quote:Jah maar wij slaan onze koeien niet dood, die worden met een pen door de schedel omgebracht, heel wat fijner niet?
Op woensdag 17 september 2003 01:06 schreef Mobster273 het volgende:
dus koeien vreten is goed maar honden mag dan weer niet?dat die mishandeling niet goed is spreekt voor zich, maar bovenstaande hypocriete mening meen ik ook tussen je regels door te lezen
oh ja en ze slaan de honden dood. dan is het vlees malser.
quote:em ze worden opgehangen tot ze dood zijn en DAN Pas gevilt en gekookt/gebakken al naar smaak
Op woensdag 17 september 2003 03:06 schreef francia het volgende:[..]
Ach rot toch op
Ik had niet eens meer zin om te reageren op die kinderachtige reacties hier. Ik blijf het een schande vinden wat ze in Azie doen met honden en katten. LEVEND VERBRANDEN!! DOODKNUPPELEN!! LEVEND OPHANGEN!! LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!! het zijn mooie beesten.
maar jullie vinden het blijbaar grappig.. tis goed met jullie!
van mij mag er een slotje op
ik had verwacht hier meer serieuze reacties op te krijgen, maar het had idd net zo goed in het vorige tpic gekunddus wat mij betreft, slotje!
quote:och... de weg van geboorte tot slachting van koeien is in Nederland ook verre van diervriendelijk te noemen.
Op woensdag 17 september 2003 09:11 schreef Sitethief het volgende:[..]
Jah maar wij slaan onze koeien niet dood, die worden met een pen door de schedel omgebracht, heel wat fijner niet?
En dan heb ik het nog niet eens over ons pluimvee.
En ik moest van Yvonne zeggen dat jullie braaf moeten zijn.
.
bv vrijwilligerswerk in een asiel, financiele onderteuning voor mensen die dit soort excessen proberen te voorkomen, verzin het maar.
bah al dat gezeur dat het zo erg is maar er verder niets aan (willen) doen.
Oke een koe krijgt een pen door z,n schedel en dat is wel heel lief hoor. Maar vergeet niet het vervoer van deze dieren. Dat is een even grote hel als die foto,s. Nog steeds worden dieren zwaar mishandeld. Nog steets worden kippen met zo veel mogelijk soortgenoten in een krat gepropt om vervolgens een zeer lange reis te maken.
varkens krijgen lekker veel stroom door hun flikker als ze niet mee werken. Moeien worden aan poten een slachthuis in getrokken.
Maar gelukkig krijgen die beesten lief een pen door de schedel. En die katten en honden worden mishandeld. Gho wat gaan wij in nederland en Euro lief om met ons slacht vee ![]()
denk daar maar eens over na.
Omdat honden en katten dichter bij de mens staat is het heel zielig. Immers zien wij honden en katten niet als vlees maar als huisdier.
quote:Ik krijg opeens een "respect-moment" voor het werk van mijn vader...
Op woensdag 17 september 2003 01:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Het kan nog erger... kijk maar hier (niet net na het eten)...en klik dan op "Schokkend 18+"
Vanavond als hij thuiskomt maar een lekkere whiskey voor hem inschenken...
quote:Had je dit onderwerp niet beter in de Klaagbaak kunnen zetten
Op woensdag 17 september 2003 03:06 schreef francia het volgende:[..]
Ach rot toch op
Ik had niet eens meer zin om te reageren op die kinderachtige reacties hier. Ik blijf het een schande vinden wat ze in Azie doen met honden en katten. LEVEND VERBRANDEN!! DOODKNUPPELEN!! LEVEND OPHANGEN!! LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!! het zijn mooie beesten.
maar jullie vinden het blijbaar grappig.. tis goed met jullie!
van mij mag er een slotje op
ik had verwacht hier meer serieuze reacties op te krijgen, maar het had idd net zo goed in het vorige tpic gekunddus wat mij betreft, slotje!
quote:Dat zal flink verschil maken
Op woensdag 17 september 2003 13:16 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
tsja ik vind het ook heel erg.. maar wat kan ik er aan doen..
eet al biologisch vlees gelukkig
quote:Zeker die beelden van veemarkten vergeten zo'n jaartje terug?
Op woensdag 17 september 2003 09:11 schreef Sitethief het volgende:[..]
Jah maar wij slaan onze koeien niet dood, die worden met een pen door de schedel omgebracht, heel wat fijner niet?
quote:Dat is nog maar te bezien. Ik ga niet voor niks demonstreren tegen sommige bedrijven die hun 'dieren' op gruwelijke wijze ombrengen/vermoorden zodat jij een lekkere burger ofzo kan eten.
Op woensdag 17 september 2003 01:20 schreef neo567 het volgende:
Maar wij geven ze een waardige snelle dood vergeleken met die honden.
En dan moeten ze die tijd nog lijden ook. Misschien is het een snellere dood, maar de lijdensweg is lang. En afgelopen zomer was het nog erger voor die dieren vanwege de hete zomer. Ga maar eens informeren bij dat kadaverophaaldienstbedrijf hoeveel dode dieren ze wel niet hebben opgehaald uit de bioindustrie. En die waren allemaal gestorven door oververhitting in de stallen. En sommige die geluk hadden stonden buiten, maar met te weinig water.
quote:In india word het door de hindoes beschouwd als heilig. Echter leven er ook nog andere religies. Op bepaalde plekken is het verboden om 'koe' te consumeren. Dat is vooral op heilige plekken en diverse openbare dingen en rondom diverse steden. Echter 'thuis' mogen mensen wel dat eten.
Op woensdag 17 september 2003 01:19 schreef Leipo666 het volgende:
in india is het toch zo dat de Koe heilig is? die flippen ook helemaal als ze foto's van ons zien met een lekkere biefstuk op ons bord!
quote:In principe maakt het niet zoveel uit, omdat je indirect de bioindustrie steunt en ook nog divers dierenleed aanwezig is.
Op woensdag 17 september 2003 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Dat zal flink verschil maken
Echter is het positief als mensen in ieder geval al die keuze maken. En of het er nou 1 is of een paar die het doen. Dat maakt niet uit. Veranderingen beginnen kleinen, maar worden groot. Zie wat een iemand al kan betekenen in revoluties in het verleden.
Tuurlijk is het zielig voor de honden en katten en het is verschikkelijk wat er mee gebeurd. Maar wat wij doen met onze koeien kippen en varkens is normaal. Nee dat is even erg maar daar hoor je de TS niet over. Wel te begrijpen hoor. Want de kans is groot dat er een kat nu bij de TS in bed ligt IPV een koe.
De huisdieren voor ons staan veel dichter bij de mens. De mens heeft een "band" met deze dieren en daarom is het zo erg. Maar met het slacht vee in nederland hebben ze geen band en is dat dus niet erg.
quote:heey sorry.. dit heeft niks met het forum te maken. ik wou alleen ff tegen ook_gek praten, want ik kan niks achter laten in je fotoboek.
Op donderdag 18 september 2003 01:12 schreef ook_gek het volgende:
wat techxp zegt is eigelijk het zelfde als dat ik zeg.Tuurlijk is het zielig voor de honden en katten en het is verschikkelijk wat er mee gebeurd. Maar wat wij doen met onze koeien kippen en varkens is normaal. Nee dat is even erg maar daar hoor je de TS niet over. Wel te begrijpen hoor. Want de kans is groot dat er een kat nu bij de TS in bed ligt IPV een koe.
De huisdieren voor ons staan veel dichter bij de mens. De mens heeft een "band" met deze dieren en daarom is het zo erg. Maar met het slacht vee in nederland hebben ze geen band en is dat dus niet erg.
Die mensen zullen er nooit mee stoppen omdat het nou eenmaal geld oplevert. De dieren op een diervriendelijke manier doodmaken doen ze niet want dat kost geld.
En iedereen in dit topic die het goedpraat of die die mensen wel op dezelfde manier willen behandelen als dat ziij die dieren behandelen zijn ook niet goed bij hun hoofd. Als je je echt zo kwaad maakt hierom steun dan de instanties die zich ervoor inzetten, pas als je dat doet heb je recht van spreken.
En de mensen die het goed praten.. Zelfs de meeste joden in de oorlog gingen nog op een betere manier dood dan deze dieren. En dat kun je ook niet goedpraten dus waarom dit wel?
quote:Zelfkennis?
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:44 schreef metalhead-v het volgende:
ziek geval van mensheid hiero
quote:Dit is gewoon toch te sneu voor woorden, kunnen die fucked up koreanen (no offence niet-hondenvleesetende koreanen) niet gewoon iets anders eten dan hondenvlees
Op 5 grote markten worden dagelijks duizenden honden te koop aangeboden. Daar kunnen potentiële klanten een hond uitkiezen, die ter plekke geslacht wordt. De honden worden gedood door elektrocutie of ophanging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |