abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2003 @ 08:13:08 #1
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_13228004
Voor alle shit over kabinet balkenende 2:

Tis toch te gek voor woorden wat die idioten in den haag allemaal van plan zijn. Ze gooien alles maar uit het ziekenfonds, je zou je nog afvragen waarom je uberhaupt verzekerd bent.

Uiteindelijk houdt het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking er minder aan over in januari 2004. Ik vraag me af wat dat voor gedoe op gaat leveren.

ik op Balkenende 2

Dat lucht op

I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_13228016
Helaas dienen niet populaire maatregelen ook zo nu en dan genomen te worden.

Omdat niemand anders het doet, moet Balkenende 2 het maar doen, anders balanceert Nederland in een mum van tijd boven een afgrond.

woensdag 17 september 2003 @ 08:15:32 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13228024
zaterdag eerste demonstratie tegen dit kabinet, 13.00 uur op de dam te Amsterdam, iemand die gaat?
pi_13228029
ook op dit kabinet

Laten ze maar eens loonbevriezing op hun lonen doen en laten hun maar wat van hun enorme loon afstaan voor de welvaart

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13228039
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:15 schreef TimmyAsd het volgende:
zaterdag eerste demonstratie tegen dit kabinet, 13.00 uur op de dam te Amsterdam, iemand die gaat?
Uiteraard niet, want iedereen heeft een enorm grote mond, maar er iets van proberen te maken, zelf, is net even teveel moeite!
  woensdag 17 september 2003 @ 08:17:25 #6
32106 FREAKY_ME
pi_13228042
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:15 schreef ToBe het volgende:
Helaas dienen niet populaire maatregelen ook zo nu en dan genomen te worden.

Omdat niemand anders het doet, moet Balkenende 2 het maar doen, anders balanceert Nederland in een mum van tijd boven een afgrond.

Ik zie tot dusverre bijna alleen maar negatieve maatregelen die genomen worden. uiteindelijk worden we er zelf niet beter van. Alleen dat stelletje ambtenaren in den haag
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  woensdag 17 september 2003 @ 08:18:02 #7
45511 TimmyAsd
pi_13228048
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:17 schreef ToBe het volgende:

[..]

Uiteraard niet, want iedereen heeft een enorm grote mond, maar er iets van proberen te maken, zelf, is net even teveel moeite!

het gaat denk ik niet om het bezuinigen zelf, maar vooral hoe en waar dat wordt gedaan...
pi_13228053
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:16 schreef pro_jeex het volgende:
ook op dit kabinet

Laten ze maar eens loonbevriezing op hun lonen doen en laten hun maar wat van hun enorme loon afstaan voor de welvaart

Zoveel verdient een minister niet hoor. Zeker niet gezien als gelet wordt op de enorme verantwoordelijkheid die hij/zij heeft.
pi_13228058
Balkenende:
En zo is het ...
  woensdag 17 september 2003 @ 08:19:03 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13228059
quote:
In Nederland wil ik niet leven,
Men moet er steeds zijn lusten reven,
Ter wille van de goede buren,
Die gretig door elk gaatje gluren.
'k Ga liever leven in de steppen,
Waar men geen last heeft van zijn naasten:
Om t krijschen van mijn lust zal zich geen reiger reppen,
Geen vos zijn tred verhaasten.
J.J. Slauerhoff
pi_13228062
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:18 schreef ToBe het volgende:

[..]

Zoveel verdient een minister niet hoor. Zeker niet gezien als gelet wordt op de enorme verantwoordelijkheid die hij/zij heeft.

Ze nemen nooit hun verantwoordelijkheid
Wat hun verdienen kan meer vanaf dan wat ik verdien.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 17 september 2003 @ 08:19:57 #12
32106 FREAKY_ME
pi_13228068
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:18 schreef ToBe het volgende:

[..]

Ik denk dat hij op zich niet hoeft te klagen. De mensen die het nu al moeilijk hebben gaan het straks alleen nog maar moeilijker krijgen. dat vind ik niet kunnen
pi_13228072
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:17 schreef FREAKY_ME het volgende:

[..]

Ik zie tot dusverre bijna alleen maar negatieve maatregelen die genomen worden. uiteindelijk worden we er zelf niet beter van. Alleen dat stelletje ambtenaren in den haag

Complete onzin. Als we nu het begrotingstekort niet zouden terugdringen, is het voor toekomstige regeringen niet eens meer mogelijk om nog wat te ondernemen.

Er zijn tot nu toe idd veel negatieve maatregelen genomen die positief zijn voor de economie an sich. In de laatste jaren van deze regeer periode, zullen we daar ongetwijfeld al profijt van hebben.

pi_13228076
Het volk, drie kwart is inmiddels ontvreden, rekent vanzelf wel af.
  woensdag 17 september 2003 @ 08:20:43 #15
32106 FREAKY_ME
pi_13228077
* FREAKY_ME voorziet een stormloop topic
  woensdag 17 september 2003 @ 08:21:23 #16
45511 TimmyAsd
pi_13228079
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:20 schreef ToBe het volgende:

[..]

Complete onzin. Als we nu het begrotingstekort niet zouden terugdringen, is het voor toekomstige regeringen niet eens meer mogelijk om nog wat te ondernemen.

ik denk dus nogmaals dat de meesten er ook wel het nu van inzien dat er bezuinigd moet worden. Nogmaals, waarom zo veel en op verkeerde plekken..
pi_13228080
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:19 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ze nemen nooit hun verantwoordelijkheid
Wat hun verdienen kan meer vanaf dan wat ik verdien.

Je weet net zo goed als ik dat dit onzin is.
Ik meen dat een minister 150.000 gulden per jaar verdient.

Als je ziet dat ze weken van 50-80 uur maken, dan vind ik dat ze dit salaris dubbel en dwars verdienen.

woensdag 17 september 2003 @ 08:22:48 #18
32106 FREAKY_ME
pi_13228091
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:20 schreef ToBe het volgende:

[..]

Er zijn tot nu toe idd veel negatieve maatregelen genomen die positief zijn voor de economie an sich. In de laatste jaren van deze regeer periode, zullen we daar ongetwijfeld al profijt van hebben.

Daarom moeten ze meteen alles maar in een keer omhoog gooien?
pi_13228093
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:20 schreef schatje het volgende:
Het volk, drie kwart is inmiddels ontvreden, rekent vanzelf wel af.
Daar ben ik ook bang voor ja. Over 4 jaar staat (extreem) links te schreeuwen hoe slecht rechts het wel niet heeft gedaan, en gaan daar natuurlijk ontzettend mee scoren, maar dat Balkenende 2 Nederland financieel weer gezonder heeft gemaakt, dat vergeet dan iedereen even voor het gemak.
  woensdag 17 september 2003 @ 08:23:28 #20
32106 FREAKY_ME
pi_13228096
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:21 schreef ToBe het volgende:

[..]

Als je ziet dat ze weken van 50-80 uur maken, dan vind ik dat ze dit salaris dubbel en dwars verdienen.

Daar heeft ie zelf voor gekozen
pi_13228098
quote:

[..]

150.000 gulden? Dacht het niet, ff bij de feiten houden.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29212
pi_13228105
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

ik denk dus nogmaals dat de meesten er ook wel het nu van inzien dat er bezuinigd moet worden. Nogmaals, waarom zo veel en op verkeerde plekken..

Ok, dat hoor ik dus zoooooooo vaak.
Maar wat stel je dan voor?
Dat hoor je nooit.
Alleen zeuren dat het niet goed is maar geen alternatieven aandragen, typisch PvdA/GL.
pi_13228107
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Omdat de economie verrot is, en er wel maatregelen genomen moeten worden.

Er zijn en blijven echt wel genoeg opvang netten voor degene die het nodig hebben. Het zal geen vetpot zijn, zoals het misschien tijden was, maar dat kan ook niet in deze tijd.

woensdag 17 september 2003 @ 08:25:31 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_13228116
quote:

[..]

Bravo!
Wel makkelijk he, zo'n zeiktopic openen!! Pfft.......ik word persoonlijk ziek van al die mensen die maar afgeven op het kabinet/parlement, het is namelijk erg makkelijk om zomaar alles af te kraken. Intussen heeft NL een begrotingstekort van likmevestje, en het gaat nou eenmaal slecht..............

Reageer AUB met argumenten die op waarheden berusten.......

pi_13228123
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:15 schreef TimmyAsd het volgende:
helaas, me OV geldt alleen doordeweeks, is de schuld van paars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')