quote:1e jaars?
Op dinsdag 4 november 2003 21:43 schreef MazeNL het volgende:
voor skieen hoef je niet naar VT imo, lekker op overbevolkte pistes door 1e jaars, erg prettig.
En dat het het hooste dorp is, boeien? Geen bomen is dus totaal geen fun, wel eens leuk voor de afwisseling.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:11 schreef MazeNL het volgende:
dat zal je nog vies tegenvallen.
We zullen zien
En dat het het hooste dorp is, boeien? Geen bomen is dus totaal geen fun, wel eens leuk voor de afwisseling.
Bomen zijn inderdaad een gemis, die zie ik gelukkig in Februari weer! Totaal geen fun lijkt me een beetje overtrokken uitspraak overigens, dan zou ik wel thuis blijven
![]()
Iemand ervaring met Residence Lauziere?
quote:Maar de off-piste is echt super, daar, bomen of geen bomen. En als je echt bomen wilt ga je gewoon naar de andere kant van het gebied!
Op woensdag 5 november 2003 16:11 schreef MazeNL het volgende:
dat zal je nog vies tegenvallen.
quote:Kijk, dit soort berichten hoor ik nou graag
Op donderdag 6 november 2003 19:32 schreef DC het volgende:[..]
Maar de off-piste is echt super, daar, bomen of geen bomen. En als je echt bomen wilt ga je gewoon naar de andere kant van het gebied!
quote:Ghehehehe Val Thorens is het Salou van de Franse wintersport.
Op woensdag 5 november 2003 09:38 schreef 360sjors het volgende:
Ik verwacht geen breezersletten of benenbrekers tegen te komen als ik er 16 januari heen ga.
quote:Ik heb die Salou-stelling eerder gehoord. Een vriend van me kwam terwijl we het over dit onderwerp hadden met de volgende redenatie: Salou is alleen druk gedurende de vakantieperiodes, dus van de ergste types heb je buiten die periodes al geen last meer. Die hoop koester ik ook voor Val Tho!
Op dinsdag 11 november 2003 18:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ghehehehe Val Thorens is het Salou van de Franse wintersport.
Succes tussen al die brallende studenten
Bovendien is er niets mis met studenten voor zover ik weet (het brallende type waar jij op doelt ben ik ook niet al te blij mee). Op de piste weet ik niet of je ze als zodanig herkent. Bovendien liggen de ergste types toch tot 12 uur in hun nest te stinken, om daarna nog een paar pistes te doen.
Ik kom er voor het boarden. Over het algemeen sta ik om 7 uur op, met de eerste lift naar boven, tot het eind van de dag op de berg. Bij terugkomst douchen & slapen en daarna weer eten & even het avondleven bekijken! Afgelopen jaar na het 'uitgaan' een gigantisch sneeuwballengevecht gehad met 50 tot 100 'deelnemers', dat vind ik er ook allemaal bij horen!
[Dit bericht is gewijzigd door 360sjors op 11-11-2003 18:51]
Spreekt dit je aan? En ga je ook met je fokking ouders... ![]()
Heb er weer zin in, ik zoek alleen een keer iemand waar ik iets van kan leren.
post_voor_bas@hotmail.com
Mzzlz.
Ben al in meerdere skigebieden in Frankrijk geweest. Les Deux Alps was super, Le Corbier zeer matig voor de geoefende skier, de rest was wel ok. Maar LTV is absoluut het beste waar ik ooit geweest ben. Ondanks dat het steeds drukker begint te worden.
quote:Vandaag dus? Ga je met Husk? Zo ja, kun je er eens op letten of de tv's in de appartementen een ingang hebben voor spelcomputers of videocamera's. Wij gaan over een paar weken met Husk
Op dinsdag 23 december 2003 19:04 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Nog een paar dagen! en dan vertrekt onze bus naar ValThorens
quote:och, ben vorige week voor 't eerst geweest, naar val thorens, heb voor 't snowboarden gekozen, en kwam zonder problemen de rode af op 't end
Op dinsdag 4 november 2003 21:57 schreef WorstKaas het volgende:[..]
1e jaars?
Ik weet niet hoe jouw skitechniek is, maar ik zie geen 1e jaars op de rode of zware pistes!
Of ze staan een beetje te bibberen langs de kant en probeen heel langzaam beneden te komen.....
oh ja, ik ga met Sportura, iemand ervaring(en) mee??
quote:Ik kwam dit bericht toevallig tegen en moest er ff op reageren...
Op zondag 4 januari 2004 17:18 schreef n0.G3n het volgende:[..]
och, ben vorige week voor 't eerst geweest, naar val thorens, heb voor 't snowboarden gekozen, en kwam zonder problemen de rode af op 't end
Als je wil zien hoe!!! check onze site: www.lekkerloos.nl (spammen :S)
Quote van de Val Thorens site...
It snowed a lot lately. 2,50 meters at the top of the skiing area, 1,35 meter in the village (at 2300 meters), probably the most important snow heights we've had in years. This will whatsoever guarantee outstanding skiing conditions until March ...
Bullshit als het blijft sneeuwen dus.
Oh en de Funitel lift gaat dit jaar niet meer open wegens een lawine. Het liftstation is een meter of 10 verplaatst.
quote:Ongeorganiseerde zooi, maar wel cheap as hell. Maak je appt. goed schoon als je vertrekt want ze schromen er niet voor om absurde bedragen van je borg in te houden.
Op woensdag 7 januari 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
oh ja, ik ga met Sportura, iemand ervaring(en) mee??
Husk heeft tot op heden een betere indruk op me achtergelaten, zelfde prijsklasse.
quote:Zeker waar met dat schoonmaakgebeuren. Wij moesten vorig jaar (in Les Deux Alpes danwel, maar ook met Sportura) echt tot 5 keer toe dat Sportura-vrouwtje terug laten komen om het appartement weer eens te laten checken. Zij BLEEF echt zeiken, zwaar irritant. De hele ochtend staan schoonmaken. Echt genant streng. Dat was wel irritant, gezien we de laatste dag pas om 12.00 uur boven waren.
Op zondag 18 januari 2004 17:47 schreef 360sjors het volgende:[..]
Ongeorganiseerde zooi, maar wel cheap as hell. Maak je appt. goed schoon als je vertrekt want ze schromen er niet voor om absurde bedragen van je borg in te houden.
Husk heeft tot op heden een betere indruk op me achtergelaten, zelfde prijsklasse.
Goed nieuw btw van die val thorens-sneeuw. Wij gaan naar Les Menuires dit jaar (3 Valees), dus wij tappen uit hetzelfde vaatje sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |