mensen zo snel in een reller veranderen als er ME in de buurt is
Ja. Ik heb wel vaker meegemaakt dat de ME in de buurt stond, maar geen moment kwam het in mij op om te gaan rellen.
pi_13521932
quote:

[..]

Och zelfs de FNV verklaart net op de radio dat ze zeer boos zijn op de stakers die de boel aan het verzieken zijn nu.

En ja, als je de ME gaat bekogelen dan ben je een reller ja.

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13522046
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:33 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ja. Ik heb wel vaker meegemaakt dat de ME in de buurt stond, maar geen moment kwam het in mij op om te gaan rellen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_13522392
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:22 schreef R2racing het volgende:
Ik ben zelf werkzaam in Rotterdamse haven. Kon helaas niet naar staking(had vrije dag en nog genoeg te doen)
Ja dan heb je echt hard voor de zaak.
Satan Stole My Teddybear
pi_13524730
Op het nieuws zeiden ze dat de Belgen en vooral de Fransen de grootste herrieschoppers waren. Opzich geen verrassend nieuws, gezien de manier waarop de Fransen hun acties thuis voeren

Ze kwamen daar al bier drinkend aan, dus ik heb het idee dat die rellers gewoon een leuk dagje uit wilde en lekker rellen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13525663
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op het nieuws zeiden ze dat de Belgen en vooral de Fransen de grootste herrieschoppers waren. Opzich geen verrassend nieuws, gezien de manier waarop de Fransen hun acties thuis voeren

Ze kwamen daar al bier drinkend aan, dus ik heb het idee dat die rellers gewoon een leuk dagje uit wilde en lekker rellen

Maar als je op het nieuws dan ook het commentaar van een belgische demonstrant hoorde dat de ME zomaar opeens aankwam chargeren, dan plaats ik ook bij de rel verhalen mijn vraagtekens. In belgie is de politie niet zo watjesachtig als in nederland, en als ik dan zo'n verhaal uit een belgische mond hoor, heb ik toch ook mijn vraagtekens weer bij onze opgefokte ME.

Zeker als ik dan hier op fok nog dit lees: Geflipte motor agent

pi_13525795
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar als je op het nieuws dan ook het commentaar van een belgische demonstrant hoorde dat de ME zomaar opeens aankwam chargeren, dan plaats ik ook bij de rel verhalen mijn vraagtekens.

De rellers gingen de ME te lijf met stenen, stalen pijpen en bierflessen.

Goh....

pi_13525829
Ah, dat verklaart die heli die de hele dag hoorbaar was.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13528057
RTL4 nu. Nee geen rellers.
pi_13528105
wat is eigenlijk de functie van rookbommen tijdens zo'n demonstratie?
pi_13528135
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En ijzeren staven?
pi_13528184
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:39 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

En ijzeren staven?

Nou ja, daar kun je tenminste nog iemand mee doodslaan dat lijkt me duidelijk. Maar zo'n rookbom? Dat kan toch veel professioneler.
pi_13529067
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Simpel. Leg een rookbom tussen jou en de ME in. Je ziet de ME dan niet meer, en je wordt dus niet meer agressief van ze. Het werkt dus heel preventief en zo.

Maar ja, die eikels van de ME vatten dat weer he-le-maal verkeerd op natuurlijk.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13529100
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Simpel. Leg een rookbom tussen jou en de ME in. Je ziet de ME dan niet meer, en je wordt dus niet meer agressief van ze. Het werkt dus heel preventief en zo.

Maar ja, die eikels van de ME vatten dat weer he-le-maal verkeerd op natuurlijk.

echt waar?
  maandag 29 september 2003 @ 20:42:07 #123
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13529549
Captain_Chaos kan uit eerste hand mededelen dat in eerste instantie alle agressie van havenarbeiders uit Antwerpen kwam. Deze 'demonstranten' hadden hun gezichten gehuld in bivakmutsen en sjaals, hadden pvc beschermers om hun armen, schoten op de politie met lichtkogels, gooiden dranghekken , stokken, stenen, palen en verf. Uiteraard komt bij het zien van zoveel geweld bij sommige collega's van deze demonstraten de hyena in de mens boven. Die laatste categorie zal zich vanavond bij moeder de vrouw thuis op de bank dood schamen voor hetgeen zij vandaag gepresteerd hebben. Als dat niet het geval is maakt het hen beklagenswaardiger dan ze al waren.

Kom alsjeblieft niet met de bewering dat de hele situatie door de Mobiele Eenheid werd uitgelokt. De Mobiele Eenheid hoort bij het straatbeeld bij zulke grootschalige evenementen. Als de brandweer door de straat rijdt steek je immers ook niet meteen je huis in de fik; je krijgt niet bij het zien van iedere cardioloog een hartstilstand. Een regelrecht zwaktebod dus van iedereen die meent zijn gedrag te vergoelijken met zo een arren moedig argument. Politiemensen en havenarbeiders hebben meer met elkaar gemeen dan menigeen denkt. Havenarbeiders werken hard; dat dwingt respect af. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Mobiele Eenheid uit eigen initiatief gaat optreden tegen mensen die een demonstratie houden omdat zij voor hun middelen van bestaan opkomen.

De Antwerpse relschoppers hebben hun collega's en het imago van de havenarbeider dus geen dienst bewezen.

en dan te bedenken dat ik besloten had om eigenlijk niet te reageren op zo een topic

Jawohl Herr Kaloin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')