Bij Thais Restaurant Nam Kee in Amsterdam lopen er muizen over de tl-buizen
quote:Bij welke?
Op 03 april 2001 13:05 schreef Lief het volgende:
Bij Thais Restaurant Nam Kee in Amsterdam lopen er muizen over de tl-buizen
Bij "Sung Kwae" op de Nieuwmarkt heb ik ooit een kakkerlak op de muur zien lopen...
Beiden hebben overigens fantastisch eten.
maar ik moet wel zeggen dat ik daarna nooit bij die restaurants ben gaan eten
quote:Dan had je nooit geweten waarom iedereen elkaar afslacht.
Op 03 april 2001 13:34 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik had liever niet geweten wat oorlog is
quote:Aaaargh!!!! Hoe kon ze dat nu doen...owww Barbje!!! *moet er toch ook wel om lachen, want mijn moeder deed na de scheiding hetzelfde: nu de sex was al jaaaaren niet meer*
Op 03 april 2001 13:45 schreef Barb het volgende:
Ik had liever niet willen weten hoe lang mijn ouders al geen sex meer hebben gehad.
Ma, thanks for sharing.
quote:Heb jij nog mazzel, mij vertelde ze het al 4 jaar geleden.
Op 03 april 2001 14:03 schreef Catootje het volgende:
Aaaargh!!!! Hoe kon ze dat nu doen...owww Barbje!!! *moet er toch ook wel om lachen, want mijn moeder deed na de scheiding hetzelfde: nu de sex was al jaaaaren niet meer*
quote:Idd! Yuk
Op 03 april 2001 13:45 schreef Barb het volgende:
Ik had liever niet willen weten hoe lang mijn ouders al geen sex meer hebben gehad.
Ma, thanks for sharing.
Maar ik wilde liever ook niet weten, dat mijn ouders nog WEL sex hadden. Sex moet afgeschaft worden zodra je 40 wordt ofzow
* Tardis geeft vast een korreltje zout door
[Dit bericht is gewijzigd door Tardis op 03-04-2001 14:15]
quote:Ach... ergens is het ook wel vertederend. Of ligt dat aan mij?
Op 03 april 2001 14:13 schreef Tardis het volgende:
Maar ik wilde liever ook niet weten, dat mijn ouders nog WEL sex hadden.
quote:
Op 03 april 2001 13:05 schreef Lief het volgende:Bij Thais Restaurant Nam Kee in Amsterdam lopen er muizen over de tl-buizen
quote:Nah, zolang ze niet in je eten zitten, who cares?! Niet zo kleinzielig doen hoor. Iemand een patatje oorlog naar binnen zien werken met z'n zatte kop is vele malen erger.
Op 03 april 2001 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
Bij "Sung Kwae" op de Nieuwmarkt heb ik ooit een kakkerlak op de muur zien lopen...
PS, welke, die aan de Geldersekade, of die op de Zeedijk?
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 03-04-2001 15:41]
quote:daar heb ik nou weer helemaal geen moeite mee.
Op 03 april 2001 15:39 schreef beelzebub het volgende:
Nam Kee is geen Thai, maar een Chinees!
quote:OF DIE OP DE NIEUWMARKT!!!!!!
Op 03 april 2001 15:39 schreef beelzebub het volgende:
PS, welke, die aan de Geldersekade, of die op de Zeedijk?
quote:Mee eens!
Op 03 april 2001 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
Bij welke?
* Gellarboy heeft daar weleens gegeten
Bij die op de Nieuwmarkt althans.Bij "Sung Kwae" op de Nieuwmarkt heb ik ooit een kakkerlak op de muur zien lopen...
Beiden hebben overigens fantastisch eten.
En muizen, kakkerlakken....
Het feit dat je er een ziet betekent niet meteen automatisch dat ze ook door je eten gelopen hebben.
Hier in Dominicaanse Rep. zie ik regelmatig ratten op straat en overal muizen en kakkerlakken. Alles went!
Leuk dit...
Bij Nam Kee (die bij de nieuwmarkt) heb ik een keer een groene kever in de chineze kool gehad, kreeg ik warempel een blikje drinken gratis. M'n vriendin kreeg niets meer naar binnen, maar ik ga er iedere keer als ik in Amsterdam kom weer eten, omdat je er voor weinig geld van die overheerlijke tja sui (of zoiets, dat roodgekleurde varkensvlees) schotels kunt krijgen.
Krijg alweer honger als ik er aan denk
quote:Ja. Ik vond het ook behoorlijk disturbing toen ik op een nacht wakker werd van het gesteun uit de kamer van mijn ouders. Brrr... je kan er niks tegen doen en je wil het niet, maar je verzint er onwillekeurig toch beelden bij....
Op 03 april 2001 14:16 schreef Koekepan het volgende:
Ach... ergens is het ook wel vertederend. Of ligt dat aan mij?
quote:Kan me wel voorstellen ja... Mijn zusje zegt dat ze het op vakantie zelfs een keer gezien heeft (ze lagen tegenover het gangpad, geen deuren). Moet je ze dan asociaal noemen dat ze het doen? Nah... zij hebben ook vakantie.
Op 03 april 2001 17:14 schreef Schorpioen het volgende:
Ja. Ik vond het ook behoorlijk disturbing toen ik op een nacht wakker werd van het gesteun uit de kamer van mijn ouders. Brrr... je kan er niks tegen doen en je wil het niet, maar je verzint er onwillekeurig toch beelden bij....
Dat wil ik gewoon niet weten, horen en zeker niet zien.
Wat ik niet ik liever niet had geweten is dat James Bond ook nep is... En ik maar denken dattie echt was, vond het wel vreemd dattie elke keer een ander gezicht had, maar ja, een geheim agent met elke keer hetzelfde gezicht gaat ook opvallen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |