abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13234959
Jaja, het leven is geen feest. .
pi_13235089
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, het leven is geen feest. .
En als het een feest is, dan kost het veel geld
pi_13235162
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:

En als het een feest is, dan kost het veel geld

En word je wakker met een kater. .
pi_13235203
Ik ben blij dat ik daar allemaal af ben zeg..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_13235281
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:08 schreef Tally het volgende:
Ik ben blij dat ik daar allemaal af ben zeg..
Ik zit ook nog met een schuld. Gelukkig is die niet hoog, 2000 euro maar of zo. En die hoef ik nog niet eens af te lossen van Groningen. Toen ik afgestudeerd was kreeg ik een brief van Groningen dat ik nog een schuld had, maar dat ik daar in januari een brief over krijg.
Wat ze er alleen niet bij vertellen is dat je het die schuld al wel kan aflossen en zo dus extra rente ontloopt.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:

En als het een feest is, dan kost het veel geld <hr></blockquote>En word je wakker met een kater. .

Ik nooit Ik drink geen alcohol
pi_13235325
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd

ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S

en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S

m000!

pi_13235507
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
pi_13235512
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd

Ohw.. nou ja, ik ben niet helemaal op de hoogte
Huh!?
pi_13235524
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:15 schreef Joosteh het volgende:

[..]

ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S

en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S

m000!

Dat is toch niet zo? Je vraagt een nieuwe aan, daarvoor moet je een aanvraagformulier invullen, bij het postkantoor betaal je 13,61. Dan krijg je een afhaalbericht van Groningen en dan wissel je hem daarmee om.
Zo heb ik het toen gedaan. Mijn OV hield ik gewoon tot ik de nieuwe kreeg.
pi_13235537
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
Heb je een contract bij de Rabo ofzo? Waarschijnlijk is er wel een opzegtermijn...
Huh!?
pi_13235539
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Hangt ervanaf hoe lang je er al werkt. Bij mijn werk dat ik nu doe heb ik geen opzegtermijn. Pas na een x aantal weken krijg ik een opzegtermijn van 2 weken.
pi_13235570
nou, ik heb een vast contract bij de rabo, in dat contract wordt alleen over unive gerept, ik blijf bij unive werken en ik heb nooit een bevestiging gekregen of iets ondertekend, dat ik bij de rabobank werk

en doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?

pi_13235672
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:26 schreef Waxxer het volgende:
nou, ik heb een vast contract bij de rabo, in dat contract wordt alleen over unive gerept, ik blijf bij unive werken en ik heb nooit een bevestiging gekregen of iets ondertekend, dat ik bij de rabobank werk

en doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?

Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Of ze er moeilijk over doen....leg gewoon uit waarom je er wilt stoppen en het liefst zo snel mogelijk. Misschien is het handig om aan te geven je er wel wilt blijven werken tot ze een vervanger voor je hebben (toch iets van goede wil tonen)
pi_13235905
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:31 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Of ze er moeilijk over doen....leg gewoon uit waarom je er wilt stoppen en het liefst zo snel mogelijk. Misschien is het handig om aan te geven je er wel wilt blijven werken tot ze een vervanger voor je hebben (toch iets van goede wil tonen)

nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig
pi_13235994
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig

Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!

Hey succes!

Huh!?
pi_13236066
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Gewoon uitleggen. Je staat er als goed bekend dus je kunt er wel een potje breken hoor!

Succes!

woensdag 17 september 2003 @ 14:48:57 #42
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236186
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!

Hey succes!

hier is het hoge woord er ook uit!

* onetouch heeft aangegeven er geen f*ck meer aan te vinden, oplossing volgt

pi_13236206
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:

Wrom is er geen fok aan?
En waar ga je nu de huur van betalen?
  woensdag 17 september 2003 @ 14:51:26 #44
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236249
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wrom is er geen fok aan?
En waar ga je nu de huur van betalen?

kantoorwerk sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)

welke huur?

pi_13236268
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:

[..]

Is het ik-regel-alles-vandaag-dag? Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes (wel weer veel te laat natuurlijk )
Huh!?
pi_13236284
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:

kantoorwerk sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)

En niet voldoende leuke collega's?
quote:
welke huur?
Van dat kraakpand. De auto dan? De breezahs?
pi_13236289
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:

[..]

Zullen we een kroeg of restaurantje opzetten?
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 14:53:13 #48
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236301
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Is het ik-regel-alles-vandaag-dag? Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes (wel weer veel te laat natuurlijk )

ach voor de vakantie, hield dat me op de been.... het vooruitzicht 3 weken niet te hoeven prutsen... maar nu ik weer terug ben weer fulltime student wil worden
pi_13236305
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje
pi_13236361
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:53 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje

Blijf aandringen?
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')