abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2003 @ 13:03:05 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233538
Vorig topic: [HOMO] 549: Ook wij zijn gezellig!

Blokje:

goeiesmiddags! . .

put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 13:03:39 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13233551
fipo?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Joodse penicilline? Antibiotica helpen toch niet tegen griep.

Kippensoep is dat hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_13233585
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Jerruh het volgende:

goeiesmiddags! . .

Eej Jerruh!
Huh!?
pi_13233619
Hmm.. ik ga mn ftpsite maar es opruimen.. wat een teringzooitje zeg..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_13233623
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Ang3l het volgende:
fipo?
[..]

Kippensoep is dat hoor

Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.
pi_13233642
* Vlarp gaat even naar de IBG bellen
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:08:32 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13233661
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:06 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.

*LOL* Staat dat daar echt ja?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_13233728
*snif*

Baai baai stufi I shall miss you

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:14:37 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233824
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:10 schreef Vlarp het volgende:
*snif*

Baai baai stufi I shall miss you

ik kom nu al moeilijk rond... .
als de stufi wordt vervangen door een lening, dan ga ik balen.... in de wereld van architecten is het momenteel hard werken en zoeken naar een baan...
put
your
clothes
on!
pi_13233854
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik kom nu al moeilijk rond... .
als de stufi wordt vervangen door een lening, dan ga ik balen.... in de wereld van architecten is het momenteel hard werken en zoeken naar een baan...

Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden Ik wil niet weten hoe hoog m'n studieschuld is inmiddels
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:18:45 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233919
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden Ik wil niet weten hoe hoog m'n studieschuld is inmiddels

mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!
put
your
clothes
on!
pi_13233926
Komt ook nog eens bij dat ik m'n opleiding niet heb afgerond. Nou ja, ik ga me vrijdag in laten schrijven bij Randstad, hopen dat die leuk werk voor me kunnen vinden. En ik ga ondertussen ook zelf op zoek naar werk. Ik ga in ieder geval geen productiewerk of ander lichamelijk zwaar werk doen.
Huh!?
pi_13234000
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!

Het kan bijna niet anders tegenwoordig. De basisbeurs (en evt. de aanvullende prestatiebeurs) zijn gewoon te laag om van te kunnen leven. Als je genoeg geld zou willen hebben om van te leven dan moet je per week meer werken dan je aan school toe komt. Het afbetalen zal ongetwijfeld een hel gaan worden voor me, zeker omdat ik er niet eens een diploma voor heb nu, maar het zij zo. Ik zorg dat ik leuk werk ga vinden, leuk huisje en dan ga ik wel wat minder uit, en geef ik wat minder uit.
Huh!?
pi_13234074
Komt trouwens bij dat de IBG erg soepel is met de lening hoor. Je kunt beter een lening bij de IBG hebben dan een lening bij een bank. Bij de bank moet je terug betalen, of je kunt of niet. De IBG houdt nog enigszins rekening met je.
Huh!?
pi_13234095
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*LOL* Staat dat daar echt ja?

Ja. Alleen 1 zoekresultaat gevonden op het web en eentje in de nieuwsgroepen.

Succes met het bestrijden van de griep.

pi_13234193
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Klote hogeschool!!

Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV

Ik was er al bang voor

[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-09-2003 13:28]

Huh!?
pi_13234348
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:28 schreef Vlarp het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Klote hogeschool!!

Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV

Ik was er al bang voor

Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Moet je alleen hopen dat je een goede terugboekcode krijgt(ik geloof dat je bij de overschrijven /55 achter je correspondentienummer moet zetten). Bij mij gaven ze me een verkeerde code (/54), waardoor mijn terugboeking niet gezien werd als terugbetaling van teveel ontvangen stufi, maar als afbetaling van mijn prestatiebeurs

[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 17-09-2003 13:34]

pi_13234397
Voor iemand die een bloedhekel heeft aan foto`s heb ik toch wel aardig wat foto`s van mezelf
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_13234404
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:34 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Moet je alleen hopen dat je een goede terugboekcode krijgt(ik geloof dat je bij de overschrijven /55 achter je correspondentienummer moet zetten). Bij mij gaven ze me een verkeerde code (/54), waardoor mijn terugboeking niet gezien werd als terugbetaling van teveel ontvangen stufi, maar als afbetaling van mijn prestatiebeurs

Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro En ik kreeg 720 euro lening per maand.. zit ik dus op 1000 euro boete zo'n beetje

Nou ja, ik ga weer even bellen..

Huh!?
pi_13234453
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro En ik kreeg 720 euro lening per maand.. zit ik dus op 1000 euro boete zo'n beetje

Nou ja, ik ga weer even bellen..

7 minuten wachten!
Huh!?
pi_13234526
quote:
Op tijd inleveren

Lever je kaart op tijd in, uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je geen recht meer hebt op studiefinanciering. Je kunt de ov-studentenkaart inleveren op een van de regiokantoren of op een postkantoor herkenbaar aan de OV-studentenkaartsticker. Lever je de kaart later in, dan kost je dat 68 euro per halve maand

Dat valt weer mee dan... *wacht*
Huh!?
pi_13234678
Mja als de stufi wegvalt moet ik maar weer gaan bietsen bij de ouwe lui
weet iemand trouwens of t mogelijk is om (ik geloof dat we die in januari krijgen) t nieuwe OV voor t volgende jaar gewoon ipv van weekend ov die ik nu heb, een doordeweekse OV van te maken? Zonder kost?
pi_13234798
Nou, het valt mee!

Ze hebben me bij de IBG nu uitgeschreven per 31 augustus. Maar de betaling van deze maand, september dus, kunnen ze al niet meer tegenhouden, dus die krijg ik onterecht gestort en moet ik dus officieel direct terugstorten. Dat bedrag kan ik dus gewoon niet terugstorten omdat ik dan financieel helemaal naar de tering ga en als ik niet terug stort wordt het berdag bij m'n lening opgeteld. M'n OV heb ik dus al inmiddels voor een 2e halve maand onterecht en dat gaat me dus 136 euro kosten. En die medewerker gaf me min of meer (hij zei het niet direct) het uhm.. advies om m'n OV dan nog maar even te houden tot 30 september ofzo. Aangezien het me tot eind september toch 136 euro blijft kosten en ik dan dus net zo goed nog even misbruik van dat ding zou kunnen maken Nou ja goed.. het valt dus wel mee..

Huh!?
pi_13234824
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:48 schreef Joosteh het volgende:
Mja als de stufi wegvalt moet ik maar weer gaan bietsen bij de ouwe lui
weet iemand trouwens of t mogelijk is om (ik geloof dat we die in januari krijgen) t nieuwe OV voor t volgende jaar gewoon ipv van weekend ov die ik nu heb, een doordeweekse OV van te maken? Zonder kost?
Je kunt elk jaar opnieuw kiezen wat voor OV je wilt (weekend of week). Dat kruis je aan op het afhaalbericht dat je op het postkantoor afgeeft. Dus ja, dat kan

edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.

Huh!?
pi_13234941
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.

Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')