quote:Nee, want ik geloof dat in juli 2004 de subsidieregelingen worden herzien, er wordt straks alleen nog maar subsidie gegeven op groene stroom die in nederland wordt opgewerkt. Essent doet dat. Eneco haalt volgens mij bijna alles uit het buitenland en die zal de subsidie kwijtraken en de prijs zal dan stijgen tov essent.
Op vrijdag 19 september 2003 20:33 schreef djdano het volgende:[..]
Dus het wordt wel duurder. Kun je toch beter groene stroom uit andere landen hebben wat goedkoper is...
En daarnaast ligt het er ook aan waarvoor je het doet. Wil je goedkopere stroom of een beter milieu in nederland. Want als je stroom uit het buitenland haalt streef je het doel van milieuvriendelijk opwekken een gedeeltelijk voorbij.
De oude energiebedrijven als essent zijn gewoon veel te duur. Er zijn ontzettend veel bedrijven die het veel goedkoper aanbieden wat op dezelfde manier gecontroleerd wordt als deze bedrijven
quote:neheeeheeeey.....
Op vrijdag 19 september 2003 20:12 schreef djdano het volgende:
Als je een goed contract hebt afgesloten zit je er maar 1 jaar aan vast zonder dat prijsverhogingen aan jou worden doorgerekent. Dus je hebt gekozen voor een vaste prijs.
al zou ik nu niet meer alsnog overstappen op groene stroom; omdat januari de regels dus veranderen (eerst dat afw88; en als het dezelfde voorwaarden zijn (dus zelfde of goedkopere prijs, anders direct kunnen terugschakelen))
quote:Essent is dus duurder omdat het de stroom in Nederland opwekt. Het is nou eenmaal makkelijker om stroom op te wekken in een land vol hoogteverschillen en zonovergoten dagen dan in Nederland.
Op vrijdag 19 september 2003 20:46 schreef djdano het volgende:
De vervuiling uit het buitenland merken we hier ook.De oude energiebedrijven als essent zijn gewoon veel te duur. Er zijn ontzettend veel bedrijven die het veel goedkoper aanbieden wat op dezelfde manier gecontroleerd wordt als deze bedrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |