quote:tja ervaring he...op een gegeven moment leer je wel blind te spelen
Op donderdag 18 september 2003 15:56 schreef LenL het volgende:[..]
ja dat is zo ongeveer mijn dedfinitie, en dan vooral naar het fretbord.
quote:nou ik niet!!
Op donderdag 18 september 2003 17:23 schreef LenL het volgende:
ja dat is waar, ook is het gedeeltelijk onzekerheid etc. Waarschijnlijk kan iedereen wel spoelen zodner te kijken alleen durven ze het niet aan. Ik heb alleen wel makkelijk praten aangezien ik al een tijdje niet in een band zit, maar een publiek ziet liever een wat actievere gitarist dan een foutloos spelende gitarist, zo denk ik tenminste.
kijk maar es naar machine head! als die over het podium zijn het springen van de ene naar de andere kant, maken ze toch best veel fouten en dat stoort MIJ ellendig!
Luister maar es de bootlegs, Wacken 2000 en nog wat andere nummers van andere festivals, daar maken ze toch geregeld een ernstige fout.
de lul wil em me nie kopieren
quote:idd moet niet ten koste gaan van de kwaliteit, kleine foutjes ok maar geen grootse vergissingen....
Op donderdag 18 september 2003 21:04 schreef metallicattim het volgende:[..]
nou ik niet!!
kijk maar es naar machine head! als die over het podium zijn het springen van de ene naar de andere kant, maken ze toch best veel fouten en dat stoort MIJ ellendig!
Luister maar es de bootlegs, Wacken 2000 en nog wat andere nummers van andere festivals, daar maken ze toch geregeld een ernstige fout.

Abash, reeds uit elkaar. Nu Killingspree.nl
[Dit bericht is gewijzigd door BerthaVII op 19-09-2003 20:57]
quote:hmm dacht dat ze dan gewoon presets switchten ofzo
Op vrijdag 19 september 2003 19:10 schreef BrianMay het volgende:
verschillende geluiden denk ik
Mijn laatste optreden !
Burgerweeshuis Deventer, plaatjes draaien na afloop van 'Kaizer's Orchestra' en 'Stuurbaard Bakkenbaard'

...
Lees hier de rest van het bericht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |