Hoe kan ik laquerware verkrijgen in dit spel?Zit nu in een level waar ik een tumulus moet bouwen en 4 animals in mijn paleis hebben zitten.Is me alle2 gelukt maar nu moet ik ook nog humble compounds hebben,en daarvoor heb ik laquerware nodig...wat is dit juist???
Groetjes
husserl
Maar we maken van dit topic gewoon het topic voor Emperor: Rise of the Middle Kingdom ok?
Inderdaad. En van Master of Olympus: Zeus.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:53 schreef Murray het volgende:
Hmm door Impression Games.. aan de screenshots te zien is het een opvolger van Ceasar en Pharaoh?
FRSquote:Waar heb je het gekocht?
Eentje die zich afspeelt in de Europese Middeleeuwen. Natuurlijk, daar zijn al vergelijkbare games over (Settlers, Anno 1602 etc), maar een middeleeuwse stad bouwen in de trant van Zeus en Emperor lijkt me top!quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:09 schreef ChAoZ het volgende:
ik lees er nergens wat van. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Anderzijds hebben ze nu al wel diverse grote wereldrijken gehad. Wat zou je nog kunnen doen?
Maya/Inca/Azteken zoiets, maar voor de rest?
Hehe, dit schreef ik 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:18 schreef Frollo het volgende:
Ik heb tegelijk ook Zeus gekocht [...], de voorganger van Emperor zeg maar, maar dat is grafisch toch stukken minder. Het ziet er niet naar uit dat ik die ooit nog ga spelen als ik Emperor gewend ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |