opnames van de echte auto's
hoe realistisch kan 't :

quote:Was een lastige race ja.. maar is net aan te winnen... echt!
Op donderdag 18 september 2003 13:19 schreef Kindred_Spirits het volgende:
we komen uit de bocht, ik dus, en de nr. 1 op een lang recht stukecht ik rij volgas maar hij trekt me eruit.. op de bochten loop ik net op m in..
en op een recht stuk gas geven heeft niet veel met rijvaardigheid te maken maar gewoon met pk's
quote:jips inmiddels heb ik m al gehaald.. wel lang aan gezeten.. lag dus toch aan mij..
Op maandag 22 september 2003 10:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Was een lastige race ja.. maar is net aan te winnen... echt!
quote:Ja die is wel irritant, veel oefenen.
Op maandag 22 september 2003 11:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben met Gt3 op 60 procent geloof ik
Moet alleen die special licence (de allerlaatste) halen....maar dat is een hoer
quote:inderdaad.. veel oefenen.. het wordt pas irri als je net een paar honderste te laat bent ...
Op maandag 22 september 2003 11:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben met Gt3 op 60 procent geloof ik
Moet alleen die special licence (de allerlaatste) halen....maar dat is een hoer
quote:Ik heb er niet zoveel zin in eiglijk
Op maandag 22 september 2003 11:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
inderdaad.. veel oefenen.. het wordt pas irri als je net een paar honderste te laat bent ...
quote:Ja inderdaad
Op maandag 22 september 2003 11:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
inderdaad.. veel oefenen.. het wordt pas irri als je net een paar honderste te laat bent ...
GT
quote:helaas dan pas ja
Op maandag 22 september 2003 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer komt GT4 nou uit ? Begin 2004 toch ?
quote:Ik morgen waarschijnlijk ook! ZOE kicks ass. Ik post wel wat 1st impressions morgen ofzo.
Op zaterdag 20 september 2003 11:52 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ga eind deze maand Zone of the Enders: The Second Runner halen!ZOE!!
quote:Met de kerst FFX-II-n
Op maandag 22 september 2003 23:03 schreef gijsje79 het volgende:
Op http://www.dimplus.nl/ staat ie nog op 12 december.
Word denk ik met de kerst racen.
quote:Mmmmmmm ,.. geen idee wat het precies is maar het ziet er cool stealthy uit.
Op dinsdag 23 september 2003 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Manhunt trailer downed op IGNinsider
quote:jak2
Op dinsdag 23 september 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Hier op fok krijg ik wel wat reacties, maar het loopt niet echt storm moet ik zeggen (al vallen de geboden prijzen dit keer eens mee). Op Marktplaats wordt enorm veel aangeboden dus om daar op te vallen is moeilijk (plus dat ik hoop dat er daar een beetje iemand instinkt
(iets hogere prijzen)
Iemand tips?
quote:Weer een spel wat word uitgesteld.. daar krijg je toch jeukende handen van!
Confirmed: Gran Turismo 4 delayed until 2004
[22/09/2003: 11:36]
What had promised to be this Christmas's biggest release now won't hit shelves till next year
Gran Turismo 4's release has definitely slipped to 2004. This is the disappointing news confirmed this morning by Sony Europe.
The massively-awaited PS2 racer was originally due to be released in time for Christmas but Sony had been strangely quiet about the game in recent weeks, although it did make an appearance at the PlayStation Experience at Earls Court at the end of August.
Rumours abounded last week that Sony Japan had decided to postpone the game's release and, sadly, those rumours have come to fruition. A new release date though has yet to be announced, with '2004' being all that Sony will give away at the moment, although we're still keeping our hopes up that the game will hit shelves early in the new year.
There's been no word on the reason for the game's delay but we wouldn't be surprised if it was related to GT4's online aspect. As soon as we have any further news on the release date on this huge game, we'll let you know.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Ach.. ik heb liever een goed spel zonder bugs dan een spel wat vroeg uit komt met bugs... AOD hadden ze wat mij betreft ook wel wat langer mogen testen
Op dinsdag 23 september 2003 10:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Weer een spel wat word uitgesteld.. daar krijg je toch jeukende handen van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |