quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:18 schreef Ballebek het volgende:[..]
Weet je wat voor mensen ook zielig zijn?
Met een BMW 518 en dan nog denken dat ze sneller zijn dan jou ook...
Geef ik plankgas op de snelweg, zie ik die auto opeens niet meer in me spiegels
überhaubt is het irri als er van die gastjes zijn die denken dat ze snel(ler) zijn, en daarom links blijven hangen. Als ik zie dat ze naar rechts willen gaan, neem ik nog meer afstand en trap ik t gas helemaal in, om te laten zien wat echte snelheid is (uiteraard alleen met een auto waarmee dat kan).
Van de week nog met een C 200 CDI gedaan, acht zo'n sjonnie in een foute Golf 3 diesel (weet niet wat voor een, iig met foute spiegels ed). Bleef maar links hangen, ik terug naar z'n 5 (t was een 6-bak), en rechts erlangs, zie niet vaak zo'n verbaast gezicht ![]()
Edit - hij probeerde nog bij te komen, maar dat lukte niet echt.
quote:ik zal eens wa smillies toevoegen dan...
Op vrijdag 19 september 2003 23:17 schreef PeuRac het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:23 schreef PeuRac het volgende:[..]
gelukkig zie je een 518 dan ook zelden (ik iig).
überhaubt is het irri als er van die gastjes zijn die denken dat ze snel(ler) zijn, en daarom links blijven hangen. Als ik zie dat ze naar rechts willen gaan, neem ik nog meer afstand en trap ik t gas helemaal in, om te laten zien wat echte snelheid is (uiteraard alleen met een auto waarmee dat kan).
Van de week nog met een C 200 CDI gedaan, acht zo'n sjonnie in een foute Golf 3 diesel (weet niet wat voor een, iig met foute spiegels ed). Bleef maar links hangen, ik terug naar z'n 5 (t was een 6-bak), en rechts erlangs, zie niet vaak zo'n verbaast gezicht
Edit - hij probeerde nog bij te komen, maar dat lukte niet echt.
quote:hier een paar speciaal voor jou dan:
Op zaterdag 20 september 2003 00:16 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik zal eens wa smillies toevoegen dan...
quote:Toepasselijk
Op zaterdag 20 september 2003 00:38 schreef ThaFreak het volgende:[..]
hier een paar speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Wat doen we er aan
Op zaterdag 20 september 2003 01:15 schreef -Eddow- het volgende:
Het niveau daalt de laatste tijd in PTA SC
PFFFF vroeg hoor hee!!!
Zit te wachten tot ballebek me komt ophalen. Tussen nu en 6 uur zal hij er ongeveer zijn. Word een leuke dag ![]()
En jullie moeten me missen overdag
quote:Ach, fijn, je bent er nog.
Op zaterdag 20 september 2003 11:06 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Uhhh, ik zal eens op zoek gaan naar iets leuks. Enige suggesties?
Op zaterdag 20 september 2003 11:09 schreef Extremini het volgende:[..]
Ach, fijn, je bent er nog.
Deze loopt bijna vol, misschien een idee welke onderwerp het volgende chat moet zijn?
In ieder geval: NIKS DUITS!!! ![]()
ff deze vandaag vol proberen te spammen vanuit het werk (nee, heb niks beters te doen...
)
quote:Bah, ik was van plan Porsche 917/10 Turbo van Willi Kauhsen als onderwerp te nemen, maar ja.
Op zaterdag 20 september 2003 11:19 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Uhhh, ik zal eens op zoek gaan naar iets leuks. Enige suggesties?
In ieder geval: NIKS DUITS!!!
ff deze vandaag vol proberen te spammen vanuit het werk (nee, heb niks beters te doen...
)
quote:mischien iets met 46 er in.. zomaar een suggestie hoor... (kijk eens naar alle vorige topic titels in de slowchat)
Op zaterdag 20 september 2003 11:40 schreef Extremini het volgende:[..]
Bah, ik was van plan Porsche 917/10 Turbo van Willi Kauhsen als onderwerp te nemen, maar ja.
Misschien Amerikaanse dragraces? (Weer eens wat anders).
quote:Ja ik weet het wel, net als die eerste chat-topics met 4 liter, V6, enzo.
Op zaterdag 20 september 2003 11:54 schreef Ultimora het volgende:[..]
mischien iets met 46 er in.. zomaar een suggestie hoor... (kijk eens naar alle vorige topic titels in de slowchat)
Maar ik kan geen auto vinden die iets met cijfer 46 te maken heeft, ook op Goegel niet. Had nou maar gewacht, dan had ik een chat-topic over brommobielen met hun top van 45 km/h geopend. ![]()
Zal ik mijn vorige topic van BMW ( [Chat] Part 44- BMW M5 liter, 400 PK. ) maar weer uit de sloot trekken?
quote:Ik zag dat een 1997 Ford Mustang een 4.6 liter V8 motor had... Ik zeg maar iets...
Op zaterdag 20 september 2003 12:07 schreef Extremini het volgende:[..]
Ja ik weet het wel, net als die eerste chat-topics met 4 liter, V6, enzo.
Maar ik kan geen auto vinden die iets met cijfer 46 te maken heeft, ook op Goegel niet. Had nou maar gewacht, dan had ik een chat-topic over brommobielen met hun top van 45 km/h geopend.
Zal ik mijn vorige topic van BMW ( [Chat] Part 44- BMW M5 liter, 400 PK. ) maar weer uit de sloot trekken?
quote:Ford Mustang GT bedoel je?
Op zaterdag 20 september 2003 12:27 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik zag dat een 1997 Ford Mustang een 4.6 liter V8 motor had... Ik zeg maar iets...
Ik maak wel een nieuw topic aan, nee wacht even! Ik zeg wel wanneer jullie hem kunnen volgooien.
quote:Sorry, ik heb hem al af en in preview staan.
Op zaterdag 20 september 2003 12:34 schreef knillis het volgende:
Idee voor het volgende topic, de alfa 146 junior
Misschien voor de 146ste deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |