quote:bron
DEVENTER - Een 3-jarige peuter is dinsdagmiddag in Deventer met de auto van zijn moeder een winkel binnen gereden. Volgens de politie ontstond er grote ravage in de winkel en is de schade aanzienlijk.Terwijl de moeder met de peuter aan het winkelen was, wist het ventje de sleutels van de auto in handen te krijgen. Hij startte de auto die nog in de versnelling stond en reed vervolgens door de etalageruit van een kledingzaak. De in de winkel aanwezige klanten wisten de auto te ontwijken. Niemand raakte gewond, aldus de politie.
Arm kind, zal wel aardig geschrokken zijn .
quote:Hoezo? Was er een grindbak in de buurt dan?
Op woensdag 17 september 2003 13:37 schreef Posdnous het volgende:
De nieuwe Jos is al opgestaan.
quote:Hij maakt enorme progressie. De driewieler overgeslagen en gelijk de vierwieler getest.
Op woensdag 17 september 2003 13:37 schreef Posdnous het volgende:
De nieuwe Jos is al opgestaan.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Wat een onzinverhaal. Als de auto in de versnelling staat en de koppeling wordt niet ingedrukt tijdens het starten slaat de motor weer af.
Slaat nergens op.
quote:ik wou hetzelfde zeggen
Wat een onzinverhaal. Als de auto in de versnelling staat en de koppeling wordt niet ingedrukt tijdens het starten slaat de motor weer af.
quote:Dunkt me dat moedertje lief het niet vergoed krijgt
Op woensdag 17 september 2003 13:37 schreef Burner2000 het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan. Maar ja zou de verzekering er ook zo over denken?
quote:Als het een automaat is hoeft dat toch niet het geval te zijn?
quote:O ik zal eens aan de mensen in die winkel vragen of ze goed hebben gekeken of het echt wel waar is
quote:Kan een automaat zijn. (Bellerophon was net voor mij.)
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 17-09-2003 13:44]
quote:onzin, als je de sleutel opdraait en je houd hem omgedraait dan blijft de startmotor gewoon draaien en hobbelt die auto iedere keer een stuk vooruit.
quote:Automaat?
Leuk hè, die winkelende mama's die hun kroost alleen in de auto laten
quote:De auto reed een etalage binnen en voorbijganger wisten de auto te ontwijken, was geen hobbelen dus. En een 3-jarige kleuter zal echt niet al voorthobbelend de contactsleutel omgedraaid houden.
Op woensdag 17 september 2003 13:41 schreef vosss het volgende:[..]
onzin, als je de sleutel opdraait en je houd hem omgedraait dan blijft de startmotor gewoon draaien en hobbelt die auto iedere keer een stuk vooruit.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:42 schreef vosss het volgende:
Ow, ik wil bij deze even melden dat SunChaser geen verstand van auto's heeft
quote:Mama zat achter het stuur en schuift de schuld af op kotertje.
Op woensdag 17 september 2003 13:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
De auto reed een etalage binnen en voorbijganger wisten de auto te ontwijken, was geen hobbelen dus. En een 3-jarige kleuter zal echt niet al voorthobbelend de contactsleutel omgedraaid houden.
quote:*bevestigt
Op woensdag 17 september 2003 13:42 schreef vosss het volgende:
Ow, ik wil bij deze even melden dat SunChaser geen verstand van auto's heeft
als je een wagen in versnelling start zonder de koppeling in te duwen, kan die wagen dus écht wel een heftige "sprong" voor/achterwaarts maken ...
wat een muts trouwens...
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 17-09-2003 13:46]
quote:en daarom wil ik geen kinderen!
Op woensdag 17 september 2003 13:45 schreef milagro het volgende:[..]
Mama zat achter het stuur en schuift de schuld af op kotertje.
Was altijd al een pestkind
quote:ik bedoel maar, en als de sleutel omgedraait BLIJFT dan zijn het flinke sprongen die een auto kan maken, kat in het nauw effect zegmaar
Op woensdag 17 september 2003 13:45 schreef realist_ik het volgende:[..]
*bevestigt
als je een wagen in versnelling start zonder de koppeling in te duwen, kan die wagen dus écht wel een heftige "sprong" voor/achterwaarts maken ...
quote:Wat heb jij dan voor een kut-auto?
quote:beter dan dat ze er 3 uur later achter komt dat ze dr kind vergeten was en dat het kind inmiddels van de hitte is omgekomen
Op woensdag 17 september 2003 13:41 schreef milagro het volgende:[..]
Automaat?
Leuk hè, die winkelende mama's die hun kroost alleen in de auto laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |