abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13248724
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:55 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Die is dan al heeeeel lang een EX medewerker?

Een paar jaar dat klopt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 17 september 2003 @ 22:18:13 #27
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_13249082
Ben er één keer geweest maar vond het maar een zootje...
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_13250389
Persoonlijk heb ik nog nooit problemen gehad met spullen van Crazy Hans. En een uitsmijter heb ik in ieder geval nog nooit in de zaak gezien. Ik sluit me aan bij de mening van een eerdere poster dat Crazy Hans af en toe leuke partijtjes heeft staan die echt goede waar zijn voor hun geld. Kwa prijs van componenten kunnen ze niet tippen aan Gistron of Alternate en dergelijke, maar in vergelijking tot andere computerzaken vind ik ze zeker niet duur.

Ik ben geinteresseerd in verhalen van mensen die zeggen te zijn opgelicht, of andere verhalen. Tot dusver lees ik alleen algemene negatieve geluiden, maar niemand kan een concreet voorbeeld noemen. Niet erg sterk. Ik heb vooralsnog juist positieve ervaringen met Crazy Hans.

Deze post typ ik op een prachtig el-cheapo silverline toetsenbord van de Crazy Hans en ik heb hiernaast een silverline optische muis liggen van 12,50 van de Crazy die het beide prima doen.

pi_13253057
Aan de Meent (dicht bij Crazy Hans) zit Dynabyte... goede winkel, prima ervaringen mee... en ach betaal je misschien gee disountprijs... maar je hebt er wel langer plezier van...

PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters
=> klantonvriendelijk (alleen wel als je in 3-delig pak binnenkomt lopen)

donderdag 18 september 2003 @ 08:43:41 #30
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13255094
Ik ken heel die winkel niet, maar als ik naar de site kijk:

ZEER BEKEND A MERK NOTEBOOK, noem dan het merk... Als je dit expres niet doet, omdat het de klant niets zegt, zet er dan ook niets bij als Backwards & forwards compatibility with C-Family docking and media modules, wat waarschijnlijk een copy/paste van z'n leverancier is.

Als ik dan kijk naar Schitterende multimedia machine met alles erop en eraan! dan zie ik bovenin een lelijk wit ding, wat in zwart net zo duur is. Ik neem aan dat dat de DVD-speler is.

En bij Veel verschillende Notebooks Nieuw en gebruikt in div prijsklassen! staat een P4-logo. Doe mij maar een 2e hands P4 notebook, die zijn nog best zeldzaam denk ik?

Maar dit wordt natuurlijk goedgemaakt door de Tristar Barbecue in het assortiment. En de Tristar RVS blender is ook geweldig!

pi_13268850
Je kan het oneens zijn over de manier waarop ze adverteren, maar ik zie nog altijd geen concrete gevallen. Wie buigt mijn positieve mening om met een angstaanjagend voorbeeld?
pi_13278645
quote:
Op donderdag 18 september 2003 08:43 schreef QuietGuy het volgende:
<knip>

Maar dit wordt natuurlijk goedgemaakt door de Tristar Barbecue in het assortiment. En de Tristar RVS blender is ook geweldig!

yep, alleen al voor dat soort onzin loop ik die winkel binnen als ik weer eens in de buurt ben... Meestal als ik bij één v/d andere computer-winkels in die straat geweest ben.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_13286076
Hmm... op de shop survey van Tweakers zijn ze er erg wisselend over: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2867
Maar ik zie geen oude berichtjes. Vroeger was iedereen er enorm negatief over, daar. Persoonlijk zou ik er nog geen muis kopen.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_13305879
quote:
Op donderdag 18 september 2003 00:39 schreef LennyKravitz het volgende:
PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters
vertel
pi_13305952
quote:
Gekke Hans houdt graag uw computer droog... kijk hier of het lekker winkelweer wordt!
Weerman Ed Aldus zorgt voor de meest nauwkeurige weersvoorspelling en
is een van onze vele tevreden klanten.

zaterdag 20 september 2003 @ 01:47:00 #36
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_13306003
op de site:

"Iedereen praat erover. Niemand wil het missen.
Nergens anders is er zoveel Computer voordeel te halen als bij Crazy Hans

Ik zou dus zeggen...Kom maar weer babbelen en grabbelen
en heel veel voordeel halen.

WANT WAAROM TE VEEL BETALEN...
VOOR MINDER HAAL JE HET BIJ DIE KALE !"

hahahahahaha, GENIAAL.

pi_13354577
quote:
Op donderdag 18 september 2003 00:39 schreef LennyKravitz het volgende:
Aan de Meent (dicht bij Crazy Hans) zit Dynabyte... goede winkel, prima ervaringen mee... en ach betaal je misschien gee disountprijs... maar je hebt er wel langer plezier van...

PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters

Dynabyte heeft weinig verstand van zaken, en als je ze corrigeert en vervolgens vraagt om eerlijk advies proberen ze alsnog onzin te verkopen. Het beste kun je de andere shops in die buurt proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')