quote:http://ozstargate.tripod.com/atlantis/
Op dinsdag 16 september 2003 21:27 schreef Nemaapje het volgende:
woei das VET nieuws, lekker weer kieke dan. Maar wat is dit Stargate-Atlantis?
Ben dat aan het lezen. Volgens mij staat hier het antwoord in.
quote:
ATLANTIS UPDATE (JULY 2003)
The original idea for the Stargate SG-1 spin-off was to have Season Seven build towards a feature film that would set up all the necessary elements required for Atlantis. MGM has confirmed that an eight season of SG-1 will go ahead in 2004, resulting in the movie becoming the Season Seven finale
zolang yorin alleen maar willekeurige herhalingen doet en het nieuwe Veronica is gegaan voor Star Trek... is het al bepaalt wat ik dit seizoen ga kijken
quote:Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
in engeland zag ik op Sky ook al een tekenfilm serie met het Stargate thema erin...
quote:ik vond er ook geen ruk aan ::r maar waar geld inzit moet meer geld uitkomen he
Op dinsdag 16 september 2003 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
offtopic: is er al is een computer game uitgekomen of niet? (ik had in het verleden altijd plannen om een demo te maken )
quote:Zeker meer voor de jeugd die animatie serie. Ik las laatst al een keer dat er zelfs strips gemaakt worden. Voor mij blijft het bij de gewone SG-1 serie.
Op dinsdag 16 september 2003 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
quote:Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
Op dinsdag 16 september 2003 21:38 schreef Skinkie het volgende:[..]
ik vond er ook geen ruk aan ::r maar waar geld inzit moet meer geld uitkomen he
offtopic: is er al is een computer game uitgekomen of niet? (ik had in het verleden altijd plannen om een demo te maken
)
quote:Werd de ontwikkeling van dat spel niet stilgelegd door de makers van StarGate ivm schending van copyright rechten enzo?
Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
quote:dat had ik wel is gezien... zelf zat ik te denken aan een C&C achtig iets... schetsen end zijn al zeker 5 jaar oud
Op dinsdag 16 september 2003 21:40 schreef Burner2000 het volgende:
Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
Waren eigenlijk 3 games op zich... met SGC had je een soort overzicht en kon je nieuwe basises maken. Met SG-1 versie kon e een eigen team beginnen. En met [Guh'ul] eigen alien teams maken. Beetje mix van First person shooter en RTS. En dat natuurlijk allemaal tegen elkaar in een P2P universe Toen was ik nog klein en lief
quote:Dat vraag ik me dus ook af. Wanneer zenden ze hier in Nederland Stargate SG-1 (weer) uit?
Op dinsdag 16 september 2003 22:24 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik wou dat ze meer Stargate gingen uitzenden. Ik was druk bezig seizoen 3 aan het volgen, maar toen kapten ze op de helft.Ik moet nog heel wat inhalen, bijna heel seizoen 5 en 6 nog nooit gezien
Na die eerste helft is het uitzenden gestopt, al geloof ik dat er wel herhalingen van seizoen 1 en 2 zijn geweest.
quote:Nee, in Nederland zijn meer uitzendingen geweest. Het hele seizoen na de aflevering die jij beschrijft is nog uitgezonden geweest. De uitzendingen stopte na de aflevering waarin
Op vrijdag 19 september 2003 11:03 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wanneer zenden ze hier in Nederland Stargate SG-1 (weer) uit?
Volgens mij zijn ze gestopt na de eerste helft van een dubbelaflevering. De groep werd ergens wakker, op aarde dachten ze. Er werd hen duidelijk gemaakt dat de Goa'ulds waren vernietigd ofzo, maar de 'mensen' en 'dokters' om hen heen bleken Goa'ulds te zijn.
Ietwat vage omschrijving, maar het is al weer een hele tijd terug.
Na die eerste helft is het uitzenden gestopt, al geloof ik dat er wel herhalingen van seizoen 1 en 2 zijn geweest.
Maargoed, ik begin maar met downloaden van die series Trouwens, weet iemand ook wanneer het eerste seizoen boxset komt met NL ondertiteling
* metallicattim hoopt zooo verschrikkelijk erg van wel!! Stargate overtreft Star Trek (soms dan )
Btw, weet iemand wrom er geen nieuwe afleveringen van Season 7 uitkomen?
Tot 7x11 heb ik gezien, maar ik heb gelezen dat er pas in november/december weer nieuwe komen, hebben ze pauze ofzo??
Zoja pakken ze een uiterst klote tijd om pauze te nemen ( zou het de laatse season zijn ). ze hebben maar nog 11 afleveringen om de aarde te redden, en dan gaan ze nu pauze nemen, terwijl het fucking spannend werd njah afwachten he!
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 09-10-2003 21:00]
quote:De hele website waar het nieuws op stond werkt niet meer. (Hopelijk licht de server tijdelijk plat.)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:49 schreef metallicattim het volgende:
die link doet het nie (meer)
Is het waar dat er een Seizoen 8 komt??* metallicattim hoopt zooo verschrikkelijk erg van wel!! Stargate overtreft Star Trek (soms dan
)
Btw, weet iemand wrom er geen nieuwe afleveringen van Season 7 uitkomen?
Tot 7x11 heb ik gezien, maar ik heb gelezen dat er pas in november/december weer nieuwe komen, hebben ze pauze ofzo??Zoja pakken ze een uiterst klote tijd om pauze te nemen ( zou het de laatse season zijn ). ze hebben maar nog 13 afleveringen om de aarde te redden, en dan gaan ze nu pauze nemen, terwijl het fucking spannend werd
njah afwachten he!
SEASON 7
Fallen (6/13/03)
Homecoming (6/13/03)
Fragile Balance (6/20/03) (the Young Jack episode)
Orpheus (6/27/03) (Tealc must rescue his son and Bratac)
Revisions (7/11/03) (Computer controlled environment in a bubble)
Lifeboat (7/18/03) (Daniel-centered episode)
Enemy Mine (7/25/03) (a PDL Unas story).
Space Race (8/1/03) (The Hebridans from 'Forsaken' return; moved back for more time to complete the SFX)
Avenger 2.0 (8/8/03) (Felger returns in humorous episode)
Birthright (8/15/03) (fugitive Jaffa women prey on other Jaffa to get symbiotes)
Evolution, Part 1 (8/22/03) (DJ taken hostage in South America, new enemy)
Evolution, Part 2
Grace (mission to retrieve the Prometheus, Carter awakens to find herself alone on the ship, and begins to experience bizarre hallucinations)
Heroes, Part 1 (film crew documents the SGC, follow-up from Disclosure)
Heroes, Part 2
Fall-Out (Naquadria problems on Kelowna/Langaria...Corin Nemec story)
Resurrection (the Michael Shanks script)
Death Knell (Alpha base attacked, Tokra holding out on the Jaffa & Tauri)
Chimera (Osiris returns to haunt Daniel Jackson, Sams private life and potential BF)
Inauguration (Return of an old enemy)
The Lost City pt. 1
The Lost City pt. 2
Als afsluiting van seizoen 7 komt er een 2e film genaamd Atlantis.
quote:Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:02 schreef metallicattim het volgende:
Nevermind, ikheb de press releases gelezen, der komt een season 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Als ik het goed begrepen heb, is Atlantis geen film maar een compleet nieuwe StarGate serie.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Zodra ik meer info over seizoen 8 heb post ik die.
quote:Is het zeker dan dat er een film over komt? want op Scifi.com staat nix officieels over een film.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Zodra ik meer info over seizoen 8 heb post ik die.
Season 8 premiere is in Juni
quote:Dat klopt, onderwater zelfs?!?
Op donderdag 9 oktober 2003 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Als ik het goed begrepen heb, is Atlantis geen film maar een compleet nieuwe StarGate serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |