En Sjoo maar zitten daar...alle complimentjes over zijn mooie zoon in ontvangst nemen. En vol liefde naar zijn zoon kijken en naar zijn vrouw.
Kijk daar zou ik nou ook wel foto's van willen zien...van zijn koppie
Quinny heeft het zo te horen best zwaar gehad. Dus als er iemand trots mag zijn dan is zij het wel.
Echt petje af voor vrouwen die een kind op de wereld hebben gezet.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:16 schreef Tigress74 het volgende:
Ik zie het nu al bijna voor me hoe Sjoo met pretoogjes en een (terechte) trotse glimlach op zijn gezicht naast het bed van Quinny zit in het ziekenhuis. Met kleine Daan in de armen van zijn moeder.
En dit terwijl de familie van beide smakkende geluidjes aan het maken is naar Daan, die daardoor of heel verbaasd naar die mensen gaat liggen kijken of gewoon vrolijk in slaap valt.
En Sjoo maar zitten daar...alle complimentjes over zijn mooie zoon in ontvangst nemen. En vol liefde naar zijn zoon kijken en naar zijn vrouw.
Kijk daar zou ik nou ook wel foto's van willen zien...van zijn koppieQuinny heeft het zo te horen best zwaar gehad. Dus als er iemand trots mag zijn dan is zij het wel.
Wat zeg je dat mooi...
quote:Flikker op
Op woensdag 17 september 2003 19:18 schreef Iemand het volgende:
Gedelete post
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-09-2003 19:20]
quote:Ben je niet blij voor jezelf
Op woensdag 17 september 2003 19:24 schreef gieling het volgende:
Ik ben dus nu blij voor**LD
**Noot
**choco en quinny
** wie volgt?
Nog steeds
quote:nee
Op woensdag 17 september 2003 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ben je niet blij voor jezelf
quote:Idd ja mooi gezegd.. en Quinny mag inderdaad heel trots zijn
Op woensdag 17 september 2003 19:16 schreef Tigress74 het volgende:
Ik zie het nu al bijna voor me hoe Sjoo met pretoogjes en een (terechte) trotse glimlach op zijn gezicht naast het bed van Quinny zit in het ziekenhuis. Met kleine Daan in de armen van zijn moeder.
En dit terwijl de familie van beide smakkende geluidjes aan het maken is naar Daan, die daardoor of heel verbaasd naar die mensen gaat liggen kijken of gewoon vrolijk in slaap valt.
Kijk daar zou ik nou ook wel foto's van willen zien...van zijn koppieQuinny heeft het zo te horen best zwaar gehad. Dus als er iemand trots mag zijn dan is zij het wel.
quote:okee voor eventjes pas ik dan wel weer mijn oude.. dan kun je er even aan wennen
Op woensdag 17 september 2003 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
NadineIk denk de hele tijd dat je Hakkert bent
Vraag me niet waarom, zoveel lijken jullie avatars nou ook weer niet op elkaar
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Oldjeller, achterlijk stuk inteelt, als je nu eens aan je moeder ging vragen of het wel zo verstandig was om zich door haar broer te laten neuken in plaats van ons lastig te vallen.
quote:ik vraag het me ook af ja
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gieling, Strolie, tegen wie HEBBEN jullie het?
quote:we zien spoken ofzo
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gieling, Strolie, tegen wie HEBBEN jullie het?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-09-2003 19:35]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |