perfect ding
quote:k Weet niet hoe et met gitaren zit, maar voor mijn bass zou ik van m'n leven niet op Peavey willen spelen
Op zaterdag 20 september 2003 16:46 schreef Skv het volgende:
*heeft een standaard @ home peavey speaker
Hughes & Kettner Silver Edition
quote:In de folder toentertijd stond dat het een echte jazzversterker was en voor z'n prijs (¤299 bij feedback.nl (net ff gekeken voor je:P)) heeft ie idd een prima kwaliteit vind ik. 50Watt Celestion speaker, dat vindt je niet zo snel voor dat geld!
There are plenty of other budget amps available today. But none quite like the Edition Silver. With its wealth of tone and range of features, it's a big step up from the ordinary. The Edition Silver is a genuine Hughes & Kettner amp through and through. Like all Hughes & Kettner amplifiers, it is crafted in Germany with uncompromising workmanship, and it incorporates new technology that offers you extraordinary tonal flexibility and expressiveness. Most importantly, it's enormous fun to play.50 Watt, 2 Channels, CD-Input, 12” Celestion Rockdriver Junior, Reverb
Mij bevalt ie in ieder geval prima.
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 20-09-2003 19:01]
quote:http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=15043
Op zaterdag 20 september 2003 15:05 schreef LenL het volgende:
als ded link het niet meer doet zal de versterker inmiddels wel zijn verkocht, ik had het over een 30 watt laney buizenbak.
Maar ik moet er direct bij zeggen dat ik totaal geen verstand heb van versterkers en dat dit mijn tweede versterker is en de vorige een brak 20watt rotding was. Maar dat ik er blij mee ben kan ik je in ieder geval zeggen
quote:Volgens mij is dat geen buizenbak.
Op zaterdag 20 september 2003 19:48 schreef DevoiD het volgende:[..]
http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=15043
deze?
quote:nee
Op zaterdag 20 september 2003 19:48 schreef DevoiD het volgende:[..]
http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=15043
deze?
quote:Ik ken hem ja idd prachtig ding maar nadeel van marshall vind ik de prijs...
Op zaterdag 20 september 2003 20:00 schreef Heliospan het volgende:
Ik heb een Marshall JCM800 - 50 watt buizenversterker en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Heerlijk helder (Heine..) geluid komt er uit, lekker volume, mooie reverb...Maar ik moet er direct bij zeggen dat ik totaal geen verstand heb van versterkers en dat dit mijn tweede versterker is en de vorige een brak 20watt rotding was. Maar dat ik er blij mee ben kan ik je in ieder geval zeggen
geef mij maar hughes & kettner
quote:daar heb je het al... buizen winnen.
Op zondag 21 september 2003 15:31 schreef onanymous het volgende:
& geen buizen
over buizengesproken, ik ga over een paar maandjes/weekjes wat nieuwe buizen voor mn 5150 (combo) kopen, ik zat te denken aan een setje JJ 6l6s en een paar EH 12AX7s, verder nog een JJ ecc83s en wat ECC81s en ECC82s om mee te experimenteren in de V1 en V2 om de buzzyness wat te verminderen en de clean iets bruikbaarder te maken.
Op/aanmerkingen en/of tips iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door LenL op 21-09-2003 22:26]
Nu sluit ik mijn gitaar rechtstreeks aan op mijn Audigy front panel, maar bij het opnemen klinkt het dan een beetje ja euh.. niet...
Nu hadden ze net deze binnen gekregen, leek me wel een geinig ding, en niet duur 450 euro ofzo was hij....
http://www.roland.be/productinfo/detail-N.asp?Welke=346
Iemand ervaring hiermee..?
quote:Nou ja, dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Het is alleen een feit dat als je een buizengeluid wil dat je gewoon meer geld kwijt bent. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het dat waard vindt.
Op zondag 21 september 2003 15:39 schreef LenL het volgende:
daar heb je het al... buizen winnen.
quote:Als het je alleen gaat om het opnemen, zou ik een simpele pre-amp nemen. (v-Amp of gewoon een behringer voice preamp ofzo) het gaat er alleen om dat er een gebalanceerder geluid je Audigy inkomt.
Op zondag 21 september 2003 16:07 schreef Playah het volgende:
Nu sluit ik mijn gitaar rechtstreeks aan op mijn Audigy front panel, maar bij het opnemen klinkt het dan een beetje ja euh.. niet...
Als het je gaat om live-spelen moet je gewoon je gitaar onder je arm slaan en dat ding uitproberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |