abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13244450
Hoi,

Hoe kan ik laquerware verkrijgen in dit spel?Zit nu in een level waar ik een tumulus moet bouwen en 4 animals in mijn paleis hebben zitten.Is me alle2 gelukt maar nu moet ik ook nog humble compounds hebben,en daarvoor heb ik laquerware nodig...wat is dit juist???

Groetjes

husserl

pi_13244619
Eigenlijk moet ik je, net als de vorige keer dat je een vraag over dit spel stelde, weer doorverwijzen.

Maar we maken van dit topic gewoon het topic voor Emperor: Rise of the Middle Kingdom ok?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:18:12 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_19287373
Beetje oud topic dit, maar het is het enige.

Ik heb Emperor nu eindelijk ook, sinds woensdag. Van de demo had ik al maaaaanden geleden zitten genieten, maar met dit soort spellen wacht ik altijd tot ze in de budgetbakken liggen. Deze week was het dan eindelijk zover en kon ik hem voor 6 euro scoren.

Hij is wel schitterend zeg! Ik heb tegelijk ook Zeus gekocht voor 5 euro, de voorganger van Emperor zeg maar, maar dat is grafisch toch stukken minder. Het ziet er niet naar uit dat ik die ooit nog ga spelen als ik Emperor gewend ben. Dus eigenlijk 5 euro weggegooid, maar who cares.

Heerlijk spel, dat Emperor. Het is zó geweldig leuk om een beetje over m'n stad rond te vliegen, de huizen te zien evolueren, de pottenbakkers aan het werk te zien, de hempverkopers, de acrobaten... Je zou haast vergeten dat er ook nog objectives te behalen zijn...

Nou, dat wou ik even kwijt.

Iemand anders die het (nog) speelt?
pi_19287965
Hmm door Impression Games.. aan de screenshots te zien is het een opvolger van Ceasar en Pharaoh?
Waar heb je het gekocht?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:01:48 #5
15967 Frollo
pi_19288141
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:53 schreef Murray het volgende:
Hmm door Impression Games.. aan de screenshots te zien is het een opvolger van Ceasar en Pharaoh?
Inderdaad. En van Master of Olympus: Zeus.
quote:
Waar heb je het gekocht?
FRS
  zondag 23 mei 2004 @ 03:12:27 #6
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19329917
He, ik heb de demo gedownload. best gaaf spel. Maar na een tijdje ben ik out of credit. Hoe moet ik aan cash komen, en hoe zit het met die belastingen?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_19387117
een kwestie van spullen produceren en die verkopen aan handelaren uit steden waarmee je een handelsverbond hebt.
belastingen: leuk ter aanvulling, maar niet een erg grote source van inkomen volgens mij

wel een tijdje terug dat ik het heb gespeeld
lag een tijd terug (ruim een half jaar) voor 7,50 euro bij de V&D
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_19389660
speelde vroeger veel caesar 3, heb ook emeperor nou al een tijdje, soms instaleer ik het nog is .
komt er trouwens een vervolg op de serie ?
beer...helping ugly people getting laid since 1128
pi_19412717
ik lees er nergens wat van. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Anderzijds hebben ze nu al wel diverse grote wereldrijken gehad. Wat zou je nog kunnen doen?
Maya/Inca/Azteken zoiets, maar voor de rest?
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:03:03 #10
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_19416687
Ja, ik ben er nu ook achter gekomen hoe ik moet handelen

Maar nu heb ik een ander probleem, namelijk ruimtegebrek. Ik heb nu zo'n beetje elke 4-kante cm wel bebouwt, maar is er een mogelijkheid om het gebied te vergroten?
Of om aan de overkant van de rivier te komen (bijv. bruggen).
En hoeveel herbalist shops, well's, inspector- & watchtowers heb ik nodig per hoeveelheid huizen?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_19417063
bij die gebouwtjes moet je kijken of alle huizen binnen bereik vallen, zo niet dan bouw je er meer. Niet met te veel beginnen.

En ja, je kan volgens mij met een brug wel de rivier over ja. Die kun je geloof ik selecteren bij government
Nu ook Zuid Afrika
pi_19424784
Vandaag ff gekeken maar ik heb het nergens kunnen vinden.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:33:38 #13
15967 Frollo
pi_19555700
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 08:09 schreef ChAoZ het volgende:
ik lees er nergens wat van. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Anderzijds hebben ze nu al wel diverse grote wereldrijken gehad. Wat zou je nog kunnen doen?
Maya/Inca/Azteken zoiets, maar voor de rest?
Eentje die zich afspeelt in de Europese Middeleeuwen. Natuurlijk, daar zijn al vergelijkbare games over (Settlers, Anno 1602 etc), maar een middeleeuwse stad bouwen in de trant van Zeus en Emperor lijkt me top!
  donderdag 15 juli 2004 @ 16:42:44 #14
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20645036
Ben hem net ook weer eens gaan spelen. Ik vlieg zo over de eerste levels heen, toch een heerlijk spel.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:57:19 #15
15967 Frollo
pi_21664423
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:18 schreef Frollo het volgende:

Ik heb tegelijk ook Zeus gekocht [...], de voorganger van Emperor zeg maar, maar dat is grafisch toch stukken minder. Het ziet er niet naar uit dat ik die ooit nog ga spelen als ik Emperor gewend ben.
Hehe, dit schreef ik 3 maanden geleden.
Inmiddels heb ik Zeus helemaal kapot gespeeld en blijkt Emperor toch best wel, ja, saai te zijn...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:41:10 #16
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21665462
Emperor is een stuk uitgebreider, Zeus heeft volgens mij nog minder opties dan Caesar I. Daarom is het toch zeker niet het favourite deel uit de serie voor mij.
pi_21682122
Zeus doet het voor mij wel goed, vanwege de leuke effecten met de diverse tempels.

Emperor zit trouwens deze maand gratis volledig bij een of ander Duits computerblad, dat nog geen 6 euro kost
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 1 september 2004 @ 13:19:00 #18
15967 Frollo
pi_21682199
Emperor kost ook 5,99 euro tegenwoordig, dus je kan ook zeggen dat je er gratis een Duits computerblad bij krijgt!
pi_21682834
Nee, want bij dat blad kreeg je er ook nog een ander spel, ben de naam even kwijt en wat demo's erbij.
Was eigenlijk wel verbaasd. 2 volledige spellen, plus wat demo's, plus een blad voor 5,60 of zo
Nu ook Zuid Afrika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')