abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2003 @ 16:00:22 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13314569
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:52 schreef bbrother het volgende:

[..]

Hoezo herhalingen


's nachts wordt inderdaad de aflevering om de 2 uur herhaald
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2003 @ 16:11:47 #177
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13314849
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aan het eind van het geheim van de schatkaart staat de volgende lijst met medewerkers. Aangezien Lara er tussen staat en nog niet in aflevering 1 voorkomt zal dit voor de hele serie zijn lijkt me, maar een wie is wie moeten we dus nog ff invullen

-Bas van Toor (Bassie en Vlugge Japie)
-Aad van Toor (Adriaan en de Baron)
-Joop Dikmans (B2)
-Evert van den Bos
-Gerard Spijer
-Lara (hond)
-Rinus Veldheer


aflevering 1 vervolg was hetzelfde
maar er waren niet veel andere belangrijke rollen in deze aflevering en ik heb dus geen idee wie Evert, Gerard en Rinus zijn

Aflevering 2 heeft Rinus er niet tussen staat, maar wel opeens deze 3:
-Dick Engelbracht (die dus blijkbaar inspecteur de vries speelt)
-Tony Teutenberg
-Mark Jansen (After Forever? )

Nahja, 1 van die 2 moet dus de politieagent zijn, de ander de postbode, wie is wie?

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 20-09-2003 16:17]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13315857
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

aflevering 1 vervolg was hetzelfde
maar er waren niet veel andere belangrijke rollen in deze aflevering en ik heb dus geen idee wie Evert, Gerard en Rinus zijn

Aflevering 2 heeft Rinus er niet tussen staat, maar wel opeens deze 3:
-Dick Engelbracht (die dus blijkbaar inspecteur de vries speelt)
-Tony Teutenberg
-Mark Jansen (After Forever? )

Nahja, 1 van die 2 moet dus de politieagent zijn, de ander de postbode, wie is wie?


Evert van den Bos is de schoonzoon van Bassie, hij speelt de politieagent in de serie.
  zaterdag 20 september 2003 @ 17:12:54 #179
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_13316106
Gisternacht (vrijdagnacht dus) was ook een leuk stukje op tussen B2 en Vlugge Japie

weet het niet precies maar ging ongeveer zo

Japie: ik vraag me af wat die clown en die acrobaat aan het doen zijn?
B2: dat kan ik je zo ook wel vertellen, die clown en die acrobaat zitten in de bus recht voor ons.

japie: Dat snap ik zelf ook wel frikandel maar waarom zitten ze in die bus?
B2: die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen.

japie: maar waarom dan?
B2: dat heb ik je toch al gezegd die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen, je bent toch niet doof?

japie: Nee bal gehakt dat bedoel ik niet ik bedoel wat doen ze hier op dit eiland.
oooh gossie

weet iemand de exacte tekst?

Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2003 @ 17:40:31 #180
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13316770
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:12 schreef dancrazyman het volgende:
Gisternacht (vrijdagnacht dus) was ook een leuk stukje op tussen B2 en Vlugge Japie

weet het niet precies maar ging ongeveer zo

Japie: ik vraag me af wat die clown en die acrobaat aan het doen zijn?
B2: dat kan ik je zo ook wel vertellen, die clown en die acrobaat zitten in de bus recht voor ons.

japie: Dat snap ik zelf ook wel frikandel maar waarom zitten ze in die bus?
B2: die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen.

japie: maar waarom dan?
B2: dat heb ik je toch al gezegd die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen, je bent toch niet doof?

japie: Nee bal gehakt dat bedoel ik niet ik bedoel wat doen ze hier op dit eiland.
oooh gossie

weet iemand de exacte tekst?


ik moet deze aflevering nog kijken (op video, heb hem opgenomen), dus tekst komt straks eraan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13317453
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:12 schreef dancrazyman het volgende:
Gisternacht (vrijdagnacht dus) was ook een leuk stukje op tussen B2 en Vlugge Japie

weet het niet precies maar ging ongeveer zo

Japie: ik vraag me af wat die clown en die acrobaat aan het doen zijn?
B2: dat kan ik je zo ook wel vertellen, die clown en die acrobaat zitten in de bus recht voor ons.

japie: Dat snap ik zelf ook wel frikandel maar waarom zitten ze in die bus?
B2: die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen.

japie: maar waarom dan?
B2: dat heb ik je toch al gezegd die clown en die acrobaat zitten in die bus omdat ze te lui zijn om te lopen, je bent toch niet doof?

japie: Nee bal gehakt dat bedoel ik niet ik bedoel wat doen ze hier op dit eiland.
oooh gossie

weet iemand de exacte tekst?


haha ja was inderdaad wel een grappig stukje. Helaas weet ik de tekst ook niet ... Maar die krijgen we straks als het goed is van TARAraboemdijee
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2003 @ 18:36:58 #182
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13317830
Vlugge Japie: "Hej figuur, weet je wat ik me afvraag?"
B2: "wat doe je graag?"
Vlugge Japie: "Ik zeg, weet je wat ik me afvraag?"
B2: "Oh zei je dat. Ja dat, euh, dat weet ik niet"
Vlugge Japie: "Wat die Bassie en Adriaan hier doen?"
B2: "Eh, dat zie je toch?"
Vlugge Japie: "Ja, wat doen ze dan?"
B2: "Nou, ze rijden in die autobus"
Vlugge Japie: "Ja, frikandel, dat zie ik zelf ook, maar waarom rijden ze in die autobus?"
B2: "Ik denk dat ze in die autobus rijden omdat ze te lui zijn om te lopen"
Vlugge Japie: "Nee bal gehakt! Ik vraag me eigen af wat ze hier op het eiland doen?"
B2: "dat weet ik niet, dat moet je niet aan mij vragen"
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2003 @ 19:34:19 #183
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13319168
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 04:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

en aflevering 2 heeft:
-A. Ioannidis
-Kostas Baduvas
-Sam. Karayannis
-Jimmy Vollebroek
waar Bernie en Willem zijn gebleven


en bij aflevering 3 staat Bernie Jessen er weer bij
Dat is dus die vrouw van het reisbureau
en Danny Verbiest wordt nu ook vermeld
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 20 september 2003 @ 19:38:20 #184
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_13319254
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

en Danny Verbiest wordt nu ook vermeld


Dag meneer Spaghetti
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_13319313
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:38 schreef OmeRon het volgende:

[..]

Dag meneer Spaghetti


Het is Albertoooooo
  zaterdag 20 september 2003 @ 19:43:23 #186
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_13319349
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:41 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Het is Albertoooooo


En ten tweede hè. Ik wil koekjes eten
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_13319509
ohh ik zie het al die brug die hangt aan kabeltjes
Wat zeg ie?
pi_13320209
was trouwens wel erg goed te zien dat de bassie die in de bus zat een pop was!!! haha
pi_13321546
Ik had ff een vraagje. Ik heb redelijk veel nummers van B & A in mijn collectie, maar het nummer "Ga naar het bos of het strand" (alleen te vinden op de cd "Geheime Agenten") ontbreekt nog. Die cd is nergens meer te krijgen en ik zou graag willen weten hoe ik alsnog aan dat nummer kan komen . Ik heb het nummer wel op bandje staan, maar die is dusdanig stukgedraaid dat je alleen nog maar een paar doffe klanken hoort .

Heeft 1 van jullie die cd nog ergens liggen?

Edit: die cd ziet er zo uit :

[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 20-09-2003 21:48]

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13321720
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:43 schreef OmeRon het volgende:

[..]

En ten tweede hè. Ik wil koekjes eten


Hallo meneer de burgemeester
Hallo, ik moest kloppen want de bel doet het niet...
pi_13321740
Baron: mooi dat licht, dan kunnen we tenminste zien wat we zeggen
B2: Wat zeggie?
Baron: dan kunnen we tenminste zien wat we zeggen!
B2: ooh, zeg dat dan, ik ben niet doof
Baron: Luister!
B2: Wat zeggie?
Baron: Drommels, drommels drommels
pi_13322540
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 21:26 schreef hinse het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb redelijk veel nummers van B & A in mijn collectie, maar het nummer "Ga naar het bos of het strand" (alleen te vinden op de cd "Geheime Agenten") ontbreekt nog. Die cd is nergens meer te krijgen en ik zou graag willen weten hoe ik alsnog aan dat nummer kan komen . Ik heb het nummer wel op bandje staan, maar die is dusdanig stukgedraaid dat je alleen nog maar een paar doffe klanken hoort .

Heeft 1 van jullie die cd nog ergens liggen?

Edit: die cd ziet er zo uit :
[afbeelding]


Ik heb hier thuis 2 verschillende versies liggen ... maar helaas wil ik ze niet kwijt. Anders moet je eens op marktplaats.nl kijken.
pi_13323176
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:10 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ik heb hier thuis 2 verschillende versies liggen ... maar helaas wil ik ze niet kwijt. Anders moet je eens op marktplaats.nl kijken.


Helaas, ik check heel vaak marktplaats, maar nergens een B&A hater te bekennen die graag van die cd af wil .

Heb je die cd('s) al lang? Ik heb al eens een mailtje naar Adrina Produkties gestuurd, omdat ik dus die cd wilde hebben (of iig dat nummer). Toen kreeg ik een mailtje terug dat het niet meer mogelijk is om nieuw aan die cd te komen. Waarom stuurden ze me dan niet meteen die cd in MP3-formaat, als er toch niet meer aan te komen is . Ze kunnen er dan toch geen verlies ofzo meer mee maken

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13323497
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 21:26 schreef hinse het volgende:

Ik heb dit CASSETTE bandje met dezelfde hoes ja
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_13323931
Ja ik dus ook, maar echt helemaal stukgedraaid helaas .

Dat bandje is trouwens behoorlijk oud, halverwege jaren 80. Ik heb ook bandje met de naam "Het avontuur van de diamantroof en de liedjes van Bassie en Adriaan" uit 1983. Dan staan ze met hun rug tegen elkaar aan en steken ze hun duim op . Leuk om al die oude B&A bandjes weer uit de kast te halen

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13325355
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:08 schreef hinse het volgende:
Ja ik dus ook, maar echt helemaal stukgedraaid helaas .

Dat bandje is trouwens behoorlijk oud, halverwege jaren 80. Ik heb ook bandje met de naam "Het avontuur van de diamantroof en de liedjes van Bassie en Adriaan" uit 1983. Dan staan ze met hun rug tegen elkaar aan en steken ze hun duim op . Leuk om al die oude B&A bandjes weer uit de kast te halen


Ja is leuk om te horen he
Het bandje van de professor komt uit 1982

Hier al mijn cassettes:

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 21-09-2003 00:32]

pi_13326013
freak


stiekum toch wel een beetje jaloers

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_13326039
heb jij geen b&a dekbedovertrek?

ik heb kleurboeken

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_13326209
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:49 schreef BrianMay het volgende:
heb jij geen b&a dekbedovertrek?

ik heb kleurboeken


Helaas heb ik geen dekbedovertrek
haha ja kleurboeken heb ik ook wel (een ook andere boeken, o.a van de plaaggeest) :

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 21-09-2003 01:05]

pi_13326367
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:37 schreef hinse het volgende:

[..]

Helaas, ik check heel vaak marktplaats, maar nergens een B&A hater te bekennen die graag van die cd af wil .

Heb je die cd('s) al lang? Ik heb al eens een mailtje naar Adrina Produkties gestuurd, omdat ik dus die cd wilde hebben (of iig dat nummer). Toen kreeg ik een mailtje terug dat het niet meer mogelijk is om nieuw aan die cd te komen. Waarom stuurden ze me dan niet meteen die cd in MP3-formaat, als er toch niet meer aan te komen is . Ze kunnen er dan toch geen verlies ofzo meer mee maken


Ik heb een CD dat is een soort van her-productie om het zomaar te zeggen en die heb ik dit jaar in de winkel gekocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')