quote:Een paar jaar dat klopt.
Op woensdag 17 september 2003 21:55 schreef VeerMans het volgende:[..]
Die is dan al heeeeel lang een EX medewerker?
Ik ben geinteresseerd in verhalen van mensen die zeggen te zijn opgelicht, of andere verhalen. Tot dusver lees ik alleen algemene negatieve geluiden, maar niemand kan een concreet voorbeeld noemen. Niet erg sterk. Ik heb vooralsnog juist positieve ervaringen met Crazy Hans.
Deze post typ ik op een prachtig el-cheapo silverline toetsenbord van de Crazy Hans en ik heb hiernaast een silverline optische muis liggen van 12,50 van de Crazy die het beide prima doen.
PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters
=> klantonvriendelijk (alleen wel als je in 3-delig pak binnenkomt lopen)
ZEER BEKEND A MERK NOTEBOOK, noem dan het merk... Als je dit expres niet doet, omdat het de klant niets zegt, zet er dan ook niets bij als Backwards & forwards compatibility with C-Family docking and media modules, wat waarschijnlijk een copy/paste van z'n leverancier is.
Als ik dan kijk naar Schitterende multimedia machine met alles erop en eraan! dan zie ik bovenin een lelijk wit ding, wat in zwart net zo duur is. Ik neem aan dat dat de DVD-speler is.
En bij Veel verschillende Notebooks Nieuw en gebruikt in div prijsklassen! staat een P4-logo. Doe mij maar een 2e hands P4 notebook, die zijn nog best zeldzaam denk ik?
Maar dit wordt natuurlijk goedgemaakt door de Tristar Barbecue in het assortiment. En de Tristar RVS blender is ook geweldig!
quote:yep, alleen al voor dat soort onzin loop ik die winkel binnen als ik weer eens in de buurt ben... Meestal als ik bij één v/d andere computer-winkels in die straat geweest ben.
Op donderdag 18 september 2003 08:43 schreef QuietGuy het volgende:
<knip>Maar dit wordt natuurlijk goedgemaakt door de Tristar Barbecue in het assortiment. En de Tristar RVS blender is ook geweldig!
quote:vertel
Op donderdag 18 september 2003 00:39 schreef LennyKravitz het volgende:
PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters
quote:
Gekke Hans houdt graag uw computer droog... kijk hier of het lekker winkelweer wordt!
Weerman Ed Aldus zorgt voor de meest nauwkeurige weersvoorspelling en
is een van onze vele tevreden klanten.
"Iedereen praat erover. Niemand wil het missen.
Nergens anders is er zoveel Computer voordeel te halen als bij Crazy Hans
Ik zou dus zeggen...Kom maar weer babbelen en grabbelen
en heel veel voordeel halen.
WANT WAAROM TE VEEL BETALEN...
VOOR MINDER HAAL JE HET BIJ DIE KALE !"
hahahahahaha, GENIAAL.
quote:Dynabyte heeft weinig verstand van zaken, en als je ze corrigeert en vervolgens vraagt om eerlijk advies proberen ze alsnog onzin te verkopen. Het beste kun je de andere shops in die buurt proberen
Op donderdag 18 september 2003 00:39 schreef LennyKravitz het volgende:
Aan de Meent (dicht bij Crazy Hans) zit Dynabyte... goede winkel, prima ervaringen mee... en ach betaal je misschien gee disountprijs... maar je hebt er wel langer plezier van...PS.. DUNNET ZUIGT!!!
=> afzetters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |