abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14387280
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:43 schreef MazeNL het volgende:
voor skieen hoef je niet naar VT imo, lekker op overbevolkte pistes door 1e jaars, erg prettig.
1e jaars?
Ik weet niet hoe jouw skitechniek is, maar ik zie geen 1e jaars op de rode of zware pistes!
Of ze staan een beetje te bibberen langs de kant en probeen heel langzaam beneden te komen.....
  woensdag 5 november 2003 @ 09:38:15 #52
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14395066
Ik verwacht geen breezersletten of benenbrekers tegen te komen als ik er 16 januari heen ga.
pi_14406358
dat zal je nog vies tegenvallen .

En dat het het hooste dorp is, boeien? Geen bomen is dus totaal geen fun, wel eens leuk voor de afwisseling.

woensdag 5 november 2003 @ 17:13:11 #54
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14408187
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:11 schreef MazeNL het volgende:

We zullen zien

En dat het het hooste dorp is, boeien? Geen bomen is dus totaal geen fun, wel eens leuk voor de afwisseling.

Bomen zijn inderdaad een gemis, die zie ik gelukkig in Februari weer! Totaal geen fun lijkt me een beetje overtrokken uitspraak overigens, dan zou ik wel thuis blijven

donderdag 6 november 2003 @ 18:48:44 #55
9485 A-wing
90 % of everything is crap.
pi_14437500
Nou, heb het net even uitgezocht; voor ons(groep 10-15 personen) wordt het waarschijnlijk Valto met Husk. De aanbieding van Le Corbier voor 239 was ook wel erg interessant maar de aantrekkingskracht van de Yorin FM bar zal het wel winnen denk ik

Iemand ervaring met Residence Lauziere?

I'll just sit an' grin, money will role right in... | At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge.
pi_14438658
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:11 schreef MazeNL het volgende:

Maar de off-piste is echt super, daar, bomen of geen bomen. En als je echt bomen wilt ga je gewoon naar de andere kant van het gebied!
  maandag 10 november 2003 @ 15:33:46 #57
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14526584
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:32 schreef DC het volgende:

[..]

Maar de off-piste is echt super, daar, bomen of geen bomen. En als je echt bomen wilt ga je gewoon naar de andere kant van het gebied!

Kijk, dit soort berichten hoor ik nou graag
pi_14559454
Lac de lou!! En er is nog veel meer!
pi_14559481
quote:
Op woensdag 5 november 2003 09:38 schreef 360sjors het volgende:
Ik verwacht geen breezersletten of benenbrekers tegen te komen als ik er 16 januari heen ga.
Ghehehehe Val Thorens is het Salou van de Franse wintersport.
Succes tussen al die brallende studenten
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:50:37 #60
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14560408
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ghehehehe Val Thorens is het Salou van de Franse wintersport.
Succes tussen al die brallende studenten

Ik heb die Salou-stelling eerder gehoord. Een vriend van me kwam terwijl we het over dit onderwerp hadden met de volgende redenatie: Salou is alleen druk gedurende de vakantieperiodes, dus van de ergste types heb je buiten die periodes al geen last meer. Die hoop koester ik ook voor Val Tho!

Bovendien is er niets mis met studenten voor zover ik weet (het brallende type waar jij op doelt ben ik ook niet al te blij mee). Op de piste weet ik niet of je ze als zodanig herkent. Bovendien liggen de ergste types toch tot 12 uur in hun nest te stinken, om daarna nog een paar pistes te doen.

Ik kom er voor het boarden. Over het algemeen sta ik om 7 uur op, met de eerste lift naar boven, tot het eind van de dag op de berg. Bij terugkomst douchen & slapen en daarna weer eten & even het avondleven bekijken! Afgelopen jaar na het 'uitgaan' een gigantisch sneeuwballengevecht gehad met 50 tot 100 'deelnemers', dat vind ik er ook allemaal bij horen!

[Dit bericht is gewijzigd door 360sjors op 11-11-2003 18:51]

pi_15098401
de kiwi is in de week van 21 Feb aanwezig in VT
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_15099707
Weet iemand of het in de appartementen "centre de station" in Val Thorens het nog een beetje uit te houden is. Ze hebben maar 2 sterren, maar zijn wel goedkoop.
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:21:33 #63
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_15448145
Yo, ik ben een fanatieke off-piste skier, en ik zoek eigenlijk lui die ook Kerst gaan vieren in Val Thorens. Relaxed skien/boarden, lekker zuipen en elke dag stappen...

Spreekt dit je aan? En ga je ook met je fokking ouders...

Heb er weer zin in, ik zoek alleen een keer iemand waar ik iets van kan leren.

post_voor_bas@hotmail.com

Mzzlz.

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_15537022
Ga de eerste volle week van januari naar Les Menuires, in hetzelfde gebied als Val Thorens. Het is dan nog niet zo druk en dus maximaal genieten van heel het gebied (skipas voor Les Trois Vallee). De dorpen zijn niet allemaal even mooi in LTV maar om te skien is er geen beter gebied. Lange brede pistes, veel off piste mogelijkheden en altijd sneeuwzeker. Wat wil je nog meer?

Ben al in meerdere skigebieden in Frankrijk geweest. Les Deux Alps was super, Le Corbier zeer matig voor de geoefende skier, de rest was wel ok. Maar LTV is absoluut het beste waar ik ooit geweest ben. Ondanks dat het steeds drukker begint te worden.

pi_15647217
Nog een paar dagen! en dan vertrekt onze bus naar ValThorens
Can I? could I? would I?
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:47:28 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15713058
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:04 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Nog een paar dagen! en dan vertrekt onze bus naar ValThorens
Vandaag dus? Ga je met Husk? Zo ja, kun je er eens op letten of de tv's in de appartementen een ingang hebben voor spelcomputers of videocamera's. Wij gaan over een paar weken met Husk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:12:25 #67
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_15717467
wij gaan de 20e feb. dan is het hier carnaval en na 21 jaar carnaval heb ik dat wel gezien dus gaan we dan maar eens skieen met 6 man da komt goed!! lekker pilzen
Ik Roeleer Heftig
pi_15957663
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:57 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

1e jaars?
Ik weet niet hoe jouw skitechniek is, maar ik zie geen 1e jaars op de rode of zware pistes!
Of ze staan een beetje te bibberen langs de kant en probeen heel langzaam beneden te komen.....

och, ben vorige week voor 't eerst geweest, naar val thorens, heb voor 't snowboarden gekozen, en kwam zonder problemen de rode af op 't end
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_16040804
Ik ga in de week van 13 maart!!!! Heb er echt zoooooveel zin in, nooit geweest nog, nooit in Frankrijk zelfs, maar ik laat alles op me afkomen! Er lopen zelfs proppers las ik??? Toen ik in Mallorca was scheelde het maar weinig of er kreeg er eentje een ros van mij... Maargoed, ik zie het wel! Heb er zin an!

oh ja, ik ga met Sportura, iemand ervaring(en) mee??

pi_16074841
oooowwwwww blamage, ik raak steeds door de war, ik ga naar alpe d'huez
pi_16259798
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:18 schreef n0.G3n het volgende:

[..]

och, ben vorige week voor 't eerst geweest, naar val thorens, heb voor 't snowboarden gekozen, en kwam zonder problemen de rode af op 't end

Ik kwam dit bericht toevallig tegen en moest er ff op reageren...
Toen ik het 1ste jaar ging ging ik ook na een paar dagen zonder problemen de rode piste af...Een vriend van me is dit jaar voor het eerst meegeweest en gaat ook zonder problemen de rode piste af!

Als je wil zien hoe!!! check onze site: www.lekkerloos.nl (spammen :S)

woensdag 14 januari 2004 @ 18:31:18 #72
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_16259978
*kriebel kriebel kriebel*

Nog minder dan 4 weken!

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_16367486
Net terug uit Val Thorens... 24/7 sneeuw.. sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw.
Tuurlijk ga je voor sneeuw op wintersport maar in dit geval waren er gemiddeld 5 van de tig liften open.
Gevolg, weinig skieen.
Geloof volgens de forecast : http://www.snow-forecast.com/resorts/Val-Thorens.0to3mid.php dat het niet veel beter wordt deze week.
Voor de mensen die nog gaan en ook met dit soort condities te maken krijgen, je kan een tegoedbon krijgen voor je skipas (blijft 10 jaar geldig).

Quote van de Val Thorens site...
It snowed a lot lately. 2,50 meters at the top of the skiing area, 1,35 meter in the village (at 2300 meters), probably the most important snow heights we've had in years. This will whatsoever guarantee outstanding skiing conditions until March ...

Bullshit als het blijft sneeuwen dus.
Oh en de Funitel lift gaat dit jaar niet meer open wegens een lawine. Het liftstation is een meter of 10 verplaatst.

too much is not enough....
  zondag 18 januari 2004 @ 17:47:54 #74
72282 360sjors
King of the Hill
pi_16371555
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
oh ja, ik ga met Sportura, iemand ervaring(en) mee??
Ongeorganiseerde zooi, maar wel cheap as hell. Maak je appt. goed schoon als je vertrekt want ze schromen er niet voor om absurde bedragen van je borg in te houden.

Husk heeft tot op heden een betere indruk op me achtergelaten, zelfde prijsklasse.

zondag 18 januari 2004 @ 20:42:03 #75
40893 Vuilnisbak
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_16376603
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:47 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ongeorganiseerde zooi, maar wel cheap as hell. Maak je appt. goed schoon als je vertrekt want ze schromen er niet voor om absurde bedragen van je borg in te houden.

Husk heeft tot op heden een betere indruk op me achtergelaten, zelfde prijsklasse.

Zeker waar met dat schoonmaakgebeuren. Wij moesten vorig jaar (in Les Deux Alpes danwel, maar ook met Sportura) echt tot 5 keer toe dat Sportura-vrouwtje terug laten komen om het appartement weer eens te laten checken. Zij BLEEF echt zeiken, zwaar irritant. De hele ochtend staan schoonmaken. Echt genant streng. Dat was wel irritant, gezien we de laatste dag pas om 12.00 uur boven waren.

Goed nieuw btw van die val thorens-sneeuw. Wij gaan naar Les Menuires dit jaar (3 Valees), dus wij tappen uit hetzelfde vaatje sneeuw.

Scott me up, Beamy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')