Wat zou een redelijke prijs zijn voor een tweedehands beamer van 3M type MP8640. Het vervangingslampje brandt niet dus de lamp zal nog ok zijn.
De reden van deze vraag is dat deze beamer binnen ons bedrijf intern geveild wordt en ik heb als filmliefhebber uiteraard intresse (En voor (studenten)feesten is het natuurlijk interesting, af en toe organiseer ik eens wat voor mijn oude vereniging.)
Ik gok op een maximum vaan 150 tot 200 maar wat denk de Fok!er?
quote:Dank. Enige puntje is dat dit vraagprijzen zijn en deze beamers een stukje minder uren gedraaid hebben volgens mij.
Op donderdag 18 september 2003 11:05 schreef JaWi het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar hier staan wel wat modellen die er op lijken. http://www.2dehands.nl/meta.html?ses=&q=3m+beamer&mode=
quote:Alleen het vervangen van die lampen kost al 350 dollar!
Op donderdag 18 september 2003 11:03 schreef _Flash_ het volgende:Ik gok op een maximum vaan 150 tot 200 maar wat denk de Fok!er?
Dus ik zou denken dat de hele beamer minsten rond de 600 a 800 euro gaat kosten.
De prijs is afhankelijk van de staat van de lamp. Die is namelijk een van de duurste en meest slijtende onderdelen.
quote:(Het is geen oude rommel en ik weet wel zeker dat het nog wat waard is
Op donderdag 18 september 2003 11:17 schreef QuietGuy het volgende:
Centraal topic: [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Maar ach, ik heb momenteel het hoogste bod van 150 euro. Maar de veiling loopt nog bijna 2 weken.
Het is toch gelukt het aantal uren op te vragen: 320
(Hij kan tot 2000)
[Dit bericht is gewijzigd door _Flash_ op 18-09-2003 11:33]
quote:Dit is overigens heel gemakkelijk op de projector te resetten in het menu.
Op donderdag 18 september 2003 11:22 schreef _Flash_ het volgende:
Edit:Het is toch gelukt het aantal uren op te vragen: 320
(Hij kan tot 2000)
quote:Klopt. Mag ik vragen of jij hem tweedehands gekocht/verkocht hebt en voor hoeveel ongeveer?
Op donderdag 18 september 2003 11:39 schreef tslh het volgende:[..]
Dit is overigens heel gemakkelijk op de projector te resetten in het menu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |